Spychcio 279 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada To będzie uczta jeśli chodzi o granie. Kojima wyjął już dawno wnioski po pierwszej części co trzeba dopracować a co zmienić w kontynuacji. Dodatkowo mamy tutaj do czynienia z silnikiem Decima od Guerilla Games (Horizon Forbidden West), który jest obecnie (według mnie) nr.1 na rynku gier pod względem stosunku optymalizacji do jakości grafiki. Zapowiada się naprawdę konkretnie na PROsiaku. 1
Vulc 321 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada A jest sporo do poprawy, jak się obedrze grę z kultu Kojimy. Z drugiej strony takich motywów jakie serwuje w swoich grach, próżno szukać gdzie indziej. Jakoś specjalnie tej gry nie wyglądam, ale choćby z ww. powodów, ciężko ją skreślać. 1
azgan 452 Opublikowano 6 Listopada Autor Opublikowano 6 Listopada Byle to nie było znowu monotonne noszenie paczek z punktu A do B 🤭
Reddzik 311 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada Nie było nic w tym nudnego, szczególnie, że mamy wiele możliwości na roznoszenie paczek, w tym przeciwników, którzy nam uprzykrzają życie. Ja czekam na DS2, jedynka była jedną z najlepszych gier jakie zagrałem. 1
azgan 452 Opublikowano 6 Listopada Autor Opublikowano 6 Listopada Dla Ciebie nie było dla mnie było 😉. Ogrywałem z przerwami bo dłuższe sesje gdyby nie świetna muzyka i interesująca fabuła usypiały . Mam nadzieję że DS2 będzie lepsze pod każdym względem.
azgan 452 Opublikowano 15 Listopada Autor Opublikowano 15 Listopada (edytowane) Ale i tak jestem ciekaw tego tytułu i co finalnie z tego wyjdzie 🤭😉 Edytowane 15 Listopada przez azgan
Spychcio 279 Opublikowano 15 Listopada Opublikowano 15 Listopada Ciekawe jak wysoko Kojima ustawi poprzeczkę jesli chodzi o oprawę graficzną w Death Stranding 2. Myślę, że szczytowym osiągnięciem dla silnika Decima będzie i tak Horizon 3, który wyjdzie pod koniec tej generacji. Gra będzie już tylko na PS5/PRO a nie na PS4, więc Guerilla Games wyciągnie wszystko co się da:))
musichunter1x 101 Opublikowano 15 Listopada Opublikowano 15 Listopada (edytowane) Ten film to tyko zbiór scen z poprzednich filmów, ale niech będzie. Jestem ciekaw co ciekawego zrobi z tą grą. Pierwszy DS był robiony "szybko" i na nowych narzędziach. Horizona 3 nawet nie jestem ciekaw, bo to denne to co zawsze, ze skopiowanymi mechanikami z "najlepszych" serii... Jak ja nienawidzę wspinania z Uncharted / Assasyn wrzucanego wszędzie oraz wielkiej mapy z checklistą, która mogłaby być w każdej inne grze. Kojima bywa "cringowy" z postaciami, szczególnie pobocznymi, ale przynajmniej ma to jakiś smak, a nie niczym ta papka z matrixa, która zawiera wszystko potrzebne do życia człowiekowi. Edytowane 15 Listopada przez musichunter1x
Spychcio 279 Opublikowano 15 Listopada Opublikowano 15 Listopada Nie obrażaj papki bo moje codzienne płatki kukurydziane z mlekiem wyglądają tak samo A co do Kojimy, to nie lubię jak przesadza i niszczy klimat gry... jak w MGS... chodzenie w kartonie czy przyczepianie balonów do wrogów i odlatują w powietrze. Dramat.
musichunter1x 101 Opublikowano Czwartek o 14:41 Opublikowano Czwartek o 14:41 (edytowane) W dniu 16.11.2024 o 00:50, Spychcio napisał(a): przyczepianie balonów do wrogów i odlatują w powietrze Akurat balony są na podstawie prawdziwej techniki używanej przez wojsko, ale może nie na taką skalę jak w MGS:V - Fulton surface-to-air recovery system (STARS), also known as Skyhook. A karton to fajna sztuczka do zabawy i całe szczęście że MGS pozostał w swoim stylu. Może nie znasz starych filmów o sztuczkach z kartonem..., choć sam nie znam wszystkich z tego kanału, bo jest ich prawie 300 i nagrywał je na przestrzeni kilku lat. Raczej przeskocz od razu do 8 pozycji i potem 7, 5-1. Edytowane Czwartek o 16:14 przez musichunter1x
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się