Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Kadajo napisał(a):

Czyli STALKER 2 nie ma nic wspólnego poza tytułem z poprzednimi odsłonami serii ?

Ma ale poprzednie odsłony były ciekawsze, bardziej rozbudowane, miały lepsze AI, żyjący świat, lepszy wątek fabularny ect. Tutaj z wyjątkiem grafiki to jest jedynie namiastka tego co było a pod pewnymi względami nawet regres.

11 godzin temu, Reddzik napisał(a):

StalkerAnomalyScreenshot2024_11.23-20_36_28_80.thumb.png.8eca6fe1663d706a18124bacab4333df.png

 

To jest gra, o wiele trudniejsza, nie mogę się odnaleźć.

 

  Pokaż ukrytą zawartość

Stalker Anomaly, a nie jakaś wydmuszka zwana Stalker 2

 

Nie dziwię Ci się że wróciłeś do S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci z dodatkiem Anomaly Custom 😉

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
8 godzin temu, lukadd napisał(a):

Z cyklu mi dobrze działa, szamiemy konserwy i youtube wszystko przyjmie :E

 

Trochę słabo się nagrało, ale lata :E A te piesy to czasami masakra :E 

 

 

 

 

Jezu Ty celujesz klawiszami na klawiaturze? Wez podepnij myszkę!

Opublikowano
14 godzin temu, Element Wojny napisał(a):

Krzywdę sobie robią takim graniem, ale to ten słynny wewnętrzny przymus grania na premierę ;) 

Dokładnie, chyba że im sprawia radość przechodzenie drugi raz słabej gry... To nie wnikam.

 

Ja czekam aż Stalkera ogarną, mam MFS 2024, zaraz Delta Force, PoE2, Assetto Corsa EVO, czasu mi nie starcza na granie w buble :E 

Opublikowano
13 minut temu, galakty napisał(a):

Dokładnie, chyba że im sprawia radość przechodzenie drugi raz słabej gry... To nie wnikam.

 

 

Metro Exodus to słaba gra :lol2:?

 

13 minut temu, galakty napisał(a):

 

 

Ja czekam aż Stalkera ogarną, mam MFS 2024, zaraz Delta Force, PoE2, Assetto Corsa EVO, czasu mi nie starcza na granie w buble :E 

Czekać możesz i się nie doczekać :E. Grać da się w to już teraz a to co jest złe wymaga zrobienia od nowa a nie poprawy 😉.

Opublikowano
12 minut temu, azgan napisał(a):

Nie wiem kto by chciał przechodzić S.T.A.L.K.E.R.A 2 drugi raz? Ale O.K 🤭

Ja Zew Prypeci przeszedłem dwa razy, raz na DX9c, później ze wszystkim na maksa, komp pozwalał na DX11. :)

  • Upvote 1
Opublikowano
6 minut temu, Stjepan napisał(a):

Ja Zew Prypeci przeszedłem dwa razy, raz na DX9c, później ze wszystkim na maksa, komp pozwalał na DX11. :)

Panie ale Ty mówisz o poprzednich zacnych częściach, to tak jakby porównywać Mass Effect 3 do Andromedy :E. Zew Prypeci do dzisiaj cieszy się zainteresowaniem i ma replayability.

 

 

 

  • Like 2
Opublikowano

Pozwolę sobie jeszcze dodać coś od siebie żebyśmy dobrze się zrozumieli 😉. To nie jest tak że S.T.A.L.K.E.R 2 to w całokształcie zła gra czy totalne guano tylko wygląda to podobnie jak z Dragon Age: The Veilguard - jak ktoś nie grał w poprzednie części (Dragon Age)/ S.T.A.L.K.E.R.A to może dobrze bawić się i przy tym tytule. Rdzeń rozgrywki jest podobny, bieganie po Zonie, zbieranie artefaktów, anomalie, chowanie się przed trudnymi warunkami pogody, cała ta otoczka survivalu w połączeniu z elementami z horroru (mutanty) ect. może się podobać i można się dobrze przy tym bawić. Natomiast jak ktoś ma z tyłu głowy co miały do zaoferowania poprzednie części będzie miał uczucie że czegoś brakuje w dwójce o czym zresztą była już mowa w temacie. Dla mnie osobiście jest to rozczarowanie po tylu latach czekania i uwzględnienie co ma do zaoferowania na dzień dzisiejszy kontynuacja. 

