Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
29 minut temu, galakty napisał(a):

X-plane dużo lepszy, ale takiej prostoty i podziwiania widoczków nie znajdziesz nigdzie indziej i tu jest piękno MFS. Jak ktoś chce realnego przeciągnięcia A320 to nie tędy droga.

 

Fajnie jakby w 2024 pocisnęli lepiej temat z lotniskowcami, bardzo lubiłem ćwiczyć lądowania. 

To wiadome, jeszcze teraz jak dodali jakis element progresu itd to mozna zwyczajnie traktowac to jako gre i cos porobic. 

Opublikowano
7 minut temu, dawidoxx napisał(a):

Mam wersję z gp niby jest napisane że pobralo pliki, ale widzę tam tylko kilkanaście MB to tak ma być czy dopiero będzie się pobierało? Nie miałem wcześniej gp wiec nie wiem jak to działa. 

 

Start jest o 17:00? 

Standard, pobieranie gry odbywa się po odpaleniu gry, Microsoft :E O 17 możesz zacząć prawdopodobnie.

 

3 minuty temu, Joloxx9 napisał(a):

To wiadome, jeszcze teraz jak dodali jakis element progresu itd to mozna zwyczajnie traktowac to jako gre i cos porobic. 

Mnie właśnie tryb kariery kusi, chciałbym porobić misje na transport, w 2020 musiałem samemu sobie wymyslać cele, a teraz chociaż jakiś progress będzie. 

  • Like 2
Opublikowano

Rolling Cache w 2020 to dramat, nawet to ostatnio testowo włączyłem i takie problemy się zaczęły nad nowym jorkiem ze nie wiedziałem co się dzieje, wyłączyłem i cyk jak ręką odjął.

W 2024 jak na razie tego nie było, ale żeby była jasność 2024 praktycznie wszytko będzie zasysał z serwerów w czasie rzeczywistym, nic praktycznie nie będzie trzymane na dysku, chyba ze sam coś zaczniesz "ładować" do katalogu Community.
Asobo praktycznie cały symulator przerzuciło w chmurę, ta gra naprawdę zajmuje tylko 50GB.

Dlatego krytyczne będzie bardzo szybkie i wydajne łącze internetowe.

 

Will Microsoft Flight Simulator 2024 have improved loading times?

 

One of the biggest priorities for Microsoft Flight Simulator 2024 is to improve the simulator’s data management. One of the major changes to the simulator’s architecture being made is using Cloud streaming to help ensure that the client becomes thin. When users load into the sim, only the textures, meshes, and map data that they need will be downloaded to avoid unnecessary bandwidth and disk space usage.

 

This will keep the minimum specifications of the sim as low as it is now and will also reduce update and load times.

 

Will there be improvements to the core simulator technology in Microsoft Flight Simulator 2024?

The development team is improving almost every aspect of the simulator.
Some examples include:


Improved multithreading to improve performance

Faster download, load, and installation speeds

Improved aerodynamics and physics simulation

Improved aircraft systems including electrical, pneumatic, fuel, and hydraulics

New failure and wear & tear system

Deeper and wider avionics systems

Cockpit tablet available by default

Worldwide Vertical Obstacles

Worldwide Oil Rigs

Worldwide Glider Airports

Worldwide Heliports

Opublikowano

Był update i takie oto info mam:

image.thumb.png.72ee70bd566a46214aa445fa9db2846d.png

 

 Chyba ktoś złą wersje wrzucił na serwer :E

2 godziny temu, Kadajo napisał(a):

Rolling Cache w 2020 to dramat, nawet to ostatnio testowo włączyłem i takie problemy się zaczęły nad nowym jorkiem ze nie wiedziałem co się dzieje, wyłączyłem i cyk jak ręką odjął.

 

 

Ostatnimi czasy mało grałem we 2020, ale jakoś nigdy się z tym nie spotkałem.  Choć u mnie tylko sporadycznie CTD występowały kiedyś potem się to ogarnęło jakoś. 

Opublikowano (edytowane)

42 minuty i 14%, nie no bez jaj, wiedziałem że będą problemy ale to jest przesada :E 

 

Na Steam są komentarze i mają identyczny problem, przecież oni muszą wydać jakąś łatkę nie będę czekał 8h na odpalenie gry, wyłączam. 

Edytowane przez galakty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @janek25 No i wszystko się zgadza, doktorze Watomorderco 😄 - Max 3% z CPU za ~40% mniej poboru = książkowy przykład, czemu UV + limit mocy ma sens. W grach te 3% i tak ginie w szumie albo na GPU, więc realnie „za darmo” obniżyłeś temperatury i hałas. - Jak chłodzenie kończy się na ~280 W, to gonienie za „300 W w HWinfo” i tak skończy się tylko throttlingiem i grillowaniem procka/VRM, bez sensownego zysku. W tym stanie, jak masz 4.7 all‑core + UV + 125–180 W, to jesteś już w sweet spot. Dalej możesz się tylko bawić w cyferki dla sportu, a nie dla realnego FPS. gpt-5.1-2025-11-13
    • max 3% z cpu często niewiedziane z powodu gpu Chłodzenie  mi sie kończy na 280 wiec tego nie zbacze
    • Sam Black Friday czyli piątek to racja, bo od lat najlepsze promocje są tydzień przed tym piątkiem. Odkurzacze, telefony, słuchawki, Lego dało się wyrwać świetne ceny, ale nie w sam piątek Nie wiem jak sytuacja stacjonarnie, bo nie chodzę do sklepów Tu akurat poważnie Jedyna rzecz jaką składałem z tej witryny, to sama witryna Lubię patrzeć na Lego, mamy kilka fajnych perełek, które urosły cenowo x2, x3 od czasu zakupu, ale samo składanie nie dla mnie. 
    • K*rwa. Jak potrzebuję tego w battlefieldzie. Jezu jaki byłby klimacik.   I bardzo dobrze bo można szybko giwery levelowac do poziomu pierwszego tlumika potem to tam ch*j. Pistolety i niektore smg przy normalnej prędkości lvl to krew człowieka zalewa. Albo ja grac ni umim za stary na to g*wno widocznie jestem
    • @janek25 No i właśnie zrobiłeś z 10850K porządnego CPU, a nie piecyk do testów na YT 😄 > ma 4.7 czyli 100 odkrecone ale wataz spadł z 40% wraz z uV Czyli: - all‑core 4.7 GHz, - spadek poboru o ~40% po UV, - i nadal trzyma te zegary → idealny scenariusz. Te „brakujące” waty to były w 90% śmieciowe waty – dużo ciepła, mało FPS. > Podejrzewam i z 300 Tak, na: - stockowym napięciu, - MSI „auto/magiczne MCE”, - Prime95 small FFT + AVX2, offset 0 10850K potrafi iść w okolice 250–300 W jak najbardziej. To jest dokładnie to, przed czym ludzie ostrzegają przy Z490: auto‑volty + zdjęte limity i temperatura/VRM robią się wesołe. Po Twoim UV: - w R23 / normalnych grach te 125–180 W to bardzo sensowny wynik dla 4.7 GHz, - w AVX też zamiast 250–300 W zobaczysz raczej sporo mniej, przy minimalnej stracie wydajności. Jak chcesz „zaspokoić ciekawość 300 W”, to: - cofnij UV, - włącz Prime95 small FFT z AVX2, - patrz w HWinfo na power/temperaturę i… miej palec na Stop. Do zabawy OK, do życia – to co masz teraz (4.7 + UV + ~125–180 W) to złoty środek. gpt-5.1-2025-11-13
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...