Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trzeba przyznać, że z modami gra wygląda bardzo ładnie. Na kierownicy jeździ się zadowalająco, udźwiękowienie jest mocną strona gry. Bardzo fajne odcinki tras.

Skiny na nowy sezon, mod na brudne auta, tweaki graficzne w pilku ini, kolory i pare innych...

Na minus efekt padającego deszczu, brak kałuż, i to jak krople deszczu wyglądają na szybie.

 

 

 

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 20.15.41.96.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 20.17.36.33.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 20.18.09.73.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 20.28.05.65.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 20.32.15.89.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 20.45.17.50.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 20.45.25.75.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 20.45.59.29.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 20.46.01.32.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 20.47.45.81.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 20.48.13.37.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 20.58.43.44.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 21.00.22.07.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 21.02.55.88.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 21.05.46.98.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 21.11.18.83.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 21.11.27.95.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 21.12.36.60.png

Wrc Screenshot 2025.10.05 - 21.12.56.58.png

  • Like 1
Opublikowano

Ja pamietam jak weszlo do ea play to sobie zaczalem grac troche kariere, trafil mi sie odcinek w nocy w deszczu i sie odechcialo :D

Do tego jazda na kierownicy w stylu GT/F1 nie jest zbyt wygodna, moze kiedys wroce.

Spoiler

 

Opublikowano

Dla mnie najlepsza odsłona ever.

Dirt 1 znalazł spadkobierce, o 2 nie wspomnę.

Ilość OS, ich długość, prowadzenie aut czysta przyjemnosc - w tym na asfalcie. Graficznie sztos, np porównujac do najnowszej EVO.

 

Opublikowano (edytowane)

https://www.overtake.gg/threads/better-crowd-atmosphere-audio.269711/

https://www.overtake.gg/downloads/faster-dirty-in-wet-condition.76691/

https://www.overtake.gg/threads/add-lens-flare-pollution-and-improve-ground-reflection-adjustments.286816/

https://www.overtake.gg/downloads/greener-vegetation.79694/

 

 

do tego flitry nvidia w grze i brightness zmniejszyć

 

[Core.System]
Paths=../../../Engine/Content
Paths=%GAMEDIR%Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Cm_BonedMesh/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Cm_CrowdMesh/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Cm_MaterialController/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/Cm_AchievementService/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/CM_ImpostorBaker/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/CatalogueExporter/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/EditorMenuRegistry/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/Skidmarks/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/EgoInputSystem/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/EgoEngineLight/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/LoadStateHelper/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Wwise/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Editor/GeometryMode/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/TrackTools/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/GeometryProcessing/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/CM_MaterialLibrary/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/EditorGameTools/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/FX/Niagara/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/PythonScriptPlugin/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/CableTech/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/MegascansPlugin/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/FX/HoudiniNiagara/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/MeshModelingToolset/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/HairStrands/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/HDRIBackdrop/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/SunPosition/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/PhotoMode/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/RainModule/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/VehicleTools/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/VehicleAnimation/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ControlRig/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/Animation/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/MovieScene/SequencerScripting/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/ContentObjectManager/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/Characters/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/RaceCrowd/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/ScenarioTools/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/SequencerTools/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/MovieScene/MovieRenderPipeline/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Compositing/OpenColorIO/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/Nvidia/DLSS/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/FSR2/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/FSR2MovieRenderPipeline/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/RallySchool/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/LargeWorldTools/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/Cm_EditorTools/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/Cm_PlatformActivityService/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/Cm_ThumbnailRendererTool/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/DirtRallyTests/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/ProfilingSuite/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/SOSBudgetTools/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/EditorDiskCheck/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/EgoSaveSystem/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/FoliageTools/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/GroundCover/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/PythonEditorExtension/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/ScreamCanteen/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/SourceContentUtils/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/TexArrayTools/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Developer/AnimationSharing/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Editor/SpeedTreeImporter/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Enterprise/DatasmithContent/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosClothEditor/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/GeometryCollectionPlugin/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosSolverPlugin/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosNiagara/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/MotoSynth/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/Synthesis/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/AudioSynesthesia/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/OpenXR/Content
Paths=../../../WRC/Plugins/QVDebugTools/Content

