Strilok 342 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia 1 minutę temu, caleb59 napisał(a): EA oficjalnie twierdzące, że "chcą mieć swoje CoD"? I to jest właśnie bardzo smutne. Bo mają świetną markę jaką jest Battlefield i nie musi być on upodobniony do COD-a. Widocznie EA nie widzi magi tej serii. 3 minuty temu, caleb59 napisał(a): BF 6 musiał być unowocześniony, rozgrywka musiała ulec zmianie pod nowe pokolenie graczy i stare dziady to nie jest główny target. Nowe pokolenie to pokolenie małp Biegną bezmyślnie po mapie w podboju, robiąc bunny hopy i wślizgi. Zero myślenia i zero współpracy. 1
Kadajo 7 396 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia 2 minuty temu, galakty napisał(a): Gry się zmieniają, ja czasów BF3 już nie oczekuję, grunt że BF6 jest lepszy od 2042 Wiadomo, 2042 jest pusty, ale za to ultra czytelny, i łatwiejszy do ogarniacie przez to zdecydowanie. Być może właśnie dlatego nie wydaje się taki ADHD bo tam nie ma co chwile takich Clusterfuckow jak w 6 i to chyba wina map. Z jednej strony przegięli w druga. Obawiałem się tego. 1
caleb59 1 620 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia Najgorsze, że ja muszę dopasowywać playstyle pod nich i czuję się wypompowany jakbym grał spocony mecz w CoD MW 2019 swego czasu. 1
galakty 3 303 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia @Kadajo mi dlatego świetnie grało się w Battlebit, stary dobry feeling BF i czyste mapy.
Kadajo 7 396 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia 14 minut temu, caleb59 napisał(a): Najgorsze, że ja muszę dopasowywać playstyle pod nich i czuję się wypompowany jakbym grał spocony mecz w CoD MW 2019 swego czasu. Dokładnie mam to samo. NIGDY WCZEŚNIEJ GRAJĄC W BF'a NIE CZULEM TAKIEGO WYCZERPANIA PRZEZ INTENSYWNOSC. Na początku wydawało mi się to super, ale no nie... nie tego oczekuje jednak od BF'a. Takiej intensywności to mogę oczekiwać od trailerów do BF'a Ja nie mowie ze to zła gra, ale moim zdaniem ma za dużo DNA z COD'ow. Nigdy wcześniej grając w BF'a nawet mi przez mysl nie prszeslo ze gram w cos ala COD... Do czasu BF'a 6. Zauważyłem to już w czasie pokazów w LA, ale miałem nadzieje ze bedzie ok. No wymaga to balansu, ale czy to zrobią... czas pokaże, ale nie liczę na to. Zaczynam się zastanawiać czy nie będzie bardzo szybko efektu wyczerpania i po miesiącu lub dwóch od premiery ilość graczy zacznie spadać. 1
Fenrir_14 825 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia (edytowane) Pograłem jeszcze wczoraj w nocy do końca i powiem uczciwie że mi się gra po prostu miodnie. Wszystkim nie dogodzą, wiadoma sprawa, może mi się gra lepiej bo większość czasu spędzałem w dużych szturmach gdzie jest ostra sieka, nie wiem. Mimo wszystko BF6 wydaje mi się wolniejszy od 2042. Wieczorem odpalę sobie dla kontrastu BF1 😀 Aha, nie grałem nigdy w multi w COD. Ani minuty lol. Edytowane 11 Sierpnia przez Fenrir_14
Kadajo 7 396 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia @Fenrir_14, a to ciekawe, bo masz wyjątkowe spojrzenie na to wszytko
Reddzik 2 762 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia (edytowane) Też pisałem że BF6 dla mnie wolniejszy niż 2042. Bardziej przystępniejszy. Edytowane 11 Sierpnia przez Reddzik
dawidoxx 974 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia (edytowane) Pograłem prawie 20h przez ostatnie 4 dni i chociaż grało mi się ok, srednio robiłem 20-30+ fragów na mape to jednakl anuluje preordera, bo kompletnie nie czuć klimatu poprzednich odsłon battlefielda. Po kiego w tej grze jest np medyk, apteczki jak regeneracja zdrowia zapierdala jak oszalała. Auto spotting? kto wymyslił te ułatwienie.. juz nawet nie trzeba oznaczac wrogów recznie, ba nawet nie trzeba zbytnio patrzeć w ich kierunku, bo z fovem 125 oznacza się wszystko dookoła samo Nie dziwie się że tak ciezko jest zrobic "plecy" i utrzymać się na nich dlużej.. po co te wszystkie osłony, miejscówki, dym, tona kurzu, skiny z kamuflażem jak wystarczy spojrzeć w kierunku wroga by pojawiła się kropka.. System reanimacji? po kiego chuja.. rozumiem że beta nowi gracze większość moze nie znać mechanik gry, ale wiecie ile razy mnie ktoś reanimował na XX rozegranych meczów? moze z 5 a tak wszyscy przebiegają obok i mają cie w dupie, więc kilka godzin gry wyuczyło nawyk wciskania od razu spacji tzn pominiecia.. Edytowane 11 Sierpnia przez dawidoxx 2
caleb59 1 620 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia Teraz, Kadajo napisał(a): @Fenrir_14, a to ciekawe, bo masz wyjątkowe spojrzenie na to wszytko Właśnie nie ma spojrzenia. Aby mieć punkt odniesienia trzeba znać obie gry.
