Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ósma główna odsłona cyklu historycznych strategii ekonomicznych typu city builder od firmy Ubisoft. Anno 117: Pax Romana przenosi nas do antycznego Rzymu i wprowadza m.in. system bóstw, możliwość toczenia bitew lądowych oraz wytyczania dróg ustawionych pod kątem 45 stopni.

 

Moje klimaty. Napewno ogram :) 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 2
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Seria swietna, wybrana epoka fajna, ale nagrania z sesji demo rozgrywanej przez jutuberow sugerują, ze będzie to reskin 1800. Obym nie miał racji, trochę nowych pomysłów nie zaszkodzi ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Do kiedy trwa ta beta? Pograłem z dwie godzinki i niestety dalej wygląda mi to na reskina Anno 1800 (nawet niektóre ikonki są identyczne), ale może później pojawi się więcej nowych mechanik.

Opublikowano

Trochę zmian jest (z tego co już pokazali przed betą: budowanie "po skosie", potrzeby są bardziej płynne - np. jedzenia są dwa rodzaje dla 1 poziomu mieszkańców i do awansu wystarczy dostarczyć jeden, drugi jest opcjonalny i daje inne bonusy, budynki produkcyjne i supportowe mają też efekty obszarowe które trzeba balansować, ulepszenia budynków wymagają technologii, religia i wojska lądowe). 

Opublikowano

Starożytna Grecja i Rzym to dla mnie najbardziej interesujące okresy historyczne. Szczególnie harmonijna i klimatyczna architektura w bardzo łatwy sposób do mnie trafiała. Dlatego AC Odyssey jest dla mnie najlepszą grą z nowych assasynów ;)

Bardzo mnie cieszy nowa część z serii Anno w tej epoce, na pewno zakupie, ale nie na premierę. Tylko niestety gra pewnie długo będzie trzymała cenę, jeżeli dobrze pamiętam tak było z częścią 1800.

 

  • Like 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dobrze ze chociaż można go całkowicie wyłączyć, wg mnie nie którym grą tak jak np. Anno rt w ogóle nie potrzebny i zamiast skupić się na jakimś innym aspekcie gry to nie potrzebnie się nad czymś.takim skupiają.

  • Like 1
Opublikowano

FSR jest w tej grze totalnie skopany, wygląda jakby to była wersja 1.0. Już w w trybie quality mocno rozmywa detale. w XESS podobnie albo nawet gorzej. Wymagania spore, faktycznie, karta pokroju RX 6600 to absolutne minimum, zwłaszcza że z FSR praktycznie nie da się grać. 

Opublikowano

U mnie na 6650XT wywala grę do pulpitu w 80% przypadków ładowania mapy :( Na ustawieniach wysokich z FSR - Native AA jest stabilne 60 klatek (przynajmniej przy wielkości miasta możliwej do zbudowania w godzinę). Kilka tygodni temu w becie było z framerate zauważalnie gorzej, ale przynajmiej tak często nie wywalało do pulpitu.

Najbardziej cieszy, że udało im się zbalansować potrzeby społeczności, teraz da się już zapanować nad zdrowiem i bezpieczeństwem. Ryzyko pożaru natomiast wg mnie dalej wymaga poprawek, bo rośnie zbyt szybko.

 

PS. Udało się komuś odpalić demko na Steam Decku? ;) U mnie się nie ładuje.

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, Dudzio napisał(a):

U mnie na 6650XT wywala grę do pulpitu w 80% przypadków ładowania mapy :( Na ustawieniach wysokich z FSR - Native AA jest stabilne 60 klatek (przynajmniej przy wielkości miasta możliwej do zbudowania w godzinę). Kilka tygodni temu w becie było z framerate zauważalnie gorzej, ale przynajmiej tak często nie wywalało do pulpitu.

 

Jakim cudem masz 60 FPS na takich ustawieniach to ja nie wiem. Masz kartę, która jest zaledwie 20% szybsza od RX 6600 a przy takich ustawieniach jak podałeś, mam 20-30 fps. Zastanawia mnie tylko dlaczego obciążenie procesora w tej grze to zaledwie 10%, chyba gra w ogóle nie obsluguje wielowątkowości.

Edytowane przez ghost666
Opublikowano
1 godzinę temu, ghost666 napisał(a):

Jakim cudem masz 60 FPS na takich ustawieniach to ja nie wiem. Masz kartę, która jest zaledwie 20% szybsza od RX 6600 a przy takich ustawieniach jak podałeś, mam 20-30 fps. Zastanawia mnie tylko dlaczego obciążenie procesora w tej grze to zaledwie 10%, chyba gra w ogóle nie obsluguje wielowątkowości.

U mnie klatkowało kiedy miałem grę ustawioną w trybie pełnego ekranu. Kiedy zmieniłem na "borderless window" to zaczęło działać płynnie, w przedziale 60-70fps.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...