Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, caleb59 napisał:

@Frog67 bo o ile pamiętam gra (grał?) w to intensywniej.

Gram gram jeszcze, teraz robie Valhalle i nie spodziewałem się że zrobią z God of War  rogalika 

Ogólnie jeśli idzie o stan techniczny to bym powiedział że jest dobrze, lock on na K+M został naprawiony już nie przeskakuje jak wariat można używać, stabilność gry też poprawiona chociaż nie jest idealnie i pojedyńcze crashe mogą się zdarzyć.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Grę przeszedłem jakiś czas temu i też rozpocząłem nową grę plus (gdzieś na początku jestem) no i słabo w porównaniu z God of War bo nie chce mi się dalej a poprzednią grę na PC 2 razy przeszedłem. Tutaj mam nabite 59 godzin.

Edytowane przez Crew 900
Opublikowano
Dnia 31.10.2024 o 07:55, Kabor napisał:

Jaki jest stan gierki. Czy już połatali odpowiednio. Właśnie jestem na końcówce HFW i zastanawiam się czy zagrać w Ragnaroka czy może jednak Ghost of Tsushima.

 

Dnia 31.10.2024 o 08:39, caleb59 napisał:

Najważniejsze, że załatali w ostatniej aktualizacji kolejną porcję crashy oraz zamulanie fps spowodowane teseleacją podczas przejść między teleportami. Trzeba zapytać @Frog67 bo o ile pamiętam gra (grał?) w to intensywniej.

A graficznie też jest już poprawiona ?

Opublikowano (edytowane)

Też mam około 16 godzin i nie wiem czy skończę. O ile główna fabuła daję radę, nawet powiedziałbym, że jest lepsza, bardziej zróżnicowana od 1, to pobocznych aktywności totalnie nie chcę mi się robić.

I ten świat, jego konstrukcja, totalnie mi nie leżą. Niedawno skończyłem star wars jedi ocalały i tam mapa jak i eksploracja o wiele bardziej przypadła mi do gustu.

Niby elementy bardzo do siebie podobne, ale ta ''otwartość'' mapy w sw, zdecydowanie lepsza.

Edytowane przez Tomek_ITH
Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem zdecydowanie za późno  dostajemy w grze włócznie Draupnir to wielki błąd, bo przez większość gry tylko mijamy tereny których nie możemy zwiedzić bo brak włóczni, a już jak zdobędziemy to tego tyle jest nagromadzone po drodze że może zniechęcić.

No i druga część ma zdecydowanie problem z progresem power levelu Kratosa coś co w jedynce było zrobione dobrze.

 

Wczoraj miałem ciekawy bug w Valhalli mianowicie komunikat z otwarcia skrzyneczki z reliktem nie zniknął mi tylko został na stałe :E

ILBmBMP.jpeg

Edytowane przez Frog67
Opublikowano

@Frog67 Dokładnie, nim się nacieszymy włócznią to już koniec gry. Na początku nie idzie przejść przez krzaki, które trzeba spalić. Potem znowu wrócić z włócznią, aby przejść dalej po jedną skrzynię itd. Po przeczytanie wątku o nowym dragon age, to i w ragnaroku fani inkluzywności znajdą coś dla siebie.Nie licząc czarnej angrbody to misja z tęczowym kociołkiem opowie wam postępową historię. Kopalnia w Swartalfheimie to ogromny spadek fps na ARC A770, niezależnie od ustawień.

ScreenShot-2024-11-1_15-17-25.png

Opublikowano
2 godziny temu, Tomek_ITH napisał:

Też mam około 16 godzin i nie wiem czy skończę. O ile główna fabuła daję radę, nawet powiedziałbym, że jest lepsza, bardziej zróżnicowana od 1, to pobocznych aktywności totalnie nie chcę mi się robić.

I ten świat, jego konstrukcja, totalnie mi nie leżą. Niedawno skończyłem star wars jedi ocalały i tam mapa jak i eksploracja o wiele bardziej przypadła mi do gustu.

Niby elementy bardzo do siebie podobne, ale ta ''otwartość'' mapy w sw, zdecydowanie lepsza.

Nie trzeba robić pobocznych by ukończyć fabułę;) Więc olej.

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie jest ten sam problem co w GoT - zapewne biblioteki Playstation SDK blokują poprawne wyłączanie gry i Steam non stop pokazuje, że gra działa w tle, problem pojawił się po aktualizacji 24H2 do Windows 11: https://steamcommunity.com/app/2322010/discussions/0/7203035958217617121/

 

Ciekawostka! Jeśli włączysz grę i w menu głównym od razu ją wyłączysz jest wszystko git - jeśli włączysz i trochę pograsz dopiero wtedy pojawia się ta inba - zapewne dlatego, że Playstation overlay, który korzysta z ich bibliotek SDK ładuje się po wczytaniu sejva/rozpoczęciu gry.

Edytowane przez caleb59
Opublikowano

Właśnie skończyłem 100% powinna być następna część bo na siłę chcieli to skończyć,a gracze byli by wściekli bo musieli był czekać na kontynuacje.Teraz to ja będę wściekły bo chciałbym znowu zagrać ale w inną część.Pewnie jakaś będzie ale będę już za stary był trzymać pada,albo widzieć monitor.

