Keller 726 Opublikowano 3 Października Opublikowano 3 Października (edytowane) Zakupiłem Kioxię G2 1TB, która ma 5 lat gwarancji. Działa mi ok. pół roku, zapis 7,5 TB, procent żywotności - 96%. Mimo wszystko każdy zaleca backupy jak najczęściej (nie znam się), ponieważ SSD może po prostu w którymś dniu nie wstać bez ostrzeżenia. Jakby przepracował mi te 5 lat to powiedzmy okej, ale pewności nie ma. A wysyłanie na gwarancję zepsutego dysku który ma dane nie zaszyfrowane to trochę średnio mi się podoba, bo sobie serwisanci mogą przeglądać te pliki. Dlatego pytam jak długo działają wasze SSD i tylko one - nie tylko jeśli chodzi o wiek, ale ilość przepracowanych godzin i zapisów. Bo umówmy się, jak ktoś komputer włącza na godzinę dziennie ma inne wyniki niż ten co siedzi cały czas. Edytowane 3 Października przez Keller
rzymo 77 Opublikowano 3 Października Opublikowano 3 Października (edytowane) W jakimś temacie już wklejałem - Micron 1300 (taki ciut gorszy Crucial MX500), okolice 5 lat prawie ciągłej pracy, zapisane > 150 TB i normalnie śmiga dalej. Z drugiej strony - trafił mi się felerny Samsung 860 Evo, który po niecałym roku odmówił dalszej współpracy (widoczny w biosie, w systemie tak średnio, zapisów nawet nie 10 TB). Gwarancja uznana, dostałem nową sztukę. SSD to cały czas potrafi być loteria... Edytowane 3 Października przez rzymo 1
Keller 726 Opublikowano 3 Października Autor Opublikowano 3 Października 31 minut temu, rzymo napisał(a): Z drugiej strony - trafił mi się felerny Samsung 860 Evo, który po niecałym roku odmówił dalszej współpracy (widoczny w biosie, w systemie tak średnio, zapisów nawet nie 10 TB). Gwarancja uznana, dostałem nową sztukę. Dane oczywiście nie do odzyskania?
janek25 191 Opublikowano 3 Października Opublikowano 3 Października Malutka kioxia to i schodzą procenty