Kabor Napisano 17 godzin temu Zgłoś Udostępnij Napisano 17 godzin temu Cześć. Ostatnio po aktualizacji pojawił mi się problem z aktualizacją oprogramowania GHUB od logitech. Standardowo wpada w pętle i aktualizacja się nie chce zakończyć. Kiedyś miałem podobny problem wystarczyła czysta instalka GHUBa. Teraz to nie pomaga. Odinstalowałem, wyczyściłem foldery w program files i użytkownicy, zamykałem wszystkie procesy, wyczyściłem z rejestru jak polecają na necie. Przy kolejnej instalacji dalej to samo wpada w pętlę i nie umie zakończyć aktualizacji. Zaktualizowałem też Win 11. Stworzyłem też drugie konto na systemie tam się instaluje bez problemu. Jak przełączam gdy GHUB aktywny na właściwe konto to po chwili wywala komunikat, że błąd krytyczny i zamyka aplikacje. Na tą chwilę zadziałało zainstalowanie jakiejś wersji z 23 roku i zablokowanie aktualizacji. Spotkał się ktoś z takim problemem i rozwiązaniem? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caleb59 Napisano 17 godzin temu Zgłoś Udostępnij Napisano 17 godzin temu Jest możliwość pobrania ze strony Logitech najnowszej wersji już zaktualizowanej? Dzięki temu po instalacji nie wymuszałoby z automatu aktualizacji. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stjepan Napisano 13 godzin temu Zgłoś Udostępnij Napisano 13 godzin temu Miałem podobny problem, odinstalowałem i zainstalowałem na nowo. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kadajo Napisano 12 godzin temu Zgłoś Udostępnij Napisano 12 godzin temu U mnie o dziwo GHub działa prawidłowo i nawet się poprawnie aktualizuje. Odpukać Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kabor Napisano 11 godzin temu Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 11 godzin temu (edytowany) 5 godzin temu, caleb59 napisał: Jest możliwość pobrania ze strony Logitech najnowszej wersji już zaktualizowanej? Dzięki temu po instalacji nie wymuszałoby z automatu aktualizacji. Nowa wersja przy instalacji ma tak samo. Cały czas próbuje się zainstalować i nie umie ;-). 1 godzinę temu, Stjepan napisał: Miałem podobny problem, odinstalowałem i zainstalowałem na nowo. Jak napisałem w pierwszym poście nowa instalacja nie daje się zainstalować. Próbowałem dwie poprzednie tak samo. Dopiero jak zainstalowałem jakąś z 2023 roku zatrybiło. 28 minut temu, Kadajo napisał: U mnie o dziwo GHub działa prawidłowo i nawet się poprawnie aktualizuje. Odpukać Gratulacje ;-). Proponuje wyłączyć automatyczną aktualizację bo jak szukam na necie to dość powszechny problem ;-). Najdziwniejsze, że na tym samym kompie tylko na innym koncie działa bezproblemowo. Edytowano 11 godzin temu przez Kabor Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caleb59 Napisano 11 godzin temu Zgłoś Udostępnij Napisano 11 godzin temu A weź usuń wszystko z katalogów TEMP, zarówno tego w C:/windows/temp oraz tego w C:/użytkownicy/twoja nazwa usera/appdata/local/temp Nie zaszkodzi profilaktycznie sieknąć sfc /scannow jako admin w terminalu/wierszu poleceń. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kakarotto Napisano 11 godzin temu Zgłoś Udostępnij Napisano 11 godzin temu Też miałem z tym hubem bugów problem, jak się na kierownicy śmigało. I tak, było trzeba starsze wersje używać lub jeszcze używałem Logitech Gaming Software zamiast tego, ale już nie pamiętam dobrze czy to było lepsze czy nie, więc nie będę tego polecać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się