Fenrir_14 825 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia Teraz, ODIN85 napisał(a): To zagraj i wtedy daj swoją opinię Z wielu powodów gardzę tą serią, więc przykro mi 😀 muszę lecieć dalej z Wuchang'iem zresztą 💪
Doamdor 1 776 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia @Kadajo Wiek robi swoje, gdybyś był młody, to byś tego tempa nie odczuwał. Zapewne gdybyś skupił się wyłącznie na tej grze i grał regularnie, to szybko byś się przyzwyczaił to tempa w tej grze. Dla mnie BF to jednak przeszłość, fajnie się grało, lecz to nie to samo, co 10 lat temu. 1
Kadajo 7 396 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia 2 minuty temu, caleb59 napisał(a): Właśnie nie ma spojrzenia. Aby mieć punkt odniesienia trzeba znać obie gry. Ale ma spojrzenie jak BF się zmieniał, jeśli np. 6 mocno odbiega od 4 do 3 a w to celowali to powinien to zauważyć szybciej niż my Bo my się wieszamy na COD. A on nie ma tego problemu. 1
Strilok 342 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia 14 minut temu, Fenrir_14 napisał(a): większość czasu spędzałem w dużych szturmach Jakich szturmach? W BF6 becie nie ma szturmu. Więc o czym ty piszesz?
caleb59 1 620 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia W sumie też racja, sam przecież co zresztą wspominałem przed betą BF 6 odświeżałem sobie BF 4 i jest ogromna różnica. Naturalnie brałem poprawkę na fakt, że BF 4 jest kompletny a BF 6 to dopiero beta. 1
Kadajo 7 396 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia 7 minut temu, Doamdor napisał(a): @Kadajo Wiek robi swoje, gdybyś był młody, to byś tego tempa nie odczuwał. Zapewne gdybyś skupił się wyłącznie na tej grze i grał regularnie, to szybko byś się przyzwyczaił to tempa w tej grze. Dla mnie BF to jednak przeszłość, fajnie się grało, lecz to nie to samo, co 10 lat temu. Być może. W poprzednich częściach tego nie odczuwam. Ba w COD tego nie odczuwam. Wiadomo ze jak będziesz grał to będziesz lepszy. Ale troszkę, troszkę bardziej to BF'a mógłby przypominać. Naprawdę niewiele brakuje. 9 minut temu, dawidoxx napisał(a): Pograłem prawie 20h przez ostatnie 4 dni i chociaż grało mi się ok, srednio robiłem 20-30+ fragów na mape to jednakl anuluje preordera, bo kompletnie nie czuć klimatu poprzednich odsłon battlefielda. Po kiego w tej grze jest np medyk, apteczki jak regeneracja zdrowia zapierdala jak oszalała. Auto spotting? kto wymyslił te ułatwienie.. juz nawet nie trzeba oznaczac wrogów recznie, ba nawet nie trzeba zbytnio patrzeć w ich kierunku, bo z fovem 125 oznacza się wszystko dookoła samo Nie dziwie się że tak ciezko jest zrobic "plecy" i utrzymać się na nich dlużej.. System reanimacji? po kiego chuja.. rozumiem że beta nowi gracze większość moze nie znać mechanik gry, ale wiecie ile razy mnie ktoś reanimował na XX rozegranych meczów? moze z 5 a tak wszyscy przebiegają obok i mają cie w dupie, więc kilka godzin gry wyuczyło nawyk wciskania od razu spacji tzn pominiecia.. Dokładnie, ja gram z przyzwyczajenia klasycznie, reanimuje, rzucam aptekę. Ale z tym spotowaniem to już przegięcie, ja myślałem na początku ze cos nie działa. Mało tego jak che kogoś spotowac albo wydać rozkaz to nie mogę, ale to zapewne bug. Poza tym wszystko czasem dzieje się tak szybko ze reanimacja nie ma większego sensu (King of the hilll tutaj szczególnie jest przegięcie). 2
VRman 2 632 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia 4 minuty temu, Fenrir_14 napisał(a): Aha, nie grałem nigdy w multi w COD. Ani minuty lol. Nie ma takich ludzi. Nawet ja grałem! Całe 20 minut po LANie w CoD1 z jednym kolegą. I na tym skończyłem granie w CoDa nie dlatego, że nie podobało mi się, ale nawet ot tak, po prostu nie miałem okazji, nie ciągnęło mnie. W zasadzie to nic mnie nie ciągnie do żadnej strzelanki online, chyba, że są pojazdy albo gra przypomina Unreal Tournament, jest rok 2004, a ja nadal jestem na tyle młody, że mogę w takie coś grać. Dziś nie ma opcji. Ostatnio próbowałem pograć niewyspany, to sterowanie myszką wydawało się mieć 500ms laga, przetwarzanie jakichkolwiek informacji przez mózg działało jakby zabrakło pamięci i coś swapowało na HDD. BTW. Czemu w BF6 intele tak dobrze wypadają. To rodzi inne pytanie: Ile w 0,1% lows gra traci jeśli chodzi w virtual machine?