  • Upvote 3
Opublikowano

Ja pierdzi... 

 

Fabuła:

 

Idź do gościa X i zagadaj o gościu Y.... Gość X wysyła mnie ze info gdzie  jest gościu Y leży w miejscu B... W miejscu B okazuje się, że nią ma tu gościa Y wiec trzeba wrócić do gościa X po czym jak wrócę to gość X mówi że może idź do skrytki gościa Y i tam poszukaj lol a w skrytce gościa Y okazuje się że muszę ogarnąć Gościa Z hahaha :E

 

A te oświetlenie po prostu mózg wypala... Jasno, ciemno w pomieszczeniu, jasno i ciemno, jasno i ciemno... I pyk spawn... 

  • Like 1
  • Haha 2
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Jak masz za ciemno ustaw sobie czerń na -10 i jasność HDR na 60.

Gra w 4k ma trochę stutteru, gram więc w 1620p@120 z DLAA. Chodzi płynnie i bez szarpania, choć na razie godzina gry przede mną. W poprzednie stalkery nie grałem (może trochę w pierwszego), zaczynam więc dopiero łapać o co chodzi z tymi anomaliami i artefaktami.

Gra wydaje się spoko.

Edytowane przez tgolik
Opublikowano
16 godzin temu, sideband napisał(a):

Wiem tylko tyle, że sukces tej gry świadczy jak źle jest w gierczkowie.

 

Teraz czekam co zrobią z legendą Crysis i czy dostanę strzał w pysk przy Crysis 4.

🤭

 

 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

@azgan Dziś zrobić grę, która byłaby w każdym aspekcie lepsza od pierwowzoru graniczy z cudem i mają z tym problem o wiele większe studia (rockstar musi zrobić cuda przy GTA6 i jakby było RDR3, Wiedźmin 4 etc). Druga sprawa oczekiwania graczy są coraz większe, bo już wszystko było. To samo jest z filmami. Mamy sentyment do tych, które już oglądaliśmy kiedyś i najczęściej pierwsza część jest tą najlepszą. Ciężko wymyśleć koło na nowo. 

 

Osobiście po blisko 70h w stalkerze 2 bawiłem się świetnie pomijając problemy techniczne. Może wrócę kiedyś do tej gry ponownie po dodaniu DLC fabularnego, ale na obecną chwilę nie mam chęci przechodzić jej ponownie choćby właśnie przez problemy techniczne. Najgorszą przyczyną frustracji były bugi z questami, które się sypały i uniemożliwiały postęp fabuły (polecam robić zapisy ręcznie co jakiś czas) im dalej w las, tym więcej problemów z zadaniami. 

 

Storyline i zadania poboczne nie mają jakiejś wybitnej fabuły i zgadzam się z tym, że to już było w 100%. Model wykonywania zadań jest standardowy i typowy dla tego typu gier i samego stalkera. Kolejna sprawa Zona wydaje się pusta względem poprzednich części. Eksplorując tereny trafiasz głównie na mutanty w typowych miejscówkach oznaczonych znacznikiem na mapie lub w trakcie zadań.... omijając je możesz swobodnie cisnąć przez całą mapę nie wpadając na nic (oprócz anomalii). Mam wrażenie, że nie mieli pomysłu na mutanty i są po prostu kopiuj wklej z poprzednich części, a wizualnie niektóre z serii Dying Light. W dalszych partiach gry też się to nie zmienia nawet w dużych miejskich terenach jest pusto i czasem na plecach zrespią Ci się bandyci, a tak możesz latać po budynkach jak u siebie. 

