shakal84 Napisano August 15, 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano August 15, 2020 Cześć Wczoraj wystawiłem swojego GTX 1080 Ti na sprzedaż, karta od gainwarda zakupiona w ESC a te jak wiadomo już nie istnieje. ESC po mimo zakończenia działalności niby nadal prowadzi serwis ale jak się okazuje tylko do dwóch lat od sprzedaży towaru. I tak mnie zaskoczyli bo okazało się że nie mam już prawdopodobnie gwarancji na kartę. Napisałem do nich w tej sprawie i zobacze co odpiszą o ile w ogóle I teraz do sedna sprawy, myślałem że skoro ESC już nie istnieje to będzie można wysłać kartę ( w razie awarii bo akutalnie karta smiga bez problemowo) do producenta czyli Gainwarda w Niemczech a tu gów... kicha ! Producent przyjmuje GPU tylko od pośredników cóż rozczarowałem sie hehe. I pytanie którzy producenci dają możliwość bezpośredniego załatwienia ewentualnej gwarancji nawet po upadku sklepu w którym się kupiło GPU ? Wiem że kiedyś świetnym serwisem i wsparciem chwaliła sie EVGA jest tak nadal czy coś się zmieniło w tym temacie ? EVGA nadal ma świetny serwis ? pytam bo przy kupnie następnego GPU nie chce mieć takich ewentualnych problemów Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał Napisano August 15, 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano August 15, 2020 1 godzinę temu, shakal84 napisał: Cześć Wczoraj wystawiłem swojego GTX 1080 Ti na sprzedaż, karta od gainwarda zakupiona w ESC a te jak wiadomo już nie istnieje. ESC po mimo zakończenia działalności niby nadal prowadzi serwis ale jak się okazuje tylko do dwóch lat od sprzedaży towaru. I tak mnie zaskoczyli bo okazało się że nie mam już prawdopodobnie gwarancji na kartę. Napisałem do nich w tej sprawie i zobacze co odpiszą o ile w ogóle I teraz do sedna sprawy, myślałem że skoro ESC już nie istnieje to będzie można wysłać kartę ( w razie awarii bo akutalnie karta smiga bez problemowo) do producenta czyli Gainwarda w Niemczech a tu gów... kicha ! Producent przyjmuje GPU tylko od pośredników cóż rozczarowałem sie hehe. I pytanie którzy producenci dają możliwość bezpośredniego załatwienia ewentualnej gwarancji nawet po upadku sklepu w którym się kupiło GPU ? Wiem że kiedyś świetnym serwisem i wsparciem chwaliła sie EVGA jest tak nadal czy coś się zmieniło w tym temacie ? EVGA nadal ma świetny serwis ? pytam bo przy kupnie następnego GPU nie chce mieć takich ewentualnych problemów EVGA ma świetny serwis. Nawet szybko odpisują. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się