Skocz do zawartości

The Last of Us Part II Remastered - PS5, PC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, MrKetiw napisał(a):

na pc owszem to wszystko jest ostre i mile dla oka ale widać że to gra z ps4

Dla mnie wizualnie jest to topka obecnych czasów. Gra na PC dostała drugie życie i wizualnie na maksymalnych ustawieniach jest przepaść względem tego co było na konsolach.

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
Opublikowano
17 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Dla mnie wizualnie jest to topka obecnych czasów. Gra na PC dostała drugie życie i wizualnie na maksymalnych ustawieniach jest przepaść względem tego co było na konsolach.

Względem konsol tak ale w porównaniu do innych gier widać że to gra z ps4 więc nie przesadzaj 👍

6 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Śmiało można to postawić obok Cyberpunka, Alana Wake 2 czy Horizona.

Chyba oszalałeś. 

  • Confused 1
Opublikowano
17 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Śmiało można to postawić obok Cyberpunka, Alana Wake 2 czy Horizona.

Oświetlenie to nawet nie stało obok CP2077 z PT. Geometria/textury cacy, ale tylko w bliskim polu czasem śmiechowe są te bitmapy w oddali ;) 

Gra broni się dopracowaniem niektórych detali i smaczków, których brakuje w innych grach, ale stricte grafika to nie jest żaden szczyt.

  • Like 1
Opublikowano
22 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Gra na PC dostała drugie życie i wizualnie na maksymalnych ustawieniach jest przepaść względem tego co było na konsolach.

Sorry ale wzgledem PS5 nie ma zadnej przepasci, troche lepsza rozdzialka i filtrowanie i nic wiecej.

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

Sorry ale wzgledem PS5 nie ma zadnej przepasci, troche lepsza rozdzialka i filtrowanie i nic wiecej.

Młody ogrywa akurat w tym samym czasie na PS5. Więc podglądam nieraz co i jak. Osobiście od razu ostrość obrazu rzuca mi się w oczy. Na PC jest naprawdę igła! Nie mówiąc już o 120 vs 60FPS.

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano

A jak na konsli opdialisz Fidelity tryb to juz wgl roznice sa znikome, poza fps oczywiscie.

Teraz, userKAMIL napisał(a):

Osobiście od razu ostrość obrazu rzuca mi się w oczy.

jak grasz w natywnym 4k to oczywiscie ze bedzie ostrzej i to wyroznia kazdy port na PC ;)

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

jak grasz w natywnym 4k to oczywiscie ze bedzie ostrzej i to wyroznia kazdy port na PC ;)

Oczywiście i dlatego praktycznie każda gra to przepaść już ze względu tylko na rozdzielczość. ;)

Mi na konsoli w tej chwili ciężko grać w cokolwiek powoli... Oko przez lata się już przyzwyczaiło do 4K teraz jeszcze te 120FPS doszło.

P.S. Porównuje do trybu wydajności z PS5 bo 30 klatek to czysty masochizm już jest w dzisiejszych czasach.

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Phoenix. napisał(a):

Sorry ale wzgledem PS5 nie ma zadnej przepasci, troche lepsza rozdzialka i filtrowanie i nic wiecej.

A płynność w natywnym 4k DLAA? Też niewiele lepsza niż na PS5? Dla mnie 90-120 fps na PC względem 30 fps na PS5 to jest wizualna przepaść.

Edytowane przez tgolik
Opublikowano
5 minut temu, tgolik napisał(a):

A płynność w natywnym 4k DLAA? Też niewiele lepsza niż na PS5? Dla mnie 90-120 fps na PC względem 30 fps na PS5 to jest wizualna przepaść.

Plynnosc to plynnosc, a jakosc grafiki to jakosc grafiki, nie pisalem nic o plynnosci tylko o jakosci grafiki, ktora miedzy konsola jest prawie identyczna.

8 minut temu, tgolik napisał(a):

wizualna przepaść.

Wizualna jakosc obrazu, a plynnosc obrazu to dwie rozne rzeczy ;)

Jak bedziesz mial gownianie wygladajaca gre w 240fps to tez napiszesz, ze wizualnie gra wyglada super?? No nie ;)

  • Like 1
Opublikowano

Tekstury w grach w 30 fps w ruchu, szczególnie w czasie obrotu kamery, to rozmyta paćka. W 120 fps są ostre i czytelne. Więc tak, nawet najlepsza tekstura w czasie rzeczywistej rozgrywki wygląda o niebo gorzej przy niskiej płynności.

Kupiłem RTX 4090 dla tych samych gier w które grałem na RTX 3080 tylko po to, by grać ciesząc się ostrymi teksturami w ruchu dzięki wyższej płynności.

  • Like 1
Opublikowano
4 minuty temu, tgolik napisał(a):

Tekstury w grach w 30 fps w ruchu, szczególnie w czasie obrotu kamery, to rozmyta paćka.

Granie w 30fps to zaden komfort ale przypomne, ze na konsoli masz 60fps lub odblokowany framarate i nie potrzeba do tego karty za 10k, zeby cieszyc sie wizualna uczta ;) A jak juz nawiazujesz do tekstur to caly obraz jest mniej rozmazany jak jest wiecej fps, a nie tylko textury ;) 

Opublikowano (edytowane)
41 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Plynnosc to plynnosc, a jakosc grafiki to jakosc grafiki, nie pisalem nic o plynnosci tylko o jakosci grafiki

Ojjj widać kolego, że nie jesteś na co dzień przyzwyczajony do 120FPS. ;) Też tak kiedyś mówiłem... Głupia myszka w windowsie chodzi inaczej. XD

34 minuty temu, tgolik napisał(a):

Tekstury w grach w 30 fps w ruchu, szczególnie w czasie obrotu kamery, to rozmyta paćka. W 120 fps są ostre i czytelne. Więc tak, nawet najlepsza tekstura w czasie rzeczywistej rozgrywki wygląda o niebo gorzej przy niskiej płynności.

