Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzień dobry wieczór, jestem laikiem jeśli chodzi o takie bardziej "zaawansowane" i ładnie wyglądające komputery, przez całe życie po prostu miałem byle jaką skrzynkę pod biurkiem z mocnymi podzespołami i tyle xD Lecz nadszedł czas na coś ładnego, prawdopodobnie stojącego na biurku.
Robiłem sporo researchu i natrafiłem na pewne rzeczy które chyba bym chciał no ale nie jestem do końca wszystkiego pewien, więc możecie mi pomóc? Na start zaznaczę, pieniądze nie grają tutaj żadnej roli. Chce cichego i możliwie ładnie wyglądającego PC'ta.

A więc na początku myślałem żeby komputer spakować w obudowę "Phantex Evolv X2", co o tym myślicie? To jest chyba najładniejsza obudowa jaką widziałem, ale z drugiej strony te wentylatory u dołu są zasłonięte przez zasilacz, czy to nie będzie powodować jakichś... problemów? Głośnej pracy wentylatorów? Moim drugim wyborem jest "MSI MAG Pano 100R PZ", głównie z tego powodu że jest ogólnie ładna i ma USB z boku po lewej stronie, co się będzie dobrze łączyć z tym że komputer będzie raczej stać na biurku. To jest taki jeden z moich wymogów, że jeśli ma stać na górze, to USB musi mieć gdzieś z dołu. (w załączniku obie obudowy)

Jeśli chodzi o same wentylatory i chłodzenie, to chciałem wejść w ekosystem iCUE od Corsair, czyli chłodzenie np Corsair iCUE Link TITAN 360 a do tego wentylatory Corsair iCUE RX 120x3. A dlaczego akurat to? Czytałem że podobno są łatwe w obsłudze za pomocą ich aplikacji i ładnie się do tego łączą ze sobą, a że ja chce mieć po prostu ładny komputer bez zbędnego grzebania we wszystkim to myślę że to będzie dobry wybór, a wy co myślicie? Do tego mogę wziąć RAM z obsługą iCUE i wszystko będzie ładnie ze sobą współgrać. Ale czy na pewno? I jak będzie to współgrać z ewentualnym wyborem tej obudowy i/lub płyty głównej od MSI które mają swój własny system podświetlenia (Mystic Light)? Jeśli to zły pomysł, to co innego wybrać?