Może zagrane nową grę +  dopiero po Vallhali.

  • azgan zmienił(a) tytuł na God of War Ragnarök - PS5, PC
Opublikowano (edytowane)

Patch 1.7 patch notes i jako posiadacza produktu intela jeden punkt rzucił się w oczy. Improved performance on Intel ARC GPUs (has very minor improvement on NVIDIA and AMD)

Gra działa o wiele lepiej i płynniej na Intel ARC. Kilkukrotnie szybsze kompilowanie shaderów! Obszar kopalni w svartalfheimie i już nie ma ogromnego spadku klatek z 55-60FPS do nawet 19FPS w kilku miejscach z tego obszaru. Zrobiłem szybki test w krainie elfów i kilka cyferek do porównania. Ustawienia ultra z XeSS maksymalna jakość+, więc upscaling z 1472x824 do 1920x1080p

patch 1.6

                     Average framerate  :   62.4 FPS
                     Minimum framerate  :   49.5 FPS
                     Maximum framerate  :   80.3 FPS
                     1% low framerate   :   46.2 FPS
                     0.1% low framerate :   37.1 FPS

patch 1.7
                     Average framerate  :   79.7 FPS
                     Minimum framerate  :   66.3 FPS
                     Maximum framerate  :   91.6 FPS
                     1% low framerate   :   63.8 FPS
                     0.1% low framerate :   53.4 FPS

Edytowane przez dawiduser143
-
  • Thanks 1
  • Upvote 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • UV/OC cpu robiłeś? taki restart zdarza się jak proc zaboostuje zbyt wysoko i braknie mu napięcia np podczas bezczynności lub w przeglądarce a podczas testów obciążeniowych wszystko jest ok.
    • Może tak być, chyba w 7800x3d było podobnie. Moim zdaniem teraz to i tak jest dobrze gdyż CO na poprzedniku było zawsze na zegarze bazowym 5050, teraz jest ono o 175 Mhz wyższe + dodajemy jeszcze 200, a chcemy aby CO było jak na 7800x3d. Nikt na to tak nie patrzy. Ale tak im niższy vid tym niższe CO.
    • @Mosiu92 Nowa pasta niewiele zmieni , chłodzenie jest kiepskie i możesz się tylko ratować UV (droższa opcja to zmiana chłodzenia na np. Morfeusza). Wystarczyło przed kupnem kilka minut poszukać i samemu wyciągnąć wnioski , tani Asus Dual z 3 rurkami i nie było by tematu.   Inno3D RTX 4060 Twin X2 OC   ASUS RTX 4060  DUAL OC
    • Cześć wszystkim, mam zestaw komputerowy, który złożyłem około 5 lat temu. Do tej pory dobrze mi służył z drobnymi wyjątkami, ale ostatnio zaczął odstawać przy nowszych grach i podczas pracy w Unreal Engine i Unity. Czas więc na modernizację sprzętu, ale nie jestem pewien, co najlepiej wymienić, aby uzyskać najlepszy stosunek jakości do ceny. Nie znam się na sprzęcie, dlatego przychodzę do was z prośbą o pomoc. Budżet ok. 3000 zł, wolałbym się zamknąć w tych 3000 zł ale jakby była znaczna różnica w wydajności, a wyjdzie lekko ponad budżet to mimo wszystko wezmę. Poniżej przedstawiam mój obecny zestaw: Procesor: AMD Ryzen 5 3600 AM4 RAM: 16 GB Patriot Viper DDR4 3200 MHz (2x8 GB) + dodatkowe 32 GB IRDM PRO DDR4 3600 MHz (32 GB) Płyta główna: ASRock Fatal1ty B450 GAMING K4 Karta graficzna: Gigabyte Radeon RX 5600 XT Windforce OC 6G Dyski: Kingston SSD M.2 NVMe 500 GB (SA2000M8/500G) Crucial SSD BX500 1 TB SATA3 Zasilacz: Seasonic S12III 500W Bronze Obudowa: SilentiumPC Signum SG1 Główny Monitor: Lenovo Legion Y27F-30 (27", 240 Hz, FHD) Do czego używam komputera? Głównie do gier (najnowsze tytuły AAA, np. Cyberpunk 2077, Baldur’s Gate 3, CoD BO6, PoE2). Tworzenie gier w Unity i Unreal Engine – tu zaczyna brakować wydajności, szczególnie przy większych projektach. Okazjonalnie: programowanie, obróbka grafiki, edycja wideo. Moje cele: Płynność w grach na wysokich ustawieniach z 200+ FPS w grach e-sportowych i przyzwoitym FPS w AAA. Poprawa wydajności w Unreal Engine/Unity, szczególnie przy renderowaniu i pracy z większymi projektami. Modernizacja w granicach rozsądku – nie chcę wymieniać wszystkiego na raz, głównie myślałem nad kartą graficzną, procesorem i płytą główną.
    • @ju-rek Bo Ty chyba ogarniasz. Patrz:     Porównałem to z @Zachy prockiem, u mnie najwyższe napięcie jest niższe niż jego najniższe, to może być powodem, że u mnie Curva kończy się na - 17? W sensie, że on już sam z siebie ma tak niskie napięcia, że po prostu ciężko tu jeszcze cokolwiek zdjąć? 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...