Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, kupuję komputer i z racji tego, że nie mam zbyt dużego doświadczenia, proszę o pomoc w doborze komponentów.
Zrobiłem mały research i wybrałem takie podzespoły. Komputer będzie służył do gamingu – dla mnie i syna.
Chcemy przeznaczyć na niego więcej pieniędzy, żeby nie musieć wymieniać go za dwa lata.

Czy ktoś może powiedzieć, czy coś tutaj nie gra, albo czy są inne części, które w tej cenie bardziej się opłacają?

Z góry dziękuje za każda sugestie.

Procesor:Procesor AMD Ryzen 9 9950X3D

Karta Graficzna:Asus TUF Gaming GeForce RTX 5080 OC 16GB GDDR7

Płyta Głowna:ASRock X870 STEEL LEGEND WIFI

Pamięć Ram:ADATA XPG Lancer Blade RGB, DDR5, 32 GB, 6000MHz, CL30

Zasilacz:Zasilacz be quiet! Pure Power 12 M 1000W

Obudowa:Endorfy Arx 700 ARGB

Dysk:Dysk SSD Lexar NM790 2TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen4 NVM

Chłodzenie:Arctic Liquid Freezer III 360 A-RGB Black

Monitor:iiyama G-Master GB2790QSU-B5 Gold Phoenix

Opublikowano (edytowane)

Procka śmiało możesz wziąć 9800X3D i schować kasę do kieszeni, dopłata do 9950X3D pod same gry nie ma sensu. Ten procek nie będzie mieć większej żywotności niż 9800X3D, nie starczy na dłużej, na dziś też nie będzie wydajniejszy w grach. Nie ma sensu przepłacać.

W jakich cenach masz te części co wybrałeś? Kupujesz w jakimś konkretnym sklepie? Jaki budżet maksymalnie zakładasz? Źle to nie wygląda ale coś tam można dopieścić.

Nie myślałeś nad jakimś większym monitorem, może jakiś OLED albo coś ultrawide?

Edytowane przez Dirian
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Dirian napisał(a):

Procka śmiało możesz wziąć 9800X3D i schować kasę do kieszeni, dopłata do 9950X3D pod same gry nie ma sensu. Ten procek nie będzie mieć większej żywotności niż 9800X3D, nie starczy na dłużej, na dziś też nie będzie wydajniejszy w grach. Nie ma sensu przepłacać.