Tombycz 33 Opublikowano 1 Listopada 2024 Opublikowano 1 Listopada 2024 Ulepszenia graficzne GTA V, które trafiły na konsole w 2022 roku, w końcu wkrótce pojawią się na PC Prawie trzy lata temu Rockstar dostarczył rozszerzoną i ulepszoną wersję Grand Theft Auto V nowej generacji na konsole Xbox Series X|S i PlayStation 5. Zawierał ulepszenia graficzne, krótsze czasy ładowania, a nawet możliwy do pominięcia prolog fabularny dla GTA Online. Po całym tym czasie wydaje się, że Rockstar w końcu zdał sobie sprawę, że port na PC wciąż żyje i kwitnie, a te aktualizacje nigdy nie pojawiły się na platformie. Pod koniec nowego wpisu na blogu GTA Online Community Update autorstwa Rockstar, firma w końcu wspomniała, że "bardzo pożądane" funkcje pochodzą z wersji na PC. "Jest jeszcze wiele do zrobienia, w tym trwające cotygodniowe wydarzenia specjalne i bonusy, świąteczne obchody, prezenty, niespodzianki, a także plany wprowadzenia bardzo pożądanych funkcji GTA Online na PlayStation 5 i Xbox Series X|S na platformę PC w nowym roku" – powiedział Rockstar Chociaż dokładne ulepszenia, które otrzymują gracze na PC, nie zostały szczegółowo opisane, przynajmniej aktualizacje wersji konsolowych powinny zostać przeniesione wraz z aktualizacją. Obejmowało to odbicia oparte na ray tracingu, gęstsze tłumy NPC i ruch drogowy, lepsze tekstury, lepsze efekty, dźwięk 3D, HDR, dzikie zwierzęta i inne ulepszenia. Ulepszone czasy ładowania i przełączania postaci były zasługą wykorzystania dysków SSD na nowoczesnych konsolach, więc na PC powinno to nadal zależeć od tego, z jakiego rodzaju pamięci korzysta gracz. Konkretna data premiery aktualizacji Expanded and Enhanced na PC również nie została jeszcze ogłoszona, choć powinna nastąpić wkrótce, ponieważ Rockstar twierdzi, że nadchodzi "w nowym roku". Firma niedawno dodała również rozwiązanie zapobiegające oszustwom do GTA Online. Prawie dekadę po premierze gry włączenie usługi trybu jądra BattlEye Anti-Cheat miało na celu rozwiązanie ogromnego problemu z oszukiwaniem w wersji na PC. Spowodowało to jednak zablokowanie graczy na Linuksie i Steam Decku dostępu do oficjalnych serwerów dla wielu graczy.
Phoenix. 4 722 Opublikowano 2 Listopada 2024 Opublikowano 2 Listopada 2024 https://wccftech.com/gta-online-pc-ray-tracing/
Phoenix. 4 722 Opublikowano 2 Grudnia 2024 Opublikowano 2 Grudnia 2024 Już za chwilę: https://www.ppe.pl/news/358371/nowy-zwiastun-gta-6-nadciaga-rockstar-games-moze-przygotowywac-sie-do-publikacji.html
Kris194 4 717 Opublikowano 6 Stycznia Opublikowano 6 Stycznia Jedna z najbardziej irytujących rzeczy w GTA V wyjaśniona
Kris194 4 717 Opublikowano 7 Stycznia Opublikowano 7 Stycznia (edytowane) 10 osób, 6 lat i to bez dostępu do narzędzi, które ma R* i jedynie w wolnym czasie. Edytowane 7 Stycznia przez Kris194 1
JeanPepin 333 Opublikowano 7 Stycznia Opublikowano 7 Stycznia Jakis pozew już był czy R* jeszcze szykuje 1
Kris194 4 717 Opublikowano 16 Stycznia Opublikowano 16 Stycznia https://rockstarintel.com/gta-v-liberty-city-preservation-project-mod-shut-down/ Kij im w szprychy, sami nic nie tworzą ale mody będą zdejmować bo ktoś miał czelność przenieść Liberty City do GTA V z jakością jakiej oni by nigdy nie osiągnęli. 1 1
AndrzejTrg 2 741 Opublikowano 16 Stycznia Opublikowano 16 Stycznia To są niby naruszenia praw autorskich... a już od dłuższego czasu się spekuluje o remasterze GTA IV gdzie taki mod zmiótłby ten remster z powierzchni ziemi a jak wiadomo take-two do swoich pieniędzy innych nie dopuści
