Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czekam i zastanawiam się, sam też wrzucałem info o promocji, czekam na Ubi i na wrzucenie pakietu z DLC jak i osobno DLC do kupienia, zaś na steamie jest już edycja premium wraz z DLC, póki co samego DLC nie ma do kupienia.
https://store.steampowered.com/app/3159330/Assassins_Creed_Shadows/

 

Dodam, jak ktoś może sprawdzić, aplikacja się popsuła i w aplikacji mam euro zamiast złotówki, na stronie w przeglądarce nadal widnieją złotówki. Robiłem przeinstalowanie, usuwałem cache itd, instalowałem w nowy folder-lokalizację ale problem z walutą euro zamiast złotówki nadal występuje w tej badziewnej aplikacji. Wiadomo, że na steamie nie będzie kuponu na 60zł, więc cena za jakąkolwiek grę w aplikacji Ubi będzie tańsza, a te 60zł to dużo.

Opublikowano
3 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Dodam, jak ktoś może sprawdzić, aplikacja się popsuła i w aplikacji mam euro zamiast złotówki, na stronie w przeglądarce nadal widnieją złotówki.

Trzeba wejsc w ustawienia konta, zmienic z angielski na polski bo mialem to samo teraz i bylo po ang. Wylogowac sie ze strony i apki i zalogowac ponownie do apki lub strony.

Opublikowano

Ale ja mam polski interfejs. Zmieniłem na ang potem na polski, i widzę, że co jakiś czas przy takiej zmianie psuje się dostęp do sklepu z takim komunikatem, nie mogę wbić do sklepu. Najlepsze, że w bibliotece przy dlckach do naszej gry jest złotówka ale w sklepie było cały czas euro.

Czasem tez mam crash log, nigdy tego nie miałem. Coś się skopało. W przeglądarce przelogowałem się ale tam wszystko ok, mam złotówki, problemem jest klient, aplikacja jak widać.

obraz.png.46b9ffe70f4d036b8f48ecd85c8e1284.png

Opublikowano

Tylko, że ja nie używam jednocześnie strony i apki, nie mam odpalonej przeglądarki ze sklepem ubi. Teraz udało mi się obejść ten błąd ale nadal jest Euro, więc widocznie dopóki nie wyjdzie aktualizacja appki to pewnie nic się nie zmieni i tak musi być.
W razie czego mogę zakupić przez przeglądarkę, bo w złotówkach jest ciut taniej niż w euro, już to przeliczałem.

Opublikowano
2 minuty temu, Reddzik napisał(a):

eraz udało mi się obejść ten błąd ale nadal jest Euro, więc widocznie dopóki nie wyjdzie aktualizacja appki to pewnie nic się nie zmieni i tak musi być.

Nie musi byc zadna aktualizacja, po zmianie jezyka na stronie w ustawieniach i zapisaniu trzeba sie wylogowac z apki i zalogowac na nowa, wtedy masz walute poslka, robilem to godz temu. Tylko podkreslam wylogowac i zalgoowac sie na now a nie wylaczyc apke i wlaczyc ponownie.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie taki błąd przy wylogowywaniu, a interfejs mam po polsku, tu nie ma problemu. Niestety appka jest zwalona. Już 4 log w katalogu z crashami.
obraz.png.f08d873ed355c0229bd89c6817d88897.png

 

Przeinstalowanie appki, zmiana języka na angielski, potem powrót do polskiego nic nie daje, wylogowanie raz zadziała raz wywala crash i zamyka aplikację, aktualnie jest euro i nic z tym nie zrobię. Próby zmiany języka, przelogowanie nic nie daje. 
Taki szajs, coś się zwaliło, a jeszcze 2 dni temu było ok. Nie wiem czy to nie wina próby przestawienia na język polski beta, i teraz mimo, że tego nie robię zostało to zapisane i nie idzie tego się pozbyć. Cache, odinstalowanie, wywalenie wszystkiego z Ubi nic nie daje. 

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Godlike napisał(a):

Wersja premium z dlc i po użyciu kodu 225 zł, nadal drogo, czekam dalej

Nie wiem czy wiesz ale kod można użyć kilka razy. Bierzesz podstawkę za ok 114zł, potem osobny zakup dlc warte 99zł dorzucasz gierkę za ok 20zł i kolejny raz kupon obniżający o te 60zł. Razem wyjdzie z 170zł za pakiet "premium". Można powiedzieć nadal drogo ale i tak o te 50zł taniej. 

Edytowane przez Reddzik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...