Skocz do zawartości

Raytracing w grach - Przyszłość rozwoju gier czy tylko kolejna ciekawostka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, JeRRyF3D napisał(a):

Wszystko, o czym piszesz, to prawda "pośrednia" = Twoja prawda, bo interesujesz się tematem stricte gamingowo, odkąd "to weszło do gier".
Z mojej perspektywy RT GALOPUJE (!) dziś (tylko, że dopiero od dziś niektórzy się nim interesują"). ;)
To, co mamy dziś, to KOSMOS technologiczny dla każdego, kto się tematem interesuje od 30, 35 lat. ;) 

Tylko jak spojrzysz GTX vs RTX.

Ja tutaj żadnego galopu nie widzę, prędzej Płotka sobie jedzie truchtem... :E

A jak wywalimy z równania DLSS to już totalny dramat :E 

Opublikowano (edytowane)

@Kadajo Dopóki tematu poważnie nie zgłębisz - nie zauważysz (i nie docenisz).

To trochę tak, jakby olać zupełnie wynalezienie ruchomej czcionki przez Gutenberga, kolejnych maszyn do pisania i drukowania, później edytorów komputerowych, druku cyfrowego, pdf'ów i czytników ebook - i na końcu podsumować, jakoś nie widzę postępu - teksty, jak teksty. Dupy nie urywają. Nie widzę tu postępu. 600 lat ewolucji tekstu, a... bez petardy. ;) Chodzi o metodę, sposób, nie efekt. ;) 

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Upvote 1
Opublikowano

Ale co ty piszesz, za mamy całować Nvide po stópkach ze ten "RT" w ogóle działa? :E

 

Wielkie mi halo ze sobie dodali 3 promienie na krzyż, odszumili to w jedna wielka ciapę i nazwali to RT/PT :hihot:

A potem pod lupa trzeba szukać różnic w obrazie, bo w ilości klatek to widać odrazu :E

 

Ja tez bylem pod wrażeniem w 2018 roku tego ze RT udało się liczyć w czasie rzeczywistym, dopóki potem nie pokazali tego faktycznie w grach i było eee WTF :E

Taki z tego Raytracing jak na Amidze :hihot:

 

Mam wrażenie ze wam sam fakt ze to działa już wystarczy, a tam pal licho jak z jakością tego. Bo po co komu jakość...

Ogólnie to wszytko jest super dopóki mamy statyczna scenę, a gry to nie są statyczne sceny :E

Opublikowano
7 minut temu, Kadajo napisał(a):

Ale co ty piszesz, za mamy całować Nvide po stópkach ze ten "RT" w ogóle działa? :E

Ale to TY TO PISZESZ, nie ja. 

 

7 minut temu, Kadajo napisał(a):

Wielkie mi halo ze sobie dodali 3 promienie na krzyż, odszumili to w jedna wielka ciapę i nazwali to RT/PT :hihot:

A potem pod lupa trzeba szukać różnic w obrazie, bo w ilości klatek to widać odrazu :E

 

Ja tez bylem pod wrażeniem w 2018 roku tego ze RT udało się liczyć w czasie rzeczywistym, dopóki potem nie pokazali tego faktycznie w grach i było eee WTF :E

Taki z tego Raytracing jak na Amidze :hihot:

 

Mam wrażenie ze wam sam fakt ze to działa już wystarczy, a tam pal licho jak z jakością tego. Bo po co komu jakość...

Ogólnie to wszytko jest super dopóki mamy statyczna scenę, a gry to nie są statyczne sceny :E

Nie obraź się, ale - po prostu nie znasz się na tym, z czym próbujesz się mierzyć.
I nie musisz się znać. 

Po drugie raz na kwartał, spuszczam się tu bez efektu (szkoda czasu).
To jak walka zatwardziałego platformera z zatwardziałym pisowcem.
Beton nie do skruszenia i nie ma co próbować.  Ja fan RT, Ty przeciwnik. I nie przekonamy się (skoro nie zdołałem tego zrobić do tej pory).

Ty nie uznajesz szarości i kompromisu (tylko od razu skrajne "całowanie po stópkach nvidie"), argumentów, czasu. Jak dziecko. Oceniasz tylko tu i teraz!
Zero myślenia w szerszej perspektywie.
 

13 minut temu, Kadajo napisał(a):

Taki z tego Raytracing jak na Amidze :hihot:

Jeżeli pamiętasz czasy RT na Amigach i... nadal nie widzisz postępu (!?), tym bardziej rozmowa jest bezprzedmiotowa.

