Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

System windows nie utworzył automatycznego punktu przywracania. Kurde, bardzo chciałbym Tobie pomóc ale chyba kończą mi się pomysły.

 

Spróbuj może odbudować BCD, możliwe że po odbudowie będzie trzeba jeszcze raz wpisać klucz od bitlockera.

 

Komendy do odbudowania BCD:

bootrec /fixMBR
bootrec /fixBoot
bootrec /rebuildBCD

 

Jeśli to nie pomoże, spróbuj jeszcze narzędzia check disk.

W wierszu należy wpisać: CHKDSK C: /R

Tutaj proces może zająć dłuższy czas

Edytowane przez Kendi
Opublikowano (edytowane)

@Kendi ogromnie doceniam Twoją chęć pomocy i przepraszam, że straciłeś dzień na cholernego Windowsa przeze mnie. Po wpisaniu komend są takie efekty jak na screenach i co dalej po wpisaniu zrobić??

327090956_901413301104190_2019104610860972411_n.jpg

328125536_616775146926767_4393078474361099867_n.jpg

Czyli znowu sprobowac odpalic w trybie awaryjnym?

Edytowane przez Santino
Aktualizacja
Opublikowano

Spróbuj użyć check diska

 

9 minut temu, Kendi napisał:

Jeśli to nie pomoże, spróbuj jeszcze narzędzia check disk.

W wierszu należy wpisać: CHKDSK C: /R

Tutaj proces może zająć dłuższy czas

 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@KendiWielkie dzięki za pomoc kumplu jutro spróbuje jeszcze tego check disca jeśli nie zadziala to trudno zawiozę do Media Markt i niech wgrają nowy system bo on jest na gwarancji i rece mi już opadają sory, że Cię w to wciągnąłem i zmarnowałeś dzień na przygodę z Windows 10 pozdrawiam serdecznie trzymaj się:)

Edytowane przez Santino
Poprawki
Opublikowano

To nic!

Po to tutaj jestem, żeby pomagać, a że interesuję się tymi tematami to sprawia mi to radość niźli nudzi i denerwuje :)

Czekam więc na znaka czy check disk coś wskórał.

  • Upvote 1
Opublikowano

@Kendi Siema jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc i tyle poświęconego czasu, laptop działa zadzwoniłem na infolinię HP i był mega spoko gość pomógł mi zainstalować Windowsa i wszystko śmiga:) I mam jeszcze jedno pytanko czy na tych screenach, które wysyłałem były jakieś dane wrażliwe odnośnie laptopa albo systemu? Bo szczerze ja się na tym kompletnie nie znam pozdrawiam:)

  • tomcug zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...