Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Gość ma często bardzo irytujący sposób mówienia i jest gówniarzem, co też nie pomaga w jego ocenie, ale moim zdaniem ogólnie to w większości tego co mówi ma rację.

 

Ale na forum to nasze eksperty (obym bana za to nie dostał) powtarzają, że MSAA is dead i tak dalej, że to się już nie da i że "RT nas zbawi, amen ";)
 

 

Wrzucam tutaj, bo MSAA się łączy z VR tak samo jak HL:Alyx.

 

I pomyślmy teraz jak by chodził MS FS2024 jakby tam oświetlenie i engine dostosowano pod VR.

Moim zdaniem poza mniej realistycznym światłem, gra by zapierdalała na 4070ti jak teraz na 5090, o żylecie w ruchu zamiast TAA/DLSS nie mówiąc,

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano (edytowane)

https://www.uploadvr.com/meta-cto-responds-to-quest-performance-regression-battery-saver-issue/

 

Traktujemy sprawę bardzo poważnie. Tą sprawę wyjaśnimy z (self-ciach) do samego końca.

Bardzo cenimy feedback.

Traktujemy sprawy poważnie.

Przyjrzymy się problemowi.

Rozumiemy, że to poważny problem, bo developerzy z tego żyją.

 

 

cały news odcedzony z PRowego blablabla wygląda tak:

 

 

 

 

 

 

The end.

Edytowane przez VRman
Opublikowano (edytowane)

https://www.roadtovr.com/industry-insider-valve-xr-headset-deckard-release-2026/

 

XR?

 

bulwa IKS AR?

 

:sciana::cenzura:

 

Jak Valve nie tylko pobiegło za modą standalone ale i za modą na MR/XR to będzie z tego klapa jak Steam Machines, a do tego ludzie niekumaci wezmą to i zrobią sobie z tego powód do twierdzenia, ze VR gaming nie ma sensu :/

 

Co kolejny news o tym sprzęcie od Valve to gęstsze czarne chmury i woń szamba.

 

Jeszcze tylko niech plotki o otwarciu Steama na Xboxa się potwierdzą i można cały ten bajzel zwany PC gaming zamiatać i do śmietnika...

Edytowane przez VRman
Opublikowano

VR gaming jest aktualnie martwy więc to oczywiste że Valve będzie próbować czegoś chociaż trochę nowego ale na pewno nie tego co już padło. 

 

15 godzin temu, VRman napisał(a):

PC gaming zamiatać i do śmietnika...

A PC gaming nie wiem co ma z tym wszystkim wspólnego? :D

PCMR przeżyje te wszystkie wypierdki które pojawiają się i znikają 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Tu się z Wami nie zgodzę. Gdyby Valve zaczęło podchodzić do VR tak jak naiwniacy myśleli, że podchodzi w okolicach premiery Alyxa, to cały VR gaming by się mógł od tego rozruszać.

 

- sensowna cena

- brak MR (niższy koszt, miejsce, bateria, koszt softu, skupienie się developerów na jednym, tym co najlepsze)

- inside out tracking mógłby być

- prawdziwy port video dla PC

- lekka waga, bo bez "compute unit", współpraca ze Steam deckami. Pierwszy - do streamowania gier 2D/3D z PC. Drugi - do zasilania mniej wymagających gier VR. Do tego wersja Decka "pro", w formie cięższego klocka noszonego na biodrze, placach czy gdziekolwiek, powiedzmy z poborem 40-50W bez wyświetlacza - tu już byłaby przepaść względem Questa 3

- 1-2 system sellery ala Alyx na premierę i od razu zapowiedzi 1-2 rocznie na następne dwa lata, co dałoby sygnał odwrotny do tego jaki Sony dało z PSVR2, czyli "nieee, nie kupię, bo nie wiadomo czy będą to wspierać i czy będzie w co grać". 

 

Nikt nie mówi, że musi być 4K na oko, nikt nie oczekuje obrazu po wifi w jakości kabla. Nikt nie oczekuje, że na tym da się pograć w MS FS 2024 w VR. Ale dałoby się zrobić sporo.