  • Upvote 2
Opublikowano

@JeRRyF3D

A kto powiedział ze ja jestem przeciwnikiem RT, bo krytykuje Nvidie ? :E

Tak jak pisałem tobie wystarczy ze to działa.

A szersza perspektywa to jaka ? 20 czy 30 lat bełkotu marketingowego? :E

Bo jak po 7 zrobili tak mało to nie licz na to ze coś się zmieni, szczególnie teraz jak maja mur nie do przeskoczenia w postaci ilości i wielkości tranzystorów vs mocy obliczeniowej. ;)

 

I tak siedzę w tym już na tyle długo ze przestały na mnie działać "obietnice" mnie interesuje co można zrobić teraz a nie za 30 lat ;)

Szczególnie jak się wprowadza technologie która cofa nas i obniża każdy aspekt generowanego obrazu od rozdzielczość po ilość klatek na sekundę a co za tym idzie jego jakość.

I gdzie jeszcze można bronic ich jakoś po przez ich DLSS który przyznaje, dziś naprawdę wygląda dobrze to chyba mi nie zaczniesz wmawiać ze generowanie fejk klatek to przyszłość i ogólnie super sprawa :E

 

Od 2018 roku Nvidia wprowadziła trochę nowinek ale tylko jedna rzecz im się jak na razie faktycznie udała. DLSS.

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano

Klasyka tematu mieszanie gówna z miodem. Jak nie RT/PT do wyglądu postaci to teraz wina Nvidia :lol2: NV też jest wina, że dany developer nie potrafi dobrze zaimplementować RT/PT i pewnie też ich wina, że developerzy mają w nosie fizykę w grach :lol2:

To branża naciskała na inwestycje w sprzęt w kwestii RT/PT to nie jest żaden wymysł Nvidii. RT/PT to nie tylko gry :lol2: A taki powerVR znacznie wcześniej wszedł w to i ma bardziej rozwiniętą akceleracje niż NV.

Uwielbiam to wymyślanie bajeczek jak się nic nie wie. UE5.x pokazuje dokładnie jaki ma narzut na cieniowaniu i morduje sprzęt bez wykorzystania RT/PT i wcale nie wygląda dobrze.

Dobra szkoda klawiatury na tłumaczenie tego samego n-razy.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Kadajo napisał(a):

@JeRRyF3D

A kto powiedział ze ja jestem przeciwnikiem RT, bo krytykuje Nvidie ? :E

A czy w jakikolwiek sensowny sposób możesz mi wytłumaczyć związek RT z... nVidią?
Czy oni wymyślili RT? Kopiesz po prostu jedyną firmę na ziemi, która jest w stanie tej technologii dotknąć, bo... reszta wykoleiła się po drodze i roztrzaskała?
Ja kompletnie nie widzę związku między technologią RT, która ma ze 40... 50 (?) lat, a nvidią. Ba. Właśnie IMO nv po stópkach należy (!) delikatnie lizać, bo jako jedyni próbują, to udźwignąć.
Reszta świata technologicznego leży w rowie i kwiczy w tym temacie. 

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Upvote 1
Opublikowano

Nvidia wprowadziła sprzętową akceleracje RT do gier i po 7 latach... nich sobie każdy odpowie jak to wygląda poza ich demami których nawet nie udostępnili :hihot:

Widzisz w jakim jesteś temacie ? "Raytracing w grach..." nikogo nie interesuje prerendering.

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, Kadajo napisał(a):

A szersza perspektywa to jaka ? 20 czy 30 lat bełkotu marketingowego? :E

Bo jak po 7 zrobili tak mało to nie licz na to ze coś się zmieni,

Dajesz właśnie klasyczny dowód na brak wiary i... wiedzy oraz myślenia w szerszym horyzoncie.
Pamiętasz Gatesa, który twierdził, że nikomu NIGDY nie będzie potrzeba więcej, niż 640kb? 
I raczej trudno powiedzieć, że typ "się nie zna". Po prostu nie miał świadomości aż takiego galopu technologii.
Za 20 lat będziesz się czerwienił za to boomerstwo, co tu teraz wygłaszasz. ;)

 

 

12 minut temu, Kadajo napisał(a):

Nvidia wprowadziła sprzętową akceleracje RT do gier i po 7 latach...

Na stos z nią!
Ale masz świadomość, że gdyby nie nv, to mielibyśmy... guano = zupełne ZERO postępu w tej materii?

