Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie jestem programista za 15K. Nie gram w CSy i inne dziwne kolorowe strzelanki.

Do tej pory miałem VIGOR GK50 low profile, działało to fajnie do momentu kiedy moja papuga nie powyrywała klawiszy niszcząc male plastikowe wypustki.

Niestety zastosowane rozwiązania w tamtej klawiaturze powodują ze nie można użyć innych klawiszy a servis MSI ma to w .. poważaniu.

Jako ze nie specjalnie lubie wydawać 200 euro na klawiaturę, to szukałem czegoś taniego, trafiłem na tzw. otwarte pudelko z Trustem za 20 euro.

Lubie głośne klawiatury.

Gk50 miala troche bardziej mechaniczny odgłos kliknięcia, ale ta jest naprawdę całkiem przyzwoita.

Oczywiście jeśli ktoś lubi klawiatury o dużym skoku i robiące halas.

Podświetlanie ustawiane w aplikacji, ja mam na sztywno kolor zielony, podświetlane sa znaki a nie wszystko wokoło, wiec uzywanie w nocy jest bardzo wygodne.

Opublikowano (edytowane)

Eh CS jako synonim strzelanek multi gdzie podobno trzeba miec mysz ważąca dwa gramy ze ślizgaczami w technologi kosmicznej z przełącznikami o milionie gwarantowanych kliknięć i podobnych parametrach jeśli chodzi o klawiaturę, czyli była to ironia, ale nie powiesz ze tego nie wyczułeś, prawda?

Pomijając już to, chodziło mi ze ta klawiatura jest całkiem przyjemna do moich typowo rozrywkowych zastosowań.

Na sile możesz uznać sam siebie ze jesteś daremny, ale nie bardzo możesz powiedzieć ze ktoś jest daremny mimo ze kupił sprzęt za grube pieniądze.

Mógł on ponieść daremny trud, ewentualnie.

Edytowane przez Alai_de_Loin
Opublikowano (edytowane)
W dniu 25.04.2025 o 12:24, AndrzejTrg napisał(a):

A co ma do tego cs? Ja wymiatałem na klawie za 20 zł i myszce za 80 zł, także sprzęt skilla nie doda :) choć wpływa pewnie na umysł :P ale jak się jest daremnym to ze sprzętem za milion monet też się będzie daremnym :)