Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ósma główna odsłona cyklu historycznych strategii ekonomicznych typu city builder od firmy Ubisoft. Anno 117: Pax Romana przenosi nas do antycznego Rzymu i wprowadza m.in. system bóstw, możliwość toczenia bitew lądowych oraz wytyczania dróg ustawionych pod kątem 45 stopni.

 

Moje klimaty. Napewno ogram :) 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 2
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Seria swietna, wybrana epoka fajna, ale nagrania z sesji demo rozgrywanej przez jutuberow sugerują, ze będzie to reskin 1800. Obym nie miał racji, trochę nowych pomysłów nie zaszkodzi ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Do kiedy trwa ta beta? Pograłem z dwie godzinki i niestety dalej wygląda mi to na reskina Anno 1800 (nawet niektóre ikonki są identyczne), ale może później pojawi się więcej nowych mechanik.

Opublikowano

Trochę zmian jest (z tego co już pokazali przed betą: budowanie "po skosie", potrzeby są bardziej płynne - np. jedzenia są dwa rodzaje dla 1 poziomu mieszkańców i do awansu wystarczy dostarczyć jeden, drugi jest opcjonalny i daje inne bonusy, budynki produkcyjne i supportowe mają też efekty obszarowe które trzeba balansować, ulepszenia budynków wymagają technologii, religia i wojska lądowe). 

Opublikowano

Starożytna Grecja i Rzym to dla mnie najbardziej interesujące okresy historyczne. Szczególnie harmonijna i klimatyczna architektura w bardzo łatwy sposób do mnie trafiała. Dlatego AC Odyssey jest dla mnie najlepszą grą z nowych assasynów ;)

Bardzo mnie cieszy nowa część z serii Anno w tej epoce, na pewno zakupie, ale nie na premierę. Tylko niestety gra pewnie długo będzie trzymała cenę, jeżeli dobrze pamiętam tak było z częścią 1800.

 

  • Like 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dobrze ze chociaż można go całkowicie wyłączyć, wg mnie nie którym grą tak jak np. Anno rt w ogóle nie potrzebny i zamiast skupić się na jakimś innym aspekcie gry to nie potrzebnie się nad czymś.takim skupiają.

  • Like 1
Opublikowano

FSR jest w tej grze totalnie skopany, wygląda jakby to była wersja 1.0. Już w w trybie quality mocno rozmywa detale. w XESS podobnie albo nawet gorzej. Wymagania spore, faktycznie, karta pokroju RX 6600 to absolutne minimum, zwłaszcza że z FSR praktycznie nie da się grać. 

Opublikowano

U mnie na 6650XT wywala grę do pulpitu w 80% przypadków ładowania mapy :( Na ustawieniach wysokich z FSR - Native AA jest stabilne 60 klatek (przynajmniej przy wielkości miasta możliwej do zbudowania w godzinę). Kilka tygodni temu w becie było z framerate zauważalnie gorzej, ale przynajmiej tak często nie wywalało do pulpitu.

Najbardziej cieszy, że udało im się zbalansować potrzeby społeczności, teraz da się już zapanować nad zdrowiem i bezpieczeństwem. Ryzyko pożaru natomiast wg mnie dalej wymaga poprawek, bo rośnie zbyt szybko.

 

PS. Udało się komuś odpalić demko na Steam Decku? ;) U mnie się nie ładuje.

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, Dudzio napisał(a):

U mnie na 6650XT wywala grę do pulpitu w 80% przypadków ładowania mapy :( Na ustawieniach wysokich z FSR - Native AA jest stabilne 60 klatek (przynajmniej przy wielkości miasta możliwej do zbudowania w godzinę). Kilka tygodni temu w becie było z framerate zauważalnie gorzej, ale przynajmiej tak często nie wywalało do pulpitu.

 

Jakim cudem masz 60 FPS na takich ustawieniach to ja nie wiem. Masz kartę, która jest zaledwie 20% szybsza od RX 6600 a przy takich ustawieniach jak podałeś, mam 20-30 fps. Zastanawia mnie tylko dlaczego obciążenie procesora w tej grze to zaledwie 10%, chyba gra w ogóle nie obsluguje wielowątkowości.

