Pierwsza pętla Marcusa
-
Ostatnio przeglądający 1 użytkownik
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez AndrzejTrg · Opublikowano
Wiesz co, ze swojego doświadczenia, powiem tak, kiedyś próbowałem klonować hdd, na ssd, jestem trochę ogarnięty, wiec net i poradniki, gdzieś coś nie pykło i koniec, końców, zrobiłem czystą instalację, wyszło mnie szybciej niż szukanie, co poszło nie tak itp itd. A pomysł z adapterem z ali to też bym powiedział że średni... z jakością u nich różnie bywa, a raczej byś niechciał jakiejś awarii podczas kopiowania Mówię jako człowiek co woli na zimne dmuchać. -
Przez musichunter1x · Opublikowano
Lubię gdy VR oferuje płynne przejście między trybami stojącym, siedzącym + wyborem stylu przemieszczania się, ale to HL:A mnie rozpieściło. W modach zgaduję że jest to samo? Tematem interesowałem się na bieżąco koło premiery HL:A i wtedy wyrobiłem sobie zdanie że mnie to nie interesuje, no ale sprawdzę szybciej Akurat czekałem na doładowanie kontrolerów. HL2 znam bardzo dobrze, bo to jedyny fps którego tyle razy przechodziłem, ale jednocześnie mniej chce się do niego wracać po latach. Kolejny tytuł sprawdzony z mojego ulubionego gatunku bullet hell - Yuki. Niestety, jestem rozpieszczony powierzchowną znajomością genialnie złożonego Touhou, głównie 6-9 i beznadziejną muzykę, która nie jest dobrze zgrana z akcją na ekranie od razu poczuję. Losowość przeszkód i przeciwników wydaje się dobra, do czasu aż człowiek zda sobie sprawę, że wtedy brakuje umyślnego projektu i sposobności do synchronizacji muzyki.... Losowe elementy byłby by dobre, ale nie całość... Co za spartolony projekt, gdzie na dodatek przeciwnicy wyglądają bardzo podobnie, a niektórzy identycznie a robią co innego. Natomiast idea Bullet Hell w VR jest świetna, nawet mimo ogromnego partactwa w założeniach mógłbym do tego wracać..., gdyby nie marnowanie mojego czasu kolejny elementem z nowoczesnego podejścia - odblokowywane wzmocnienia po śmierci. Nienawidzę tego w takich grach, wolę od razu mieć pełnię możliwości, odblokowywaną w czasie przechodzenia poziomów. Taki szajs powinien być oddzielnym trybem. Nie cierpię wciskania roguelike, gdy nie ma to sensu lub z braku chęci do zaprojektowania poziomów. I znowu "geniusz Valve", ich mini gierka statku z The Lab jest dużo bardziej przemyślana. Statek można przekładać z ręki do ręki, bez użycia zakichanych ustawień z menu i to w czasie przechodzenia poziomu! Wystarczy skopiować ich pomysł! Przeciwnicy robiący co innego, wyglądają inaczej. Poziomy są zaprojektowane, a nie losowe. Brak tekstu w środku walki, bo po licho mi SAME NAPISY, bez nagranych dialogów, gdy mam przed sobą dziesiątki pocisków i przeszkodę do ominięci z pilnowaniem utrzymania widoczności dla uników. I co tam jeszcze. -
Przez Targaryen · Opublikowano
Tak to logiczne, ale zamiast tabliczek z gliny myslalem ze moze sa jakies tanie adaptery na aliexpress zeby jakos tam wpiac dwa nvme i cos sklonowac, albo chociaz jeden jakas przesciowka dac na sata itp. Bo znajomych z dwoma portami M.2 tez nie mam -
Przez Asag · Opublikowano
Coś mi się wydaje że na premierę serwery padną i tyle z grania będzie. -
Przez Pentium D · Opublikowano
@skunRace Odkręciłem w niej te śrubki na czerwono zaznaczone bo bez tego nie dało się jej wsadzić do kompa. Backplatu raczej nie da sie zdjąć bez całego rozebrania karty przez te śrubki zaznaczone na niebiesko. Dojście raczej zakryte radiatorem. Musiałbym poszukać wideo z rozebrania karty.
-
-
Aktywni użytkownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się