Skocz do zawartości

PlayStation 5/5 PRO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 minut temu, Misio-Jedi napisał(a):

Ale jak następna generacja będzie bez napędów to kuniec...

Wtedy zobaczymy jak gracze zareaguja, bo teraz to jeszcze nic tak naprawde sie nie zadzialo. Plyty sa, konsole z napedami sa, same napedy tez sa.

  • Like 1
Opublikowano

Hej, zauważyłem, że można tu pisać na różne tematy dotyczące PS5 - sorry, że nie poruszę aktualnego wątku.

 

Mam problem z dryfującym kontrolerem Dualsense. Ktoś z Was pisał tutaj, że nie dało się tego naprawić i odłożył go gdzieś. Czy ty prawda? Czyżby naprawa pada PS5 była tak problematyczna? Chyba, że ja coś źle zrozumiałem. Bo miałem zamiar zadzwonić do serwisu z elektroniką, żeby się tym zajęli. Kontroler nie jest jakiś wiekowy, bo konsolę wraz z nim w zestawie kupiłem gdzieś około połowy lutego ub. roku a też nie grałem nie wiadomo jak często i intensywnie, żeby pad się zepsuł po takim czasie. Z poprzednią konsolą (którą sprzedałem, była to też PS5) miałem dwa pady, które używałem - co prawda na zmianę, ale przez lekko ponad dwa lata, a więc sporo dłużej. Nie było żadnych problemów. Dziś się już w zasadzie nie dało grać, bo z lewą gałką tak się porobiło, że mnie niemal non stop ściąga w lewo. Dodam, że problem występuje z białym padem, który był w zestawie (wydaje mi się, że z tymi białymi padami problem występuje najczęściej). Zamówiłem nowy kontroler.

 

Czy - jeśli naprawa jest możliwa - trzeba wymienić tylko ten lewy drążek, czy lepiej od razu oba, albo jeszcze jakieś inne komponenty? Czy ktoś już może wykonywał taką naprawę i może powiedzieć jak kontroler po niej działa? Żadnych dalszych problemów?

Opublikowano (edytowane)

Chyba czas odkurzyć poradnik, z którego sam już dwa razy korzystałem

 

W dniu 21.12.2024 o 12:39, GordonLameman napisał(a):

Mamy tu jakichś użytkowników DualSense Edge?

 

 

wlasnie trzeci DualSense zaczął mi mocno dryfować i gra multi jest już niemożliwa 😅

 

zastanawiam się czy warto wziąć Edge? Czy lepiej po prostu wymienić w jakimś serwisie na te analogi Halla?

 

50 minut temu, trooy napisał(a):

Hej, zauważyłem, że można tu pisać na różne tematy dotyczące PS5 - sorry, że nie poruszę aktualnego wątku.

 

Mam problem z dryfującym kontrolerem Dualsense. Ktoś z Was pisał tutaj, że nie dało się tego naprawić i odłożył go gdzieś. Czy ty prawda? Czyżby naprawa pada PS5 była tak problematyczna?

Czy którykolwiek z was dwóch rozumie chociaż jaka jest podstawowa przyczyna dryfowania analogów?

 

Mam wrażenie, że niestety nie bo często nie trzeba nic wymieniać a już na pewno nie całego pada.

 

 

Dwa razy to robiłem, dwa razy pomogło. Jedyne co potrzebujecie to trochę czasu, śrubokręt i kostka do gitary albo coś podobnego ;)

Edytowane przez Kris194
  • Like 3
Opublikowano
Cytat

Czy którykolwiek z was dwóch rozumie chociaż jaka jest podstawowa przyczyna dryfowania analogów?

Pierwsze co o tym znalazłem: "Najczęstszą przyczyną dryfowania analogów jest naturalne zużycie mechaniczne. W miarę użytkowania pady do PS5 mogą ulegać zużyciu, co prowadzi do luzów, ścierania się użytych komponentów i nieprawidłowego działania analogów. Częste i intensywne granie może przyspieszyć ten proces."

