Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Zaczyna się od 46 sekundy, fajny podgląd na to jak może wyglądać Wiesiek 4. Jest to zrobione na najnoweszej wersji Unreala czyli 5.5

 

Unreal Engine miał być dla obecnych konsol a prawda jest taka, że to będzie silnik dla Playstation 6 i koljnego Xboxa bo dopiero tam rozwinie skrzydła. O PC nie ma co wspominać bo przed premierą next-genów dostaniemy jeszcze RTX 6090, więc tutaj o moc nie trzeba się martwić:)

Edytowane przez Spychcio
Opublikowano (edytowane)

Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem.

Edytowane przez caleb59
  • Upvote 1
Opublikowano
4 godziny temu, caleb59 napisał:

Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem.

Pewnie się z tym problemem wyrobią do premiery PS6 (końcówka 2027r.)🙃

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, caleb59 napisał:

losowe crashe w zależności od gry

To chyba raczej nie kwestia silnika, a kompów ludzi i ich pseudo testów stabilności np takiego ram. Wystarczy tREFI dać ciut za mocno i już będzie sobie czasem wywalać, ale przecież wszyscy mają stabilne 65K-120K 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

UE5 jest totalnie wrażliwy na każdą możliwą niestabilność. 

Edytowane przez PiPoLiNiO
Opublikowano (edytowane)

MegaLights to pewnie opcja specjalnie zrobiona dla CDProjektu i ich CyberPunka2 bo jest tworzony na UE5 tak jak Wiesiek 4.

Świetnie się to zapowiada, silnik rozwija się w dobrym kierunku i daje coraz większe możliwości.

Edytowane przez Spychcio
Opublikowano
21 minut temu, cichy45 napisał(a):

Dla mnie to tragiczna wiadomość. Wszystko na jednym silniku, z takimi samymi problemami z wydajnością i z takim samym wyglądem. No i dlss wymagany w 1080p żeby wyciągnąć 60 FPS.

Obawiam się o Switcha2 i porty na niego:E

  • Upvote 1
Opublikowano

Pamiętam to pierwsze grywalne demo UE5 z 2020r, które było odpalone na PS5 (ta dziewczyna co szła w jaskini a na końcu skoczyła do kanionu i leciała).

Okazuje się, że mamy zaraz 2025r. a silnik dalej jest w powijakach:E  Jednak trzeba przyznać, że z każdą kolejną aktualizacją (UE5, UE5.1...UE5.5.) silnik wygląda coraz lepiej i "trzyma się kupy".

 

To wszystko pokazuje ile czasu i pewnie ogromu zasobów $$$ wymaga stworzenie takiego silnika.

  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 30.10.2024 o 21:43, caleb59 napisał(a):

Problemem tego silnika obecnie jest głównie traversal stuttering oraz losowe crashe w zależności od gry. Na tym powinni się skupić w pierwszej kolejności moim zdaniem.

 

vcsK1Nj9PFeftwIysLv6cwcPKZod0lz_3CNHDhkESck.webp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...