skypan 1 752 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia 10 godzin temu, Strilok napisał(a): Podobno waląc full auto pociski lecą randomowo gdzie chcą i nawet jak dobrze celujesz to to jest loteria. Któryś z Youtuberów o tym mówił. Tylko gostek pod koniec dostawał (co widać) więc raczej zawiodła detekcja trafień. Strzelało nas dwóch Co do bety. Dla mnie mają sporo do poprawy w kwestii wbijania na serwer i opcji społecznościowych. Nie uśmiecha mi się stać w kolejce po 15 min by dołączyć do znajomych pod koniec rundy by później znowu stać w podobnej kolejce. Wiele rzeczy do zbalansowania i pewnie parę miesięcy im z tym zejdzie. 13 godzin temu, Phoenix. napisał(a): Przegladarka serwerow jest juz ponoc testowana Dobrze, że nie zapomnieli o tabeli wyników jak w 2042. To jest żenada, że zaczynają testy czegoś co powinno być od początku. W mojej ocenie jako BETA (jak ona działa) to jest 10/10 ale zawartość battlefielda w battlefieldzie ze wszystkimi podstawowymi funkcjami 3/10. Jest po prostu jakoś. Jakoś to wygląda jak BF itd. 1
VRman 2 632 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia 12 minut temu, dawidoxx napisał(a): Auto spotting? kto wymyslił te ułatwienie.. juz nawet nie trzeba oznaczac wrogów recznie, ba nawet nie trzeba zbytnio patrzeć w ich kierunku, bo z fovem 125 oznacza się wszystko dookoła samo Nie dziwie się że tak ciezko jest zrobic "plecy" i utrzymać się na nich dlużej.. po co te wszystkie osłony, miejscówki, dym, tona kurzu, skiny z kamuflażem jak wystarczy spojrzeć w kierunku wroga by pojawiła się kropka.. No bo to jak z komunizmem - zrób problem, który potem będziesz dzielnie zwalczał. Klarowność w tego typu grach czy w RTSach to powinien być priorytet. ZAWSZE kosztem realizmu i nowoczesnych efektów. Szczególnie jak i tak w 2025r. walisz animacje dymu i wybuchów w 30fps 1
caleb59 1 620 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia 10 godzin temu, Strilok napisał(a): Podobno waląc full auto pociski lecą randomowo gdzie chcą i nawet jak dobrze celujesz to to jest loteria. Któryś z Youtuberów o tym mówił. Jeśli to jest prawda to powraca znienawidzona mechanika losowego recoila z BF 5, sporo ludzi odpadło i porzuciło BF 5 właśnie przez randomowy i za każdym razem inny odrzut w broni.
