BarBar009 62 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia (edytowane) 7 godzin temu, Krzysiak napisał(a): Osobiście uważam, że już za odpakowanie sprzętu sklepy powinny coś odbijać z ceny...może by to oduczyło cwaniaków kupowania po kilka CPU, GPU i zwracania bo nie trafili na loterii silikonowej Później jak te same osoby trafią na odpakowany to wielki płacz, bo jak sklep mógł tak zrobić Zgodzę się pod jednym warunkiem. Każdy sprzedany produkt będzie taki sam Nie może być tak, że kupuje kartę graficzną X i cewki grają tak, ze słyszę je siedząc 5 metrów dalej, a później TEN SAM MODEL KARTY ma je całkowicie niesłyszalne nawet po przyłożeniu ucha do obudowy. Jak kupie procesor/pralkę/samochód to wiem czego mogę się spodziewać, a w GPU piszczenie cewek ma być cechą? Problem na pewno jest do rozwiązania tylko nikt tego nie chce zrobić bo krzykacze na reddit piszą "TA MA BYĆ", "NIE ZWRACAJ TO CECHA PRODUKTU" Edytowane 12 Sierpnia przez BarBar009
Krzysiak 1 533 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia @BarBar009ale to wina sklepu że nie jest taki sam? 1
BarBar009 62 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia (edytowane) 4 minuty temu, Krzysiak napisał(a): @BarBar009ale to wina sklepu że nie jest taki sam? Jak wielkie sklepy nie zrobią z tym porządku to nikt nie zrobi. To one muszą wymóc na producencie próbę naprawy problemu ze względu na dużą liczbę zwrotów itp. (oczywiście nie w PL tylko USA) Sklep zawsze może zrezygnować ze sprzedaży danego podzespołu (GPU) ze względu na dużą liczbę zwrotów i ryzyko z tym związane. Nie rezygnują bo na tym zarabiają, a OUTLETOWY sprzęt sprzedadzą najwyżej z zerową marżą. Edytowane 12 Sierpnia przez BarBar009
j4z 945 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia (edytowane) 11 minut temu, Krzysiak napisał(a): @BarBar009ale to wina sklepu że nie jest taki sam? A użytkownika? Ja tam świata naprawiać nie chce, ale i nie mam zamiaru siedzieć ze szrotem, jeżeli mogę zwrócić. Proste 8 minut temu, BarBar009 napisał(a): OUTLETOWY sprzęt sprzedadzą najwyżej z zerową marżą Wątpię. Edytowane 12 Sierpnia przez j4z
Krzysiak 1 533 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia (edytowane) @BarBar009 @j4zOgólnie tu mi chodziło nie o ludzi oddających w jakiś sposób wadliwy sprzęt (sam tak raz zrobiłem), co takich którzy kupują sobie 10 cpu czy gpu i robią selekcję by zostawić 1 szt bo robi 10MHz więcej a resztę oddać Z własnego podwórka znam przykład że znajomy kupił 5090, grał przez 2 tygodnie dosłownie dzień i noc w cyberka i jeszcze coś tam, by później oddać (co jakiś czas tak robi jak mu się zbierze na jakąś grę) edit Później takie osoby najczęściej robią największe larmo o to, że jakim prawem oni dostali otwarty produkt Edytowane 12 Sierpnia przez Krzysiak 1
skunRace 798 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia (edytowane) 59 minut temu, duzyNosal11 napisał(a): Ale widzę co poniektórzy mają wielki ból 4 liter....mam 14dni na zwrot mam prawo ja sprawdzić takie jest prawo.Co najlepsze gdybym wiedział że coś naprawdę jest zarysowane, uszkodzone czy coś nawet bym tego nie oddawał.A karta została odesłana tak jak przyszła. Co najlepsze.... znajomy który mieszka 2 domy dalej oddawała w tym samym czasów do Me rx9070, nie miał na niej folii, brakowało gabki i instrukcji i jemu przyjęli Normalnie zwrot i oddali całą kasę??? Gdzie tu sens i logika???? Ale tu nikt nie twierdzi, że nie masz takiego prawa. Tylko w jaki sposób mamy Ci na forum pomóc ? Nie masz żadnych zdjęć, nie wiem jak do tego podchodzi Media Expert, ale większość znanych sklepów nie robi żadnych problemów przy zwrocie. Jedyne co Ci zostało to pisanie z ME i UOKiK, czasem same maile mogą pomóc. Kiedyś jak mi padła płyta główna bardzo krótko po zakupie, Proline nie chciało mi przyjąć reklamacji z racji rękojmi. Nie byłem pewny co padło CPU, czy GPU kazali odesłać procka i płytę, że sami sprawdzą. Jak się okazało co padło, złożyłem reklamację z pismem z tytułu rękojmi to mi powiedzieli, że rękojmia mi nie przysługuje, bo procesor jest sprawny Napisałem im, że nie ma problemu, kupię sobie drugą taka płytę w normalnym sklepie, ale dla zasady będzie UOKiK i niech mi jeszcze raz oficjalnie odpiszą, dlaczego odmawiają mi reklamacji z tytułu rękojmi. Po 14 dniach dostałem odpowiedź, że nowa płyta główna została do mnie wysłana. Edytowane 12 Sierpnia przez skunRace
