Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niektórzy mogli zauważyć, że opracowałem tagi dla działu Gry. Chodzi o łatwiejsze wyszukiwanie konkretnych typów gier. Dodałem odpowiednie oznaczenie do obecnie istniejących topiców, ale na przyszłość proszę userów zakładających nowe tematy o grach, by sami starali się skorzystać z odpowiednich tagów i przypisali je do tematyki i rodzaju gry. W większości przypadków nie ma konieczności kombinowania z nowymi tagami, ale nie jest to zakazane. Natomiast w przypadku specyficznych gier, które nie jest łatwo przypisać - pomysły na autorskie tagi są mile widziane. Oczywiście mogą być moderowane. Opcja docelowa, to użyć istniejących jako tych podstawowych. Jeden lub dwa tagi wystarczą w większości przypadków. Bekowe tagi nadal nie ma problemu ustawić, ale zalecam pamiętać o dodaniu przynajmniej jednego tagu, który określa samą grę chociaż w podstawowym zakresie. Wystarczy użyć tagu, który będzie przypisany do podobnej gry, której temat istnieje już w dziale Gry.

 

Wybrane przykłady tagów:

 

pogaduszki - dyskusje niezwiązane z konkretnym tytułem.

 

crpg, fps, tpp, soulslike, wyścigi etc. - wiadomo o co chodzi.

 

bieda crpg, bieda soulslike etc. - nie ma na celu znieważenia gry, a oznacza ograniczoną mechanikę względem zwyczajowych dla danego gatunku skomplikowania i wymagań mechaniki gry. 

 

klimat grozy - opis gry w takim klimacie.

 

Uniwersum xxx - można przypisać do gier o faktycznie sensownych i rozwiniętych uniwersach poza medium gier. Wywodzące się np. z filmów czy książek. Przykłady tagu - uniwersum harrego pottera, uniwersum wiedźmina.

 

Można też przypisać konkretnego dewelopera. Zwłaszcza tych dużych i w miarę stabilnych - np. cdproject, rockstar games itd.

 

  • Like 1
  • Kelam podpiął/eła, promował(a) i zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Miałem raczej na myśli, że nawet ludzie niezainteresowani do końca archiwizacją, też chcą to tworzyć, a z pewnością nie będzie im się chciało bawić w skrypty itp. Stąd kminiąc to wszystko, zrezygnowałem właśnie z postowania bardziej zautomatyzowanego rozwiązania.   Podejście edukacyjne może zadziała. Ludzie widząc kod się przerażą, a parę kroków kopiuj-wklej w notatniku i GPT ich może zainteresuje. Dwie pieczenie na jednym ogniu 🧐   Obowiązkowo do backupu leci temat @Camis o AI 👍
    • Jeśli się zobowiązaliście to trzymam Was za słowo 👍 @Michaelred Za niedługo opiszę Ci jak zrobić teb backup w HTTrack, ale Monolith jest naprawdę nawet prostszy.   Chodzi też poniekąd o unifikację archiwum, żeby wszystko miało podobną charakterystykę. Zastanawiałem się też nad PDFami, bo można je fajnie indeksować i potem przeszukiwać, ale jak zobaczyłem jak Chrome składa te PDFy i jak one wyglądają bez customizacji, to sobie darowałem W sumie do przeglądania to wystarczy nawet prosty HTML z ramką nawigacyjną... im mniej czarów i krótszy kod, tym zawsze lepiej 👍   Cieszę się bardzo Moi Drodzy, że wreszcie jest jakieś zainteresowanie tematem archiwizacji na poważnie.   Niewiele osób jest i tak zainteresowanych (tak naprawdę tylko Wy wykazaliście większe zainteresowanie - na początku @Camis), a kiedy był pierwszy boom to przecież wielu płakało, że tematy pójdą do kosza. No nic, co poradzimy...   Zuploaduję w takim razie tutaj to, co mam (jakoś po 30 listopada). @Camis pewnie ma już tego dużo. Tylkk na razie zajmijcie się też swoim backupem (Waszych treści), żeby Wam nic nie umknęło. Na razie składujmy wspólnie co się da, potem sharing, bo nie wiadomo ilu będzie zainteresowanych. Niemniej jednak, ja i tak będę coś dorzucał, nawet jeśli zainteresowanie będzie zerowe 👍
    • Wleciał najnowszy, poprawiony BIOS od ASUS-a pod X670E, X870E etc. Poprzednia wersja dla procków serii 7000 był bug, nie można było ustawić TRCD.
    • Przesyłam fragment tłumaczenia Digital Foundry odnośnie porównania TLoU w ostatnim filmie   PS5 tryb wydajnosc vs PS5 tryb Pro   "Tryb Pro to znacząca poprawa wizualna widoczna na zdjęciach. Obraz ma przekonującą kombinację ulepszonych szczegółów i skuteczniejszego wygładzania krawędzi, co daje znacznie lepszy obraz na wyświetlaczu 4K. Największą poprawę widzimy w liściach i trawie, które wydają się bardziej naturalne i czyste na Pro. Na podstawowej wersji PS5 występuje całkiem spora porcja wyostrzania po obróbce, gdzie liście wydają się znacznie bardziej stonowane, mdłe lub być może nawet nieobecne. Na wersji Pro to zdecydowanie zmiana na lepsze. Różnice są szczególnie widoczne w ruchu. Podstawowa wersja PS5 ma zaszumiony, niedopróbkowany wygląd. Wolę też odwzorowanie odbić w przestrzeni ekranu na wersji PS5 Pro."
    • @Send1N od siebie dorzucę dwa tytuły: Autopsja Jane Doe oraz Rytuał 👍
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...