Skocz do zawartości

PlayStation 5/5 PRO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 godzin temu, voltq napisał(a):

@DżonyBi co do RT masz rację jestem tego samego zdania że pchanie na siłę RT na konsoli jedt idiotyczne 

Ale to twoje stwierdzenie że PSSR działa świetnie i jest porównywalne do DLSS znajdzie się na liście najgłupszych tekstów jakie widziałem na forum

W takich chwilach przypominają mi się słowa Adama Kicińskiego który stwierdził cytuje "że cyberpunk działa zaskakująco dobrze na konsoli PS4 i Xbox one" tzn w 15 fps przy 720p poniżej detali ultra low z doczytywaniem tekstur po kilkunastu sekundach , dodatkowo co chwilę były blue screeny i gra się wyłączała 

Wcześniej porównywaliśmy PS5 Pro do XSS, teraz porównujemy dwutygodniową technologię do 5 letniej, pod którą najdroższa firma IT na świecie wypuściła 3 generacje sprzętu :D Widzę, że odjazd coniektórych tutaj jest lepszy niż po miesiącu z tv republika only :E normalnie inny świat. 

 

Na konsolach jest BSOD? O czymś nie wiem :E 

  • Haha 1
Opublikowano
20 godzin temu, maxmaster027 napisał(a):

Fajnie, a wiesz jak ludzie maja po 3 -4 konta, np w GT7 dla roznego mmr, albo do jazdy w USA i UE, albo np jest rodzinka i kazdy ma swoje, to w pyrzpadku versji digital kazde konto musi miec kupioną gre, a jak masz plyte blueray to kazde z kont nie musi miec gry, bo gre wsadzasz do napedu. Wiec nie wiem czy digital jest taki dobry, powiedzialby ze raczej bardzo zły, bo widac ze sony zweszylo kase na digitalu... a koniec koncow i tak cene bedziesz mial digitala podniesiana co chocby widac na ps5pro...takze serio digital w swiecie PS5 to najgorsza opcja.

Zwróć uwagę że pisałem o sobie, nie interesuję mnie co mają i robią inni 😉. Ja nie nie mam po 3-4 konta żeby pograć np. w Gran Turismo 7 i nie jest mi to do niczego potrzebne a cyfrowa jest wygodna, zdecydowałem się na rezygnację z pudełek bo miałem świadomość tego że na konsolach powoli będzie się od tego odchodzić a kupować 2 raz tego samego nie mam zamiaru żeby zbudować bibliotekę na PlayStation.

  • Confused 1
Opublikowano

Jak mogłem napisać, że PSSR Quality wygląda dobrze i nie ma sie czego wsytydzic przy DLSS, biorac pod uwage, ze PSSR dopiero startuje, a DLSS laduje. Przeciez tutaj sa sami PCMR i fan club nvidia. PC lab się kłania przeciez. Ponad 60 stron hejtu na PS5 pro. Ja wysiadam z tego watku. Dziekuje za dyskusje.

  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano
6 minut temu, Kadajo napisał(a):

PSSR to chyba bliżej do FSR z którego zresztą się wywodzi niż DLSS.
Pytanie zasadnicze, po co oni wypuszczają patche do gier które z tym PSSR maja problemy, jak zresztą słusznie zauważyło nawet DF.

Po co w ogóle to PSSR skoro mogli dać FSR3.1 przynajmniej byłaby rekonstrukcja obrazu razem z Frame Generation i tym ich całym Anti-Lag 2 robiącym za bieda odpowiednik Reflexa 🤭? To całe PlayStation Spectral Super Resolution oczywiście raczkuje i potrafi przy dobrej implementacji dawać niezłe efekty ale przecież tak jest z wszystkim, to samo można napisać o FSR3.1 lub XeSS Intela 😉.

  • Like 1
Opublikowano

Bo z FSR miał większe? :E 

Bo PSSR jest szybsze niż FSR?

Bo FSR leci na wersji 1.0 z jakimiś tam poprawkami, czyli przedpotop? 

A może tak porównanie na żywo a nie w oparciu o gadanie szukających kliknięć YTberów?

W tytułach które porównywałem do bazowej PS5, Pro nie wypada wcale źle pod kątem jakości obrazu. Artefakty przy rekonstrukcji były są i będą, bo to nie natywny obraz. Są zdecydowanie mniejsze niż były na FSR, gry działają czasem wyraźnie lepiej czasem po prostu lepiej (o ile dev nie wciśnie na siłę RT) - tylko się cieszyć, że jest kolejna alternatywa.

No ale nie, najlepiej tylko wszystko postawić na dlss i będzie cudaśnie. Z jednej strony jedziecie po SONY że monopolizuje rynek cyfr, z drugiej wspieracie innego monopolistę, jak tak dalej pójdzie.