AndrzejTrg 2 752 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia A może gość faktycznie przerysował kartę i teraz głupa rżnie ? Ja nie twierdzę że tak było, ale bez jakichkolwiek dowodów ciężko coś wskórać. Teraz są dwie opcje, przyjąć na klatę i zgodzić się na potrącenie kasy i mieć nauczkę na przyszłość, lub kopać się z koniem nie wiadomo ile czasu i mieć zamrożone pieniądze. Wybór jest Twój autorze, my tutaj na forum nic nie pomożemy, więc życzę powodzenia Ja tak jestem zdania, że za zwrot bez podania przyczyny powinna być potrącona jakaś kwota. Wtedy produkt nie jest już nowy i sklep albo pociska dalej za pełną kasę jako nówkę może komuś przypasuje, daje na outlet z obniżoną ceną(jak już potrąca kasę to tak powinien zrobić ) , lub pakuje do jakiegoś gotowca i czeka na rozwój wydarzeń 1
sideband 1 784 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia 1 godzinę temu, skunRace napisał(a): Takich to walić prądem po jajcach Jak zadzwonisz to jeszcze z ryjem do Ciebie. Dlatego teraz temat jest prosty zdjęcia wraz z uzasadnieniem i koniec tematu. Jak wystawi nega to trudno po roku zniknie. Już kiedyś pisałem jakbym kogoś wrzucił msc na sprzedaż to by miał głowę 16/9 jakie wariaty żyją w tym kraju.
Krzysiak 1 533 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia Jeśli ma pewność, że wysłał kartę bez uszkodzeń to niech walczy...mi w zeszłym roku Morele chciały potrącić 99% wartości mobasa którego oddałem a który dotarł do nich połamany wręcz, ale udowodniłem że ode mnie wyszedł w nienagannym stanie i to firma kurierska uszkodziła paczkę. Po wymienia kilku wiadomości przeprosili mnie i oddali 100% kwoty na konto.
AndrzejTrg 2 752 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia @Krzysiak jakim sposobem to udowodniłeś? Miałeś nagranie od momentu pakowania zwrotu do momentu oddania kurierowi/wsadzenia do paczkomatu?
Krzysiak 1 533 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia (edytowane) @AndrzejTrgZłożyło się kilka rzeczy na to, sprawdzili w systemie że chęć zwrotu już przejawiłem zanim wysłali do mnie paczkę z gratami, miałem foty paczki dosłownie z minuty przekazania jej kurierowi, no i upierałem się że skoro odebrali uszkodzoną paczkę, czyli zniszczony karton to ich brocha teraz z walką z firmą kurierską...chcieli to zrzucić na mnie, ale nie pykło, bo nie mogłem zgłosić reklamacji gdyż formalnie paczka nie należała do mnie tylko do nich. Edytowane 12 Sierpnia przez Krzysiak 1 1
AndrzejTrg 2 752 Opublikowano 12 Sierpnia Opublikowano 12 Sierpnia Dobrze wiedzieć na przyszłość, choć odpukać jeszcze takiej sytuacji nie miałem i mam nadzieję że nie będę miał. Dzięki za informację 1
CryptTM 404 Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia (edytowane) @Krzysiak Morele mówisz? To patrz: Zamówiłem niedawno dyski do serwera od nich, przyszły tak zapakowane, jak na foto. Koszt "jedyne 3.3kzł, a co, wrzucimy sobie w paczkę, niech latają. Wiedząc, że u nich nie pierwsza taka akcja była, o czym ludzie pisali jeszcze na PCL, poprosiłem o rzetelne spakowanie, bo towar wrażliwy, podatny na uszkodzenia mechaniczne i w ogóle. Kompletnie to OLALI ciepłym moczem i wysłali jak wyżej. Zarobili stosowny komentarz, po czym pisał do mnie ich pacjent, że proponują całe 50zł zadośćuczynienia, żeby komentarz usunąć. Oczywiście tego nie zrobiłem, bo tak żałosnej próby naprawy sytuacji dawno nie widziałem. Tam chyba pracują ludzie oderwani od rzeczywistości, bez podstawowych szkoleń jak pakować dany sprzęt i na co zwrócić uwagę, pewnie jakieś "łorki" z agencji z łapanki ulicznej, bo nikt normalny, mający choćby podstawową wiedzę na temat sprzętu komputerowego tak by dysków HDD nie spakował. No i na koniec aspekt całkowitego olania prośby klienta pozostawię bez komentarza. Jeśli to będzie tylko możliwe, nie będę tam więcej robił zakupów, nawet ME ma wyższe standardy niż oni. Edytowane 13 Sierpnia przez CryptTM 5
sideband 1 784 Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia Motele zasilacz zapakowali luźno w 3x większa paczkę bez wypełniania przyszedł koleś z GLS ze zmasakrowaną paczką weź sprawdź czy jest całe jak nie to zabiorę Ale zasilacze mają mocne oryginalne kartony to przeżył.
