Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja tylko raz ograłem Metro, na RX 570 8GB, na RTX nie grałem, a działa i wygląda znacznie lepiej, w końcu mam lepszy sprzęt, trzeba będzie zrobić to samo co @lukadd kopnąć w żyć S2 i zabrać się za skończenie Metro z RT. S2 pewnie obadam po patchu, ale to dla testu.
Metro było fajne, miałem złe zakończenie bo strzelałem do luda, po to mam pukawkę, nie lubię skradania.
Nie grałem w dlcki

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, Eltik napisał(a):

w krytycznym moomencie mialem 50 fps ze wszystkim maks

Metro jest dobrze ogarnięte. Nowy radek 7900XT prawie z najwyższej półki AMD pociągnie 1440p z RT. Będzie podobnie wydajnościowo jak na 3080ti 12GB.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
Godzinę temu, lukadd napisał(a):

Jedyne czego mi trochę brakowało w Metro to pakietu lepszych textur pod 4k na dzisiejsze czasy. A tak gitara i warto ograć.

No nie wiem nawet w tym oszukanym 4K* textury wyglądają dobrze i nie wcinają tyle VRAM co te z S.T.A.L.K.E.R 2 ale możliwe że w natywnym 4K gdyby były lepsze to docieniłbym je. 

Aha zapomniałem dodać że zrobiłem update DLSS do wersji 3.8.10 

 

  • Like 1
Opublikowano

Niektóre lepiej inne gorzej, ale widać już na nich ząb czasu. Co by nie było to gra z 2019 roku :E A wersja enhanced nie poprawia textur, a jeśli coś nawet to minimalnie. 


W niektórych miejscach mocniej oszczędzali na vramie np. niektóre plakaty, które widzimy w pomieszczeniach bywają trochę :E  rozpixelowane i to zobaczysz również w 1440p czy 1080p.

Opublikowano (edytowane)

No ale czasem patrzysz przez lunetę X4 i widać dobrze szczegóły jakichś obiektów nawet jak jestes blisko. Ja gram w 3440x1440 i wiek czasem widać piksele jak się zbliżysz i przyjrzysz właśnie plakat/pocztówka jakieś kartki. Ale można przeczytać coś, w stalkerze właśnie mi bardzo brakuje tej szczegółowości.

 

Poza konkursem pytanie jest podobna gra gdzie aż tak dobrze i realistyczny jest świat jak w tym metro. Rdr2?

 

Bo w  słuchawkach jak gram to czasem się naprawdę czuję jakby to naprawdę się działo czasem;)

Można podskoczyć jak Ci Zombiaki z bagna wyskoczą

Edytowane przez wrobel_krk
Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

 

 

Poza konkursem pytanie jest podobna gra gdzie aż tak dobrze i realistyczny jest świat jak w tym metro. Rdr2?

 

 

Red Dead Redemption 2 i Cyberpunk 2077 a później długo, długo nic. Niestety ale cały czas jest garstka takich tytułów. Na upartego The Last of Us Part I Remake oraz Part II Remastered bo tam Naughty Dog również pokazało klasę z tym że to nie jest otwarty świat jak w RDR2 lub CP2077 ale z drugiej strony w Metro Exodus też go nie ma. A nie czekaj, sorry zapomniałam o Horizon Forbidden West, to jest też 🍬

Edytowane przez azgan
  • Like 1
Opublikowano
2 minuty temu, wrobel_krk napisał(a):

Otwarty świat jest dla mnie przereklamowany często. Wole mniejsze przestrzeni ale dopracowane jak metro. Ciekawe misje i fabułę niż latanie po wielkim świecie i misje typu znajdź 10 tego, idź od a do b potem do c i zagadaj z tym i tym i wróć;)

Generalnie to mi też bardziej odp. taki bardziej skondensowany gameplay od tego z S.T.A.L.K.E.R.A 2 gdzie wszystko jest znacznie bardziej rozwleczone 

Opublikowano
1 godzinę temu, azgan napisał(a):

Red Dead Redemption 2 i Cyberpunk 2077 a później długo, długo nic. Niestety ale cały czas jest garstka takich tytułów. Na upartego The Last of Us Part I Remake oraz Part II Remastered bo tam Naughty Dog również pokazało klasę z tym że to nie jest otwarty świat jak w RDR2 lub CP2077 ale z drugiej strony w Metro Exodus też go nie ma. A nie czekaj, sorry zapomniałam o Horizon Forbidden West, to jest też 🍬

 zapomniałeś o A Plague Tale

  • Upvote 2
Opublikowano

Do Metra po prostu nie pasuje otwarty świat, w sensie, otwarty na tyle, co np. w RDR2. Nawet nazwa byłaby nieadekwatna. :lol2:

Do tego typu opowieści i tego rodzaju FPSa pasuje bardziej korytarzowy świat, choć nie całkiem. W Exodusie świat został trochę otwarty, przed premiera wydawało mi się to błędem, ale po zagraniu wyszło na to, że taka otwartość jest w sam raz. Jednak im była by większa, tym gorzej dla gry.

Największą bolączką i tak pozostaje to, że zrobili niemego bohatera, przez trzy części... Jak dla mnie, gdyby Artem mówił, gra by wiele zyskała w kwestii narracji, a tak to zawsze jak się gra, ma się to wrażenie braku czegoś ważnego.

Co do grafiki, fakt, w teksturach widać ząb czasu, tak samo w RDR2, ale całościowo gry nadal są graficznymi wyznacznikami. :cool:

  • Upvote 3
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...