Skocz do zawartości

BF6  

138 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niektórzy chyba lekko odpłyneli :E

Czy ten BF ma w sobie cos podobnego do CoDa? Tak. Czy gra się tak jak w coda? No oczywiscie, ze nie :E przecież wtf odpalasz coda to pierwsze co widzisz to snop doga albo homelandera z różowym karabinem, który strzela pierdzącymi jednorożcami. Do tego bieganie jak małpa ze wszystkimi wślizgami, nie wślizgami, wygrywa kto pierwszy komu wjedzie w krocze karabinem.

Grałem sporo w MW3 i niedawno w BO6 no i ludzie złoci, przecież ten battlefield to w życiu nie jest to samo co tam :E mam wrażenie, że takie opinie to maja ludzie co widzieli coda na yt albo grali w to ostatni raz 10 lat temu.

Opublikowano (edytowane)

Połowa z Was nawet nie wie, że już w CoD MW 2019 był taki tryb jak Ground War. Dla mnie zbyt dużo podobieństw do obecnej bety, życzę BF 6 jak najlepiej ale grą zacznę się interesować po dłuższym czasie, tak samo jak zrobiłem z 2042 i wyszło mi to na dobre.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1
Opublikowano
Teraz, Slayer napisał(a):

Do tego bieganie jak małpa ze wszystkimi wślizgami, nie wślizgami, wygrywa kto pierwszy komu wjedzie w krocze karabinem.

Przecież dokładnie tak właśnie wygląda rozgrywka na Kairze w przełamaniu czy dominacji, wślizg shotgun, wślizg head albo seria... Dokładnie tak jak w COD :E

Przed chwila w to skończyłem grac i BF'a z tym laczy tylko to ze tam czołgi jeżdżą i ściany się sypia :E W sensie na przełamaniu, bo na dominacji masz tylko piechotę.

Oni ewidentnie Codziarzy chcieli przyciągnąć, bo COD umiera przez te swoje gówna.

  • Upvote 1
Opublikowano

Aj widzisz, mało grałem w domination ^^

 

Cytat

Oni ewidentnie Codziarzy chcieli przyciągnąć, bo COD umiera przez te swoje gówna.

Yup, sam jestem weteranem coda i próbuje sił w battlefieldzie mimo, że taki BF3 mi po prostu nie podszedł. No ale w CoD już za dużo tego, za duży absurd.

Opublikowano

Z jednej strony fajnie że dużo miejskich map i walk w zwarciu, ale chyba zapomnieli że wciąż konflikty wyglądają tak, że są starcia na dużym dystansie i przede wszystkim Battlefield z tego słynął - np. mapa Pustynna burza z BF3/4 (mogę mylić, ale słynna misja z kampanii i grana później online, chyba nawet w 2042 Portalu była) 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Przecież dokładnie tak właśnie wygląda rozgrywka na Kairze w przełamaniu czy dominacji, wślizg shotgun, wślizg head albo seria... Dokładnie tak jak w COD :E

Przed chwila w to skończyłem grac i BF'a z tym laczy tylko to ze tam czołgi jeżdżą i ściany się sypia :E W sensie na przełamaniu, bo na dominacji masz tylko piechotę.

Oni ewidentnie Codziarzy chcieli przyciągnąć, bo COD umiera przez te swoje gówna.

W trybie King of The Hill jest jeszcze gorzej. :E 

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, caleb59 napisał(a):

Połowa z Was nawet nie wie, że już w CoD MW 2019 był taki tryb jak Ground War.

Lubiłem w to grać, grałem też w MW2 na ps5 ale nie było tylu chętnych w Ground War co w innych trybach. 

Opublikowano
1 minutę temu, caleb59 napisał(a):

W King of The Hill jest jeszcze gorzej. :E 

A tak, zapomniałem o tym ADHD, tam to już naprawdę jest COD.

