Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

"By sharing knowledge and experience, we have been able to create high-quality production together."

 

Przecież nie można im tego odmówić. O ile PC port ma pewne potknięcia to finalnie gra ogólnie jest bardzo dobra ;)

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Pewne potknięcia... no powiem Ci, że dość delikatnie to ująłeś :D Mnie ten stuttering doprowadzał do szału i wybijał z immersji :/  Fajnie, że będzie kolejna część odnowiona ale byłoby miło, jakby nauczyli się na błędach i poprawili się szczególnie w warstwie technicznej.

Niby nadzieja umiera ostatnia ale ja niezbyt na to liczę, obstawiam że zarówno kolejny remake jakiegoś Silent Hilla jak i ta ich najnowsza gra nie będą pozbawione typowych dla tego studia (oraz silnika UE) niedoskonałości i problemów. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Nie wiadomo czy to będzie kolejna część, ale patrząc na dorobek gatunkowy Bloobera to coś z pogranicza horroru się nasuwa.

No i latał po necie concept art z SH3.

Edytowane przez Necronom
Opublikowano (edytowane)

Grzegorz Wątroba (Okiem Deva) twierdzi, że stutter w grach na UE 5 to tylko brak wiedzy developerów. I gdyby Blooberzy zatrudnili go do optymalizacji, to naprawiłby im to, chyba, że błędy powstały na zbyt wczesnym etapie produkcji i na błędnym projekcie oparto całą produkcję.

Jednocześnie, wg niego produkcje robione na UE 5.5 (czyli te, które teraz są na wczesnych etapach produkcji) mają mieć dużo mniejszy problem z szarpaniem.

Edytowane przez tgolik
Opublikowano (edytowane)

Ja męczący? Ty za to pasywny i obojętny "bo u Ciebie działa".

Tak, trzeba o tym wspominać bo ktoś wyda na to pieniądze a tu się okaże, że na logo startowym gry ta sypie się z errorem. Trzeba ludzi uświadamiać, że te śmierdzące lenie z Bloobera mają to gdzieś i nadal mimo wielu miesięcy problem nie naprawiony dla wielu osób.

 

Boli podwójnie bo sam remake jest wybitny ale technicznie jak to w ich poprzednich grach już sieczka.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
21 godzin temu, MrKetiw napisał(a):

Ta gra to must have !

Dopiero teraz udało mi się ograć i potwierdzam, świetnie zrobiony remake, naprawdę oddaje ducha oryginału, a i jako nowa, oddzielna produkcja się broni. Trochę problemów z działaniem ma, klatki okazjonalnie spadają, trochę też za dużo walki, pod koniec już byłem znużony rozwalaniem łbów tym potworom. Ale generalnie świetna gra. I dość długa, co się ceni.

  • Like 1
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

 

3 godziny temu, caleb59 napisał(a):

Spieszę powiadomić, że Silent Hill 2 Remake specyficznie z goga nie sypie się przy pierwszym uruchomieniu i kompilacji shaderów.

Ciekawe z czego to wynika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Tak, może źle napisałem - nie odnosiłem się do konkretnych Twoich pamięci, tylko tak bardziej ogólnie. Moduły CL30 wcale nie są jakoś specjalnie szybsze od CL36, a obecnie przy kombinacjach producentów potrafią być wolniejsze...    
    • Tą płytę doradzałem ostatnio koledze z forum ale ty ją odradzałeś mówiłeś że to wymysły są a teraz sam doradzasz to samo😊
    • nie X870 a X870E, bo to kolosalna różnica musisz sam zdecydować co ci bardziej odpowiada, od wyjśc/wejśc po bolączki jednej i drugiej   masz podwieszonego posta z tabelą, wyswietl sobie jedną i drugą , obydwie mają kulawe audio, tylko alc897, ale x670e ma 4 m2, a x870e tylko 3, co komu pasuje itd    osobiście bym nie dopłacał, wolałbym 4 m2.. ale to ja
    • Samych Castlevanii uzbierałem 10, ale niektóre pewnie tylko sprawdzę.   Castlevania SNES Castlevania IV Rondo of Blood (PC Engine) Symphony of the Night (PS 1) (Game Boy Advance / DS) Aria of Sorrow Portrait of Ruin Dawn of Sorrow Order of Ecclesia Harmony of Dissonance Circle of the Moon Harmony of Despair (traktuję ją jako mechaniczne podsumowanie serii na PS3 /Xbox, zbalansowana jest pod coopa)   Metal Slug trochę Megamana trochę Metroid np. Fusion do retro handhelda The Legend of Zelda: Ocarina of Time  Discworld point and click God Hand kiedyś RE:Outbreak, gdy zacznę ponownie ogrywać oryginalne 1-3 Silent Hill 1, 2 raczej na PC z HD modami lub co tam znajdę na monitorze CRT DMC 1, 3, w trakcie na PC, a będzie jeszcze 5 i może 4  Zone of the Enders 2nd Runner, jakoś nie dokończyłem Do popatrzenia na sprity i mechaniki dawnych bijatyk: może Street Fighter Alpha 3 / MAX oraz Darkstalkers, gdybym dalej był głodny   I "zwieńczenie retro" to Ninja Gaiden 1-2 na xboxy. Chyba ich jedyny ex, który mnie interesuje. Sigmy oraz porty są innymi wersjami gry, ponieważ stracili kod źródłowy.    Jeszcze napatoczy się starszych tytułów, bo to lista na szybko, a współczesnych masy gier szkoda wymieniać. Akurat robię retro handleda ze smartfona, a jak będzie niewygodnie w gamesir g8 to wymienię na coś z chin lub nastąpi powrót na PC. Dawno temu odrzuciłem sporo tytułów, przy okazji nadrabiania i odbijania się od gier na emulacji z WiiU i przeglądania gier z playstation 1-3, choć trzeba będzie zrobić rewizję odrzutków.  Współczesne "retro" do nadrobienia to m.in.: DEVIL BLADE REBOOT Shadow of the Ninja - Reborn Oh, jeszcze oryginalne Dead Space 1 i 2   Nex Machina Signalis Bloodstained: Ritual of the Night Forgive Me Father 2 Vanquish Demon's Souls z PS3 (rozgrzebane, do okolic smoka) Lost Planet 1, 2 (pudełko od lat leży, kupiłem z sentymentu do trailerów i artykułów, jakoś nie odpalając.) Od biedy seria yakuza do 6, ale szkoda mi czasu na to i wystarczy mi same, już skończone Y0. ....iii musiałem zapomnieć dodawać do list steam.   Koniecznie muszę jeszcze skończyć RE:Village, ale przy nadrabianiu całej serii, w końcu DLC do RE7 zaczęło mnie męczyć, stąd skok w DMC. Po nowym RE z 2026r wskoczę w Dying Light 1. Podejrzewam że będzie to najlepsza mechanicznie gra "SP" o Zombi, więc zostawiłem na koniec. RDR2 czeka na odpowiedni nastrój.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...