Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pograłem 2 godziny Rebirtha na PC i odpaliłem wersję PS5, ale już w Quality Mode. Oprócz innego oświetlenia to różnic brak. HDR lepszy na konsoli.

Opublikowano

Po co, jeśli to ta sama gra z tą samą fabułą? Przykro mi, że trzeba wydać 10k, żeby mieć grę tylko nieco ładniejszą. Nawet RT nie dodali.

Opublikowano
Teraz, userKAMIL napisał(a):

W 30 klatkach? 

Tak ja tak ukończyłem pierwsze podejście do Rebirth bo nie było jeszcze PS5 PRO a teraz będę drugi raz przechodzić na PC i tak samo dobrze się bawić 

Opublikowano
1 minutę temu, Element Wojny napisał(a):

1440p, DLSSQ (najnowszy z Cybera), wszystkie suwaki na prawo, 100-120 fps. 

I co w związku z tym? Cyberpunk 2077 nie dostał update dla PS5 PRO ani PSSR już pomijam że to temat o Final Fantasy VII Rebirth ale nie Cyberpunk 2077 gdzie masz wątek o tym tytule wydzielony i o DLSS 4 tam już toczy się dyskusja 

  • Confused 1
Opublikowano
2 godziny temu, Element Wojny napisał(a):

Następnym razem taki temat podzielcie odpowiednio na działy: wersja PC do gier komputerowych, a wersja PS5 do działu konsol, inaczej wyjdzie z tego jakiś komediodramat. 

 

2 godziny temu, Winter napisał(a):

Po co, jeśli to ta sama gra z tą samą fabułą? Przykro mi, że trzeba wydać 10k, żeby mieć grę tylko nieco ładniejszą. Nawet RT nie dodali.

 

2 minuty temu, Element Wojny napisał(a):

Tobie serio się dziś totalnie odkleiło w temacie PS5 Pro. Sorry ale dziś premiera na PC, Ty miałeś swoją rok temu, daj ludziom w spokoju pogadać. 

Raczej Tobie bo był to czasowy EX i tutaj jest pies potrzebny. Jakoś z Indiana Jones nikt nie kazał zakładać osobnego temu gdzie gra trafiła w tym samym czasie na PC oraz Series X|S i z tym masz problem bo jak było jeszcze forum PCLab to otwarcie pisałeś o tym że nie podoba Ci się to że trzeba czekać aż będzie na PC i nawet pożyczyłeś PlayStation żeby ograć. To samo zresztą pisałeś o Stellar Blade 😉. Możesz już wyluzować bo gra jest na PC i nawet względem Intergrade porawili oświetlenie względem wersji z pleja 😁.

Opublikowano
7 minut temu, Element Wojny napisał(a):

przestań spamować !

Tobie polecam zrobić to samo bo temat o Cyberpunk 2077 oraz DLSS i innych technikach upscaling masz wydzielony do tego 😆

1 minutę temu, Element Wojny napisał(a):

Ale co to ma do rzeczy, chcesz spamować o PS5 Pro, idź na dział PS5. 

Ma to do rzeczy że porównuje ten sam tytuł który jest dostępny na PS5, PC oraz STEAM Deck a nie wypisuję w temacie o Final Fantasy VII Rebirth o tym jak działa Cyberpunk 2077 :E:boink:

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Element Wojny napisał(a):

Nie no Tobie konsola spadła dziś na łeb, lecisz na ignora. 

To Ty się zafiksowałeś na punkcie konsoli i robisz z tego odzielne święto bo port pojawił się wreszcie na PC i chcesz celebrować tą chwilę :E

 

Analiza techniczna gry jaki i sama dyskusja o porcie tego samego tytułu to nierozłączna dyskusja jaką mieliśmy od lat na labie. Za chwilę będzie zapewne materiał też o tym od Digital Foundry który ktoś tutaj podlinkujcie a Ty telepiesz się cały czas jak ktoś tylko wspomni że grał na PS5 albo porównuje teraz wersję PC do tego co było wcześniej :lol2:

3 godziny temu, Winter napisał(a):

Pograłem 2 godziny Rebirtha na PC i odpaliłem wersję PS5, ale już w Quality Mode. Oprócz innego oświetlenia to różnic brak. HDR lepszy na konsoli.

O tym oświetleniu to było wiadomo już wcześniej ale HDR powinien wyglądać tak samo

Edytowane przez azgan
Opublikowano
4 godziny temu, Element Wojny napisał(a):

Jezu człowieku skończ już z tym PS5, mieliście swój czas na konsolach, teraz my mamy swój. 