 

 

12 minut temu, Kadajo napisał(a):

Widzisz w jakim jesteś temacie ? "Raytracing w grach..." nikogo nie interesuje prerendering.

Zaczynasz halucynować. Kto mówi o prerenderingu?
 

Nawiasem. Możesz mi wyjaśnić, co rozumiesz przez "prerendering"?

 

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano

Nie, Ja pierwszy chętnie powiem NO PANIE TERA TO TA :D

Ale na mnie to że to w ogóle działa nie robi już kompletnie wrażenia.

Za to wrażenie robią karty po ponad 10 kola które nie potrafią utrzymać 60 FPS ze wszystkimi wodotryskami w 4K

 

Przecież technicznie rzecz biorąc wszytko to kwestia ilości mocy obliczeniowej, tylko poczekajmy... :E

Opublikowano (edytowane)
53 minuty temu, Kadajo napisał(a):

@JeRRyF3D

I tak siedzę w tym już na tyle długo ze przestały na mnie działać "obietnice" mnie interesuje co można zrobić teraz a nie za 30 lat ;)

Szczególnie jak się wprowadza technologie która cofa nas i obniża każdy aspekt generowanego obrazu od rozdzielczość po ilość klatek na sekundę a co za tym idzie jego jakość.

Zgoda. To przytocz mi więc z łaski swojej, co Cię tak cofnęło - i jak grałeś 7 lat temu.
W jakiej rozdziałce, fps i jakości grałeś 7 temu i jak się dziś musiałeś uwstecznić vs tamten czas.

 

 

21 minut temu, Kadajo napisał(a):

Za to wrażenie robią karty po ponad 10 kola które nie potrafią utrzymać 60 FPS ze wszystkimi wodotryskami w 4K

Po prostu nie wierzę.


 

21 minut temu, Kadajo napisał(a):

Przecież technicznie rzecz biorąc wszytko to kwestia ilości mocy obliczeniowej, tylko poczekajmy... :E

Nie. To kwestia zdrowego rozsądku deva.
Zamiast 5 promieni wypuści Ci 105 i zabije RTX 9090.
Najsilniejszemu koniowi na planecie rozjadą się nogi, jak mu wrzucisz na furmankę 10x więcej, niż koń może dźwignąć.

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano

Co według was jest najlepsze w PT vs Raster? 

Dla mnie naturalnosc> :) 

Ustawienia Ultra dlss quality

Screenshot(512).thumb.png.00ab98c59da904548e2c753201826f65.png
Screenshot(511).thumb.png.1895131cdcc73798cb0ed6ac42ca0c48.png

Obraz jest jakby plaski
image.png.ad8f18a35e689dc01f7766dc975740b5.pngimage.png.1193bb0406834eea8db4bb773cb49d4d.png
cienie niby sa, ale juz nie wszedzie

Obraz jest jakby sztuczny
image.thumb.png.17ade95dd92a589c2a36f95377f1c9fd.pngimage.thumb.png.418123b5d7e17f067247b4bd93f43d38.png


Różnice są bardzo duze, obraz z PT w nocy w naprawde niemal kazdej scenie jest po prostu o wiele lepszy. Natomiast w dzien czasem jest podobnie, czasem PT jest lepsze. Ogólnie PT OP według mnie.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Temat na dysputę akademicką.
Jeden się zachwyci. Inny nie zauważy, albo stwierdzi "i po co to komu?"
Kwestia potrzeb / oczekiwań (a to jest KLUCZOWE w ocenie czegolowiek).

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
Godzinę temu, JeRRyF3D napisał(a):

Zgoda. To przytocz mi więc z łaski swojej, co Cię tak cofnęło - i jak grałeś 7 lat temu.
W jakiej rozdziałce, fps i jakości grałeś 7 temu i jak się dziś musiałeś uwstecznić vs tamten czas.

No dobra weźmy przykład w 2 grach, jakiś kilerów graficznych z tamtych okresów, Wiedzmina 3 z czasów GTX 1080 Ti vs CP2077 i zestawmy go z 5090.

 

Przyjmijmy rozdzielczość 1440p, dziś co prawda jest ona bardziej popularna ale myślę ze to będzie najbardziej fair.

 

obraz.png.925d52c7b371e3aab9f8b83d4420355a.png

 

VS

 

obraz.thumb.png.08ae2ddf3598a6c5187024946e83456c.png

 

Proszę bardzo, idealny przykład na to jak RT/PT zabija wydajnosc.

