Phoenix. 738 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Opublikowano 9 Grudnia 2024 Podmienić podmieni ale to i tak nie przejdzie bo to niczym się nie różni od ręcznej podmianki 1 godzinę temu, galakty napisał(a): I przy okazji podmienia DLSS w grach multiplayer? Korzystajcie do woli... Jeśli gra sprawdza integralność plików to i tak nie przejdzie.
azgan 847 Opublikowano 10 Grudnia 2024 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2024 Przetestowałem dzisiaj ten progamik https://ithardware.pl/aktualnosci/dlss_updater_to_darmowe_narzedzie_dla_graczy_pc_ktore_warto_sprawdzic-34838.html i rzeczywiście robi co ma robić ale wizualnie bardziej jakoś odpowiada mi DLSS Swapper i fajnie gdyby zrobili Upgrade tego softu
azgan 847 Opublikowano 12 Grudnia 2024 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2024 Pierwsza gra z XeSS 2 https://www.purepc.pl/f1-24-jest-pierwsza-gra-ktora-otrzymala-aktualizacje-wprowadzajaca-wsparcie-dla-techniki-intel-xess-2 1
voltq 362 Opublikowano 25 Grudnia 2024 Opublikowano 25 Grudnia 2024 W fullhd dobrze wygląda quality, w 1440p już balance jest akceptowalny a w 4k nawet performance daje radę, w dobrą stronę to idzie jak już mają być te techniki
sideband 237 Opublikowano 25 Grudnia 2024 Opublikowano 25 Grudnia 2024 Akceptowalna to jest tylko jakość i to nie w każdej grze. Tutaj rozdzielczość nie gra roli tylko wielkość piksela. Im mniejszy piksel tym bardziej pewne detale jak i również artefakty są mniej widoczne.
leven 54 Opublikowano 25 Grudnia 2024 Opublikowano 25 Grudnia 2024 Side: To się zgadza. Obecnie siedzę przed TV Samsunga 1080p (jeszcze z dużą ramką - 2009 rok ) i mam przeskalowany rozmiar na 2160p, ale co z tego, skoro piksel na matrycy 1080p jest dupny. Ale, że siedzę jakieś 3 metry od TV, to nie widzę pikseli na tak dużym ekranie, za to gry (stare, bo nowe to kupa) w 2160p wyglądają miodnie (np. Borderlandsy, czy fishingplanet, itp podobne starocie) No i ten stary TV ma dziwne odczyty: https://ibb.co/3B3v3gG https://ibb.co/jTXchWZ Tak, czy siak warto, jeżeli jest to możliwe przeskalować rozmiar z mniejszego na większy. Tak myślę 1
voltq 362 Opublikowano 26 Grudnia 2024 Opublikowano 26 Grudnia 2024 18 godzin temu, sideband napisał(a): Akceptowalna to jest tylko jakość i to nie w każdej grze. Tutaj rozdzielczość nie gra roli tylko wielkość piksela. Im mniejszy piksel tym bardziej pewne detale jak i również artefakty są mniej widoczne. Tak okiem profesjonalistów , dla mnie laika jest akceptowalne 1
Art385 144 Opublikowano Czwartek o 13:00 Opublikowano Czwartek o 13:00 Katuje właśnie FFXVI i co prawda jest to tylko FSR3.0 quality ale 1440p do 2160p wygląda doskonale. Tak powinno się implementować FSR a nie tak jak to zaimplementował CD Projekt Woke
Adam33k 12 Opublikowano Sobota o 12:00 Opublikowano Sobota o 12:00 Co do technik skalowania porównywałem sobie FSR 3+ i DLSS 3+ oba w presetach "jakość". Moim zdaniem FSR ma dalej spory problem. Obraz już na pierwszy rzut oka jest jakby zamglony? rozmyty? przy DLSS czegoś takiego nie ma. Wiadomo mówię o rzeczach które na pierwszy rzut oka widać, jak się przyjrzeć dokładnie to pewnie w obu technikach pojawią się jakieś babole ale ze swojego doświadczenia zdecydowanie DLSS nad FSRem i prawdopodobnie tak pozostanie, w końcu za chwilę DLSS4
Kadajo 1 389 Opublikowano Sobota o 15:29 Opublikowano Sobota o 15:29 Moim zdaniem jest szansa ze FSR4 będzie juz blisko DLSS, Nvidia wiec podniesie poprzeczkę 4 ? Ale tak naprawdę FSR nie musi być lepszy. Wystarczy, żeby był ok i działał a myślę ze juz w sumie tak jest.
Phoenix. 738 Opublikowano Sobota o 17:09 Opublikowano Sobota o 17:09 W jakosci DLSS raczej duzo sie nie zmieni, beda dodawac nowe ficzery, chyba ze taki DLSS4 jest jakos na nowo uczony w kwesti jakosci i to by było cos. FSR 4.0 mysle, ze bedzie to poziom obecnego DLSS bo FSR brakowalo tylko tego sznytu AI.
Kadajo 1 389 Opublikowano Sobota o 17:56 Opublikowano Sobota o 17:56 A powiem ci właśnie ze tutaj Nvidia może zaskoczyć, ja wiem ze w 4K DLSS wygląda już ok, ale nadal brakuje mu jakosci w ruchu w niższych rozdzielczościach. I to mogliby poprawić. Kto wie. 1
Stjepan 536 Opublikowano Sobota o 18:09 Opublikowano Sobota o 18:09 Jestem ciekawy kiedy zieloni pochwalą się renderingiem całego filmu do A do Z dzięki AI, tak jak to pokazywali w jakimś materiale promocyjnym, ten koleś co o tym mówił że takie rzeczy najwcześniej przy DLSS 10
skypan 82 Opublikowano Sobota o 23:05 Opublikowano Sobota o 23:05 (edytowane) Dają DLSSY i inne bajery a panel sterowania nadal w XX w No niby jest ta nowa proteza co ma to zastąpić no ale jeszcze daleka droga by to jakoś działało. Edytowane Sobota o 23:05 przez skypan
IceMan 13 Opublikowano wczoraj o 09:54 Opublikowano wczoraj o 09:54 Ostatnio testowałem DLSS w Indiana Jones i CB2077. I to też zależy od samej gry jak wypada końcowa jakość obrazu. W IJ nie widzę różnicy między nativ,dlaa, dlss q. Nawet po odpaleniu dlss balanced nie widzę pogorszenia jakości - gram w 3840x1600. W Cyberku jest już trochę inaczej, widać na niektórych elementach delikatne rozmycie (np. jakieś małe reklamy),ale możliwe do wychwycenia raczej tylko na screenshootach , podczas grania raczej mało widoczne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się