 

O tym właśnie mówię, obrażony bo zepsuli Ci święto 🥳

4 godziny temu, Reddzik napisał(a):

Tyle mam na Ultra wszystko maks:
obraz.thumb.png.7ec1acd1d5346e45e036285293e94486.png

 

A tyle na w.w ustawieniach
obraz.thumb.png.4164f3efbc6b031ed932f1b7e27f9cbe.png

Ja dopiero jutro sprawdzę jak to śmiga 😁

 

20250123-225350.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • 🎮 Battlefield 6 – Aktualizacja Anticheat, Sezon 1 Battlefield 6 wystartował z rekordowym wynikiem, a w pierwszych tygodniach gracze rozegrali miliony bitew. Jednym z najgorętszych tematów stała się walka z oszustami — dlatego EA podsumowało pierwszy miesiąc działania systemów antycheatowych. 🛡️ 98% uczciwych rozgrywek po premierze Dzięki miernikowi Match Infection Rate (MIR) — określającemu szansę na spotkanie oszusta w danym meczu — wiemy, że tydzień po premierze aż ~98% gier było całkowicie wolnych od wpływu cheaterów. To efekt strategii skupionej nie tylko na banowaniu, ale przede wszystkim na zapobieganiu wpływowi oszustów na rozgrywkę. 🧪 Czego nauczyła nas otwarta beta? 🔒 Ponad 1,2 mln prób oszustw zablokowano jeszcze przed premierą. 📈 Udział uczciwych meczów wzrósł z 93,1% do ~98%. 🖥️ Aktywacja Secure Boot poszybowała z 62,5% do 92,5%, umożliwiając zastosowanie kolejnych warstw ochrony. 🚀 Pierwszy miesiąc po premierze W sam weekend premierowy zablokowano 367 tys. prób oszustw, a do dziś już 2,39 mln. Tylko 1,5% graczy PC nie ma jeszcze aktywnego Secure Boot — trwają działania, by pomóc domknąć te przypadki. EA monitoruje 190 źródeł cheatów, z czego 183 (96,3%) zaliczyły awarie, wykrycia lub wyłączyły swoje narzędzia. ➜ W skrócie: społeczność cheaterów została mocno zdestabilizowana. 🔍 Co dalej? EA pracuje nad kolejnymi zabezpieczeniami, m.in.: Wykorzystaniem dodatkowych funkcji bezpieczeństwa systemu (TPM 2.0, HVCI, VBS). Skuteczniejszym wykrywaniem sprzętowych narzędzi do oszukiwania — we współpracy z producentami platform. Usprawnieniem systemu zgłaszania naruszeń w grze. Modernizacją narzędzi operacyjnych dla analityków. Oraz… „ściśle tajnymi” nowymi mechanizmami wykrywania, które pojawią się po zakończeniu testów. 🔥 Walka trwa — ale przewaga rośnie. EA podkreśla, że systemy antycheat stale się rozwijają, podobnie jak oszuści. Kluczowe jest zgłaszanie podejrzanych graczy — każde zgłoszenie to dodatkowe dane, które pomagają szybciej eliminować zagrożenia i dbać o uczciwe pole bitwy. 🛡️ Bawcie się dobrze i grajcie fair. Do zobaczenia na polu walki! via  https://www.ea.com/pl/games/battlefield/battlefield-6/news/battlefield-6-anticheat-update-season-1?fbclid=IwZnRzaAOWwMtleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeYXljdmzsKU6I-S3kT-x9NbFbskbm3FUjhqB3f-8tfycOYjvVJSshL44Y6FI_aem_kAHMQHE_P6eqUr7KeV0ijg
    • Siedziałem 1.5 roku na G9 49 - JEŻELI NIE GRASZ W SYMULATORY, to zakup totalnie bez sensu.  Do fps się nie nada - to jest jamnik wsród monitorów. Teraz wskoczyłem w lg45 ultra gear 800r i jestem zachwycony - na simy dobry i o wiele wiele lepszy w innych geach od G9 49.   Najbliższa zmiana gdzies pod tandem oled 5k2k 🫠
    • Tak, rozmawiają, wyglądają, zachowują się natywnie. Dla mnie to podstawa. Oczywiście scenariusz bardzo ważny ale w tym akurat nasi twórcy są mistrzami. 
    • W specyfikacji jest tak, więc raczej powinno być git ( płyta MSI PRO B760-P WIFI DDR4 ) M.2_1 (CPU, PCIe 4.0 x4)  M.2_2 (Chipset, PCIe 4.0 x4 / SATA)  
    • Próbowałem w to grac na padzie od iksa ale lepiej mi się grało klawiatura plus mysz
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...