Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 2024.10.21 uwzględniając wszystkie działy
-
Dzień dobry, witamy w ITHardware. Mamy nadzieję, że cała migracja przebiegnie bez problemów, dlatego: Użytkownicy w potrzebie proszeni są o podsyłanie pomysłów na usprawnienie forum w dziale Sugestie. Socjal będzie przyznawany stopniowo, nasza gospodarka nie była przygotowana na tak duży napływ migrantów. Postaramy się rozpatrzyć wszystkie wnioski. Wszyscy migranci muszą stosować się do regulaminu. Uchodźcy, którzy będą go nagminnie łamać czeka deportacja. Nie potrzebujemy ubogacania kulturowego. Jeśli Straż Graniczna w jakiś sposób uprzykrza wam życie, na przykład nie dadzą Wam się z jakiegoś powodu zalogować, użyjcie opcji zgłoszenia. Wszyscy otrzymają azyl. Pozdrawiamy i życzymy miłego pobytu. Mamy nadzieję, że właśnie znaleźliście swój nowy dom.64 punktów
-
Zbiorczy wątek do wpisywania sugestii użytkowników z PCL. Macie jakiś pomysł jak usprawnić strukturę forum, coś poprawić? Piszcie tu, żeby zebrać wszystko do kupy. Lista ogólnych sugestii: dodanie więcej reakcji na posty (takie jakie były na PCLabie) - zrobione dodanie sekcji na dole wątku/działu/poddziału z listą użytkowników którzy obecnie je czytają lub coś piszą - zrobione dodanie legendarnej emotki szczerbola (najlepiej podpiętej pod ':E') - zrobione rozszerzenie kontenera z treścią posta na desktopach (forum wydaje się być trochę zbyt wąskie na szerszych ekranach). Posty powinny być na prawie całą szerokość strony jak na PCLab, z uwzględnieniem miejsca na sekcje po prawej stronie forum - zrobione sekcje po prawej stronie forum na stronie głównej np. Popularne tematy, Najnowsze posty - mogłyby pokazywać się również w działach, poddziałach i wątkach - zrobione zmienne odpowiedzialne za np. wyświetlanie ilość dodanych tagów do wątku, lub czasu kiedy post/wątek został utworzony - nie zawsze działają poprawnie. Czasem zamiast wartości liczbowej pojawia się np. %d, Napisano %s o %s - zrobione skoro mamy reakcje na posty, to można by też wyświetlać reputację użytkownika obok liczby postów (na podstawie ogólnej sumy otrzymanych reakcji) - zrobione brakuje opcji 'spoiler' przy pisaniu postów, nie działa nawet tag [spoiler]treść[/spoiler] - zrobione wielu użytkowników ma problemy z filtrem antyspamowym przy rejestracji, może warto to trochę uprościć/wyłączyć tymczasowo - zrobione (zamieniono na recaptcha) opcję edycji swojego posta można wyciągnąć na wierzch, obecnie jest pod menu z 3 kropkami - zrobione przydatna może być opcja podglądu posta przed jego wysłaniem - zrobione poprawa widoczności ikon w edytorze tekstowym w motywie Bravo 6 (np. przy pisaniu/edytowaniu postów) - zrobione przy dodawaniu posta, w motywie Bravo 6, przycisk 'Anuluj' jest ledwo widoczny. Tak samo przycisk 'Dodaj nowy temat' w wątkach i działach. Można mu dać jakieś szare tło np. #413f3f i zmienić czcionkę na jaśniejszą. - zrobione rangi użytkowników trochę za mocno zasłaniają avatary. Może lepsze byłyby w formie tekstowej nad/pod avatarem? - zrobione chatbox można przenieść na dół strony (decyzja przez ankietę?) przydałby się odrobinę większy odstęp nowej linii tekstu pod cytatem można ujednolicić wygląd ikon działów Zmiany w strukturze działów: zmiana nazwy działu 'Konsole stacjonarne' na bardziej ogólny 'Konsole' - zrobione przeniesienie poddziału 'Nintendo' w