 

Sprawdźmy jak wypłynęło na wydajnosc dodanie RT do Wiedźmina...

 

obraz.png.3cb60cdfba97b262f0b41ba46cc04a9b.png

 

 

 

 

obraz.png.b612d840787dc60fc6062fb440220420.png

Wydajność praktycznie umarła...

 

A sprawdźmy sobie jakąś inna grę, weźmy Ghost Recon Wildlands VS Alan Wake 2

 

obraz.png.01efc9d23415c0ed1277f00511247daa.png

 

VS

 

obraz.thumb.png.2ae13b3901bda8785ec12255cea67de2.png

 

I znowu RT praktycznie uniemożliwia rozgrywkę na kartach średniej półki, ze nie wspomnę o topce która nie jest w stanie utrzymać 60 FPS

 

Oczywiście ktoś zaraz powie "włącz DLSS", no tak można wlaczyc DLSS ale to w rozdzielczościach niższych niż 4K to już obniżanie jakości obrazu w ruchu, dopiero w tym roku dostaliśmy Transformera który jakość DLSS wyraźnie poprawił. Tylko ze czekaliśmy na to 6 lat. Dodajmy do tego zbyt małą ilość pamięci na większości kart aby grac z DLSS i RT/PT na kartach średniego segmentu i zaczyna się nam rysować to o czym pisałem. Technologia której nie da się użyć nie degradując jakości obrazu czy to obniżając detale czy to używając DLSS w trybie Performance czy Ultra Performance. Nawet włączenie MFG tutaj nie pomoże bo znowu, mamy za mało pamięci plus dalsza degradacje jakości obrazu poprzez artefakty na słabszych kartach z powodu niskiego FPS. Praktycznie 7 lat rozwoju i jedyne dobre co się pojawiło to nie RT czy PT ani M(FG)... to DLSS który po 6 latach nareszcie może faktycznie konkurować z natywna rozdzielczością szczególnie w 4K.

obraz.png

  • Upvote 2
Opublikowano
1 godzinę temu, maxmaster027 napisał(a):

Co według was jest najlepsze w PT vs Raster? 

Dla mnie naturalnosc> :) 

Tak tylko ze zauważyłeś lepsze cenie z PT a nie zauważyłeś to ze detale z PT zostały zżarte zapewne przez RR (Ray Reconstruction) na pierwszym przybliżeniu to bardzo dobrze widać. Wiec piszesz o naturalności ale nie zauważasz wszystkich jej aspektów. No oczywiście różnice w cieniach znacznie łatwiej wyłapać wiec to dzielenie włosa bo dziś RR działa znacznie lepiej i obraz nie jest taki plastikowy jak jeszcze 2 lata temu jak go wprowadzili i wszytko wyglądało jak plastikowe zabawki z chin, szczególnie skóra na NPC'ach.

Nie czepiam się, zwracam tylko uwagę na detale.

 

1 godzinę temu, JeRRyF3D napisał(a):

Po prostu nie wierzę.

No chociażby te układy poniżej 5090 czy 4090 były naprawdę ciekawe a nie przycięte niczym laserowym skalpelem z ilością vRAM bron boże żeby ktoś się za dobrze na nich bawił.

Chyba możemy się zgodzić z tym ze gdyby karty były lepiej wycenione, trochę wydajniejsze z większą ilością vRAM to raczej by się tylko przyczyniły do szybszego wdrażania tych technologii jak i pozytywniejszego ich odbioru.

 

1 godzinę temu, JeRRyF3D napisał(a):

Nie. To kwestia zdrowego rozsądku deva.
Zamiast 5 promieni wypuści Ci 105 i zabije RTX 9090.
Najsilniejszemu koniowi na planecie rozjadą się nogi, jak mu wrzucisz na furmankę 10x więcej, niż koń może dźwignąć.

No tak jak sprzęt nie pozwala to co zrobić... I wracamy do punktu wyjścia, po co było wprowadzać coś czego nie można porządnie wykorzystać nie zarzynając przy tym sprzętu.

I w sumie to taki RT/PT będzie mógł "zarzynać" karty w nieskończoność bo przecież można dodawać promienie w nieskończoność.

A najlepsze ze większość osób nawet nie jest w stanie powiedzieć czy gra z efektami RT/PT czy nie.

Wiec jak można mówić o ich realności czy naturalności.

No można, ale w preredneringu CGI a nie w grach ;)

Nie mam pojęcia ile jeszcze czasu będziemy czekać na taka graficzkę ze nawet starym wyjadacza szczeki opadną, ale ja właśnie na to czekam.

