Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pograłem ostatnio, chwilę kampanie, później multi i jak zwykle chaos a jest tylko 12 osób. Ten nowy movment jest powiedzmy ok, ale nie czuje że to jakis game-breaker.

Optymalizacyjnie to chyba jest coś nie tak. Dałem sobie preset na low, 1080p, fov120 i z DLSS przy 140fps grafa jest prawie na limicie. Gra jakoś ładnie nie wygląda ale działa dość słabo.

Ja wiem że 2080Ti to już jest słaby, ale BFV czy ostatnio Delta Force jest w stanie wypluć te 140+ bez zadyszki na srednio-wysokich detalach.

Chyba że to wersja z GP i coś nie tak jest ustawione. 

Opublikowano
Dnia 30.10.2024 o 21:22, copyname napisał:

Ja zacząłem w gamepass i póki co takie se. Liczyłem na jakiś efekt wow, bo ostatnio COD jaki grałem to chyba Black Ops 2. A tu ciągle ta padaka. :E

 

Dnia 31.10.2024 o 02:43, ODIN85 napisał:

Mało efektownych skryptów w singlu i dalej nie wiem po co te otwarte mapy dają. Nie tego oczekuję od Coda. Mają być efektowne zamknięte misje i to by mi wystarczyło.

Zawsze lubiłem pograć w singlowe Call of Duty ale widzę że od kilku już części idzie to w złym kierunku. Dobrze że tego nie kupiłem a do multi mam MW3

Opublikowano

A mi ten nowy movement w ogóle nie pasuje, myślałem że na padzie i tv popykam sobie tak od biedy ale więcej frustracji jak radości więc odpuściłem ale na k+m też dla mnie licho

Opublikowano

jakoś sobie ostatnio ustawiłem,wszystko na low poza teksturami, z dlss daje rade te 120fps w wiekszosci wypadkow wypluc wiec da sie grac.

Zapomnialem calkiem o HC,  tam moge sobie pograc, jest bardziej spokojniej bez takiego chaosu i daje rade cos tam ustrzelic czasami ;)

Opublikowano

Aktualizacja Call of Duty: Black Ops 6 rozwiązuje problemy z czarnym ekranem i innymi błędami

 

Gracze Call of Duty: Black Ops 6 muszą poczekać jeszcze kilka tygodni, zanim otrzymają pierwszą aktualizację sezonową, ale Treyarch nadal wprowadza ważne poprawki błędów. Najnowsza aktualizacja rozwiązuje niektóre problemy, takie jak czarne ekrany, które pojawiają się graczom podczas zamykania niektórych exploitów, usuwania mapy z puli map zainfekowanych, rozwiązywania błędów postępów i nie tylko.

Gracze, którzy mogli napotykać ekran, z którego nie mogli się wydostać podczas dołączania do meczów publicznych lub prywatnych, mogą teraz odetchnąć z ulgą. Studio twierdzi, że udało mu się rozwiązać problem zarówno w trybie gry wieloosobowej, jak i Zombie. Następnie, opcje skalowania DLSS i DLAA powinny teraz działać poprawnie, gdy zostaną wybrane z menu ustawień grafiki dla użytkowników Nvidii.

 

Oto pełna lista zmian i poprawek, udostępniona przez Treyarch:

Spoiler

Stabilność

Naprawiono usterkę, w wyniku której niektórzy gracze mogli napotkać ekran podczas wczytywania publicznego lub prywatnego meczu zarówno w trybie wieloosobowym, jak i trybie zombie.

Ustawienia

Rozwiązano problem występujący przy próbie wybrania DLSS lub DLAA w opcjach skalowania.

Interfejsu użytkownika

Naprawiono problem z powiadomieniem o odblokowaniu diamentowych odznak mistrzostwa.

TRYB WIELOOSOBOWY

Mapy

Usunięto Dolne Miasto z puli map zainfekowanych.

Tryby

Dodano opcję Zainfekowany do wyboru trybu gry prywatnej.

Naprawiono błąd w trybie "każdy na każdego", który sprawiał, że punktacja była oparta na łącznym wyniku, a nie na liczbie punktów eliminacji.

Naprawiono błąd w trybie Search and Destroy, który sprawiał, że gracze mogli ślizgać się zbyt daleko podczas rozbrajania lub podkładania bomby.

Broni

Naprawiono błąd, który powodował, że dodatek Slug do strzelb zadawał nieprawidłowe obrażenia.

Postęp

Naprawiono błąd, który powodował, że wyzwania wymagające zabójstw z nurkowania nie były przyznawane prawidłowo.

Stabilność

Naprawiono problem ze stabilnością podczas korzystania z UAV.

Naprawiono problem ze stabilnością zarażonego podczas zdobywania medali.

Naprawiono problem ze stabilnością podczas korzystania z profitu Czujność.