Edytowane przez seba842005
Opublikowano
Teraz, seba842005 napisał(a):

@azgan Dziś zrobić grę, która byłaby w każdym aspekcie lepsza od pierwowzoru graniczy z cudem i mają z tym problem o wiele większe studia 

To niech robią Remake z poszanowaniem materiału źródłowego jak nie potrafią w kontynuacje 😉

 

 

 

Opublikowano

Widziałem kilka razy takie coś, a nawet sam się na to nadziałem. Bugów jest tyle, że to jedna z najgorszych gier na rynku na premierę, gdyby to nie był Stalker 2, to zapewne miałby z 20% pozytywów na steamie.

  • Upvote 1
Opublikowano

34h za mną w Stalker i mam już wyrobioną opinię o grze. Gra będzie dobra jak ją połatają. Ma solidne fundamenty tj. klimat, który budowany jest przez oprawę audio-wideo oraz całkiem niezły feeling strzelania. Fabularnie nie jest źle, ale liczyłem na coś więcej. Co jest spartolone? Ogromna ilość rzeczy począwszy od zwykłych bugaj tj. stalker NPC utyka w drzwiach, lub zatapia się w podłodze. AI w tej grze nie istnieje. Przeciwnicy mają Aim-boot'a. Wielki system A-Life 2.0, który zapowiadali w ogóle nie działa. Chyba że miał to być zwykły spawn najczęściej za naszymi plecami jakiegoś mutanta albo kilku wrogów. Życia w Zonie w ogóle nie widać. Stalkerzy nie polują, nie szukają artefaktów i nie unikają anomalii. Często gęsto potrafią jak barany w rzędzie przejść przez anomalie i tam po prostu zginąć. Co do mutantów to nie ma podziału gdzie może być np. Bloodsucker, tylko często jest to losowe. Pojawia się często w miejscach gdzie mało kto sobie z nim poradzi. Mutanty mają pancerne HP i wysoki współczynnik szybkości. AI też nie posiadają. Przykładowo w poprzednich odsłonach "Zmutowana Świnia" jak była sama to uciekała, a jak w stadzie to atakowała. Teraz cały czas mają ustawione agro na nas i atakują. Nie wspominam o starych błędach. Mimo tego że nowy silnik to błędy te same co na X-Ray. Przykładowo obiekt składa się z nakładających się na siebie tekstur i widać łączenia się ich czasem nawet paski jak by czegoś brakowało. Na ten moment w mojej ocenie gra zasługuję na 5/10. Czekam na połatanie i dodanie funkcjonalności jak A-Life 2.0 oraz scenę modderską, która już zaczęła działać

  • Like 2
  • Upvote 4
Opublikowano (edytowane)

Stalker 2 nawet nie ma podejścia do tego Stalkera, jest kilkanaście długości w tyle, wygląda brzydko i działa beznadziejnie.

 

Stalker Anomaly Custom
AnomalyDX11AVX_2022-10-13_20-41-.jpg.20e5d1f446a48c667796d3eeaade7953.thumb.jpg.e0c50a1082da79746d296139c4c4d5db.jpg

Edytowane przez Reddzik
  • Thanks 1
Opublikowano
4 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Ale przecież STALKER 2 nie musiał być lepszy od poprzednich części, wystarczy, żeby trzymał ten sam poziom + po prostu lepsza oprawa audio wizualna co jest naturalne.

No to tutaj tego niestety nie dostaniesz zresztą sami sobie zawiesili poprzeczkę 

2 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Stalker 2 nawet nie ma podejścia do tego Stalkera, jest kilkanaście długości w tyle, wygląda brzydko i działa beznadziejnie.

AnomalyDX11AVX_2022-10-13_20-41-.jpg.20e5d1f446a48c667796d3eeaade7953.thumb.jpg.e0c50a1082da79746d296139c4c4d5db.jpg

Mogłeś podpisać screena bo ktoś może się pomylić i pomyśleć że to z 2 jak nie siedzi w temacie Anomaly Custom 😉

 

Opublikowano
10 minut temu, Kadajo napisał(a):

Ale przecież STALKER 2 nie musiał być lepszy od poprzednich części, wystarczy, żeby trzymał ten sam poziom + po prostu lepsza oprawa audio wizualna co jest naturalne.