 

To nie Ja Nvidii tak wysoko poprzeczkę ustawiłem. Sama to zrobiła to niech teraz pokaże co potrafi, bo na razie to słabo, dużo obietnic i zero konkretów. A po 6 latach ledwo swój skaler ogarnęli. No ale już nie maja na to czasu bo AI ;)

 

Kadajo betonowy buntownik, do wszystkiego się czepia :zdziwko:

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Kadajo napisał(a):

No dobra weźmy przykład w 2 grach, jakiś kilerów graficznych z tamtych okresów, Wiedzmina 3 z czasów GTX 1080 Ti vs CP2077 i zestawmy go z 5090.

@Kadajo. Muszę jak Kargul - "a niech nam tu gazetów nie czyta".
Zadałem Ci najprostsze pytanie na ziemi. W jakie gry grałeś 7 lat temu, na jakim monitorze, w jakiej rozdzielczości i z jakim fps, oraz w jakie gry grasz dziś, na jakim monitorze, w jakiej rozdzielczości i z jakim fps - licząc w skrytości ducha, że udowodnisz mi, że dziś grasz w niższej rozdziałce i z mniejszym fps (idąc za Twoją narracją, jak to się uwsteczniliśmy i cofnęliśmy). Co dostałem? Jakieś powszechnie znane i dostępne materiały i benche. Nie interesuje mnie to (bo ja to znam). Interesuje mnie Twoje, @Kadajo uwstecznienie na przestrzeni ostatnich 7 lat.

@Kadajo. Ja nie przespałem w mauzoleum z Leninem ostatnich 50 lat pod lodem. Jestem graczem. Uczestniczę w tym rynku od początku. Od ponga! Nie tłumacz mi więc oczywistych oczywistości.

 

Czy RT gniecie wydajność w grach? - TAK. Bardzo. Tnie ją przez połowę, albo i więcej. 
Czy RT jest potrzebny w grach? - niekoniecznie - graliśmy bez i było dobrze (kiedyś też robiliśmy do latryn i też było dobrze = żaden argument).
Czy należy pracować, udoskonalać, wdrażać RT w grach? - IMO bezdyskusyjnie TAK!

Zresztą zobacz, jak jesteś "wybiórczy", a przy tym i nieobiektywny.
Psioczysz na RT, ale, w całej swojej łaskawości, aprobujesz jednak i pochwalasz nawet DLSS. Spoko.
A masz pewność (?), że DLSS na pewno by się ukazało, gdyby nie technologie i gry, które zarzynały sprzęty (typu RT/PT) i było ono KONIECZNYM antidotum i plasterkiem na niemoc wydajności? ;)
To przyjemny "odprysk" i uboczny efekt próby łatania braku mocy. I... siadł Ci. ;)

 

 

1 godzinę temu, Kadajo napisał(a):

No tak jak sprzęt nie pozwala to co zrobić... I wracamy do punktu wyjścia, po co było wprowadzać coś czego nie można porządnie wykorzystać nie zarzynając przy tym sprzętu.

I w sumie to taki RT/PT będzie mógł "zarzynać" karty w nieskończoność bo przecież można dodawać promienie w nieskończoność.

Ależ oczywiście, że tak! Serio dorosłego faceta dziwi (?), że są normy, udźwigi, wydajności, nośności?
Po kiego w odlewniach tworzą tony krążków do sztangi, skoro nie można ich wszystkich założyć na gryf i dźwignąć bez zarzynania chłopa? 
Że na Żuka nie da się zapakować 40 ton kamienia - nie zarzynając sprzętu? itd. itd.
Jest JAKAKOLWIEK branża w czymkolwiek (poza głupotą), która nie ma granicy, wydolności, możliwości?
Dlaczego z kartami do grafy nagle miałoby być inaczej?

Nie ma takiej mocy, której nie dałoby się wykorzystać.

Nie ma takiej mocy, której nie dałoby się zarżnąć.
Po kiego (?) gniotą prace na kompami kwantowymi?
Bo wszystko, co powstało, jest za słabe do naszych potrzeb i oczekiwań.
Pomyśl, jak potężne są dziś superkomputery (!) vs te sprzed 30 lat.
To są tysiące wielokrotności (!), a i tak za słabe do tego, co byśmy chcieli i potrzebowali i... gniotą dalej temat.