 

Ale czytałem też, że Sony celowo produkuje wadliwe kontrolery, czy w tym też jest trochę prawdy? Bo nie wydaje mi się, żebym aż tak masakrował pada, żeby był z nim teraz taki problem. Pamiętam też Dualshocki z PS4, gdzie była to moja pierwsza konsola i z tamtym padem nie było nigdy takich problemów, choć obnosiłem się z nim mniej "delikatnie" :P

 

Cytat

 

Dwa razy to robiłem, dwa razy pomogło. Jedyne co potrzebujecie to trochę czasu, śrubokręt i kostka do gitary albo coś podobnego 

Rozumiem, że przeprowadzałeś na padzie operację z powyższego filmiku? Eeeee, nie chce mi się dłubać przy tym, sam wolę zapłacić za naprawę i mieć spokój. A kontrolery można mieć zawsze dwa, jak drugi zostanie naprawiony :) W każdym razie dzięki za reakcję.

Opublikowano
1 minutę temu, Kris194 napisał(a):

Tak, krok po kroku, dosłownie w taki sam sposób.

Podziwiam Cię, że Ci się chciało przy tym dłubać ;) W sumie i tak chciałem inny kontroler, jeśli chodzi o kolorystykę (zamówiłem czarny) - do konsoli dorzucają tylko ten biały. Więc nawet ok, że przyjdzie. Poza tym będę miał okazję sprawdzić, czy z innym też będzie występował podobny problem. Mam nadzieję, że jeśli to faktycznie jakaś wada produkcyjna, to nie występuje ona we wszystkich padach. 

Opublikowano
1 godzinę temu, trooy napisał(a):

Ale czytałem też, że Sony celowo produkuje wadliwe kontrolery, czy w tym też jest trochę prawdy? Bo nie wydaje mi się, żebym aż tak masakrował pada, żeby był z nim teraz taki problem. Pamiętam też Dualshocki z PS4, gdzie była to moja pierwsza konsola i z tamtym padem nie było nigdy takich problemów, choć obnosiłem się z nim mniej "delikatnie" :P

U mnie pierwsza wersja DS4 wytrzymała 3 miesiące CoD, pad od x360 wytrzymywał mi 6 miesięcy. Polecam technologię, która zapobiega dryfowaniu. Nie pamiętam, jak się nazywa, ale używa jej między innymi PDP. Mam od nich Victrix Pro BFG już rok czasu i zero, zero! luzów... Ale nie gram już w CoD. xD

 

Opublikowano
Godzinę temu, Kris194 napisał(a):

Czyli w zasadzie niemal połowa ceny nowego pada i w zasadzie brak gwarancji...

ODIN85, to powiedz może jak działa ten pad po naprawie i kiedy ona była? Pad działa normalnie jak po zakupie?

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, J4Z66 napisał(a):

U mnie pierwsza wersja DS4 wytrzymała 3 miesiące CoD, pad od x360 wytrzymywał mi 6 miesięcy. Polecam technologię, która zapobiega dryfowaniu. Nie pamiętam, jak się nazywa, ale używa jej między innymi PDP. 

Analogi z efektem halla. Dzialaja magnetycznie bez pocierania o siebie metalowych elementow.

 

@Kris194 na telefonie nie chce odpalac filmow, ale mniemam ze tam jest o czyszczeniu z kurzu? Nie zawsze to jest to - jak blaszke wywali w kosmos, to tylko wymiana calosci analogow. Sprzedawane po 30zl/szt. Ale nie kazdy sobie poradzi z lutowaniem i rozebraniem pada.

Edytowane przez ryba
  • Thanks 1
Opublikowano
W dniu 10.01.2025 o 01:56, trooy napisał(a):

Podziwiam Cię, że Ci się chciało przy tym dłubać ;) W sumie i tak chciałem inny kontroler, jeśli chodzi o kolorystykę (zamówiłem czarny) - do konsoli dorzucają tylko ten biały. Więc nawet ok, że przyjdzie. Poza tym będę miał okazję sprawdzić, czy z innym też będzie występował podobny problem. Mam nadzieję, że jeśli to faktycznie jakaś wada produkcyjna, to nie występuje ona we wszystkich padach. 