 

 

A PC gaming wspomniałem, bo tak samo go dobijają wielkie korpo jak VR. Odpowiednik Geforce 2 MX kosztuje dziś 2600zł. Stutter Engine 5 w większości nadchodzących gier AAA, chamski windows ze szpiegowaniem i reklamami, gówniane sterowniki, palące się wtyczki, gówniane niewyłączalne TAA, "optymalizacja" na zasadzie "to se włącz FG" itd. itd. itd. 

W końcu ludzie odepchnięci od PC gamingu przesiądą się na konsole i później streaming i desktopy przestaną istnieć poza zastosowaniami profesjonalnymi. Tak jak przestały istnieć dla Pani Jadzi, która kupowała 20 lat temu kompa do internetu i fejsika/naszej klasy. Może zostanie jakaś nisza dla ludzi chcących sobie zrobić choinkę diodami RGB i szpanować przed kolegami z klasy chłodzeniem wodnym z podświetlanymi rurami. Ale PC gaming jaki znamy już teraz jest jak schorowany 100-latek, któremu co chwila jakiś chuligan wali w głowę piąchą. Długo tak już nie pociągnie.

Edytowane przez VRman
Opublikowano (edytowane)

Tak jak star warsy disneya nie odniosły sukcesu. A ostatnio wypuścili do kin te filmy sprzed ery disneya, sprzed 25 lat. I wiesz co? I ludzie tłumem ruszyli do kin.

 

PSVR2 nie odniosło sukcesu bo to sprzęt dla graczy core, a nie casuali. Ci się jakoś interesują i widzieli co Sony robi. Równie dobrze na pudełku Sony mogło dać napis "mamy VR w dupie".

Przecież wszyscy, absolutnie wszyscy na premierę mówili głównie o obawach bo źle to wygląda w sensie zaangażowania Sony w dostarczenie gier.

A jak się to kończy branża się przekonywała od lat 90tych wielokrotnie. Nie ma gier = nie ma sukcesu. Proste.

PSVR1 było traktowane poważniej przez inny, ówczesny zarząd Sony. 

A tak? Jakieś poronione pomysły odnośnie tego czym jest PSVR2, potem Gran Turismo w 60fps zamiast 90, to samo Horizon, który też nie był tym system sellerem którym być powinien. Potem głównie popierdółki konwertowane z Questa. Zawalenie kompatybilności z PSVR1. Olanie wszystkiego tak, że nawet F1 2023 i 24 mające pełny support dla PCVR nie dostało supportu dla PSVR.

Gówniane fresnele. Poroniony pomysł pójścia w OLED bo dział marketingowy wymyślił "o, jest moda na HDR, damy HDR!"

Rozmyty obraz w ruchu. Jakiś śmieszny pół-support dla PC.

 

Branża VR gamingu zdechła nie dlatego, że się ludziom nie chce w to grać (są takie osoby, jak Ty, spoko, każdy ma prawo do własnej opinii) tylko dlatego, że zaoferowano graczom gówno i potem uznano, że skoro nie chcą jeść gówna, to nie ma co inwestować w restauracje.

Edytowane przez VRman
Opublikowano

No jedno wynika z drugiego, brakowało dobrych gier przeznaczonych pod VR. I PS5 mogło być naprawdę przełomem, tanie gogle i dużo gier zaprojektowanych od zera (ale dobrych, a nie gunwo gierki). A tak mamy mało gier, a dobre wymagają mocnego sprzętu i drogich gogli, bo latanie "pro" na Q3 to dramat i się odechciewa. 

  • Upvote 1
Opublikowano

o, proszę. Podejście BRANŻY do gier VR:

https://www.uploadvr.com/ping-pong-club-apple-vision-pro/

 

hand tracking :hahaha:

 

I to jest zajebisty symbol obecnej katastrofy. Do tej gry podejdzie ktoś kto nie zna VR, zobaczy jak się gra w pingla w ten sposób i powie "aha, no fajna zabawka, pograć można dla jaj na zakrapianej imprezie, przez 10 minut". Nawet nie pomyśli, że gdyby był kontroler, a nie nieprecyzyjny i mający potężnego laga hand tracking, to grałoby się zupełnie inaczej.

Tak samo z branżą gier PC VR. Też wypadłoby sporo lepiej jakby były dobre gry, a nie same konwersje z popierdółkowatych Questów i gry, gdzie support się olewa na premierę (MS FS 2024)

To jest dokładnie to o czym przestrzegali założyciele Oculusa w 2014 i 2015r. używając sformułowania "poisoning the well".