  • Confused 1
Opublikowano
4 minuty temu, azgan napisał(a):

Po co w ogóle to PSSR skoro mogli dać FSR3.1 przynajmniej byłaby rekonstrukcja obrazu razem z Frame Generation i tym ich całym Anti-Lag 2 robiącym za bieda odpowiednik Reflexa 🤭? To całe PlayStation Spectral Super Resolution oczywiście raczkuje i potrafi przy dobrej implementacji dawać niezłe efekty ale przecież tak jest z wszystkim, to samo można napisać o FSR3.1 lub XeSS Intela 😉.

Tez mnie to zastanawia ale mam teorie taka ze PS5 Pro nie dostało FG bo zbyt często ma tylko 30 FPS w grach. A jak wiadomo FG zaczyna porządnie działać dopiero od 60.


@Qrdello nikt nikogo nie wspiera tylko stwierdza fakty ;)

  • Like 1
Opublikowano

Na słuchawki Elite też promocja w MM ME i Euro

44 minuty temu, DżonyBi napisał(a):

Jak mogłem napisać, że PSSR Quality wygląda dobrze i nie ma sie czego wsytydzic przy DLSS, biorac pod uwage, ze PSSR dopiero startuje, a DLSS laduje. Przeciez tutaj sa sami PCMR i fan club nvidia. PC lab się kłania przeciez. Ponad 60 stron hejtu na PS5 pro. Ja wysiadam z tego watku. Dziekuje za dyskusje.

Zmuszasz mnie do zakupu PS5 Pro i robienia porównań samemu :D ?

Nie jestem ekspertem ale kilka różnych kanałów przeglądam na YouTube z porównaniami i tak jak zauważył @Kadajo PSSR bliżej do FSR , do DLSS nie ma podjazdu 

  • Confused 1
Opublikowano
33 minuty temu, voltq napisał(a):

Na słuchawki Elite też promocja w MM ME i Euro

Zmuszasz mnie do zakupu PS5 Pro i robienia porównań samemu :D ?

Nie jestem ekspertem ale kilka różnych kanałów przeglądam na YouTube z porównaniami i tak jak zauważył @Kadajo PSSR bliżej do FSR , do DLSS nie ma podjazdu 

Może dlatego że, nie wiem, ma dwa tygodnie ? :)  a dlss 5 lat i z 30 kart graficznych z czego niektóre kilka x mocniejsze niż gpu w ps5? ;] 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@Qrdello masz rację że to dopiero raczkująca technika ale nadal nie ma podjazdu do DLSS i jest bliżej FSR 

 

https://www.carrefour.pl/zakupy-niecodzienne/elektronika/komputery-gry-i-konsole-q6/konsole-i-gry-video-43/playstation-9n/kons-ps5-slim-bluray-1tb-sony

Jest ta slimka za 2200zł z napędem już dostepna

Edytowane przez voltq
Opublikowano
13 godzin temu, azgan napisał(a):

 

Pytanie zasadnicze co za debil zatwierdził patcha, po którym gra wygląda gorzej na Ps5 pro od PS5. Wciskanie na siłę RT kosztem przyzwoitej rozdzielczości bazowej jest irracjonalne. Patch do Star Wars Jedi Survivor to skok na kasę powstał tylko po to, by nabrać nieświadomych niedzielnych graczy, że grają na najmocniejszej konsoli w ulepszoną wersję świetnej gry. Zakładka w Pstore Pro Enhanced to scam. Każdy tytuł trafiający do tej kategorii powinien być weryfikowany przez Sony czy jakość ulepszeń, jest wystarczająca, nie może być sytuacji, w których na bazowym Ps5 gra wygląda i działa zauważalnie lepiej.

  • Like 2
Opublikowano
35 minut temu, voltq napisał(a):

@Qrdello masz rację że to dopiero raczkująca technika ale nadal nie ma podjazdu do DLSS i jest bliżej FSR 

 

https://www.carrefour.pl/zakupy-niecodzienne/elektronika/komputery-gry-i-konsole-q6/konsole-i-gry-video-43/playstation-9n/kons-ps5-slim-bluray-1tb-sony

Jest ta slimka za 2200zł z napędem już dostepna

Strona już leży:lol2:

Opublikowano
3 godziny temu, azgan napisał(a):

Zwróć uwagę że pisałem o sobie, nie interesuję mnie co mają i robią inni 😉. Ja nie nie mam po 3-4 konta żeby pograć np. w Gran Turismo 7 i nie jest mi to do niczego potrzebne a cyfrowa jest wygodna, zdecydowałem się na rezygnację z pudełek bo miałem świadomość tego że na konsolach powoli będzie się od tego odchodzić a kupować 2 raz tego samego nie mam zamiaru żeby zbudować bibliotekę na PlayStation.