dziale 'Konsole stacjonarne' przed poddział 'Pozostałe' - zrobione poddziałom w dziale 'Konsole stacjonarne' można też pozmieniać nazwy na bardziej ogólne czyli np. PlayStation zamiast PlayStation 4, Xbox zamiast Xbox One - zrobione W ramach tego można przerzucić wątki 'PS5' i 'PS5 Pro' z działu Konsole stacjonarne do poddziału Playstation - zrobione dodanie działu 'Motoryzacja' w forum 'Off-topic' - zrobione dział 'Urządzenia wskazujące' - bez podziału na poddziały mysz klawiatura itp. - zrobione można scalić działy Chłodzenie, Obudowy, Zasilacze i Modding do jednego działu bez dodatkowych poddziałów - 'Chłodzenie, obudowy, zasilacze i modyfikacje' - zrobione dodanie działu 'Serwery' - zrobione19 punktów
-
19 punktów
-
17 punktów
-
@Filip454Prezentuję pełną listę przejść zweryfikowanych prywatnymi wiadomościami (niekoniecznie przejścia wywołane wiadomościami, ale raczej wiele z listy). Tych milusińskich zabraliśmy ze sobą na Arkę ITH @Áltair @AndrzejTrg @Arcadius @Ayane @Bitrate @Bono_UG @brainq @Camis @cervandes @cichy45 @Danio @Doamdor @Dominix @duniek @ElProblemos @Ender @Galvatron @ghostdog @Gonzo3211 @hopes @hwdp43 @Isharoth @jagular @Jaycob @Kadajo @kamassss @Kelam @kemotix @killer85 @King Arthas @Kris194 @Kszyrztow @LeBomB @lewuS @lukadd @MarcoSimone @Maxforces @Mindstorm @mlynos @OBAR @organiser @Pavel87 @Pawelek6 @Pentium D @PepePanDziobak @piterski @shvmp00(PoisonedSnake) @radek_z @Rogi_(Rogi) @RyszardGTS @Sawyer1916 @ShadowMan @skunRace @Spl97 @Stjepan(Stjepan666) @Śledź @SweetDreams @TheMr. @Tomz @Valeri @Voodoo2 @VSS @WebCM @wowo89 @xrobcio @YasiuSpacerowicz @Zas @zdunzdun @Zhao @Żarówa Czekamy nadal na 300 spóźnionych Kilku ważnych userów miało niestety zatwardzenie po "Purée" lub innych potrawach...16 punktów
-
Nie można Was zostawić nawet na chwilę. Poszedłem do roboty, wróciłem i chwile się kimnąłem. Wstaję, a Wy zawaliliście rynek CPU w PL! Będę miał na Was oko od teraz! PS. Wiecie, jak musieliście wystraszyć starych forumowiczów ITH? Jak Hunowie! Opanujcie się!15 punktów
-
Zainstalowałem wtyczkę pokazującą reputację obok liczby postów, jeszcze trochę dostosuję, żeby nie było tego "solutions" (jeżeli będę w stanie ). Ok, powinno być dobrze.15 punktów
-
Zbierzcie "do kupy" wszystko, co trzeba zmienić/dostosować i zostanie to zrobione. A szczerbol lubię ten15 punktów
-
Godzina za mną i dajcie spokój muszę to rozchodzić! Klimat jest tak gęsty od samego początku, że nie mam słów! Te mechaniki tu bandaż, tam wódka na promieniowanie, jedzenie bo inaczej mniejsze zdolności balistyczne broni. Wogle broń! Jak to chodzi to aż ciary mam tak każdy pocisk czuć! 4K DLSSQ (Na DLAA są spadki do 40) wszystko na Ultra i 100FPS+ idę zamówić jakieś żarcie, pod prysznic i może jakiegoś browara ogarnę na noc bo czuję, że do rana posiedzę. Żonie już powiedziałem, że do niedzieli to ma mnie traktować jak bym na wakacje wyjechał. XD Jest pięknie panowie!14 punktów
-
14 punktów
-
Pięknie panowie. Nie sądziłem, że po śmierci laba stanie się cud. Dzięki całej ekipie ITH ze nam drzwi otworzyła i do forum przyjęła. @tomcug tobie w szczególności14 punktów
-
W koncu przyszło wszystko, można budować i bawić się procem13 punktów
-
Nawet Oktaba nie był w stanie ogarnąć żeby intel się choć zbliżył13 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