Ludzie nie chcą PC VR bo PC VR jawi im się jako drogie, a badziewne i irytująco niedorobione. Jak pingpon oparty o hand tracking. Ale tak jak można odpalić Elevel na kontrolerze i złapać na całe lata graczy jak Wu70, tak samo możnaby sprawić, że PC VR byłby atrakcyjny. Ale nie. Bo nie to wyszło krawaciarzowi w Excelu.

  • Like 1
Opublikowano
43 minuty temu, slafec napisał(a):

Pytanie - co to znaczy tanie gogle? Przy PSVR2 było ciągłe narzekanie, że akcesorium kosztuje więcej niż konsola itd.

I dlatego poniekąd nie odniosły sukcesu, były zbyt drogie. Serio Sony mogło rozegrać to lepiej, coś na wzór Kinecta z Xboxa. 

Opublikowano
30 minut temu, galakty napisał(a):

I dlatego poniekąd nie odniosły sukcesu, były zbyt drogie. Serio Sony mogło rozegrać to lepiej, coś na wzór Kinecta z Xboxa. 

Cena była do przyjęcia.

Nawet bym je kupił, ale Sony odwaliło numer , że gry z PSVR1 nie będą działać a miałem już nazbierane sporo sztuk z plusa itp, więc olałem bo śmierdziało mi powtórką z Vity którą Sony olało jak się za słabo sprzedała.

  • Upvote 1
Opublikowano
8 godzin temu, slafec napisał(a):

 

P.S. XR to też VR.

No tak, ale jakimś dziwnym trafem jak jakieś korpo używa XR to się potem okazuje, że bardziej ich interesuje MR, fashion, lifestyle, non-gaming + ew. casualowe popierdółki z oprawą z przedszkola

8 godzin temu, slafec napisał(a):

Wymieniasz cechy gogli, które raczej zarezerwowane są dla rynku premium i jednocześnie na pierwszym miejscu oczekujesz "sensownej" ceny. Jedno i drugie niestety się wyklucza. Jeśli Deckard będzie kosztował 1k$+ to znowu skończy się na chwilowej zabawce. Media sobie na początku popiszą jaki to świetny sprzęt, a później będzie VR (lub XR ;)) IS DEAD.

Bigscreen Beyond czy inne droższe marki nawet na obecnym rynku entuzjastów PCVR, w ankietach Steam, zajmują łącznie nieco ponad 1%.

Valve ma możliwości. Nie jak Bigscreen. Oni mogliby planować pod konkretne rozbujanie rynku. To oznaczałoby inne rozmowy z kontrahentami na podzespoły, bo większy wolumen, to niższa cena. Poza tym to, że małe firemki i pazerne korpo doją, nie znaczy że inaczej się nie da. Poza tym Valve może zastosować strategię jak Sony, MS i Nintendo w kilku generacjach konsol wcześniej - odbijać sobie brak zarobku na sprzęcie poprzez zarabianie na grach. 

 

8 godzin temu, slafec napisał(a):

Pytanie - co to znaczy tanie gogle? Przy PSVR2 było ciągłe narzekanie, że akcesorium kosztuje więcej niż konsola itd.

Jak mi ktoś powie, że chce 10 tys. za rozpadającego się Fiata 126p, to powiem, że drogo i że nikt tego za tyle nie kupi.

Jak mi ktoś powie 50 tys. za zdrowe Ferrar F430 to powiem, że okazja i ludzie się na to rzucą.

 

PSVR2 po pierwsze powinno oferować więcej dla graczy core. Ci nie narzekali, że PSVR2 jest za drogie. To casuale narzekają. I gracze core, którzy widzą, że sprzęt jest do dupy i że Sony w ogóle zdaje się nie mieć zamiaru dostarczyć porządnych gier (mowa o opiniach na premierę, wtedy się podejrzewało, a teraz to od dawna pewne, że Sony wyrzuciło VR do kosza i jak się odczepione wagoniki skończą toczyć z rozpędu, to nastąpi rozebranie torów)

Co innego wydać 3000zł na gówniane VR aby pograć w może 3 zajebiste gry przez rok i potem koniec, a co innego wydać 6000 na sprzęt dostarczający nonstop radochę przez pół dekady lub dłużej. To przykład. 6000 to trochę za dużo jak na celowanie w rozbujanie rynku VR. 