Teraz, Reddzik napisał(a):

Lubiłem w to grać, grałem też w MW2 na ps5 ale nie było tylu chętnych w Ground War co w innych trybach. 

Już o tym pisałem wcześniej, ale zdecydowanie BF lepiej naśladuje COD'a niż COD naśladował BF'a :E

  • Upvote 2
Opublikowano
Teraz, Reddzik napisał(a):

Lubiłem w to grać, grałem też w MW2 na ps5 ale nie było tylu chętnych w Ground War co w innych trybach. 

To jest ogólnie paradoks bo Activision chciało wtedy przyciągać ludzi z Battlefielda, a teraz to EA chce przyciągać ludzi od CoD. Normalnie spisek stulecia! :E 

  • Haha 1
Opublikowano

Cody zawsze były drewniane, nie mają tego czegoś co ma BF. Taki bardziej arcade shooter, battlefield jest I był bardziej wymagający. Jedyne co według mnie zmieniło się od czasów bf2042 względem piątki to to że postacie graczy są większe, nie trzeba tak kombinować żeby kogoś ustrzelić jak w V. Masz przeciwnika przed sobą i jest jakby więcej czasu i miejsca żeby przeciągnąć full auto przez całą postać. No i brak tej dynamiki jaka jest w bf5

Opublikowano
1 minutę temu, Krauziak napisał(a):

Cody zawsze były drewniane, nie mają tego czegoś co ma BF. Taki bardziej arcade shooter, battlefield jest I był bardziej wymagający. Jedyne co według mnie zmieniło się od czasów bf2042 względem piątki to to że postacie graczy są większe, nie trzeba tak kombinować żeby kogoś ustrzelić jak w V. Masz przeciwnika przed sobą i jest jakby więcej czasu i miejsca żeby przeciągnąć full auto przez całą postać. No i brak tej dynamiki jaka jest w bf5

Ty grałeś w BF 6 ? :E

 

Gra za szybka, dlatego się tak wielu z COD'em kojarzy.

I to widać nawet na YT.

Opublikowano
9 minut temu, Kadajo napisał(a):

wślizg

Ale wslizgi dzisma wiekszosc wpsolczesnych gier multi i to idzie z duchem czasu wiec to ze bf je ma to po prosu ewolucja dzisiejszych czasow i gier.

10 minut temu, Kadajo napisał(a):

Dokładnie tak jak w COD

jak i 90% gier multi na rynku.

  • Upvote 1
Opublikowano

No grałem, cały dzień. Ja tego nie widzę. Dla mnie bf5 jest szybki jednocześnie wymagający. Dlatego gram w to tyle lat. Piątka jest jednym z głównych powodów dlaczego nie mogę się przekonać do cs'a. Tam jest dopiero slamazarne tempo :E

 

Opublikowano

Te wślizgi powinny mieć jakiś cooldown. Bo zaczyna się bieganie jak małpy po obszarze walki. Komicznie to wygląda. Shootgun musi być koniecznie osłabiony. Jak chcą wspierać społeczność to musi być przeglądarka serwerów z normalną rotacją map a nie jak teraz random maps. Raz miałem tak że 3 razy była ta sama mapa i jak ładowała się 4 raz to po prostu wyszedłem. Granaty nie powinny świecić. W tym BF6 jest wiele do poprawy. Mam nadzieję że to wszystko z czasem poprawią.

  • Upvote 1
Opublikowano

Sam szkielet i podstawy są dobre, pomijając podobieństwa do CoD to beta sama w sobie spełnia swoje zadanie i zachęca do kupna gry. Świadomy gracz lub weteran serii raczej zaczeka i zobaczy jak to się będzie rozwijać po premierze - to jest multiplayer a nie singleplayer, tutaj wiele spraw może być zmieniane/balansowane wiele razy, jest dużo zmiennych i albo ktoś to akceptuje albo czeka.