Dragon Age Veilguard ukończony, na koncie 72h, zrobione wszystkie questy towarzyszy, 97% questów pobocznych, wszystkie miasta wymaksowane. Jako fan Dragon Age, który zakochał się w tej serii od czasu jej premiery w 2009 r., mam ogromny problem z oceną Veilguarda. Łatwo byłoby ocenić tą grę zero jedynkowo, skupić się na Taash, na kontrowersjach, cytować pierdoły z tych jakże klikanych filmików na YT i przywalić jakieś 2/10 z dopiskiem SYF. Ale w takie coś bawić się nie zamierzam. Każdy z nas, bardziej lub mniej, zdaje sobie sprawę, jak burzliwy był proces powstawania tej gry. Różni ludzie, różne wizje, resety, restarty itd. Ostatecznie gra trafiła w ręce osób, które z poprzednimi odsłonami, poza nielicznymi wyjątkami, nie miały absolutnie nic wspólnego. Wydarzenia z DAO i DA2, poza dosłownie kilkoma odniesieniami, nie zostały wzięte w ogóle pod uwagę. Wydarzenia z DAI z kolei w bardzo ograniczonym stopniu. Lore został wzięty pod uwagę tam, gdzie im pasował do kontekstu ich historii, a tam, gdzie nie pasował, to albo go zmienili albo o nim zapomnieli. Technicznie grze nie można nic zarzucić (do moich crashy na chwilę obecną się nie będę odnosił, bo odnotowuje je wyjątkowo mały procent graczy). Gra w zasadzie nie ma żadnych bugów czy glitchy, przez całą grę jeden jedyny raz miałem jakiś problem, który znikł po ponownym wczytaniu gry. Animacje są ładne, płynne, szczególnie animacje włosów to jest topka. Cutscenki to jest poziom Bioware jaki pamiętamy, bardzo ładnie wykonane. No ale przejdźmy do samej gry. PLUSY: Veilguard to przepiękna gra dla osób, które akceptują wybrany przez twórców styl artystyczny. Widać, że w design lokacji włożono wiele serca, mogą się podobać. Warto też dodać, że questy towarzyszy mają swoje własne dedykowane lokacje, które czasami naprawdę potrafią pozytywnie zaskoczyć. Walka jest szybka, dynamiczna i efektowna, dla osób, które preferują graficzne fajerwerki. Eksploracja ma swoje pozytywne momenty, jest wielopoziomowa, jak ktoś lubi ładne widoczki to będzie miał tutaj co robić. Akty 1 i 2 pod kątem fabuły głównej robią całkiem niezłą robotę. Czuć w nich ducha Dragon Age, do tego gra operuje ogromną ilością lore i pod tym kątem dochodzi do wielu bardzo różnych zwrotów akcji, często kompletnie wywracających do góry nogami wszystko, co do tej pory wiedzieliśmy, albo sądziliśmy, że wiemy. Dynamika w tych dwóch aktach jest całkiem dobra, chce się odkrywać co dalej. Gra jest oparta na systemie małych hubów, często korytarzowych, co bardzo przypomina Dragon Age 2 i jest ogromnym odejściem od tego, co było w Inkwizycji – moim zdaniem rozwiązanie na plus, biorąc pod uwagę jak słabe doświadczenie pod tym względem oferowała poprzednia odsłona. Prawie wszystkie wątki związane ze Szarą Strażą, zarówno w kontekście fabuły głównej jak i questów pobocznych, trzymają niezły poziom i dobrze wpisują się w opowieść. Jeśli chodzi o kompanów – podkreślam tylko wątek personalny– warto skupić się na Harding, bo jej wątek, początkowo dość z nudny, z czasem robi się dobry, a pod koniec nawet bardzo dobry. Wątek Darvina ma również bardzo dobre momenty. Neve jest ok, ale pod warunkiem, że jako frakcję wybierzecie Smoki Cienia. Taash również jest ok, pomijając (wiadome) wątki. Cieszą powroty takich postaci jak Varric, Morrigan, Dorian czy Inkwizytor/ka. Finał gry to typowe Bioware – świetnej jakości cutscenki, epickie walki, bardzo