Amphilyon 4 Opublikowano 14 Marca Opublikowano 14 Marca (edytowane) cześć mam problem z wyświetlaniem rozdzielczości w grze Monster Hunter Rise (Steam), chodzi o to że wcześniej normalnie w opcjach ustawione było 1920x1200 i na full screen nie miałem czarnych pasów na dole i górze ekranu i wszystko działało, a teraz po podłączeniu do TV i powrocie do normalnego ekranu laptopa, GRA chodzi z czarnymi pasami w natywnej rozdzielczość, a jak dam 1920x1080 to pasy znikają (nie natywna rodzielczość) tylko że wtedy obraz jest rozciągnięty góra <---> dół i przez to zniekształcony za nic nie mogę wrócić do normalnego 1920x1200 jak było przed podłączeniem do TV, tak żeby nie było czarnych pasów... zmiana w grze w windowed-mode, borderless windowed mode itd nic nie daje, gra myśli że 1920x1080 to natywna rozdzielczość i w niej nie ma pasów tylko rozciąga obraz... PS: w necie pisze że niby ten MH nie wspiera aspektu 16:10 czyli dla 1920x1200, ale przecież ja tak grałem i nie było zniekształceń ani pasów, wszystko się pokićkało przez podpięcie do TV... da się to jakoś gdzieś wymusić w ustawieniach żeby nie było pasów przy natywce 1920x1200 jak wcześniej ? Edytowane 15 Marca przez Amphilyon
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się