Qrdello 74 Opublikowano 2 godziny temu Autor Opublikowano 2 godziny temu 33 minuty temu, voltq napisał(a): Na słuchawki Elite też promocja w MM ME i Euro Zmuszasz mnie do zakupu PS5 Pro i robienia porównań samemu ? Nie jestem ekspertem ale kilka różnych kanałów przeglądam na YouTube z porównaniami i tak jak zauważył @Kadajo PSSR bliżej do FSR , do DLSS nie ma podjazdu Może dlatego że, nie wiem, ma dwa tygodnie ? :) a dlss 5 lat i z 30 kart graficznych z czego niektóre kilka x mocniejsze niż gpu w ps5? ;] 1
Kadajo 349 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Czyli co ? PSSR tak do PS7 będzie gotowy ? 1
voltq 148 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) @Qrdello masz rację że to dopiero raczkująca technika ale nadal nie ma podjazdu do DLSS i jest bliżej FSR https://www.carrefour.pl/zakupy-niecodzienne/elektronika/komputery-gry-i-konsole-q6/konsole-i-gry-video-43/playstation-9n/kons-ps5-slim-bluray-1tb-sony Jest ta slimka za 2200zł z napędem już dostepna Edytowane 1 godzinę temu przez voltq
ronaldo864 11 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 13 godzin temu, azgan napisał(a): Pytanie zasadnicze co za debil zatwierdził patcha, po którym gra wygląda gorzej na Ps5 pro od PS5. Wciskanie na siłę RT kosztem przyzwoitej rozdzielczości bazowej jest irracjonalne. Patch do Star Wars Jedi Survivor to skok na kasę powstał tylko po to, by nabrać nieświadomych niedzielnych graczy, że grają na najmocniejszej konsoli w ulepszoną wersję świetnej gry. Zakładka w Pstore Pro Enhanced to scam. Każdy tytuł trafiający do tej kategorii powinien być weryfikowany przez Sony czy jakość ulepszeń, jest wystarczająca, nie może być sytuacji, w których na bazowym Ps5 gra wygląda i działa zauważalnie lepiej. 2
azgan 286 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 1 godzinę temu, Kadajo napisał(a): PSSR ma zapewne ogólnie ten sam problem co każdy tego typu scaler, im niższa rozdzielczość bazowa tym gorszy efekt końcowy z masą błędów. To samo było zresztą z CBR https://www.gry-online.pl/slownik-gracza-pojecie.asp?ID=425 😉
ODIN85 281 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 35 minut temu, voltq napisał(a): @Qrdello masz rację że to dopiero raczkująca technika ale nadal nie ma podjazdu do DLSS i jest bliżej FSR https://www.carrefour.pl/zakupy-niecodzienne/elektronika/komputery-gry-i-konsole-q6/konsole-i-gry-video-43/playstation-9n/kons-ps5-slim-bluray-1tb-sony Jest ta slimka za 2200zł z napędem już dostepna Strona już leży
voltq 148 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) w EURO AGD, ME , MM tez fajne ceny w blackweek Edytowane 1 godzinę temu przez voltq
maxmaster027 74 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 3 godziny temu, azgan napisał(a): Zwróć uwagę że pisałem o sobie, nie interesuję mnie co mają i robią inni 😉. Ja nie nie mam po 3-4 konta żeby pograć np. w Gran Turismo 7 i nie jest mi to do niczego potrzebne a cyfrowa jest wygodna, zdecydowałem się na rezygnację z pudełek bo miałem świadomość tego że na konsolach powoli będzie się od tego odchodzić a kupować 2 raz tego samego nie mam zamiaru żeby zbudować bibliotekę na PlayStation. A ja uważam, że to jest cwaniactwo firm softwarowych. Powinien byc wlasnie nosnik do kazdej gry, czy to w formie USBflash czy plyty. Tak samo na pc zawsze musisz polaczyc gre z kontem, to jest absurd. Te gry powinny byc w 1/5 ceny. Czyli np masz gre na blueray albo USBf 300zl mozesz instalowac na kazdym komputerze i koncie i grac jak jest flash podlaczony albo plyta w napedzie, a jak chcesz miec gre przypisana tylko do 1 konta to powinna byc 300/5 czyli 60zl kosztowac, i to by mialo sens. A tak to po prostu ludzie zostali oszukani. Bo poczatkowo gry byly rzeczywiscie tansze w wersji cyfrowej a teraz kazdy widzi jak jest. 1 1