Grę zrobili inni ludzie, młodsze pokolenie - to już nie to samo GSC co za czasów trylogii.

  • Like 1
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Nie wszyscy, sa niektórzy ze starej ekipy jak Dimitry Iassenev (ten od A-Life) poszedl na front walczyć, ale wrócił żyje i łata system. Część ekipy odeszła i założyła 4A Games i stworzyła Metro, dodatkowo w atmosferze skandalu, bo wszyscy wiemy o zarzutach, kradzierzy X-ray i wykorzystaniu go jako bazy przy tworzeniu Metro.
    • Władimir Putin podpisał 23 listopada ustawę zezwalającą rosyjskim żołnierzom, którzy walczyli w Ukrainie, na umorzenie pożyczek do 10 milionów rubli (około 400 tys. zł). Ma to na celu zachęcenie Rosjan do podpisywania kontraktów z Ministerstwem Obrony i przyłączenie się do działań wojennych.    Rosyjski MON ma nadzieję, że perspektywa uwolnienia się od długów skusi kolejnych ochotników do podpisywania kontraktów. W ogłoszeniach o rekrutacji władze obiecują także pokrycie kosztów podróży rekrutów w celu podpisania kontraktów. Ponadto każdy ochotnik może spodziewać się na start jednorazowej wpłaty.   O jakich kwotach mowa? - W obwodzie tulskim jest to 2,5 mln rubli (około 60 tys. zł), - 3 mln rubli za umowy podpisane w obwodach biełgorodzkim i niżnonowogrodzkim - 2,1 mln rubli za umowy podpisane w obwodzie leningradzkim.   22 listopada Rosyjskie Ministerstwo Obrony Narodowej przedstawiło projekt ustawy, która zobowiązałaby do zwrotu tych jednorazowych płatności, jeśli żołnierze dopuszczą się "rażącego wykroczenia dyscyplinarnego" lub uchylą się od obowiązków wojskowych. Ma to związek z rosnącymi kosztami wojny. Chociaż rekrutów nadal zachęca się pieniędzmi, to podjęto niedawno kilka decyzji mających na celu zmniejszenie wydatków na poszkodowanych w wojnie, walkę z inflacją i rozwiązanie długoterminowych problemów demograficznych, takich jak niski wskaźnik urodzeń i niedobory siły roboczej. Długoterminowymi problemami ze stabilnością w kraju ma być zaniepokojony sam Władimir Putin i jego najbliżsi współpracownicy.   Rzecznik Kremla Dmitrij Pieskow przekazał, że Rosja nie zamierza przeprowadzać powszechnej mobilizacji, która byłaby o wiele tańszym rozwiązaniem. Obecnie armia ma rekrutować wystarczającą liczbę ochotników kontraktowych - wynika z propagandowych komunikatów.    Rosja wydała do tej pory ponad 167, 3 mld dolarów na działania wojenne. Według wyliczeń opublikowanych we wrześniu przez Forbes same działania zbrojne kosztowały Rosję do tej pory 51,3 mld dolarów. 34 mld dolarów to koszty zniszczonego sprzętu, a 35,1 mld dolarów pochłonął żołd.   Na kwotę 167,3 mld dolarów składają się poza tym również m.in. odszkodowania dla rannych żołnierzy (21 mld dolarów) i rekompensaty wypłacane rodzinom zabitych wojskowych rosyjskich (25 mld dolarów).   https://wydarzenia.interia.pl/raport-ukraina-rosja/news-rosna-koszty-wojny-w-ukrainie-i-obawy-putina-tak-probuja-rat,nId,7862455      
    • @Atomowa Sprawiedliwość Nie mogę powiedzieć dokładnie, co to jest. Ale wygląda na imponujący zamek lub pałac, szczególnie efektowny dzięki oświetleniu wieczorową porą! Idealne miejsce, żeby poczuć się jak w świecie fantasy. 😊
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...