Tylko że warto zastanowić się, dlaczego tak się dzieje.

Ja przykładowo mam wciąż oryginalnego DSa z 2020 r., którego zostawiłem sobie po sprzedaży FATa, bo uznałem że po 4 latach użytkowania głupio komuś oddać takiego używanego pada - i to tyle, bo generalnie ani nie dryfował, ani nie było problemu żadnego z klawiszami czy haptyką. W sumie z żadnym padem od PSa czy Xa nie miałem takich problemów. 

Chcę przez to powiedzieć, że może zwyczajnie jak ktoś w pół roku zajeżdża nowego to warto zastanowić się, czy zwyczajnie zbyt mocno nie przeżywa swojej rozgrywki :E 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Ja zajechałem pada z 2020 w 4 lata grając tylko w exy.

Z Ps4 Pro działają do dziś a były dużo razy rzucane o podłogę przez gluty jak im nie szło w gierkach:E

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano

Pady pod ps5 dual sense były w kilku edycjach, te późniejsze sa znacznie lepsze, tzw poprawione 3 czy 4 generacja. Ale nie powiem granie na padzie na PS5 to jedna z najprzyjemniejszych rzeczy i niewątpliwie jest to duzy atut. Gra sie o wiele lepiej niz na PC w takie gry jak Suicide Squad: Kill the Justice League. To jak sie gra w tę gre to jest poezja. Dla przykładu na PC w Marvel's Guardians of the Galaxy gra sie spoko, grafika jest ok (wszystko totalnie na maxa) mimo tego na PS jest o niebo lepiej, ponieważ haptic feedback jest po prostu genialne w tej grze. Sama grafika tez HDR robi swoje wszystko wyglada pieknie. 

