Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1) Radiatory montowane w ukladzie byly wczesniej plukane do czysta Blitzem? To wazne. Jesli tak to wystarczy zalac uklad 1-2 razy destylka i przeplukac go i tyle.

2) Kazdy barwnik wplywa negatywnie jesli chodzi o osad i czyszczenie. Jesli chcesz zalewac czyms innym niz DP Ultra Clear to przygotuj sie tez na dodatkowe giecie rurek przy nastepnej modyfikacji ukladu ;) 

 

Ogolnie PC wyglada calkiem fajnie. Nie rozumiem jedynie dlaczego na gorze nie zastosowales radiatora x-flow tylko jest on na dole :E To troche psuje estetyke na dole, a na gorze niepotrzebnie komplikue uklad. Tak samo na przodzie x-flow bylby lepszym i bardziej eleganckim rozwiazaniem. Tak tylko na przyszlosc pisze ;) 

  • Thanks 1
Opublikowano

Ad.1 nie, jeszcze nic nie płukałem, wszystko jest wprost z pudełka. Chciałem czyścić cały, gotowy układ I zacząć właśnie od Blitza.

 

Ad. 2 nie bardzo rozumiem? Z powodu wybarwienia starych przewodów?

 

Tu nie ma w ogóle radiatora xflow, wszystkie są klasyczne. Podłączenie na dole jest do trzeciego portu i służy tylko opróżniania układu.

Koncepcja, o której mówisz jak najbardziej ma sens i faktycznie lepiej by to wyglądało, jeżeli chciałbym zrobić kompa w klimacie clean look. Rozważałem taką opcję poważnie na etapie prac koncepcyjnych, ponieważ podobają mi się takie buildy i lubię mieć tak zorganizowaną przestrzeń, zwłaszcza pracy. Na pierwszy build jednak wybrałem bardziej rzucające się w oczy przewody i większe skomplikowanie. Niewykluczone, że tak jak piszesz zrobię następny build albo modyfikację, gdy to co jest mi się znudzi. A będę robił na pewno, bo połknąłem bakcyla :E

Opublikowano

Grubo...pierwsze CLC zwykle zaczyna się od jak najprostszego układu rurek z małą ilością gięć (1 lub 2 łuki dla jednej rurki)

a tutaj jest pro opcja z wielokrotnymi gięciami która...dała specyficzny wygląd loop.

 

Kiedyś przerabiałem taki pomysł i to był...dobry test dla zbadania granic własnej cierpliwości :)

 

 

69965255_817130375350690_7095032118949969920_n.thumb.jpg.b33d956acd9551dcfc244ed01a8e4a6e.jpg

 

 

Zwykle jak w loop zbudowanym na nowych komponentach użyję Mayhems Ph neutralizera to 2 lub 3 płukania destylką i finito...można lać docelowy płyn.

 

Faktycznie barwniki płynów typu pastel po długim czasie pracy w loop powodują trudno usuwalne zmiany/zabarwienia w akrylu.

Zarówno w gwintach 1/4 cala bloków wodnych jak i w rurkach akrylowych.

Pastele się degradują z czasem i to typowy efekt barwników organicznych użytych do ich produkcji.

Płyny Aquacomputer w mniejszym stopniu barwią loop.

 

Co gorsza niektóre płyny pastel w wyjątkowo paskudny sposób barwią bloki akrylowe kart graficznych czy CPU

a nawet w przypadku białych obudów i chłodnic powodują nieodwracalne zmiany/odbarwienia jeśli nastąpi wyciek płynu.

 

Miałem taki CLC w naprawie,klient po wycieku od razu nie usunął śladów płynu...dramat,wżarło to się nawet w biały lakier zabudowy piwnicy budy i biały lakier chłodnicy.

Żadna chemia tego nie rusza,trzeba ponownie lakierować elementy.

Zwracam uwagę na to co firma która składała mu tego kompa odwaliła przy dokręcaniu złączek (chyba kluczem hydraulicznym tą złączkę zdewastowali)

 

 

20240605-161257.thumb.jpg.059aed8332a6922bee95e4a7dbd293c1.jpg

 

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano
13 godzin temu, trybcio86 napisał(a):

Mam pytanko a nie zauwalyles w tej obudowie otworu do filportu zeby go sprobowac uzyc ? 

