Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

https://ithardware.pl/aktualnosci/16_rdzeniowy_ryzen_9_3950x_miazdzy_18_rdzeniowego_core_i9_10980xe_w_3dmark-10501.html

Zanim podacie jakieś fejki  od AMD sprawdzcie jak sie to ma do rzeczywistości bo wychodzicie na wiesniaków kopiuj wklej.

https://hwbot.org/submission/4102649_delly_3dmark___fire_strike_geforce_rtx_2080_ti_32595_marks potrzebowałem 3min zeby to sprawdzić jak maja cieno to im nie płaćcie, 

Opublikowano

To jest ta sama sytuacja jak z niedawnymi przeciekami z Geekbencha (PPC/PCL), też na temat 10980XE. Przecieki swoje, wyniki użytkowników na podkręconych prockach starszych serii swoje ???? Nie wiadomo nawet, z jakimi zegarami proce działały w tych przeciekach, no ale na papierze Ryzen "miażdży" Core i9 :E

 

PS. Stockowy 9980XE wyciąga sporo więcej pktów niż "10980XE" z tego przecieku, co tylko świadczy o jakości przecieku :hihot: W każdym razie zostali przywołani do porządku i nie powinno być już więcej takich sytuacji %-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Z ciekawości odpaliłem starego Lenovo Z51 z 8GB RAMu, system czysty, prawie pod korek wykonując podstawowe czynności- przeglądarka dwie, trzy zakładki, Office/Excel. Zużycie RAMu 6.5-7. Win11 jest w cholerę ciężki dla RAMu.  Może odrobinę lepiej by było z Win10.  Ale tam już procesor nie domaga bo ma 100% obciążenia cały czas   Generalnie ledwo się pracuje na nim i jest uciążliwe.   
    • No, szkoda tylko, że "technologicznie" to tak nie bardzo premium: "Główne problemy z marką Hongqi, zwłaszcza w modelu E-HS9, dotyczą głównie awaryjności pneumatycznego zawieszenia (które "pada" w upały), niedopracowanego oprogramowania (GPS, radio) oraz ogólnej jakości i niezawodności w porównaniu do oczekiwań na rynku premium, czego potwierdzeniem są badania JD Power w Chinach, umieszczające markę poniżej średniej, mimo obietnic luksusu i gwarancji assistance.  Najczęstsze problemy i zarzuty:     Awarie pneumatycznego zawieszenia (E-HS9): Najczęściej zgłaszana usterka, w której samochód w upalne dni zapada się, staje się sztywny i traci zdolność do jazdy, co jest potwierdzane przez dystrybutorów.     Problemy z elektroniką: Niedziałające lub zbyt czułe systemy nawigacji GPS i radia, które sprawiają trudności nawet dealerom.     Niska jakość i niezawodność (ogólnie): Badania JD Power (wrzesień 2024) wskazują, że Hongqi wypada poniżej średniej w badaniach jakości nowych samochodów w Chinach, co podważa wizerunek marki luksusowej.     Wyzwania dla mechaników: Dziwne rozwiązania techniczne i elektronika mogą stanowić wyzwanie przy naprawach. " Może kosztują jak Audi, ale przynajmniej psują się  jak stare Francuzy.
    • https://autoblog.spidersweb.pl/silniki-spalinowe-zakaz-2035-koniec     Do przewidzenia to było, szkoda że tak późno.  Ciekawe z tymi range extenderami - epower ma szanse na dalszy rozwój  
    • U mnie również fabryczne webasto steruje klimą, rozmraża szyby itp. To wynika z faktu, że w aucie jest 22*C i szyba się nagrzewa. Trzeba grzać trochę dłużej. Około 30 minut. Tzn 22*C w aucie osiągane jest szybciej, ale potrzeba tych dodatkowych 10 minut żeby szyby puściły.   (nie jestem przeciwnikiem EV, raczej gadżeciarzem, więc z tego powodu kupiłbym teslę ) 
    • Panie Wiśniowy a jak znajdziesz 5070 ponizej 2050 zł to co wtedy ? Też byłem zwolennikiem 4060 i 5060 , ale mocno to przeanalizowałem i czekałem tylko na odpowiednią promocję .    https://www.pepper.pl/share-deal-from-app/1173207 . Akurat juz dawno po promce ale ja bym czekał mimo to.   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...