azgan 286 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 4 godziny temu, ODIN85 napisał(a): Konsola jest reklamowana starociami które już ograłem. Na premierę zero gier których by nie było na pc. Po co mam teraz kupować Pro? Też jestem tego zdania i właśnie dlatego nie odebrałem swojego PRO Station a PS5 fat sprzedałem. Sony zrobiło to co Microsoft z XBOX SERIES, dla mnie ta konsola bez EX'ów i z grami wydawanymi na PC jest zbędna. Minimalna różnica jest tylko taka że Microsoft daje wszystkie swoje gry w dniu premiery a Sony celowo opóźnienia wydanie na PC ale i tak coraz szybsze są terminy wydawania kolejnych produkcji. 1
voltq 148 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu jedi survivor na ps5 pro tragedia obraz jest totalnie rozmazany , test DF
azgan 286 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 2 godziny temu, Qrdello napisał(a): Bo z FSR miał większe? Bo PSSR jest szybsze niż FSR? Bo FSR leci na wersji 1.0 z jakimiś tam poprawkami, czyli przedpotop? A może tak porównanie na żywo a nie w oparciu o gadanie szukających kliknięć YTberów? W tytułach które porównywałem do bazowej PS5, Pro nie wypada wcale źle pod kątem jakości obrazu. Artefakty przy rekonstrukcji były są i będą, bo to nie natywny obraz. Są zdecydowanie mniejsze niż były na FSR, gry działają czasem wyraźnie lepiej czasem po prostu lepiej (o ile dev nie wciśnie na siłę RT) - tylko się cieszyć, że jest kolejna alternatywa. No ale nie, najlepiej tylko wszystko postawić na dlss i będzie cudaśnie. Z jednej strony jedziecie po SONY że monopolizuje rynek cyfr, z drugiej wspieracie innego monopolistę, jak tak dalej pójdzie. Takie rzeczy tylko na PlayStation bo FSR 3.1 lub nawet wersji 2 działa praktycznie na wszystkim wliczając w to GTX z serii 10x0. Od wersji 3.1 zapewnia przyzwoitą jakość i bez problemu działałoby to na PS5 no ale oczywiście wtedy PS5 PRO nie sprzedawałoby się już tak dobrze z PSSR
Qrdello 74 Opublikowano 59 minut temu Autor Opublikowano 59 minut temu (edytowane) 14 minut temu, voltq napisał(a): jedi survivor na ps5 pro tragedia obraz jest totalnie rozmazany , test DF Ten sam materiał oglądaliśmy ? Bo ja tam widzę artefakty związane z cieniami w miejscach gdzie jest roślinność a nie totalnie rozmazany . Tekstury są w porządku, odbicia RT i cienie z grubsza też. Tylko te rośliny dostają po głowie. To co DF sobie tam plecie niech sobie nawijają, taka ich praca. Marudzą, że tekstury słabe a na porównaniu z 1800p dlssp różnic wielkich nie ma O tu: Pokaż mi gdzie to mydło. Gdzie tutaj masz coś o czymś totalnie rozmytym? Z tego szybkiego opisu RT off w perf rozwiązałoby problem. Edytowane 57 minut temu przez Qrdello
voltq 148 Opublikowano 33 minuty temu Opublikowano 33 minuty temu (edytowane) Gra bez patcha do PRO ale ma 1512p i to wystarczy żeby wyglądać ładnie , ciekawe czy są jakieś różnice oprocz stabilnosci klatek pewnie na pro nie spada poniżej 60 i 30 w trybie RT , takie dwa tryby wg mnie powinny robic wszystkie gry , CDPR dobrze to robi Edytowane 32 minuty temu przez voltq
Kadajo 349 Opublikowano teraz Opublikowano teraz 58 minut temu, Qrdello napisał(a): Ten sam materiał oglądaliśmy ? Bo ja tam widzę artefakty związane z cieniami w miejscach gdzie jest roślinność a nie totalnie rozmazany . Tekstury są w porządku, odbicia RT i cienie z grubsza też. Tylko te rośliny dostają po głowie. To co DF sobie tam plecie niech sobie nawijają, taka ich praca. Marudzą, że tekstury słabe a na porównaniu z 1800p dlssp różnic wielkich nie ma O tu: Pokaż mi gdzie to mydło. Gdzie tutaj masz coś o czymś totalnie rozmytym? Z tego szybkiego opisu RT off w perf rozwiązałoby problem. W czasie ruchu jest mydło i GF o tym coś tam wspominało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się