Opublikowano
11 minut temu, Kadajo napisał(a):

Ty grałeś w BF 6 ? :E

 

Gra za szybka, dlatego się tak wielu z COD'em kojarzy.

I to widać nawet na YT.

Takie czasy, jak chcesz wolniejszej rozgrywki to chyba milsimy zostają... Ale to są gry na 2-3h, a nie 15 minut i to jest główny problem :/ 

Opublikowano

Moim zdaniem powinni jednak to zmienić dlatego ze maja szanse na dobra grę i mają szanse aby BF wrócił do formy. A nie upodabniał się do COD'a bo ten jest popularny.

Najgorsze co można zrobić to zacząć kopiować innych, bo sam nie potrafisz ogarnąć. To tylko w dalszej perspektywie zabija kreatywność.

1 minutę temu, galakty napisał(a):

Takie czasy, jak chcesz wolniejszej rozgrywki to chyba milsimy zostają... Ale to są gry na 2-3h, a nie 15 minut i to jest główny problem :/ 

Ale to nie ma być Arma :D

To ma być BF. Taki wiesz BF BF nie BF COD :D

  • Upvote 1
Opublikowano

@Phoenix. wspominał o Kromce, który odnosi się do podobieństw z CoD. W materiale padają moim zdaniem słuszne słowa, że stary klimat z Battlefieldów już nie wróci - BF 6 musiał być unowocześniony, rozgrywka musiała ulec zmianie pod nowe pokolenie graczy i stare dziady to nie jest główny target.

 

Dlaczego na evencie było zaproszonych tylu graczy CoD? EA oficjalnie twierdzące, że "chcą mieć swoje CoD"? No ludzie, wystarczy połączyć te kropki...

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
3 minuty temu, Krauziak napisał(a):

Jak wam szybko w 6 to odpalcie sobie trójkę i podbój na operacji metro czy TDM na noshair canals. To jest dopiero sieczka :E

 

Jest sieczka, ale nie ADHD ;)