dawidoxx 974 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia (edytowane) 12 minut temu, Kadajo napisał(a): Być może. W poprzednich częściach tego nie odczuwam. Ba w COD tego nie odczuwam. Wiadomo ze jak będziesz grał to będziesz lepszy. Ale troszkę, troszkę bardziej to BF'a mógłby przypominać. Naprawdę niewiele brakuje. Dokładnie, ja gram z przyzwyczajenia klasycznie, reanimuje, rzucam aptekę. Ale z tym spotowaniem to już przegięcie, ja myślałem na początku ze cos nie działa. Mało tego jak che kogoś spotowac albo wydać rozkaz to nie mogę, ale to zapewne bug. Poza tym wszystko czasem dzieje się tak szybko ze reanimacja nie ma większego sensu (King of the hilll tutaj szczególnie jest przegięcie). Automatyczny spotting zabija całkowicie przyjemnośc z gry.. Jestem przyzwyczajony do ręcznego oznaczania wrogów na "Q" ale w becie kompletnie traci to sens.. Po co te skiny z kamuflażem jak wystarczy spojrzeć w kierunku wroga i działa to na takie odległości ze szkoda gadać.. jak już chcieli zrobić to automatycznie to mogli przypisać jako umiejetność dla jednej klasy czyli zwiadowcy.. Cała bete grałem na głosnikach, bo nawet nie chciało mi się zakładać słuchawek skoro na minimapie wszystko widać.. taki legalny cheat Edytowane 11 Sierpnia przez dawidoxx 1
Fenrir_14 825 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia 1 minutę temu, Strilok napisał(a): Jakich szturmach? W BF6 becie nie ma szturmu. Więc o czym ty piszesz? Pisze w kontekście szybkosci rozgrywki przede wszystkim, gdzie często ludzie narzekają ze bardzo dużo się dzieje i jest chaos. A teraz żeby doprecyzować. Ja w serię wszedłem jakieś 4 lata temu i w takiej 3ce czy 4ce nie mam żadnego doświadczenia, także nie mam jak tutaj się odnieść. Te wszystkie godziny - czyli coś pod 2 tysiące to BF1, Bf5 i 2042. BF 1 to zdecydowanie najlepsza gra all time w tym klimacie dla mnie. Oczywiście zupełnie inna od 2042 czy BF6 bez dwóch zdań, i dla mnie wciąż najlepsza dlatego chciałbym więcej ficzerow z tej części o czym pisałem zresztą wcześniej. Bf 6 mi siadło, fajnie mi się gra pomimo wielu wkurwiających rzeczy, które mimo wszystko mam nadzieję wynikają z wczesnego etapu gry i nastawienia graczy na szybki level i odblokowanie sprzętu. Obstawiam też że tak jak piszecie gra od początku miała przyciągnąć rzeszę kodziarzy ale na to nie mam wpływu. Sama rozgrywka, poza masą kamperów mnie osobiście przypadła do gustu, biorąc pod uwagę że jest to beta. Tym bardziej że poza pojedynczymi gliczami z losowymi artefaktami nie doświadczyłem problemów z wydajnoscia czy płynności gry. Wiadomo jest wiele rzeczy do poprawienia jak np. pociski nie trafiającw wrogow przez wazony, lampy czy inne gówna, wspominania kwestia regeneracji zdrowia, mass respawn z wrogiem na plecach itd ale to pewnie będzie aktualizowane. Wszystkim ten tytuł oczywiście nie przypasuje to jest sprawa oczywista. Ja tymczasem i tak będę grał jeszcze w 1ke i 2042. A później też i w BF6.
Strilok 342 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia 10 minut temu, dawidoxx napisał(a): Automatyczny spotting zabija całkowicie przyjemnośc z gry Nie wiem czy to nie był jakiś skill której klasy. Coś mi się tak przypomina. Ale faktycznie spotowanie z automatu to żenada. Z drugiej strony i tak większość tych małp nigdy nie używa Q bo "na co to komu". Dlatego Dice może wyszła z takim a nie innym rozwiązaniem. 1
MJRegul 495 Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia Ktoś tu pisał o detekcji trafień i randomowym "lataniu" kul. I ja i dwóch kolegów co graliśmy teraz w betkę stwierdziliśmy, że strzelanie nawet celując w głowę to loteria. Ileż to razy cały magazynek wpakowałem w chłopa z info na ekranie, że trafiam. Ba, z połowa leciała w czoło. By na koniec okazało się, że ja ginę od jednego strzału a on ma 50% życia. Albo problemy typu schowałem się za osłonę (cały, nie wystawał mi nawet rękaw) a za 0,5 jeszcze dostaję dmg i umieram, mimo 100fps+ na ekranie i mikroskopijnego pingu. RPG w łeb z 30 metrów zadaje 1% DMG jaki powinno (ze 100m z gościa zostaje szmata), wybuch RPG koło żołnierza nie robi mu prawie nic, czyli standard od czasów BF3. Widzę masę błędów i problemów, które nie zostały naprawione od czasów BF3 ale pewnie i tak kupię bo nie będzie w co innego grać z ziomkami po pracy XD 2
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Pan Mateoo,
4 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się