8 godzin temu, slafec napisał(a):

A jaki inaczej sterować w AVP, skoro tam nie ma fizycznego kontrolera?

Bo to nie jest sprzęt do gier. I próby robienia na niego popierdółek to jest to "poisoning the well". W sensie, że wielu laików tylko z tym się zetknie, zapamięta "kolejna popierdółka jak Wii, bez sensu" i nie sprawdzi innego VR. Co gorsze, takie osoby mogą udzielać odpowiedzi w ankietach, które potem debil-krawaciarz daje jeszcze większego debilowi w wielkim korpo, i potem im wychodzi "VR jest martwe, nikt tego nie chce". Dlatego mnie to tak wkur(z)a jak widzę tego typu newsy. VP nie ma kontrolerów, co da się naprawić dodając kontrolery, ale i tak nie wydasz na to gry, bo 1% posiadaczy VP je kupi. Ale przede wszystkim ma problem z display persistence - czyli po prostu wyświetla kupę w ruchu. A to akurat jest fundament zajebistości VRu. Do gier to absolutny mus. VP to nie jest sprzęt do gier i kropka. 

 

8 godzin temu, slafec napisał(a):

 

Przesadzasz. Na zakrapianej imprezie bałbym się oferować gościom sprzęt za 3.5k$.

No to zamieniam na salon apple'a, wallmarta czy co tam mają ;)

8 godzin temu, slafec napisał(a):

Ciekawe na czym stanęła współpraca Apple i Sony. Już jakiś czas temu pojawiły się plotki, że AVP ma wspierać Dualsense.

O tym już pisałem wyżej - nie każdy posiadacz VP będzie zainteresowany kupnem.

8 godzin temu, slafec napisał(a):

P.S. Apple nie stawiało na gaming (ani na VR, bo bali się tego słowa), także słabo wybierasz argumenty pod swoją tezę.

Thank you, Captain Obvious. 

Przecież ja nigdy nie pisałem, że Apple było zainteresowane grami. Dopiero jak stało się jasne, że finansowo VP to wtopa, to pewnie poszło

- co tam w tych MRach, XRach i VRach ludzie robią?

- noo.. tego.. no na Questach to grają w gry 

- aha, no to zróbcie coś, żeby u nas też grali

- ale..

- co?

- a nic szefie, nic

 

8 godzin temu, galakty napisał(a):

I dlatego poniekąd nie odniosły sukcesu, były zbyt drogie. Serio Sony mogło rozegrać to lepiej, coś na wzór Kinecta z Xboxa. 

Jak na VR na PS5 nie, nie było zbyt drogie. Jak na PSVR2 w tej formie - było tak średnio. Jak na PSVR2 w tej formie i w tej sytuacji (obawy że Sony zakopie sprzęt jak Vitę) to było w cholerę za drogie

 

Co do pomysłu z Kinectem - tak. To byłby dobry pomysł. A jeszcze lepszy to byłby wydać to PSVR2 w 2020 a nie dwa lata później, z supportem dla większości gier na PSVR1 i supportem dla PC, co by nakręciło sprzedaż sprzętu i pomogło całemu VR, poprawiając kondycję PSVR2 i perspektywy dla developerów.

Oczywiście nie powinni oferować TYLKO PS5 z PSVR2, ale bundle w super cenie i takie skonfigurowanie, żeby ludzi zachęcić, nawet chamkim "upsellem" - to tak.

Np. model z PSVR mógł mieć większy dysk czy coś innego uatrakcyjniającego ten model.

 

 

O, pisałem tego posta na żywo - czytając zaległe posty, a tu widzę kolega napisał dokładnie to samo - że ludzie się bali o powtórkę z Vity. Tego typu głosy było słychać dosłownie wszędzie tam, gdzie są gracze core. WSZĘDZIE.

Opublikowano
11 godzin temu, barti_srarti napisał(a):

Co polecacie bardziej sony psvr 2 czy meta quest 3s ? Oczywiscie ps5 mam , pc z rtx 3070ti tez jak coś mam. Chetnie bym sprawdzil HL Alyx i wiem ze do zestawu od sony przystawke do pc potrzeba ale to nie problem 

Zwykła 3 ze względu na soczewki. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, slafec napisał(a):

Valve ma możliwość. Jakie? Ile gier wydali w ostatnich 10 latach? Ile milionów sprzętu sprzedali?