ZOMBIE

Rozgrywka

Zamknięto exploit, który pozwalał graczom na ponowną aktywację GobbleGums na czas.

Wrogów

Specjalni i elitarni gracze, którzy zginęli w wyniku serii wyników, nie będą już upuszczać przedmiotów.

Terminus

Usunięto błąd, który pozwalał graczom blokować zombie drogę za pomocą tratwy taktycznej.

Wodospad Wolności

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał użycie serii wyników po ukończeniu głównego zadania.

Naprawiono błąd, który powodował, że gracz pozostawał w trybie obserwatora, gdy umierał po ukończeniu głównego zadania.

Stabilność

Naprawiono problem ze stabilnością podczas zmiany ulepszeń polowych.

Dodano różne poprawki stabilności po stronie serwera.

Interfejsu użytkownika

Dostosowano limit rund w interfejsie z 256 do 999.

 

Opublikowano
45 minut temu, Tomek1623 napisał(a):

Ile ludzi tyle opinii, dla mnie najgorsza kampania od lat.

Nie nie nie! To jest najgorsza kampania W HISTORII COD. Totalnie idiotyczna. Miałem dostać wojenną strzelankę, dostałem Alan Wake :sciana:

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mowilem mu ze VID P0 ma znaczenie. Moj pod tym kątem patrząc to  W CPU im nizszy ten vid to nizsze napiecia na poszczególne rdzenie potrzebne do bazowego taktowania i wyższy sp rating.
    • UV/OC cpu robiłeś? taki restart zdarza się jak proc zaboostuje zbyt wysoko i braknie mu napięcia np podczas bezczynności lub w przeglądarce a podczas testów obciążeniowych wszystko jest ok.
    • Może tak być, chyba w 7800x3d było podobnie. Moim zdaniem teraz to i tak jest dobrze gdyż CO na poprzedniku było zawsze na zegarze bazowym 5050, teraz jest ono o 175 Mhz wyższe + dodajemy jeszcze 200, a chcemy aby CO było jak na 7800x3d. Nikt na to tak nie patrzy. Ale tak im niższy vid tym niższe CO.
    • @Mosiu92 Nowa pasta niewiele zmieni , chłodzenie jest kiepskie i możesz się tylko ratować UV (droższa opcja to zmiana chłodzenia na np. Morfeusza). Wystarczyło przed kupnem kilka minut poszukać i samemu wyciągnąć wnioski , tani Asus Dual z 3 rurkami i nie było by tematu.   Inno3D RTX 4060 Twin X2 OC   ASUS RTX 4060  DUAL OC
    • Cześć wszystkim, mam zestaw komputerowy, który złożyłem około 5 lat temu. Do tej pory dobrze mi służył z drobnymi wyjątkami, ale ostatnio zaczął odstawać przy nowszych grach i podczas pracy w Unreal Engine i Unity. Czas więc na modernizację sprzętu, ale nie jestem pewien, co najlepiej wymienić, aby uzyskać najlepszy stosunek jakości do ceny. Nie znam się na sprzęcie, dlatego przychodzę do was z prośbą o pomoc. Budżet ok. 3000 zł, wolałbym się zamknąć w tych 3000 zł ale jakby była znaczna różnica w wydajności, a wyjdzie lekko ponad budżet to mimo wszystko wezmę. Poniżej przedstawiam mój obecny zestaw: Procesor: AMD Ryzen 5 3600 AM4 RAM: 16 GB Patriot Viper DDR4 3200 MHz (2x8 GB) + dodatkowe 32 GB IRDM PRO DDR4 3600 MHz (32 GB) Płyta główna: ASRock Fatal1ty B450 GAMING K4 Karta graficzna: Gigabyte Radeon RX 5600 XT Windforce OC 6G Dyski: Kingston SSD M.2 NVMe 500 GB (SA2000M8/500G) Crucial SSD BX500 1 TB SATA3 Zasilacz: Seasonic S12III 500W Bronze Obudowa: SilentiumPC Signum SG1 Główny Monitor: Lenovo Legion Y27F-30 (27", 240 Hz, FHD) Do czego używam komputera? Głównie do gier (najnowsze tytuły AAA, np. Cyberpunk 2077, Baldur’s Gate 3, CoD BO6, PoE2). Tworzenie gier w Unity i Unreal Engine – tu zaczyna brakować wydajności, szczególnie przy większych projektach. Okazjonalnie: programowanie, obróbka grafiki, edycja wideo. Moje cele: Płynność w grach na wysokich ustawieniach z 200+ FPS w grach e-sportowych i przyzwoitym FPS w AAA. Poprawa wydajności w Unreal Engine/Unity, szczególnie przy renderowaniu i pracy z większymi projektami. Modernizacja w granicach rozsądku – nie chcę wymieniać wszystkiego na raz, głównie myślałem nad kartą graficzną, procesorem i płytą główną.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...