Edytowane przez ghost666
Opublikowano
1 godzinę temu, ghost666 napisał(a):

Jakim cudem masz 60 FPS na takich ustawieniach to ja nie wiem. Masz kartę, która jest zaledwie 20% szybsza od RX 6600 a przy takich ustawieniach jak podałeś, mam 20-30 fps. Zastanawia mnie tylko dlaczego obciążenie procesora w tej grze to zaledwie 10%, chyba gra w ogóle nie obsluguje wielowątkowości.

U mnie klatkowało kiedy miałem grę ustawioną w trybie pełnego ekranu. Kiedy zmieniłem na "borderless window" to zaczęło działać płynnie, w przedziale 60-70fps.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @tekkno nie należy brać informacji z 1 źródła, ale nie należy też odrzucać wszystkich i uważać się za jedynego najmadrzejszego.  Nie wiem jaki jest problem z transferem masy w tej grze, być może masz rację, być może on - Nie działa trailbraking? Nie chce mi się w to wierzyć, bo takie coś to fizyka NFSa i Burnouta, a nie simcade i sima.  Co do ludzi oglądających streamy to zjawisko znane od czasu wynalezienia pierwszego TV, ludzie oglądają, nic nowego. Jeżeli chcesz wiedzieć dlaczego poczytaj książki o psychologii. Dlaczego wolą oglądać, niż grać? Z tego samego powodu, dlaczego oglądają TV, a nie czytają książki - granie wymaga zaangażowania, umiejętności, minimum wysiłku - oglądanie żadnego z powyższych.   
    • ile komplet zimówek średniej klasy do tego audi kosztuje? 5k? 
    • Kiedy Aliexpress wjedzie za mocno   20251126_182210.mp4    
    • https://ithardware.pl/aktualnosci/rtx_60_premiera_karta_nvidia_amd-46890.html   Jak myślicie, jednak 5000 Super faktycznie może nie być jak, już chodzą plotki, że premiera następnej generacji może być opóźniona. 
    • Ustawiasz tak samo, ale 9800 nie specjalnie się skaluje z zegarem, poza oczywiście niektórymi przypadkami, jak załadowanie shaderów i siatki dużej mapy. Natomiast zyski z ustawienia są inne, szczególnie 7800. Tego faktycznie można nie ruszać. 14600k czy 9700 też można - specjalnie wolałbym tego nie rozciągać - jest to trochę marnotrastwo.  W moim przypadku jest miodzio przy 120, w innym może być i 100.  88 jest bezpieczne - absolutnie nie optymalne. Poza tym wystarczy otymizer dać na 30 i już masz po optymalnych ustawieniach AMD. Jak puścisz wszystko z płyty, to zobaczysz i 1.45v, co jest bezpieczne dla stabilności i znowu niekoniecznie optymalne. Tylko zegar zależy od napięcia i temperatury, temperatura od napięcia i optymalne sztywne ustawienie dla jednej sztuki będzie 1.25 dla drugiej 1.35. Co znowu ni jak się ma do AMD które stworzyło i ustawiło - ręczne ustawienia o ile są sensowne zawsze będą lepsze od fabrycznych, bo one muszą uwzględniać najgorsze kawałki krzemu i margines bezpieczeństwa, żeby zawsze było stabilnie… i nie wiedzą jakie włożysz chłodzenie.  88 W też pewnie ok, ale skoro domyślnie te procesory mają 65w, to 88 jest po to, żeby zrobić jakąś różnicę (w skrócie - wiadomo pbo itp). 120 vs 88 nie będzie w żaden sposób porównywalne do różnicy jaką masz 65 vs 88, ale będzie jeszcze sensowna i dla mnie widoczna przy dropach fps - dla wielu osób nie zrobi różnicy, tak jak dla mnie średni 250 - na monitorze 240hz nie widzę specjalnie różnicy czy to jest 180 czy 240, ale drop z 250 na 120 już tak. Moje ustawienia są o tyle fajne, że to właśnie minimalizują… i nie działa to tak samo na 88W. Na zdjęciu sprzed chwili masz 166w przy średnim 158 - maksymalnie widziałem 169, najczęściej jest to 164-168 w przy średnim 155-160. To jest bez sensu i właśnie coś mi się wydaje, że ustawianie ręczne limitów nic tu nie daje 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...