 

Co do wiecznego gonienia króliczka i "sprzęt zawsze będzie za słaby" - TAK. Bezdyskusyjnie.
To, co dziś próbuje implementować się w grach (to "nasze RT gierkowe"), to kabaret - tyle ma RT (z całej technologii) co brudu za pazurami.
To jest nie do ogarnięcia i nie do policzenia. Dodaj do tego cokolwiek ponad RT/PT - nie wiem, jakieś drobiazgi optyki = SSS (subsurface scattering), caustic, dodaj do tego skomplikowane algorytmy dynamicznego liczenia fizyki cieczy i gazów, przelicz to przez RT/PT/caustykę/SSS... (!!!) i jak już pójdzie dym z karty, to jeszcze zwielokrotnij / zmultiplikuj na ekranie jednej sceny. ;). W końcu w barze na blacie może leżeć 10 szklanek z gorzałką i palić się 10 cygar w popielnicach. Jeżeli zechcesz - ZARŻNIESZ kompa z pentagonu. Dlatego liczy się konkretna potrzeba (czy to aby jest niezbędne w scenie?), +mądrość deva, +umiejętność deva, +zdroworozsądkowe podejście, +optymalizacja i... może na końcu wyjdzie płynny obraz. ;) 

Nie trzeba RT, nie trzeba kosmicznych wymagań. Chodzi o zdrowy rozsądek oraz relację potrzeba vs sens. 
W3 był dosyć długo killerem na benchach. Lata. Najpierw było FHD i 15 fps ;), później marzyliśmy o 30, 60, 120, 120 z HW, 120 z HW w 4K, nextgen i dobiliśmy do tego wszystkiego. 100 fps w 4K na ULTRA ULTRA w 4K nie jest jużWOW (choć gra się cudnie).
Po czym JeRRy wszedł sobie na nexusa, zaciągnął moda do grafy (takiego grubasa, co modyfikował miliard ustawień, nie pomnę nazwy) i z zasięgu trawy typu 512, zadałem mu 2048, a później 4000 i 8000 zasięgu, i dowaliłem mu LODa *12 i wiesz co? Zgadnij.
Miałem 3 fps (!) - słownie TRZY - na RTX 4090. Gra ujowo zoptymalizowana? Nie bardzo. GPU gruz? Też nie. Po prostu w główce mi się posrało i zajechałem chabetę, co normalnie ciągnie 120 fps.  Ani gra, ani jej silnik, ani sprzęt tu nie był winien. Moje kretyńskie apetyty usera. Pomijam, że żadnego z tych parametrów nie wyłapałem okiem na ekranie (tylko topniejącym fps na OSD). ;)

 

1 godzinę temu, Kadajo napisał(a):

Kadajo betonowy buntownik, do wszystkiego się czepia :zdziwko:

Nie. Po prostu siedzimy po innych stronach barykady na tej samej wojnie.
Patrzymy na TE SAMĄ szklankę wody. Dla Ciebie ona jest do połowy paskudnie pusta, a dla mnie do połowy cudownie pełna. ;)
 

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Thanks 1
Opublikowano

Panowie mnie od zawsze fascynowała grafika komputerowa. Już od najmłodszych lat. Zawsze bylem ciekawy nowinek i rozwoju jak co działa i dlaczego tak a nie inaczej, może nie do takiego stopnia rozkminy jak to robi np. @SebastianFM ale ogólnie zawsze mnie fascynuje, i w grach jak i renderingu ale ostatnie lata wszytko siadło i jesteśmy bardziej mamieni obietnicami i slajdami typu:

 

nvidia-announces-rtx-5070-with-4090-perf

 

Niż tym:

 

 

Pamiętacie demo Samaritana ? Arkham Knight parę lat później miał bardzo podobna grafikę.

 

 

 

 

Unreal-Engine-4_Infiltrator_3.thumb.jpg.177ebc0f70cd5ce0f5eec3fe7adb77b5.jpg

 

Unreal-Engine-4_Infiltrator_8.jpg

 

Infiltrator, do tej jakości chyba Wukong się dopiero zbliżył...

 

 

 

 

Tyle lat minęło a te dema dalej robią wrażenie.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Wukonga mi to nie pokazuj! Gra przeklęta! Nie da się zmienić klawiatury!
A czekałem, jak Rusek na niklowany rower! ;) 


PS. Lepiej zobacz, jak fajne filmy podpowiadają na YT te Twoje ;)
Np. "Adam" (2016 r.)  - 1440p na GeForce GTX980 (LOL!)
 

 

Edytowane przez JeRRyF3D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...