A ja uważam, że to jest cwaniactwo firm softwarowych. Powinien byc wlasnie nosnik do kazdej gry, czy to w formie USBflash czy plyty. Tak samo na pc zawsze musisz polaczyc gre z kontem, to jest absurd. Te gry powinny byc w 1/5 ceny. Czyli np masz gre na blueray albo USBf 300zl mozesz instalowac na kazdym komputerze i koncie i grac jak jest flash podlaczony albo plyta w napedzie, a jak chcesz miec gre przypisana tylko do 1 konta to powinna byc 300/5 czyli 60zl kosztowac, i to by mialo sens. A tak to po prostu ludzie zostali oszukani. Bo poczatkowo gry byly rzeczywiscie tansze w wersji cyfrowej a teraz kazdy widzi jak jest.

  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano
4 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

Konsola jest reklamowana starociami które już ograłem. Na premierę zero gier których by nie było na pc. Po co mam teraz kupować Pro?

Też jestem tego zdania i właśnie dlatego nie odebrałem swojego PRO Station a PS5 fat sprzedałem. Sony zrobiło to co Microsoft z XBOX SERIES, dla mnie ta konsola bez EX'ów i z grami wydawanymi na PC jest zbędna. Minimalna różnica jest tylko taka że Microsoft daje wszystkie swoje gry w dniu premiery a Sony celowo opóźnienia wydanie na PC ale i tak coraz szybsze są terminy wydawania kolejnych produkcji. 

  • Like 1
Opublikowano
2 godziny temu, Qrdello napisał(a):

Bo z FSR miał większe? :E 

Bo PSSR jest szybsze niż FSR?

Bo FSR leci na wersji 1.0 z jakimiś tam poprawkami, czyli przedpotop? 

A może tak porównanie na żywo a nie w oparciu o gadanie szukających kliknięć YTberów?

W tytułach które porównywałem do bazowej PS5, Pro nie wypada wcale źle pod kątem jakości obrazu. Artefakty przy rekonstrukcji były są i będą, bo to nie natywny obraz. Są zdecydowanie mniejsze niż były na FSR, gry działają czasem wyraźnie lepiej czasem po prostu lepiej (o ile dev nie wciśnie na siłę RT) - tylko się cieszyć, że jest kolejna alternatywa.

No ale nie, najlepiej tylko wszystko postawić na dlss i będzie cudaśnie. Z jednej strony jedziecie po SONY że monopolizuje rynek cyfr, z drugiej wspieracie innego monopolistę, jak tak dalej pójdzie.

Takie rzeczy tylko na PlayStation bo FSR 3.1 lub nawet wersji 2 działa praktycznie na wszystkim wliczając w to GTX z serii 10x0. Od wersji 3.1 zapewnia przyzwoitą jakość i bez problemu działałoby to na PS5 no ale oczywiście wtedy PS5 PRO nie sprzedawałoby się już tak dobrze z PSSR 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, voltq napisał(a):

jedi survivor na ps5 pro tragedia obraz jest totalnie rozmazany , test DF

Ten sam materiał oglądaliśmy ? :D 

Bo ja tam widzę artefakty związane z cieniami w miejscach gdzie jest roślinność a nie totalnie rozmazany . Tekstury są w porządku, odbicia RT i cienie z grubsza też. Tylko te rośliny dostają po głowie. 

To co DF sobie tam plecie niech sobie nawijają, taka ich praca. Marudzą, że tekstury słabe  a na porównaniu z 1800p dlssp różnic wielkich nie ma :E 

O tu:

image.thumb.png.7062576367f7771ad37491d61741c898.png

Pokaż mi gdzie to mydło.

image.thumb.png.2891141e10b7b2ba9a9485401ce0c944.png

Gdzie tutaj masz coś o czymś totalnie rozmytym? Z tego szybkiego opisu RT off w perf rozwiązałoby problem.

Edytowane przez Qrdello
Opublikowano (edytowane)


Gra bez patcha do PRO ale ma 1512p i to wystarczy żeby wyglądać ładnie , ciekawe czy są jakieś różnice oprocz stabilnosci klatek pewnie na pro nie spada poniżej 60 i 30 w trybie RT , takie dwa tryby wg mnie powinny robic wszystkie gry , CDPR dobrze to robi

Edytowane przez voltq
Opublikowano
59 minut temu, Qrdello napisał(a):

Ten sam materiał oglądaliśmy ? :D 

Bo ja tam widzę artefakty związane z cieniami w miejscach gdzie jest roślinność a nie totalnie rozmazany . Tekstury są w porządku, odbicia RT i cienie z grubsza też. Tylko te rośliny dostają po głowie. 

