Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak tym razem nie zaliczy patchowania, a jest dopiero na 46% to leci delete bo szlag mnie trafi przez ten bubel i wystawiam negatywa i nie będę się z nimi ciaćkał. Wolę sobie odpalić Stalker Anomaly niż to coś zwane Stalker 2.
Zresztą na steamie są już informacje o ponownych problemach z crashami czy kompilacją shaderów.

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, userKAMIL napisał(a):

Ja od premiery mam 50h i jestem dobrze za połową gry. Zero jakichkolwiek problemów technicznych. Wszystko lata jak złoto w 120FPS od premiery. Chwilowo odstawiłem ze względu na POE2 i tam przepadłem ale na święta zamierzam wrócić do Zony. ;)

19 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Weźcie to na rok odstawcie ;)

 

Dobrze ci Odin prawi. Weź odstaw na chociaż rok to co aktualnie bierzesz :E

 

  • Like 1
  • Haha 3
Opublikowano
19 minut temu, Reddzik napisał(a):

Pograne, zaś trzeba kombinować jak przejść te tragiczne shadery:
obraz.png.90e7a695f0e861800b453512e32da600.png

Stoi w miejscu i nie ruszy. Dziwne, że wcześniejsze patche nie sprawiały problemów, a od 1.1 już same problemy.

Chciałbym Ci bardzo pomóc ale nie wiem jak. :hmm:

Ale czekaj, czy to nie coś z CPU?

Opublikowano

CPU jest na auto, bez żadnego PBO, ustawiania czy innych cyrków, robiłem w wielu grach shadery i czy to trwało minutę, czy 10, czy czasem dłużej zależnie od gry, zawsze działa, nigdy nie było problemu, do tego Stalker 2 do patcha 1.1 wszystko działało, dopiero od patcha 1.1 shadery zaczęły komplikować sprawę, ale za 3 uruchomieniem ruszyło. To nie ode mnie zależy, gra jest skaszaniona, do tego po kilku zmianach natężenia siły motion blura, i jego jakości, czyli zapisz, zmiana i zapisz itd, gra stała się niestabilna, i zaczęło migotanie z takim o to obrazkiem :stukniety:

Bez FG, bo nie włączyłem, kiedyś tak miałem, gra nie lubi jak się za dużo miesza w ustawieniach, nawet wyjście do menu nic nie dało, trzeba wyjść z gry i nie grzebać w opcjach w czasie gry.

20241220184105_1.thumb.jpg.7efcf3aa08a42fa7928c84fdd44218df.jpg

Opublikowano (edytowane)
35 minut temu, lukadd napisał(a):

Dobrze ci Odin prawi. Weź odstaw na chociaż rok to co aktualnie bierzesz :E

Nie bardzo rozumiem. Mam tu żale wypisywać, że gra źle działa u mnie skoro działa bez problemów. 🤷

Gracie na ziemniakach to jest jak jest. 😅

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, Stjepan napisał(a):

W Indiego grasz w 8K z PT bez DLSS i FG w 240fps. :E 

Nie wiem po co takie nieładne manipulacje i kłamstwa ale jak coś to mogę podesłać pewną maść na pewna cześć ciała. XD

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano
3 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Nie wiem po co takie nieładne manipulacje i kłamstwa ale jak coś to mogę podesłać pewną maść na pewna cześć ciała. XD

A szczerbola na końcu zdania widział czy ślepy bo metanol piję? :E

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Może sam się mistrzu najpierw wysmaruj. Ciężko stwierdzić czy pomoże, ale na pewno nie zaszkodzi.

13 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Gracie na ziemniakach to jest jak jest. 😅

Nie wiesz o co chodzi, może o wypisywanie takich głupot? Co według Ciebie nie jest ziemniakiem, jeśli gra crashuje na różnych kartach? Zdefiniuj ten zwrot.

 

Zainstalowałem "patcha" i tak jak wyżej, grę wywala na kompilacji shaderów. No cóż, tym bardziej nie ma na razie do czego wracać.