Kris194 4 717 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia (edytowane) Joe Rubino, były dev w Rockstar Games, potwierdza, że anulowanie DLC do GTA V było decyzją w zasadzie czysto biznesową To tylko kolejny kamyczek do ogródka teorii, według której przestano zarabiać pieniądze aby tworzyć dobre gry a zaczęto tworzyć gry aby zarabiać duże pieniądze. Edytowane 26 Stycznia przez Kris194
Kris194 4 717 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia (edytowane) Dotarliśmy do miejsca, w którym GTA V można ograć już nawet na telefonie Jak tak pójdzie to za chwilę oprócz telefonu w kieszeni będzie trzeba nosić SSD Edytowane 29 Stycznia przez Kris194
Phoenix. 4 722 Opublikowano 20 Lutego Opublikowano 20 Lutego https://www.ppe.pl/news/363934/grand-theft-auto-v-z-wielka-aktualizacja-na-pc-gra-otrzyma-m-in-wsparcie-amd-fsr-3-1-dlss-3-oraz-rt.html 1
Reddzik 2 765 Opublikowano 20 Lutego Opublikowano 20 Lutego Nigdy nie grałem w GTA5, teraz będzie okazja odpalić darmówkę na Epicu Cytat Technical Enhancements: Depending on hardware support, GTAV players on PC who upgrade will be able to enjoy: Ray tracing features only available on PC such as ambient occlusion and global illumination — plus ray traced shadows and reflections first debuted on consoles Support for AMD FSR1 and FSR3, and NVIDIA DLSS 3 Faster loading times using SSD and DirectStorage on supported devices and configurations Enhanced support for higher resolutions, higher aspect ratios, and higher framerates DualSense® controller support, with adaptive triggers Enhanced audio with support for Dolby Atmos and improved fidelity of speech, cinematics, and music 1
Kris194 4 717 Opublikowano 20 Lutego Opublikowano 20 Lutego 4 minuty temu, Reddzik napisał(a): Ray tracing features only available on PC such as ambient occlusion and global illumination — plus ray traced shadows and reflections first debuted on consoles Szkoda, że cała reszta będzie leżeć tak jak leżała bo przeszedłbym to jeszcze raz
lamparcicho 697 Opublikowano 20 Lutego Opublikowano 20 Lutego W sumie fajnie, tylko raz przeszedłem i niewiele pamiętam i przyda się jako benchmark Wymagania też znośnie chociaż niektóre starsze pecety przy ustawieniach na max pewnie się nie tylko zagotują 2
Eltik 39 Opublikowano 20 Lutego Opublikowano 20 Lutego nie wiemy czy usuna MSAA i wstawia cos innego np TAA albo TSR?
lamparcicho 697 Opublikowano 20 Lutego Opublikowano 20 Lutego DLAA z DLSS'a pewnie dadzą i może ten native AA z FSR 3.1 1
Kris194 4 717 Opublikowano 20 Lutego Opublikowano 20 Lutego (edytowane) Ja chętnie obadam głównie ze względu na nowe API, podejrzewam, że na tym samym sprzęcie co mam obecnie będzie chodzić lepiej na tych samych ustawieniach Edytowane 20 Lutego przez Kris194
Brolly 764 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego Nie grałem w GTA V więc będzie teraz okazja jeszcze trzeba promkę na steam wyczaić
Dominix 405 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego Ah te czasy kiedy byla ekipa z PCLaba i sie na multi cisnelo, napady, wyscigi czy wbicie na sesje i robienie rozpierduchy z randomami, do czasu az cheaterow bylo tyle ze juz nie bylo sensu odpalac multika. Moze sobie odpale z ciekawosci, fajnie jakby multi bylo jakos grywalne to mozna by wiecej pograc.
Kris194 4 717 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego 4 godziny temu, Phoenix. napisał(a): To "Legacy/Original" to jakiś build z X360? Wersja PC z pewnością tak nie wygląda.
Phoenix. 4 722 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego Nie wnikam ale do porównania to daj ten sam kadr a nie każde po mieście
Brolly 764 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego (edytowane) Ciekawe czy dadzą jakiś trailer gameplay z pc z tego update, pewnie dzień przed premierą Edytowane 26 Lutego przez Brolly
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się