Teraz sobie pomyśl co będzie na takiej mapie Metro i ADHD :hahaha:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • W tym battlepasie to w sumie nic ciekawego nie ma. Nawet brony nie są warte wbijania. XP odpalać też nie ma sensu bo leci już w menu. Oni tego BF-a zrobili na typowe odpierdol. Tu nic nie działa jak trzeba. No chyba, że sklep  Obecnie na rynku nie ma dla mnie dobrego MP tak by wpaść i się wyluzować 
    • No jak nie ma różnic między Ferą a AK620 to jest to troszkę mylący test. To nie jest tajemnica że Fera nie będzie mieć podjazdu do AK620. Zresztą sam widzę w teście AK620 na techpowerup że są testy gdzie był o 8°C chłodniejszy niż Fera.   Tak samo Fortis 5 nie ma podjazdu do Phantom Spirita. To jakoś tak na wyczucie trzeba wziąć  I oglądnąć wiele testów bo można popełnić błąd mechaniczny i źle nałożona pasta nawet ma znacznie.   Wyobraź sobie jak by to wyglądało w praktyce np po tym teście: https://www.purepc.pl/thermalright-peerless-assassin-120-se-recenzja-test-opinia-cena?page=0,14 Nie dość że masz na AIO chłodniej, to jeszcze zamiast 1200rpm masz 800rpm. Teraz jeszcze dochodzi fakt że ciul wie jaki mają profil głośności te wiatraki, bo wiadomo że jedne są głośne a drugie cichsze.    Ja myślę że w wyborze chłodzenia lepiej spytać kogoś co jest lepsze niż wnioskować po testach. A dodatkowo powiem że nawet jeśli nie potrzebujesz teraz topowego chłodzenia do 9700x, to po co brać gorsze niż Phantom Spirit skoro potem możesz je użyć do kolejnego procesora? Pure Rock 3 LX to jest chyba dosłownie najmniej wydajne chłodzenie w tej cenie. Może i dobrze wykonane, ale pewnie nawet 9700x go zagrzeje i będzie głośne.
    • Wyciągnij dyski i zostaw tylko ten sprzęt, który pozwoli się sprzętowi włączyć. Może to któryś z dysków robi problem i płyta głupieje wpadając w jakiś bootloop
    • @Godlike Nie, nie zwariowałeś, też bym się tego czepił na Twoim miejscu To co opisujesz z Warcore: - budynki ewidentnie XVIII/XIX / pod WW1, - klasyczne armaty, dym, odłupujące się cegły, a nie lasery czy plazma, to faktycznie wygląda bardziej jak Empire/Napoleon/WW1 niż jak 40k z gotyckimi katedrami na sterydach. Ale… trzeba to trochę ostudzić: --- ### Dlaczego to *nie musi* nic znaczyć 1. Tech-demo ≠ finalna gra Przy pokazie silnika najczęściej biorą to, co jest: - neutralne, „bezlicencyjne” modele (fort, kamienice, klasyczne działo), - coś, na czym dobrze widać światło, dym, destrukcję. Armaty z prochem są do tego idealne – dym, iskry, cegły lecą, wszystko czytelne. Pokazanie od razu gotyckiej katedry z orłem Imperium i banerem GW to byłby pół‑leak. 2. Warcore ma służyć kilku grom naraz Oficjalnie wiemy: - Medieval 3 (historyk), - dalej Warhammer (End Times + „seria daleka od końca”), - ta trzecia, tajemnicza gra. Ten pokaz mógł równie dobrze używać assetów testowych pod historyka (nawet jakby duża premiera była 40k), bo pipeline artu jest wspólny. 3. Mogły to być szczątki skasowanego projektu Z przecieków/Resetery wynikało, że WW1 TW istniał i poleciał do kosza. Skoro mieli już jakieś okopy, forty, armaty, to idealny materiał testowy do Warcore – zamiast robić wszystko od zera. --- ### Dlaczego *jednak* trochę pachnie historią Nie jesteś też kompletnie na copium, bo: - gdyby tajemnicza gra była wyłącznie 40k, to naturalne byłoby pokazanie chociaż jakiegoś bardziej „industrialnego” klimatu, dział na gąsienicach, czegoś mniej „czysto historycznego”. - Skoro bawią się prochem, cegłą, fortyfikacjami, to znaczy, że gunpowder era jest faktycznie ważnym targetem dla Warcore. Czyli: Empire 2 / Napoleon 2 / WW1 *są na radarze*, nawet jeśli nie tą najbliższą grą. Ja bym to czytał tak: - to jest mocny sygnał, że CA bardzo poważnie myśli o dużym gunpowder‑TW na nowym silniku, - ale nie jest to dowód, że *ta* „najbardziej ambitna gra” to właśnie Empire 2 / WW1. --- ### Moja aktualna „loteria” po tym, co wiemy: Czysto spekulacyjnie, biorąc pod uwagę przecieki + to, co piszesz o demie: - ~50–60% – coś z GW, głównie 40k (biznes, licencja, marketing, wepchnięcie na konsole), - ~30–40% – duży historyk z prochem (Empire 2 / Napoleon‑like / WW1, może coś hybrydowego), - reszta – kompletnie inna licencja / kierunek. Czyli: to, że demo wyglądało jak XVIII/XIX/WW1, na pewno nie jest przypadkiem, ale równie dobrze może być: - „patrzcie, nasz silnik pięknie ogarnia klasyczny Total War – historia wróci”, a niekoniecznie: - „ta tajemnicza gra to na bank Empire 2”. Tak czy siak – to, że Twoje oko historyka wszędzie widzi proch i cegłę, jest jak najbardziej zdrową reakcją W czwartek się okaże, czy to było przeczucie, czy czyste copium. gpt-5.1-2025-11-13
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...