Tak są, można też wykonać je samemu. Wymyśliłem jednak takie rozwiązanie, zobaczymy jak się sprawdzi

Opublikowano

Wczoraj wieczorem podrutowałem trochę. Nigdy nie byłem jakimś mistrzem i niewidoczne kable miały być po prostu upięte i względnie sensownie puszczone. Na ten moment wygląda to tak

20241201_225105.thumb.jpg.0673ab0accec0b0730b560ffc823c891.jpg20241201_225117.thumb.jpg.0d3bcf6c65ae58370538647465160122.jpg

 

Dziś za to idzie chemia

 

20241202_210333.thumb.jpg.647658202966b0cee51d75cc1b065a50.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Wiesz co, ze swojego doświadczenia, powiem tak, kiedyś próbowałem klonować hdd, na ssd, jestem trochę ogarnięty, wiec net i poradniki, gdzieś coś nie pykło i koniec, końców, zrobiłem czystą instalację, wyszło mnie szybciej niż szukanie, co poszło nie tak itp itd. A pomysł z adapterem z ali to też bym powiedział że średni... z jakością u nich różnie bywa, a raczej byś niechciał jakiejś awarii podczas kopiowania  Mówię jako człowiek co woli na zimne dmuchać.
    • Lubię gdy VR oferuje płynne przejście między trybami stojącym, siedzącym + wyborem stylu przemieszczania się, ale to HL:A mnie rozpieściło. W modach zgaduję że jest to samo? Tematem interesowałem się na bieżąco koło premiery HL:A i wtedy wyrobiłem sobie zdanie że mnie to nie interesuje, no ale sprawdzę szybciej  Akurat czekałem na doładowanie kontrolerów. HL2 znam bardzo dobrze, bo to jedyny fps którego tyle razy przechodziłem, ale jednocześnie mniej chce się do niego wracać po latach.   Kolejny tytuł sprawdzony z mojego ulubionego gatunku bullet hell - Yuki. Niestety, jestem rozpieszczony powierzchowną znajomością genialnie złożonego Touhou,  głównie 6-9 i beznadziejną muzykę, która nie jest dobrze zgrana z akcją na ekranie od razu poczuję. Losowość przeszkód i przeciwników wydaje się dobra, do czasu aż człowiek zda sobie sprawę, że wtedy brakuje umyślnego projektu i sposobności do synchronizacji muzyki.... Losowe elementy byłby by dobre, ale nie całość... Co za spartolony projekt, gdzie na dodatek przeciwnicy wyglądają bardzo podobnie, a niektórzy identycznie a robią co innego. Natomiast idea Bullet Hell w VR jest świetna, nawet mimo ogromnego partactwa w założeniach mógłbym do tego wracać..., gdyby nie marnowanie mojego czasu kolejny  elementem z nowoczesnego podejścia - odblokowywane wzmocnienia po śmierci. Nienawidzę tego w takich grach, wolę od razu mieć pełnię możliwości, odblokowywaną w czasie przechodzenia poziomów. Taki szajs powinien być oddzielnym trybem. Nie cierpię wciskania roguelike, gdy nie ma to sensu lub z braku chęci do zaprojektowania poziomów. I znowu "geniusz Valve", ich mini gierka statku z The Lab jest dużo bardziej przemyślana. Statek można przekładać z ręki do ręki, bez użycia zakichanych ustawień z menu i to w czasie przechodzenia poziomu! Wystarczy skopiować ich pomysł!  Przeciwnicy robiący co innego, wyglądają inaczej. Poziomy są zaprojektowane, a nie losowe. Brak tekstu w środku walki, bo po licho mi SAME NAPISY, bez nagranych dialogów, gdy mam przed sobą dziesiątki pocisków i przeszkodę do ominięci z pilnowaniem utrzymania widoczności dla uników. I co tam jeszcze.
    • Tak to logiczne, ale zamiast tabliczek z gliny myslalem ze moze sa jakies tanie adaptery na aliexpress zeby jakos tam wpiac dwa nvme i cos sklonowac, albo chociaz jeden jakas przesciowka dac na sata itp.  Bo znajomych z dwoma portami M.2 tez nie mam
    • Coś mi się wydaje że na premierę serwery padną i tyle z grania będzie. 
    • @skunRace   Odkręciłem w niej te śrubki na czerwono zaznaczone bo bez tego nie dało się jej wsadzić do kompa. Backplatu raczej nie da sie zdjąć bez całego rozebrania karty przez te śrubki zaznaczone na niebiesko. Dojście raczej zakryte radiatorem.   Musiałbym poszukać wideo z rozebrania karty.    
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...