dużo się dzieje, gra stara się grać mocno na emocjonalnych nutach, co czasem wychodzi lepiej (szczególnie, jeśli grało się w DAI Inkwizytorką i miało romans z Solasem) a czasem gorzej. Zdecydowanie warto znać wątki z DAI Tresspassera. Finał definitywnie kończy całą opowieść. MINUSY: Rook, jest jedynym protagonistą w całej serii (dla porównania: Origins – 6 różnych prologów, Hawke – historia rodziny, Inkwizytor – klan Lavellan), który nie ma żadnej przeszłości, i żadnej własnej historii do opowiedzenia. Jego wprowadzenie ogranicza się do jednego ekranu powitalnego, wybrania frakcji - co wpływa tylko na niedużą ilość unikalnych dialogów - i początkową wizualizację. Tyle. Rook to tak po prawdzie bezosobowy manekin i przytakiwacz, postać, której główną rolą jest spełnianie zachcianek innych, a rolą dodatkową ciągłe podtrzymywanie innych na duchu i ciągłe przypominanie im o tym. Gracz jest notorycznie wprowadzany w błąd, jakoby miał jakąkolwiek decyzyjność w jakimkolwiek temacie, podczas gdy tak naprawdę nie ma żadnej – czego byś nie wybrał, efekt będzie zawsze ten sam. Wynika to głównie z drzewka dialogowego, które zostało tutaj zamieszczone po to, by takową decyzyjność pozorować. Ale wracając do samych dialogów – ciężko określić, do jakiego odbiorcy są one kierowane. W fabule głównej i wątkach związanych ze Szarą Strażą i Plagą odbiorcą wydaje się być osoba dorosła, podczas gdy we wszystkich innych odbiorcą wydają się być stali bywalcy kanałów CBeebies czy TeenNick. Powiedzieć, że wszystko jest ugrzecznione, to jakby nie powiedzieć nic. Poza wątkami stricte Dragon Age’owymi, gra momentami wydaje się być produktem ubocznym jakieś terapii grupowej – trzymajmy się razem, wspierajmy się, w grupie siła, miłość dla każdego, każdy dobry uczynek będzie wynagradzany, trzeba umieć wybaczać, każdy zasługuje na drugą szansę itd. Ten przekaz jest kierowany do gracza po każdym ważniejszym wątku fabularnym, raz po raz, w kółko i na okrągło. Gra jest liniowa do bólu, co może być akceptowalne dla casualowego gracza, ale nie dla fana Dragon Age. Do tego dynamika gry kompletnie siada w Akcie 3-cim, po naprawdę niezłym finale Aktu 2-ego, gdzie gracz zostaje zasypany ogromną ilością słabego i nic nie wnoszącego contentu. Gra co rusz funduje nam wycieczki do lasu w celu wypicia herbaty czy nakarmienia zwierzątek, a także po to by zamienić z kimś dosłownie kilka zdań, niewiele wnoszących do fabuły całości. Do tego po prawie każdej takiej wycieczce, czeka nas kolejna porcja terapii grupowej w Latarni, gdzie musimy znowu uspokajać zatrwożone umysły naszych kompanów, że jednak wszystko będzie dobrze, bo jesteśmy razem i będziemy się zawsze wspierać. Często jesteśmy świadkami ekscytujących konwersacji o tym, kto woli ser a kto biżuterię, czy kto, ile ubił różowych świnek. Pozostali kompani - w większości nudni i do zapomnienia. Wątek Lucanisa – ktoś chyba zapomniał, że mówimy tutaj o Antiviańskich Krukach, którzy nie biorą jeńców i nie zamykają zdrajców w pokojach, by zrozumieli swoje błędy. Miałka postać, zmarnowany potencjał. Jego wątek kompletnie siada w fazie finałowej, do tego wydaje się niedokończony w kontekście opętania. Zabrakło czasu, chęci czy pomysłu? Bellary chyba nawet nie warto komentować, choć zaskoczyło mnie, jak twórcy postanowili wykorzystać akurat jej postać w fazie finałowej. Emmrich to