To nie jest Sony ani Nintendo.

Finansowe, influencyjne. 

3 godziny temu, slafec napisał(a):

Zresztą nawet Sony nie jest w stanie zapewnić dużej ilości własnego vr contentu, bo (tu zaskoczenie) tradycyjny gaming jest ważniejszy/bardziej opłacalny.

 

Przecież to nie dlatego Sony olało VR, bo nie było w stanie. Jeśli nawet wieloletnia szycha i ojciec PSVR mówi, że problem był w podejściu nowych władz, to o czym Ty chcesz tu dyskutować. Sonie nie zapewniło contentu dla VR bo zarząd dał dupy, end of story.

 

3 godziny temu, slafec napisał(a):

Serio oczekujesz od Valve, że jak Meta z uporem maniaka, rzucą wszystko i przez najbliższe 10lat+ będą srogo inwestowali w VR (obecnie niecałe 2% użytkowników Steam)? A skąd mają brać na to pieniądze? Z wyprzedaży Steam?

Niepotrzebnie chcesz do sprawy podchodzić biegunowo. Albo zero albo max. Tymczasem po środku jest spore pole do popisu. Poza tym nikt nie karze niczego rzucać. I nie 10 lat. Mądre podejście rozkręciłoby branże VR gamingu, a poźniej by się już ona toczyła sama. I co ma procentarz użytkowników Steam do gadania? 

Jeszcze raz: Procentarz ludzi chcących chodzić do kina na nowe Disneyowe gwiezdne wojny = dupa.

Ale jak puścili do kin stare SW sprzed 25 lat = tłumy.

Chcesz inny przykład to może tak: To jakby zamknąć wszystkie piekarnie w kraju i pozwolić ostatniej robić tylko zgniły chleb, a po roku "widzisz, nikt nie chce kupować chleba, piekarnie nie mają sensu". 

 

Gówno mnie te procenty obchodzą. PODSTAWOWYCH rzeczy nie kosztujących nic nie zrobiono. Na PC VR lano już od chyba 2018r. gdy Carmack wyszedł na scenę i bez cienia grymasu żenady na twarzy powiedział

- nie róbcie gier VR na PC, bo potem nie uda się wam ich sportować na mobilki. Róbcie pod mobilki, a potem konwertujcie na PC

 

A jak zapytasz graczy PC czy chcą VR to 3/4 mówi "niee, pierd(zie)lę te przedszkolnie wyglądające minigierki z grafiką ala rok 1999".

Zobacz co zrobił Alyx. Mimo chorej ceny ile się Indexów sprzedało. Spora ich część właśnie dlatego, że ludzie zobaczyli w końcu normalną, dużą, porządną, dobrze zrobioną gierkę VR i spora część uwierzyła, że to początek. Tymczasem to był początek i koniec.

 

3 godziny temu, slafec napisał(a):

Nie wiem po co ten przykład z maluchem.

bo jest dobrą analogią

 

3 godziny temu, slafec napisał(a):

Zwłaszcza że PSVR2 oferuje funkcje z highendowego segmentu np. eye tracking, haptyczne wibracje w kontrolerach i headsecie, adaptacyjne triggery, HDR, OLED itd. 

u poza czernią OLEDu żadna z tych pierdół nie jest warta kosztu, a OLED przyniósł więcej wad niż ta czerń. HDR to tragiczna w skutkach pomyłka.

Chyba, że haptyka to różnica w koszcie sprzętu rzędu 1-2$ to spoko. Reszta? Tylko szkodzi jak eye tracking - gówno dał w grach, bo nie ma gier. Za to pięknie podniósł ceny w krytycznym momencie (na premierę). Jak do headsetów za 5000$ zaczną dodawać poduszkę pierdzącą jaką bawił się Leslie Nielsen w wywiadach, to nie będzie znaczyło, że obecność takiej poduszki poprawi sprzedaż i aktywność użytkowników tego sprzętu.

Ten sprzęt był niepotrzebnie drogi i niepotrzebnie gówniany. Można było dużo lepiej. 