[SystemSettings]
r.LensFlare.ForceMinimum=0
r.Sun.LensFlareIntensity=0.15
r.LensFlare.AllowOverrides=1
r.Headlight.FlareIntensity=0.05
r.Vehicle.ReflectionFlare=0
r.VolumetricFog=1
r.VolumetricFog.AllowDynamicUpdates=0
fog.MaxDistance=800
fog.StartDistance=10
r.Water.ReflectionQuality=4
r.RefractionQuality=3
r.SSR.MaxRoughness=10
r.SSR.Quality=4
r.Water.SpecularScale=2.5
material.Wetness.DiffuseBoost=0.4
material.Wetness.SpecularPower=5.0
r.SpecularScale=0.5
r.EyeAdaptation.LensAttenuation=0.73
r.TonemapperGamma=2.1
r.Tonemapper.GrainQuantization=0
r.Tonemapper.Sharpen=0.75
r.SkylightIntensityMultiplier=1.9
r.SkyAtmosphere=1
r.SkyAtmosphere.LUT32=1
r.Color.Grading=0
r.Color.Max=0.93
r.Color.Mid=0.43
r.ToneCurveAmount=0
r.EyeAdaptation.MethodOveride=0
r.EyeAdaptationQuality=3
r.EyeAdaptation.MinEv=-3.0
r.EyeAdaptation.MaxEv=3.0
CullDistanceScale=4.5
groundCover.CullDistanceScale=4.5
groundCover.CullMaxDistance=20000.0
r.SceneColorFringeQuality=0
r.DefaultFeature.LensFlare=1
r.DefaultFeature.Bloom=1
r.BloomQuality=5
r.DefaultFeature.AntiAliasing=0
r.LensFlare.BokehSize=10
r.LensFlareHaloScale=5.0
r.LensFlareChromaticAberration=0.3
r.LensFlareAnamorphicFactor=0.4
r.LensFlareGhostCount=1
r.LensFlareGhostSpacing=0.5
r.LensFlareSpread=2
r.LensFlareHaloWidth=5
r.LensFlareLayerScale=(Primary=1.8, Secondary=1.3)
r.LensFlare.CinematicMode=1
r.LensFlare.Intensity=0.01
r.LensFlare.PrimaryAlpha=0.1
r.LensFlare.GhostAlpha=0.3
r.LensFlare.LightFilter=1
r.LensFlare.AllowedLights=SunLight
r.LensFlare.MinLightIntensity=50000
r.LensFlare.MaxDrawDistance=50000
r.LensFlare.LightIDFilter=0xFFA500
r.LensFlare.AmbientLightResponse=0.0
r.LensFlare.ArtificialLightScale=0.0
r.Bloom.Intensity=0.15
r.Bloom.Threshold=-1.0
r.Bloom.ConvolutionSize=5
r.Bloom.ConvolutionScale=1.5
r.Bloom.ConvolutionCenterWeight=8.0
r.Bloom.Cross=1
r.Bloom.CrossScale=0.3
r.Bloom.CrossWeight=3.0
r.Bloom.CrossFilter=0
r.Bloom.DirtMaskIntensity=1.5
r.Glare.Intensity=1
r.Glare.Tint=(R=0.95,G=0.9,B=1.0)
r.Glare.Direction=0.5
road.Gravel.Albedo=(R=0.20,G=0.22,B=0.18)
road.Gravel.SpecularScale=0.3
road.Gravel.Roughness=0.85
r.DefaultFeature.AmbientOcclusion=1
r.AmbientOcclusion.Method=1
r.AOQuality=3
r.AmbientOcclusion.Intensity=0.6
r.AmbientOcclusion.RadiusScale=0.8

 

 

 

 

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 22.02.30.15.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 22.02.47.01.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 22.07.53.73.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 22.09.14.82.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 22.09.19.90.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 22.10.41.76.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 22.12.20.19.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 22.13.33.34.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 22.15.00.15.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 21.24.51.18.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 21.25.05.91.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 21.27.15.83.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 21.28.08.98.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 21.43.25.33.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 21.55.34.52.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 21.56.11.48.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 21.58.08.15.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 21.58.11.12.png

Wrc Screenshot 2025.10.06 - 21.59.05.37.png

Edytowane przez raul_ole
  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Niebo w tej grze wygląda obłednie, zmieniające się chmury na horyzoncie wraz z postępem pory dnia czy pogody. Mialem w force feedback ustawienia wszystko na max 150 nie wiem skad to sie wzielo, zmienilem na jakies polecane znalezone w necie i jezdzi sie znacznie inaczej, o wiele lepiej

 

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 21.08.23.65.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 21.08.43.34.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 21.09.23.28.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 21.09.47.84.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 21.10.25.42.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 21.28.44.73.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 21.29.15.97.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 21.30.18.30.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 21.30.38.17.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.13.43.38.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.16.26.52.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.29.25.69.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.29.32.83.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.30.04.92.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.30.21.06.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.30.23.62.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.32.12.94.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.33.04.86.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.35.17.16.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.51.33.06.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.52.18.34.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.52.47.49.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.53.06.67.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.53.15.47.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.53.40.03.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.54.30.60.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.54.51.50.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 21.08.04.99.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 21.08.10.52.png

Wrc Screenshot 2025.10.07 - 20.52.45.70.png

Edytowane przez raul_ole
Opublikowano

Sciagnalem te pliki ale po wrzuceniu gra sie juz nie odpala bo niby instalacja jest zepsuta, usuniecie ich i nie ma problemu, nie wiem czy cos trzeba jeszcze dzialac a mam gre na ea app.

a te ustawienia w pliku to jaki plik i gdzie on jest?