nekromanta w wersji PG-12. No i zostaje nam Taash. Tak jak pisałem wcześniej, polubiłem jej postać. To co jednak zrobiono z nią w Akcie 3, jest po prostu smutne. Nie zrobili tym przysługi ani fanom Dragon Age, ani społeczności, którą ta postać ma reprezentować. A jeśli już jesteśmy w strefie intymności, to gdzie te wielce reklamowane i dopracowane romanse, bo ja z Neve zobaczyłem jedynie jeden pocałunek, leżenie na sofie i zamknięte drzwi. Pozytywy systemu walki już opisałem, teraz pora na jego minusy. Po 15-20h zaczyna nużyć. Wszystko to, co będziesz używał do samego końca gry, zobaczysz już na samym początku. Będziesz po prostu silniejszy, tyle. Kompani robią za widownię, i są głównie po to, żeby można było bawić się w efektowne combosy. Wszystko uproszczone do granic możliwości, zapewne świetne rozwiązanie dla casualowego gracza, ale ciężkie do przełknięcia dla fana Dragon Age. Nie ma tu żadnej taktyki czy strategii, po prostu biegaj, czekaj na odnowienie, combos, i tak cały czas. Po jakimś czasie gra się jak na automacie. Wątek Varrica Moim zdaniem jedną z rzeczy, które kompletnie nie wyszły w tej grze, jest postać Rooka, totalnie bezosobowego, przypadkowego protagonisty. Gdy robiłem ten finał, gdy stała obok mnie Morrigan, Inkwizytorka i Solas, zastanawiałem się, dlaczego taki random jak Rook tutaj stoi, a nie Hawke. Tak, Hawke. Ten Hawke, którego zarówno w finale DA2 jak i w Inkwizycji szukał Zakon, bo znał wszystkie przyczyny wybuchu konfliktu wojny między Magami i Templariuszami; który wbrew wszelkim przeciwnościom został bohaterem Kirkwall; który znał wszystkie osoby powiązane zarówno z Origins jak i Inkwizycją, a także pomagał Inkwizycji na pewnym etapie. Moim zdaniem to on powinien być głównym protagonistą w tej grze. Tak wiem, mógł przecież zginąć w Inkwizycji, ale mało tutaj zmienili, żeby im pasowało do narracji? Wystarczyło wrzucić w lore, że tam ginął jeden ze Strażników Alistair/Loghain i tyle. Mielibyśmy doskonałe połączenie fabularne wszystkich gier, niesamowity finał z najważniejszymi postaciami wszystkich 3 gier w jednej scenie, niesamowity wydźwięk zwrotu fabularnego z Varriciem, bo przecież Hawke był jego najbliższym przyjacielem. I po forach widzę, że wiele osób uważa tak samo. Podsumowując: Zagrałem, bo jako fan serii, chciałem zobaczyć jak to się kończy. Czy finał mi się podobał? Ogólnie tak, bo miałem dobre zakończenie z Solasem i Inkwizytorką. Czy mógł być lepszy? Mógł. Czy gra mi się podobała całościowo? Nie, zmęczyła mnie strasznie. Czy ma warte zapamiętania wątki? Kilka ma. Czy to najgorsza gra z serii? Moim zdaniem tak. Czy zagrałbym ponownie? Nie. Czy mogę ją polecić innym? Casualom - a pewnie, czemu nie grajcie sobie i bawcie się dobrze. Fanom Dragon Age – nie bardzo, bo będziecie zawiedzeni, ale wybór należy do Was. Moja ocena – 5/10.12 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
Zwracam się do wszystkich "faszystów" w wątku. Przyczepiliście się do robienia pompek w Dragon Age, a jak płotka napierdzielała pompki, gdy użyła złego zaimku w stosunku do Geralta już nie pamiętacie12 punktów
-
On po prostu zachowuje się jak dyrektor działu, czy inny element ekosystemu korpo. Minimalizacja ryzyka, maksymalizacja potencjalnego zysku, minimalizacja własnej ekspozycji na potencjalną wtopę kosztem maksymalizacji ekspozycji kogoś innego. Paweł nie jest trzecią stroną. Paweł JEST korpo.12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
