Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zauważył to ktoś u siebie?
Od kilku dni (prawdopodobnie od poniedziałku 24 marca) nie uzyskuję przy połączeniu zewnętrznego adresu IP przy konfiguracji PPPoE.
Sprawdzałem kilka routerów i wszędzie sytuacja powtarza się.

Router od dostawcy jest przestawiony w tryb bramki, ja korzystam z PPPoE na swoich.
W chwili obecnej mój router zgłasza WAN IP jako 100.117.52.243, natomiast przy sprawdzaniu w zewnętrznych serwisach jest to 185.72.x.x

Podstawiałem na zamianę UCG Ultra, EdgeRouter ER-X, Asusa RT-N16  - zawsze to samo. WAN IP nie zgadza się z tym, co jest dostępne z zewnątrz i ani po jednym, ani po drugim nie mogę się dostać do swoich wewnętrznych serwisów.


Przestały mi działać serwery VPN, nie mogę zdalnie podłączyć się do swojej wewnętrznej chmury z zewnątrz itp.


Edit: Sam sobie odpowiem. Zmienili zasady nikomu o tym nie mówiąc i teraz trzeba za to dodatkowo płacić :/
https://trzepak.pl/viewtopic.php?p=566934

Edytowane przez narmiak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...