Kabor 35 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Cześć. Ostatnio po aktualizacji pojawił mi się problem z aktualizacją oprogramowania GHUB od logitech. Standardowo wpada w pętle i aktualizacja się nie chce zakończyć. Kiedyś miałem podobny problem wystarczyła czysta instalka GHUBa. Teraz to nie pomaga. Odinstalowałem, wyczyściłem foldery w program files i użytkownicy, zamykałem wszystkie procesy, wyczyściłem z rejestru jak polecają na necie. Przy kolejnej instalacji dalej to samo wpada w pętlę i nie umie zakończyć aktualizacji. Zaktualizowałem też Win 11. Stworzyłem też drugie konto na systemie tam się instaluje bez problemu. Jak przełączam gdy GHUB aktywny na właściwe konto to po chwili wywala komunikat, że błąd krytyczny i zamyka aplikacje. Na tą chwilę zadziałało zainstalowanie jakiejś wersji z 23 roku i zablokowanie aktualizacji. Spotkał się ktoś z takim problemem i rozwiązaniem?
caleb59 152 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Jest możliwość pobrania ze strony Logitech najnowszej wersji już zaktualizowanej? Dzięki temu po instalacji nie wymuszałoby z automatu aktualizacji.
Stjepan 278 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Miałem podobny problem, odinstalowałem i zainstalowałem na nowo.
Kadajo 426 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października U mnie o dziwo GHub działa prawidłowo i nawet się poprawnie aktualizuje. Odpukać
Kabor 35 Opublikowano 31 Października Autor Opublikowano 31 Października (edytowane) 5 godzin temu, caleb59 napisał: Jest możliwość pobrania ze strony Logitech najnowszej wersji już zaktualizowanej? Dzięki temu po instalacji nie wymuszałoby z automatu aktualizacji. Nowa wersja przy instalacji ma tak samo. Cały czas próbuje się zainstalować i nie umie ;-). 1 godzinę temu, Stjepan napisał: Miałem podobny problem, odinstalowałem i zainstalowałem na nowo. Jak napisałem w pierwszym poście nowa instalacja nie daje się zainstalować. Próbowałem dwie poprzednie tak samo. Dopiero jak zainstalowałem jakąś z 2023 roku zatrybiło. 28 minut temu, Kadajo napisał: U mnie o dziwo GHub działa prawidłowo i nawet się poprawnie aktualizuje. Odpukać Gratulacje ;-). Proponuje wyłączyć automatyczną aktualizację bo jak szukam na necie to dość powszechny problem ;-). Najdziwniejsze, że na tym samym kompie tylko na innym koncie działa bezproblemowo. Edytowane 31 Października przez Kabor
caleb59 152 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października A weź usuń wszystko z katalogów TEMP, zarówno tego w C:/windows/temp oraz tego w C:/użytkownicy/twoja nazwa usera/appdata/local/temp Nie zaszkodzi profilaktycznie sieknąć sfc /scannow jako admin w terminalu/wierszu poleceń.
Kakarotto 75 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Też miałem z tym hubem bugów problem, jak się na kierownicy śmigało. I tak, było trzeba starsze wersje używać lub jeszcze używałem Logitech Gaming Software zamiast tego, ale już nie pamiętam dobrze czy to było lepsze czy nie, więc nie będę tego polecać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się