To co DF sobie tam plecie niech sobie nawijają, taka ich praca. Marudzą, że tekstury słabe  a na porównaniu z 1800p dlssp różnic wielkich nie ma :E 

O tu:

image.thumb.png.7062576367f7771ad37491d61741c898.png

Pokaż mi gdzie to mydło.

image.thumb.png.2891141e10b7b2ba9a9485401ce0c944.png

Gdzie tutaj masz coś o czymś totalnie rozmytym? Z tego szybkiego opisu RT off w perf rozwiązałoby problem.

W czasie ruchu jest mydło i DF o tym coś tam wspominało.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Dziś przejechałem się dość sporo MG HS Hybrid+ kuzyna. Zaskoczyło mnie jak dobrze w środku spasowane wszystko jest. No nie jedna inna marka mogłaby wziąć przykład.. Wrażenie że jazdy? Całkiem spoko, naprawdę nic większego do zarzucenia nie mam.. Jedyne co mnie irytowało to tablet I wszystko ustawiane z poziomu komputera.
    • Może się uda w 2027 Sam zacząłem z pół roku temu ale powiedziałem o nie nie. Gra nie zajac , nie ucieknie . Poczekajmy z rok!
    • ^   moze po prostu wezniesz della bez piwota i do niego dokupisz ramie krecone do biurka?     jesli denerwuje cie OSD w samsungu to mozesz sterowac programem (Samsung Display Manager) zwrociles juz te monitory? jesli nie to jak ustarwiles barwy w nim?  
    • Monitory przedwczoraj przyszły także miałem możliwość porównania ich bezpośrednio jak z również z moim obecnym Dellem. Tutaj nie sposób nie wspomnieć o tym, że nawet Samsung Odyssey G7 S32DG70 mimo, że to również panel IPS miażdży jakościowo staruszka, nawet zostawiając te same 60Hz. Kolory były zaskakująco dobre i nawet czerń wydawała mi się idealna, a przynajmniej do czasu jak obok postawiłem OLEDa Odyssey G8 . Chyba nie będę jedyny, który stwierdzi że OLED ma efekt WOW, po włączeniu gry (Clair obscur expedition 33) obraz był po prostu magiczny - oczywiście komfort gry był tragiczny bo fpsy spadły z 60 do ledwo 30-40 (od 3060 Ti cudów nie można wymagać), niemniej jednak, stojąc na łące obok świecących drzewach czułem jakbym przeskoczył o generację do przodu w kwestii grafiki  no poezja. Także w grach nie mam nic do zarzucenia. Następnego dnia wziąłem się za testy w pracy, tutaj musiałem ograniczyć jasność do 0 i kontrast z domyślnych 50 na jakieś 20 bo inaczej czułem że biel wypala mi oczy. Następnie musiałem zmienić tryb na ciemny wszędzie gdzie się dało.. Po zmianie było już spoko, jakość tekstu perfekcyjna, nie byłem w stanie zauważyć żadnych problemów z ich wyświetlaniem nawet jak wsadziłem nos w monitor w ich poszukiwaniu. Generalnie po kilku godzinach nie czułem też jakiegoś większego zmęczenia oczu czy coś także raczej nie miałbym problemów z pracą na takim monitorze.   Wracając jeszcze do Samsunga Odyssey G7, tutaj czując że to właśnie powinien być mój wybór biorąc pod uwagę przewagę pracy biurowej nad grami naprawdę byłem skłonny go wybrać... ale niestety skreśliła go nie jakość panelu, bo moim zdaniem jest super i tak, tylko tragiczny interface.. co za oszołom wymyślił takie menu wraz z niewidocznymi małym przyciskami to nie wiem ale lepiej by robotę zmienił.. wisienką na torcie jest tryb gaming który zawsze włączał mi się domyślnie po uruchomieniu monitora, ignorując moje poprzednie ustawienia, co kończyło się wypalaniem oczu.    Tutaj byłem już skłonny zaryzykować i wziąć tego OLEDa do czasu jak doczytałem, że Samsung nie oferuje 3 letniej gwarancji na wypalenia, ba! oferuje jedynie 12 miesięcy gwarancji ogólnej. Takiego ryzyka nie chcę i odsyłam oba modele. Będę szukał innego IPSa (może tego LG 32GR93U-B) bo obecna ich jakość jest naprawdę dobra, albo zamówię innego OLEDa w tym rozmiarze, który będzie płaski i z pivotem i pojawi się w sensownej cenie, ale chociaż da to małe zabezpieczenie na wypalenie.    Moja konkluzja jest taka, że nie jest tak łatwo o uniwersalny monitor w obecnych czasach   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...