Edytowane przez Vulc
Opublikowano
6 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Ale boli Cie teraz cos, że gra lata u mnie dobrze czy o co chodzi. 😅

Nie działa, bajki piszesz i nic więcej nie trzeba dodawać :E
W ogóle szkoda na ciebie czasu, ale bzdury warto prostować.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, lukadd napisał(a):

Nie działa, bajki piszesz i nic więcej nie trzeba dodawać :E
W ogóle szkoda na ciebie czasu, ale bzdury warto prostować.

Przecież nawet tutaj testy ludzie wrzucali jak to działa na topowym sprzęcie. Możesz z tymi faktami sam się podrapać ja nie zamierzam. 🤷

 

IMG_8491.png

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano

No wrzucali i widać jak to żałośnie działa na topowych sprzętach :E

 

W tej grze nawet nie masz dynamicznych cieni, zero RT, zwalone oświetlenie, cieniowanie. Pop iny itd. tona bugów, zwalone AI, niedopracowania na każdym kroku itd. gra działa jak gówno ubijając nawet RTX 4090 w natywnym 4k :E

Gdzie taki Indiana z RTGI w natywie 4k lata 100fps+

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, lukadd napisał(a):

No wrzucali i widać jak to żałośnie działa na topowych sprzętach :E

Ale o czym Ty piszesz? Przecież jest 120 klatek mi wierzyć nie musisz ale testów już nie oszukasz. I tak zgadza się z DLSSQ i FG o czym od pierwszego dnia wyraźnie pisałem. To są fakty a nie jakieś bzdury, które wyjmujesz z kapelusza teraz. 
Przy DLAA mam 60FPS+ bez problemu. 

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano (edytowane)

Co oni teraz tacy aktywni z tymi poprawkami :E

 

 

Zrzutekranu2024-12-20191747.png.a39cdc4bf0d32f288746147da0e908fb.png

 

 

I znów 126GB do przemielenia :woot:

 

Zrzutekranu2024-12-20192436.png.78c42bd3dcb90b0a19500d2513342cd6.png

 

// EDIT

Patch 1.1.2

Just before the holiday weekend, even more fixes were made for S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. These are addressing the most recent issues with the game. Thanks a lot for your continuous feedback and reports on the “anomalies” you found in the Zone. Together, we are making the Zone a better place.

 

 

List of recent changes:

 

Fixed some issues with shader compilation being stuck, leading to infinite wait time or crash.

Fixed some issues with loading saves.

Fixed a crash, that occurred during exiting the game

Added the functionality of back-up saves, that will be saved and stored automatically and last for 4 days (For PC only).

 

You can find the back-up saves here: C:\Users\%username%AppData\Local\Stalker2\Saved\Backup

Edytowane przez PaVLo
Opublikowano
3 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Ale o czym Ty piszesz? Przecież jest 120 klatek mi wierzyć nie musisz ale testów już nie oszukasz. I tak zgadza się z DLSSQ i FG o czym od pierwszego dnia wyraźnie pisałem. To są fakty a nie jakieś bzdury, które wyjmujesz z kapelusza teraz. 

 

Posiłkowanie się DLSS i FG w grze która nie ma ani grama RT, nawet nie ogarnia cieni od latarki, ma zwalone oświetlenie i cieniowanie, aby ogarnąć 100fps+ to działanie jak złoto? :E To działa jak gówno. 8:E

 

Masz test w natywnym 4k Stalker 2 vs Indiana który dodatkowo jeszcze korzysta z RT do GI :E Jedna i druga gra ma swoje bolączki, ale Stalker to już niesamowity przykład dziadostwa i zwalonej optymalizacji w całokształcie :E

 

SXFWRkW.png

 

nbXPNdp.png

 

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, lukadd napisał(a):

Posiłkowanie się DLSS i FG w grze która nie ma ani grama RT, nawet nie ogarnia cieni od latarki, ma zwalone oświetlenie i cieniowanie, aby ogarnąć 100fps+ to działanie jak złoto?

Ja napisałem jak działa to u mnie. Ty, że to bzdury i tak nie działa. Na co przytoczyłem testy, które potwierdzają, że tak jest i tyle. 🤷 Chcesz biegać z pochodniami to biegaj ale już sam. ;)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...