j4z 945 Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia (edytowane) Zasilacz, dyski? Euro tak mi karty za ponad 5k wysyłało. Na szczęście nigdy nic się nie stało. Edytowane 13 Sierpnia przez j4z
sideband 1 784 Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia Niektóre sklepy wysyłają nawet drogi towar tylko w stretch Opakowanie i wypełnienie kosztuje, ale sklepy same sobie robią kuku jak zwrot przyjdzie w rozwalonym pudełku. Poza tym w PL jest takie prawo, że towar można odesłać bez oryginalnego pudełka wrzucić do worka i odesłać
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia Jesli dotarlo w calosci, to znaczy ze super zapakowane Czepiacie sie szczegolow, karton jest po to zeby sie wyginal i wgnital.
Send1N 4 196 Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia Godzinę temu, j4z napisał(a): Zasilacz, dyski? Euro tak mi karty za ponad 5k wysyłało. Na szczęście nigdy nic się nie stało. Akurat w przypadku dysków HDD to te są bardziej podatne na uszkodzenia przez wstrząsy karta może latać po pudle i jak nic nie pęknie to jest ok a dysk talerzowy od samych "turbulencji" może już być walnięty 1
AndrzejTrg 2 752 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia Nie żebym brzoskwiń bronił, ale jak prawie dwa lata temu zamawiałem całego kompa, oczywiście w częściach to paczka była wielkości 80 celowego TV z "dupą' wwuj za wielka przynajmniej moim zdaniem, ale tak napierdzielonych tych wypełniaczy było że nawet jakby spadła z 50m to nic by się nie uszkodziło. Także wszystko zależy od osoby co to pakuje, ponieważ możesz trafić na gościa który podejdzie rzetelnie do wykonywanej roboty, albo na typa który uzna że za te pieniądze to niech się cieszą że do roboty przyszedł, a mu jeszcze jakieś paczki każą pakować do tego też dochodzą kurierzy co rzucają paczkami jak workami z kartoflami no ale to co pokazał @CryptTM jest karygodne, w podobnej wielkości paczki kiedyś mi ram, albo pendrajwa przysłali, ale zaś nawalone tych wypełniaczy czy tekturek było, że już chciałem reklamować że produktu zapomnieli spakować ale się tak schował w tych wypełniaczach że sam nie wierzyłem że to jest możliwe 1
trybcio86 72 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia Ludziki wy płaczecie o zle zapakowane paczki a mi uszczelkę po głowice złożyli na pół żeby taniej wyszło za przesyłkę Teraz naprawiałem znajomemu skuter ( czyszczenie gaźnika, ogólne serwisowanie ) i trzeba było wymienić uszczelkę w gaźniku to przyszła tak wymiętolona ze musiałem druga zamówić bo ta sie go niczego nie nadawała a była z gumy... Ja kupując części do kompa czy różne inne to jeszcze niczego nie oddałem w ciagu ustawowych 14 dni. Dlatego mam 15 wędek w domu i każda się przyda XD 3
Send1N 4 196 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia @trybcio86 z tymi wędkami to uważaj bo na jedną osobę można rozstawić tylko dwie na stanowisku
trybcio86 72 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia 3 minuty temu, Send1N napisał(a): @trybcio86 z tymi wędkami to uważaj bo na jedną osobę można rozstawić tylko dwie na stanowisku Panie do 15 to ja musiałbym mieć betoniarkę na zanętę XD 1
duzyNosal11 4 Opublikowano 14 Sierpnia Autor Opublikowano 14 Sierpnia (edytowane) Dzięki za jakże owocną dyskusje 😁I co poniektórzy wyśmiewanie że dobrze mi tak, żal mi was😂😂😂Polak Polakowi zawszę będzie klody pod nogi rzucał. Przesłali mi foto,na ktorym rzekome przebarwieniami to odpite palce na blaszce,a rysy to slady po niedociągnięciach z fabryki(ujowy odlew czy co)Po wymianie zdań troszkę ostrzejsze,po 2h przyszedł e-mail ze zwrot uznany. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA Edytowane 14 Sierpnia przez duzyNosal11 1
Krzysiak 1 533 Opublikowano 14 Sierpnia Opublikowano 14 Sierpnia 1 godzinę temu, duzyNosal11 napisał(a): Dzięki za jakże owocną dyskusje 😁I co poniektórzy wyśmiewanie że dobrze mi tak, żal mi was😂😂😂Polak Polakowi zawszę będzie klody pod nogi rzucał. Były takie posty? Bo nie widziałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się