Dokładnie!

Tego nie da się wytłumaczyć i trzeba zobaczyć... Pograć kilka dni\tygodni i wrócić do 60FPS.

Jakość obrazu w ruchu to jest zupełnie inny poziom.

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Ojjj widać kolego, że nie jesteś na co dzień przyzwyczajony do 120FPS. ;) Też tak kiedyś mówiłem...

Ja gram w wyzszym fps na codzien niz Ty i nie po to kupilem 360hz monitor, zebys mi pisall ,ze nie jestem przywyczajony do 120fps :hihot:I nie musisz mi wmawiac na sile jak to wersja na PC jest zajebista w stosunku do konsoli bo to subiektywna opinia i wdg mnie nie jest, jest plynniej, jest wieksza rozdzialka i to tyle i az tyle, ogralem tlou na obu sprzetach. Zreszta zadna gra na PC jesli chodzi o exy sony to nie jest zadna gigantyczna przepasc. Mam konsole, mam PC i gram na obu ;)

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

nie musisz mi wmawiac na sile jak to wersja na PC jest zajebista w stosunku do konsoli bo to subiektywna opinia

Ależ ja Ci nic nie wmawiam to jest tylko moje zdanie...

4 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

Ja gram w wyzszym fps na codzien niz Ty i nie po to kupilem 360hz monitor

Jeżeli faktycznie tak jest to tym większe moje zdziwienie, że nie do końca widzisz tak subtelną różnicę miedzy 30-120FPS. 

Jakość obrazu przy takiej różnicy klatkarzu to jest KOSMOS!

4 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

Zreszta zadna gra na PC jesli chodzi o exy sony to nie jest zadna gigantyczna przepasc. Mam konsole, mam PC i gram na obu ;)

Może czas do okulisty. :Crash:

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
Opublikowano
1 minutę temu, userKAMIL napisał(a):

Jakość obrazu przy takiej różnicy klatkarzu to jest KOSMOS!

Nazywaj rzeczy po imieniu, plynnosc obrazu ;) Jakosc grafiki to nie plynnosc obrazu. jak samochod jedzie 30km/h ,a 60km/h to mowimy ze jedzie szybciej tak jak przy wiekszej plynnosci sie mowi, ze jest plynniej.

  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

Ja nazywam rzeczy po imieniu i podałem ci wyżej przykład, jak gra będzie wyglądać jak gówno ale będzie w 240fps to też powiesz, że to wizualna uczta ? Czy stwierdzisz że gra wygląda słabo ? Bo fps tej jakości nie zmieni.🤣 Naucz się że odbiór wizualny gry składa się na jakość grafiki czyli to jak jest realistyczna i jak widzimy ją statycznie powiedzmy oraz na płynność obrazu wrażana w fps. Jak stoisz i podziwiasz widok w grze gdzie obraz jest staryczny to 120fps nie jest ci do niczego potrzebne żeby ocenić oprawę graficzną. 

17 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Jeżeli faktycznie tak jest to tym większe moje zdziwienie, że nie do końca widzisz tak subtelną różnicę miedzy 30-120FPS.

A gdzie ja napisałem że nie widzę ? Przecież wyraźnie od początku rozmowy napisałem że nie mówię o płynności gry tylko o jakości grafiki. A ty dwie różne rzeczy lądujesz pod jedno słowo. Twoją wizualną ucztę.

Napisałem też swoje zdanie o 30fps że to żadna komfortowa rozgrywka.

Ja cały czas pisze o jakości grafiki a nie o płynności a ty podczepiasz jedno i drugie pod jedno, dlatego nie da się z tobą dogadać.

Odpalcie sobie grę sprzed 20lat w 500fps i napiszcie czy to super wizualna uczta bo gra ma tak duży fps 🤣

I tak jak pisałem wcześniej poza wyższą rozdzielczością na PC ale to przecież też nie zawsze bo nie każdy gra w 4k więc to żaden koronny argument i płynnością obrazu gdzie 60fps na padzie jest komfortowe do takich gier to gdzie jest ta przepaść ja się pytam ? 
 

 

W którym momencie mogę przecierać oczy jako PC Masterrace? 😎

IMG_1069.png

IMG_1070.png

IMG_1071.png

Edytowane przez Phoenix.
  • Confused 2
Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Ja cały czas pisze o jakości grafiki a nie o płynności a ty podczepiasz jedno i drugie pod jedno, dlatego nie da się z tobą dogadać.

Nie, Ty cały czas nie rozumiesz, że ta jakość jest uzależniona od tej płynności. 

Wszystkiego dobrego! ;) Nie mam zamiaru Cię na siłę uświadamiać. 

37 minut temu, Phoenix. napisał(a):

W którym momencie mogę przecierać oczy jako PC Masterrace? 😎

...i jako przykład podajesz statyczny obrazek. Właśnie o tym mówimy. XD

Tego napisu na bramie "GATE EAST 2'' nawet nie dasz rady przeczytać pod czas ruchu kamery.

Przy 120FPS masz igłę. ;)

Edytowane przez userKAMIL
  • Thanks 1
Opublikowano

Jakość to zbyt ogólnikowe słowo i każdy jak widać może interpretować po swojemu , dla mnie na jakość obrazu składa się jakość grafiki oraz płynność obrazu i tyle. I tak jak pisałem wcześniej płynność obrazu przy słabej oprawie graficznej nie sprawi, że jakość grafiki będzie wow ;) 

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...