Tak sobie sprawdzilem z ciekawosci znowu, to z drugiej strony, podczas jazdy i tak tego za bardzo nie bedzie widac bo sie skupiam na drodze a nie tym co jest poza nia.

jako ze wrc nie gram za duzo lub wcale ;) to dalem ai na 90 i cos tam sie da ujechac, to akurat z kariery

czy za dnia:

 

Opublikowano

Wrzucilem te "mody" ale to dalej wyglada podobnie, moze do powtorek to jakos daje rade, ale przy normalnej jezdzie to nie ma wiekszego znaczenia.

Bardziej mi sie podoba jak przestawilem haptyki na pedalach jako wibracje zaleznie od podloza do przednich kol i calkiem fajnie to  dziala, ale bardziej mi brakuje okraglej kierownicy do wrc, moze kiedys sie zakupi.

Kariera jest tez dosc slabo zrobiona, mimo ze zazwyczaj tego nie jezdze to moglo by to lepiej wygladac, moze cos jak w F1. Glownie to ze robie sobie zespol, kupuje auto i nagle sie okazuje ze na nastepny etap musze kupic kolejne, czy jezdze jakimis retro. Jak juz zaczynam jako junior to tym powinienem glownie jezdzic az bede mogl wskoczyc na klase wyzej.

Opublikowano

to co dales do engine.ini to skopiowalem i tam wrzucilem, dodalem te 3 pliki pak odpalilem sobie wyscig i bez szalu, jedynie co zmienilem to w ustawieniach wylaczylem odbicia auta bo jak widze to mocno ubija wydajnosc i teraz mam tak 120-150fps zamiast 70-90, a co do wygladu to tak be szalu bym powiedzial ;)

Opublikowano

Teraz zrobilem krotkie porownanie na tym samym odcinku i porze:

domyslne: 

Spoiler

 

oraz z tymi modami: 

 

Spoiler

 

juz nie przerabialem w davinci zeby bylo 1440p i lepszy kodek na yt, ale ogolnie to jakiegos efektu wow ja nie widze.

moze o innej prze dnia to robi roznice czy innym regionie.

Jeszcze co mnie troche irytuje to przy jezdzie ze srodka, widac taki "shimering" glownie przy wycieraczkach, czesto cos tam miga i nie wiem jak sie tego pozbyc. Jedynie z DLSS to jakos wyglada bo temporal czy fsr to jest tragedia.

  • Upvote 1
Opublikowano
13 godzin temu, raul_ole napisał(a):

Zobacz jakie masz kolory wyblakłe na filmiku. Ja nie mogę patrzeć na zwykłą wersję 

Ja nie wiem jak można grać z obrazem zmasakrowanym przez podbijanie kontrastu "up to 11".

No, ale co kto lubi ;)

Opublikowano

Kunos pokazali jakie EA jest leniwe, słabe. Na tym samym silniku. Brak dbałości o detale jeśli chodzi o otoczenia itd. to samo jest z FIFA. Robią po łebkach bo i tak się sprzeda, bez dbałości jak najmniejszym nakładem 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 15.10.2025 o 02:15, wahoo napisał(a):

Ja nie wiem jak można grać z obrazem zmasakrowanym przez podbijanie kontrastu "up to 11".

No, ale co kto lubi ;)

W dniu 14.10.2025 o 12:53, raul_ole napisał(a):

Zobacz jakie masz kolory wyblakłe na filmiku. Ja nie mogę patrzeć na zwykłą wersję 

(Post tylko na temat kolorów i preferencji odnośnie kontrastu.)

 

Co kto lubi. Ja myślałem, że gość coś pomylił w filmiku o CRT shaderach.

Pokazuje kilka fajnych. I mówi "they're cool, if someone likes it, for me they're too contrasty" (takiego słowa użył, nie czepiać się mnie %-))

 

I dalej włącza shader na którym gra wygląda nie jak na PS1 na TV tylko jak gra z PS1 na PC, czyli tragicznie. Wszystko sztucznie, zbyt wyraźnie i przede wszystkim szaroburo jak cholera. Jakby grać na starym wypalonym kineskopowcu i podbić jasność zdecydowanie za wysoko. A tu słyszę jak gość mówi "ten jest mój ulubiony, teraz wygląda super". 

 

Autentycznie - byłem w szoku. Niektórzy są chyba uczuleni na albo jakiekolwiek kolory i jakikolwiek kontrast, albo jak ten typek na YT grający w Crash Bandicoot 1 na emulatorze PS1 i marudzący, że bez wyprania obrazu z kolorów gra źle wygląda. Chyba szukał w niej realizmu :lol2:

 

Jak widzę mody typu "desaturation" to się w łeb pukam. Przecież na PC mamy suwaki od kolorów, zwane "nasycenie kolorów" czy "digital vibrance". Ja od 23 lat jadę na 65% zamiast normalnego 50%, ale przecież jak jest komuś za kolorowo to sobie suwaczek przesuwa na te nie wiem - 20% jak lubi czarno-białe filmy i git :E

 

Edytowane przez VRman

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...