Jest parę gierek na PC gdzie haptic feedback działa oczywiscie tylko po kablu miedzy innymi Avatar Frontiers of Pandora i Cyberpunk. Uwazam, że jak producent wypuszcza gierke powinna byc tam gdzies wlasnie wzmianka o tym, że gra wspiera haptic feedback od pada z PS5 po przewodzie, bo to jest cos co niejednego moze sklonic do zakupu gry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
    • Jaki Linuks dla początkujących?Która dystrybucja Linuksa jest najlepsza dla osób początkujących. Czy dla komputera co ma 4 GB pamięci RAM gdyby wybrać Gnome albo KDE to czy wystarczyłoby miejsca w pamięci RAM na uruchomienie przeglądarki internetowej czy lepiej jest wybrać pulpit XFCE albo jeszcze lżejszy. Czy pulpit Cynamon jest lekki czy ciężki. Czy to złe pomysł wybierać lekkie ale mniej znane pulpity jak LXDE. Czy programy w Linuksie są pisane tylko pod konkretną dystrybucję Linuksa czy też pod konkretny pulpit KDE albo Gnome albo XFCE? Ubuntu ma taką polityke że tam muszą być tylko pakiety na darmowej licencji to tam zabraknie kodeków i ma swój rodzaj pakietów to też jest na minus. To że w Google najwięcej stron odnosi się do Ubuntu to nie znaczy że to najlepsza dystrybucja. Rozważam tylko 2 dystrybucje. Linuksa Mint albo Linuksa Debiana i taki pulpit graficzny żeby był jak najlżejszy żeby zostało coś wolnej pamięci RAM ale jednocześnie popularny żeby miał jak najmniej błędów to XFCE wydaje mi się oczywistym wyborem bez względy na to jaką bym wybrał dystrybucję Linuksa. Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana ale Linuks Debian jest dużo czystszym Linuksem od Linuksa Minta i dużo stabilniejszy i ma programy z w wersji ESU z długoterminowym czasem wsparcia na przykład przeglądarka internetowa Firefox. Interesuje mnie taki Linuks żeby był na zasadzie żeby zainstalować i zapomnieć i się z nim nie mordować. Co z tego że Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana jak Linuks Debian ma dużo więcej deweloperów i jest dużo lepiej dopracowany i stabilniejszy i jak coś będzie trudniej zainstalować to można użyć ChataGPT. Sprawdzałem różne Linuksy w wirtualnej maszynie VMWare Worsktation to sporo programów w Linuksie Mincie i tak trzeba ręcznie z konsoli za pomocą ChataGPT zainstalować i Linuks Debian oferuje dodatkowo większą stabilność. Czy da się tak Ustawić Linuksa żeby w czasie uruchamiania systemu nie trzeba było wpisywać hasła i nawet do wchodzenia do panelu sterowania i zarządzania partycjami i żeby systemowa konsola każde polecenia traktowała jako administratora tak jak to jest w Windowsie? Na naukę Linuksa najlepszy jest osobny komputer z przydzielonym całym dyskiem to nie ma takiej obawy że usunie przez pomyłkę Windowsa. Mam zainstalowanego Windowsa 10 22H2 64 bit na dysku talerzowym i tylko 8GB pamięci RAM to jest to do dupy pomysł żeby powolny dysk twardy jeszcze obciążać instalację Linuksa na VMWare Workstation. W takiej własnie konfiguracji Lnuks będzie najbardziej mulił. Czy gdybym zdecydował się na instalacje Linuksa na komputerze z 2003 roku na procesorze 1 rdzeniowym i obsługującym tylko 32 bity to czy lepszym pomysłem jest wybranie ostatniej dystrybucji Linuksa Debiana albo Minta co jeszcze obsługiwała 32 bity czy mniej znanej ale najnowszej co obsługuje 32 bity. Czy na procesorze 1 rdzeniowym muliłby YouTube gdyby na takim komputerze był zainstalowany najlżejszy możliwy graficzny Linuks. Dla Windowsa żeby oglądać bezpośrednio YouTube absolutne minimum to 2 rdzenie i 2 wątki. Czy Linuks nadaje się do codziennego użytku zamiast Windowsa. Czy MacOS jest dużo lepszy od Linuksa i czy Linuks jest tylko dlatego alternatywą dla Windowsa że jest darmowy i nie wymaga specjalnych komputerów i czy gdyby wszyscy ludzie byli bogaci to gdyby zrezygnowali z Windowsa to czy braliby tylko pod uwagę MacaOSa? Czy Linuks jest dla biednych osób i trudny terminal w Linuksie jest za kare że nie chciało się ludziom pracować i zarabiać więcej pieniędzy żeby sobie kupić lepszy komputer do najnowszego Linuksa albo komputer od MacaOSa?
    • Czy dałoby się w laptopie HP 530 8HTF12864HDY-667E1 Mobile Intel Calistoga-GME i945GME wymienić 1-rdzeniowy procesor Intel(R) Celeron(R) M CPU 530 @ 1.73GHz na 2-rdzeniowy procesor Intel Pentium Dual-Core T4200. Znalazłem zapusty laptop PP33L z popękanym i zepsutym monitorem i uszkodzoną płytą główną i 2-rdzeniowym procesorem Intel Pentium Dual-Core T4200 ale mam sprawny laptop HP 530 ale ma tylko 1-rdzeniowy procesor Intel(R) Celeron(R) M CPU 530 @ 1.73GHz i chciałbym ten procesor wymienić na 2-rdzeniowy. Oryginalnie ten laptop miał 1 GB pamięci RAM i wymieniłem RAM na 4 GB. Jaki system operacyjny najlepiej pasowałby do tego laptopa HP 530. Nie wiem jaki model ma płyta głowna z Laptopa PP33L dlatego że nie dało się tego laptopa uruchomić żeby sprawdzić w BIOSie albo w systemie. Spisałem jakieś liczby z płyty głownej tego laptopa CN-OP-132H-48643-8CB-0220-A00 DP/N OP132H BPB8C0020 002219 DA8B70-LanID GX D-VOA 94V-0 2-1 0842 E0EC 909G8222E M47 REV :  D DA0FM7MB8D0 PWB T012G REV : A00 Weźcie pod uwagę że zero to moze być duża litera o i odwrotnie.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...