Co do premiery i preordera, i grania na premierę to chyba Stalker 2 pierwsza gra od dawna w którą będę grać na premierę day one, nie pamiętam czy coś było w tym roku. Zaopatrzony jestem do gry, do Zony nie można wejść bez odpowiedniego prowiantu i wódy edit: Przepraszam ostatnia mowa premiera to kupno w dzień premiery Zeldy Echoes of Wisdom na Switcha, grę przeszedłem i sprzedałem11 punktów
-
Wiedźmin 3: Dziki Gon11 punktów
-
AMDuś, wypluj Intela nie degraduj, nie degraduj11 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
A co to za brudne pazury? (pazur) No tak, na procek za trzy tysie to ma, ale na pilniczek brakło kasy11 punktów
-
To nie jest upadek demokracji, to jest mam nadzieję początek upadku ideologicznej lewicy, bo to ona przez swoje ideologiczne oderwanie od problemów zwykłych ludzi jest w głównej mierze odpowiedzialna za to, że "Prawomocnie skazana osoba, która od kilkudziesięciu lat robi sobie żarty z wymiaru sprawiedliwości ponownie dostaje najważniejszy urząd w państwie." nikt inny, jeżeli przy okazji rykoszetem oberwie demokracja to pogratulować należy ideologom woke/progressive i całej reszcie, niech ludzie żrą gruz najważniejsza jest ich ideologia, co tam gospodarka planeta płonie więc trzeba dołożyć podatków, bo wiadomo że podatki uratują planetę, a ludzie a kij z nimi niech zdechną z głodu i tak ich za dużo. Elektrownie atomowe? wyłączyć są za mało zielone tylko panele i wiatraki. Gospodarka i miejsca pracy padające przez koszty energii i debilne regulacje i karne eko opłaty? a olać niech sobie chińczycy i inni azjaci produkują my będziemy w tym czasie ratować planetę. Edukacja leży, to dlatego że w szkołach jest za mało równości i tęczy. I można by tak wyliczać jeszcze zapewne długo. Problem obecnych czasów jest taki, że polaryzacja stworzyła prawicowych populistów i lewicowych oszołomów, którzy najpierw zatłukli wszystkich w centrum bo im stali na drodze, a teraz biorą się za łby, a ludzie są zmęczeni i wygra ten który obieca że zaraz będzie fajnie a nie ten który biega i krzyczy, że planeta płonie i musicie wyskoczyć z kasy na jej ratowanie, a przy okazji dajcie trochę grosza na równość, tęcze, kotki, pieski i 50 różnych płci a potem chodzmy wspolnie zburzyć troche pomników i spalić troche rasistowskich ksiazek.11 punktów
-
A to mój dupowóz, którym już trochę jeżdżę, 2.0TSI@330KM, 2010r.11 punktów
-
Tyle narzekania na edytor postaci, a zobaczcie jaka piękną panią udało mi się stworzyć11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
Kupujesz 5090 i masz spokój na min. 2 lata. Z żoną nigdy nie masz spokoju.10 punktów
-
Jaki wybór ? Tu by nie było żadnego wyboru, ktoś by Ci dildosa od razu zapakował w tyłek, nawet nie wiedziałbyś dlaczego, a w drzewku dialogowym miałbyś jedynie do wyboru TAK, O TAK! i CZEMU NIE?10 punktów
-
Nie no, tam to już chyba naprawdę konkretne prochy wjechały10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
Coś w tym chyba jest. Generalnie Niemcy mają masę problemów gospodarczych obecnie a za zamknięcie elektrowni atomowych to chyba powinni dostać nagrodę Darwina mimo, że nikt nie zginął.10 punktów
-
10 punktów
-
Problem z niepełnym tłumaczeniem forum oraz datami został rozwiązany.10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów