Skocz do zawartości

Clair Obscur: Expedition 33


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wyszedłem w morze, a tam jakiś wielkolud, więc podpłynąłem z nadzieją, że będzie miły i nie silny, ale mam 25lvl i poskładał mnie jak chciał, atakował po 4 razy pod rząd, każdy z 3-4 kombo. Pal licho może bym podszedł do niego, ale nawet kilka tysięcy dmg nic mu nie robi, to bym walczył z 2-3 godziny i to na łatwym jest nie do zrobienia.

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano
5 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

Przedostatni boss miał taki czar co sprawiał że leczenie zadawało obrażenia.

Jeden z Chromatycznych nakłada skazę i zbija wszystkim postaciom HP do 1.

 

@musichunter1x

Nie, mimy są akurat proste. Mają tylko dwa ataki, łatwe do uniknięcia. Wystarczy je przełamać, a potem jest już z górki. Za to jest boss w Outerworldzie, na wodzie - ponad 2 miliony HP. Polecam na Ekspercie. :E 

2 minuty temu, Reddzik napisał(a):

atakował po 4 razy pod rząd, każdy z 3-4 kombo.

Niestety muszę Cię zmartwić - im mniej ma HP, tym dłuższe kombosy lecą. :E  Przynajmniej nagroda jest konkretna.

  • Like 1
Opublikowano
6 minut temu, Jaycob napisał(a):

 

Nie, mimy są akurat proste.  Wystarczy je przełamać

w Outerworldzie, na wodzie - ponad 2 miliony HP. Polecam na Ekspercie. :E 

Właśnie już zauważyłem że jednak chodzi wam o co innego, bo wdepnąłem w jakieś wielkoludy różnego typu. :E

Liczyłem na to, że mim to taki wróg gąbka na test wytrwałości, ale jednak przełamanie anuluje jego umiejętności.

 

Też gram na eksperckie i zaczynam rozumieć dlaczego jest automatyzacja QTE, ale uniki pięknie ożywiły ten gatunek. Gra często zapisuje i można biegać na pałę i testować wrogów, bo punkt kontrolny zawsze jest niedaleko.

Opublikowano
9 minut temu, musichunter1x napisał(a):

Gra często zapisuje i można biegać na pałę i testować wrogów, bo punkt kontrolny zawsze jest niedaleko.

Pisałem już wyżej.

Przed walką wystarczy wejść do ekwipunku, zmienić broń i od razu wrócić do tej samej - gra się wtedy zapisuje. Nie trzeba latać od flag.

Brakuje mi też przycisku "repeat”. Po co męczyć gracza do końca tury, skoro wiadomo, że przegrał? Metaphor: ReFantazio rozwiązał to dużo lepiej.

To samo z przeciwnikami niskiego poziomu, którzy atakują, trzeba wchodzić w walkę, choć padają na hita. W Metaphorze takich po prostu się eliminuje bez trybu walki. Dużo płynniej to działa.

  • Thanks 1
  • Upvote 2
Opublikowano

Polecam spędzić trochę czasu w obozie z innymi postaciami z dwóch powodów. Po pierwsze, można dowiedzieć się więcej o nich samych oraz o lore gry. Po drugie, osiągnięcie 4 poziomu relacji odblokowuje dodatkowe umiejętności.

1 godzinę temu, ODIN85 napisał(a):

Który masz lvl i ile masz kasy?

62lv/175k

Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, Jaycob napisał(a):

Nie trzeba latać od flag.

 

Brakuje mi też przycisku "repeat”. Po co męczyć gracza do końca tury, skoro wiadomo, że przegrał? Metaphor: ReFantazio rozwiązał to dużo lepiej.

 

Do flagi i tak biegam głównie po leczenie, ale dzięki za trik z bronią 

 

Zamiast "repeat" można ogłuszyć przeciwników i pobiec dalej. Strzał unieruchamia ich na kilka sekund i używałem tego do zbliżenia się, a gdy wróciłem do wcześniejszych lokacji, to do omijania wrogów.

Nie wiem czy w Metaphor też odnawiali się przeciwnicy.

 

A wracając do wrażeń...

Ciągle czymś mnie zaskakuje ta gra i jednak nie ma co dumać na początku, bo kolejne rzeczy dochodzą, które zmieniają możliwości. Teraz wpadł mi ten losowator ładunków w broni.

Takie gry mogłyby dodać darmowe resety postaci do jakiegoś poziomu, aby można było testować podstawy, a tak to kisi się zasoby od resetów.

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano
9 godzin temu, Jaycob napisał(a):

Polecam spędzić trochę czasu w obozie z innymi postaciami z dwóch powodów. Po pierwsze, można dowiedzieć się więcej o nich samych oraz o lore gry. Po drugie, osiągnięcie 4 poziomu relacji odblokowuje dodatkowe umiejętności.

62lv/175k

No to strasznie jest słabe że masz pewnie z 60h a tylko 10lvl więcej niż ja:E

8 godzin temu, Jaycob napisał(a):

150 kontr. :E 

 

 

 

To ten boss co tylko kontrami można go pokonać?

Opublikowano (edytowane)

Gram na poziomie Ekspert i często powtarzam walki, stąd więcej czasu poświęcam i mam wrażenie, że doświadczenie zdobywane po nich jest takie samo, jak na niższych poziomach (łatwym lub normalnym). Co faktycznie jest słabe - nagroda za wyższy poziom trudności powinna być większa, chociażby w postaci dodatkowego expa.

 

Weź jeszcze pod uwagę, że z każdym poziomem trzeba zdobywać coraz więcej doświadczenia, żeby wbić kolejny level, i na tym etapie fabularnym to już naprawdę leci jak krew z nosa. Do tego wszystkie dostępne poboczne miejscówki mam już wyczyszczone (nie mam jeszcze odblokowanego latania i nurkowania), więc opcje są mocno ograniczone.

 

Tak, chodzi mi o tego bossa przypominającego kamień - atakuje ciągle w ten sam sposób, a z każdą turą wydłuża swoje kombosy. Co ciekawe, poddaje się, gdy zbijemy mu życie do połowy.

:E 

Edytowane przez Jaycob
Opublikowano
Godzinę temu, tomek25 napisał(a):

Ja dopiero jestem na początkach gry, czyli później jest coraz trudniej?

Co chwilę się zmienia. Łatwo trudno łatwo:E

1 godzinę temu, Jaycob napisał(a):

W końcu:

 

 

 

Dawaj znaka czy 150k przekraczasz.

Opublikowano
1 godzinę temu, Pavel87 napisał(a):

Teraz to będziesz kosił

A no. To nie to samo co 9999:

Zrzut-ekranu-23.png

 

Na razie mam to ustawione tylko na jednej postaci. Muszę odblokować dla wszystkich. Teraz damage będzie szedł w miliony.  :E 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...