Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, Crew 900 napisał(a):

U mnie na laptopie z 3070ti ani razu nie miałem takich dropów. Rozdzialka 2560x1440 ustawienia wysokie, dlss jakość.

Grasz na wysokich, więc nie ma problemu i nigdy nie było. Gorzej się robi na Epic. 

Opublikowano
23 minuty temu, seba842005 napisał(a):

Grasz na wysokich, więc nie ma problemu i nigdy nie było. Gorzej się robi na Epic. 

Na wysokich też wywala, testowałem, na pewno bezpieczniej jest grać bez FG. 

Opublikowano
12 godzin temu, Kakarotto napisał(a):

Na GP patch jest dostępny do pobrania i waży 21.7 GB.

Trzeba pobrać i spać, mam nadzieję, że sejwów mnie nie pokasuje. xD

Człowiek ujawnił swoją nadnaturalne zdolności... Znikły sejwy z jakieś godziny grania przed aktualizacją, ale przywróciłem je z kopii zapasowej, którą uprzednio zrobiłem. :cool:

Opublikowano
Godzinę temu, STALKER napisał(a):

Co tam się polepszyło po tym pachu 1.0.3

Na pewno zniknęło migotanie ekranu przy włączonym FSR3.0. Gra wydaje się stabilniejsza, ale już po poprzednim patchu crashe u mnie się skończyły.

Opublikowano

@Reddzik dzięki za sprawdzenie. Aby było śmieszniej wczoraj zastanawiałem się nawet czy reset ustawień sterowania pomoże. Dzisiaj sprawdziłem i rzeczywiście pojawiły się poprawne wartości 25% i 15% dla czułości myszy.

Opublikowano

Pograłem dobre kilka godzin, żadnego crasha, żadnego spadku FPS do jednocyfrowych wartości, te same ustawienia, bez moda na "wydajność", fps jaki mam taki mam, coś ala xbox SX, tylko że ja miewam te 60fps w przeciwieństwie do konsoli :E to wszystko z DLSS balans.
Były śmierci, było wczytywanie gry, gdy jednak coś poszło nie tak, wszystkie zależności do jakich mogło doprowadzić spadek FPS przerobiłem, gra działała idealnie(nie patrząc na niski fps).
Idę do apteki po lekarstwa, jak tylko wrócę to zrobię sesję z tym samym ale z FG, obstawiam, że zaliczę crasha ewentualnie dropy do <10fps ponieważ to FG to powoduje i nie ma bata żeby było inaczej. Przed wyłączeniem gry w osadzie miałem 7.22GB więc nie tak źle, tekstury na wysokie, dlss balans przy 1440p, oświetlenie średnie, cienie wysokie, włosy niskie, głębia niskie, reszta to epickie, bo to są ustawienia z filmiku z YT. Jak widać nie ma problemu na 8gb vram.

Opublikowano
2 godziny temu, STALKER napisał(a):

Co tam się polepszyło po tym pachu 1.0.3

 The latest 1.0.3 patch we prepared will address following issues:

 

Crashes and memory leaks:

Multiple ACCESS_VIOLATION_ERROR fixes.

Multiple LowLevelFatalError crash fixes.

 

Controls adjustments:


According to your feedback, we adjusted following parameters/values to decrease input lag on keyboard+mouse input:

Mouse Smoothing is disabled by default.

Mouse Acceleration is disabled by default.


Additionally, default values of mouse sensitivity were updated to allow a predictable default experience for our players with new values of two parameters mentioned bellow:

Camera sensitivity: 25%.

Aim sensitivity: 15%.

 

Main and Side missions:

Fixed issue with  that were able to chase player outside  during the 

In Search of Past Glory

 mission.
Fixed an issue where the NPCs  would die after trying to enter a building during the mission 

On the Edge

.
Fixed issue with  which could despawn before player loots a collar from it during 

In the Name of Science

 mission.
Fixed issue with player potentially locking oneself during 

Dangerous Liaisons

 mission.
Fixed issue with  becoming hostile upon noticing a player  during 

King of the Hill

 mission.
Fixed an issue when  despawns in front of the player after the dialog in the bunker during 

A Heavy Burden

 mission.
Fixed issue with NPC's despawning when player successfully finishes 

Legends of the Zone

 mission.

 

AI:

Fixed an issue with mutant bodies stretching after a shot from an automatic weapon.

Fixed an issue that caused NPCs to block the doors during the 

Back to the Slag Heap

 mission.

 

Balance:

Fixed issue with  not selling certain ammo types.

 

Saves:

Fixed issues with missing player saves after a hard reboot of the PC/Xbox.

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Reddzik napisał(a):

...jak tylko wrócę to zrobię sesję z tym samym ale z FG, obstawiam, że zaliczę crasha ewentualnie dropy do <10fps ponieważ to FG to powoduje i nie ma bata żeby było inaczej.

Zgadza się. Było kilka gier, które dostawały sraczki z generatorem klatek do AMD, z kolei z generatorem od Nvidii nie było problemów.

Opublikowano

To jest parodia, że gra totalnie bez optymalizacja, bez A.I, z masą błędów, z błędami w dźwięku posiada 84% pozytywnych komentarzy na steam. Przecież ta gra jest o wiele bardziej zepsuta niż te SW Outlaws z którego ludzie mają bekę i zmiażdzyli ją recenzjami...

  • Like 4
  • Upvote 5
Opublikowano

W końcu mam jakiś egzoszkielet. Ale i tak nie mogę go na razie u nikogo ulepszyć. Jeszcze się wróciłem do Kordonu. Tam to już w ogóle. :E 

 

Podoba mi się że zawsze ładnie widać jaki aktualnie strój mamy założony. Ale nie tylko widać. Słychać też. Bieganie i ogólnie poruszanie się w egzoszkielecie to zupełnie inny zestaw dźwięków. Nawet przy otwieraniu ekwipunku czy machaniu nożem.

Opublikowano

Cień Czarnobyla ważył coś ok 5GB i posiadał mnóstwo błędów, a tutaj mamy ponad 155GB, więc nie ma co się dziwić, że podczas rozgrywki wychodzą anomalie ;) pewnie Microsoft cisnął na konsole... 

  • Like 2
Opublikowano
1 godzinę temu, Isharoth napisał(a):

Właśnie nie ulepszyłem. Biegam sobie bez sprintu. :E 

 

A jest w ogóle takie ulepszenie?

Jest w Prypeci.

2 minuty temu, sniper76 napisał(a):

Cień Czarnobyla ważył coś ok 5GB i posiadał mnóstwo błędów, a tutaj mamy ponad 155GB, więc nie ma co się dziwić, że podczas rozgrywki wychodzą anomalie ;) pewnie Microsoft cisnął na konsole... 

Gdyby to były śmieszne błędy to ok ale tu było blokowanie fabuły i savów.

  • Thanks 1
Opublikowano
5 godzin temu, Crew 900 napisał(a):

To jest parodia, że gra totalnie bez optymalizacja, bez A.I, z masą błędów, z błędami w dźwięku posiada 84% pozytywnych komentarzy na steam. Przecież ta gra jest o wiele bardziej zepsuta niż te SW Outlaws z którego ludzie mają bekę i zmiażdzyli ją recenzjami...

To dlatego, że to jest S.T.A.L.K.E.R!!!:red:

 

madness-this-is-sparta.gif

Opublikowano
8 godzin temu, STALKER napisał(a):

jest ale pewnie u lepszego technika w poprzednich stalkerach było.

Jest technik w Janowie, który ogarnia większość gratów. Dalej i tak chyba nie ma lepszego. 

 

1643320_20241205060244_1.thumb.png.00888ae86d0f7d9cb2861bb3967b8bb1.png

 

1643320_20241205060625_1.thumb.png.388a508ed057f9793e52a4c833cf1821.png

 

  • Thanks 1
Opublikowano
13 godzin temu, Crew 900 napisał(a):

To jest parodia, że gra totalnie bez optymalizacja, bez A.I, z masą błędów, z błędami w dźwięku posiada 84% pozytywnych komentarzy na steam. Przecież ta gra jest o wiele bardziej zepsuta niż te SW Outlaws z którego ludzie mają bekę i zmiażdzyli ją recenzjami...

Copium, mowi to cos panu panie Ferdku? 

 

Wszyscy(no prawie) psiocza na Ubisofty, EA etc - I o ile w 99% przypadkow maja racje, o tyle sa gry na, ktore patrza przez rozowe okualry. Odp remiery probuje grac w Stalkera, podoba mi sie, chocby sam klimat robi tutaj taka robote, ze glowa mala. No ale coz tego jak doslownie co chwile spotykam sie z tymi samymi niedorobkami. Samo to, ze w srodku dnia wchodze do byle chatki i musze odpalac latarke bo nic nie widac sprawia, ze mnie krew zalewa. AI to jest padaka na calego, brak jakiegokolwiek vaultingu na minus. Konsolowy interface to porazka. Stan w jakim gra zostala wypuszczona to kpina no ale wiekszosc widac akceptuje takie polprodukty, bo to przeciez kontynuacja "legendy". 

8 godzin temu, sniper76 napisał(a):

Cień Czarnobyla ważył coś ok 5GB i posiadał mnóstwo błędów, a tutaj mamy ponad 155GB, więc nie ma co się dziwić, że podczas rozgrywki wychodzą anomalie ;) pewnie Microsoft cisnął na konsole... 

A to jest jakas zaleznosc pomiedzy waga gry a iloscia bledow? :E

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Skończone. Sama fabuła jedna z dłuższych. Poboczne to pewnie drugie tyle więc szacun że komuś się chce. Udało się przejść bez edytora misji ale tylko dlatego że wiedziałem które misje są zabugowane i co zrobić by iść dalej. Save też znikały ale robiłem ręczną kopię jak w każdej grze.

 

Końcówka to ciągła walka,od bossa do bossa. Mogli ich dać więcej przez całą grę.

Początki były takie se ale idzie się wkręcić dzięki wymagającemu poziomowi trudności.

Mamy dużą satysfakcję po wygranych pojedynkach.

Zbieractwo można olać bo da się to przejść podstawowymi giwerami. Nic nie miałem ulepszone:)

8.5/10 .

 

A teraz chyba trzeba kupić Gold Indianę bo nie mam w co grać:E

Spoiler

grfytye-1.jpg

 

 

Edytowane przez ODIN85

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...