3 godziny temu, slafec napisał(a):

Casuale są bardzo ważni i nie powinni narzekać. Na PS5/ Switchu jakich graczy jest najwięcej? Już widzę te kolejki po super sprzęt za 6k

Casuale się nie nadają do VRu. Kompletnie. Można za to umiejętnie ich konwertować do graczy core/pasjonatów z czasem, robiąc z nich cegiełki do budowy nowej, prężnej branży gier - VR.

Casualami się zajęła już Meta. Skupienie się na nich to strzał w stopę. No i skoro rozmawiamy o Sony to nikt nie oczekiwałby sukcesu sprzętu za 6K. Co do Valve - to zależy. Moim zdaniem lepiej byłoby zrobić fajny sprzęt sporo taniej, ale za 6K też by się dało, tylko trzebaby pójść nie w to co nieświadomi gracze sugerują w ankietach, a w to co naprawdę wynosi radochę z grania w VR na wyższy poziom. No i można by skorzystać z tego co wyniosło pecety - modułowość. Sprzęt podstawowy, a jak ktoś chce to może później wymienić np. moduł z wyświetlaczem i optyką.

Jeszcze raz to podkreślę: 80% problemów VR gamingu NIE ŁĄCZY się prawie wcale z finansami. Jakby zrobili megazjebisty headset, ale tak się zabrali do tematu jak Meta czy Sony z PSVR2 to nawet jakby kosztowł 5000$ a sprzedawany byłby za 300$, to i tak by rynek VR nie rozkwitł.

To jak sprzedawać samochody z zaciągniętym ręcznym i nie informować, że można ten hamulec zwolnić i wtedy auto może robić za coś więcej niż metalowy namiot na ogródku.

Tragicznie debilne podejście ze strony osób nie mających zielonego pojęcia nie tylko o VR, ale o graczach, ich oczekiwaniach i samych grach. Może nie w przypadku Valve akurat, ale Meta, Sony po 2019r. zdecydowanie tak. Valve? Nie wiem. Może to, a może po prostu wyje bambosz "góry" i Gabena.

 

3 godziny temu, slafec napisał(a):

Wii to najlepiej sprzedająca się konsola 7 generacji. Sprzedaż na poziomie 100 mln+ i sporo kultowych gier, które wykorzystywały sterowanie ruchowe. Wii Remote to przodek obecnych kontrolerów VR.

Jeśli już to porównuj AVP do Kinecta, bo tam ciało robiło za kontroler.

Dwa i dwa jest cztery, a George Washington był pierwszym prezydentem. (pozdro dla tych co kumają skąd to cytat)

No i?

O czym to i dlaczego to napisałeś to nie wiem.

 

Ogólnie to za dużo słuchasz "ekspertów łod byznesu" i pseudoekspertów od wszystkiego, a za mało osób rozumiejących VR.

Dla przykładu tu masz gościa

https://www.youtube.com/@MrVRVoice/videos

który rozumie całkiem sporo. Ja się z nim w 40% nie zgadzam tam, gdzie jego opinia wynika tylko i wyłącznie z jego gustu i jest przez to moim zdaniem mylna, bo subiektywna, ale bardzo dużo mądrego można usłyszeć. Podobnie jak posłuchasz developerów, którzy mają na koncie dobre gry. 

VR to trudny temat. Nawet legendarny John Carmack nie ogarnął i do dziś pierdzieli momentami straszne głupoty. Ludzie którzy zakładali Oculusa przypadkiem mówili tym samym głosem co ja ci rozumiejący temat. Iribe się ponoć autentycznie wkur(rzy)ł jak Meta zaczęła olewać PC i iść w stronę jak najniższego kosztu. On i Palmer w 2014 i 2015 mówili masę mądrych rzeczy. Gdyby tylko Meta trzymała się tego podejścia, to VR gaming byłby dziś spopularyzowany i  w rozkwicie. Niestety Meta robiła prawie wszystko dokładnie odwrotnie.

VR to temat wyjątkowo nieprzyjazny korpo krawaciarzom. Równie dobrze możesz postawić na czele orkiestry osobę od urodzenia głuchą i potem się zastanawiać czemu nikt nie przychodzi do filharmonii na koncerty. Albo gadać ze ślepym o kolorach.

Nawet sami gracze często mają potężny problem ze zrozumieniem i odpowiednim podejściem do tego medium. Znam wielu, co na siłę chcieli w VR mieć to za co lubili gry 2D i po miesiącu sprzedawali headset, bo im nie podeszły np. gry na rywalizację. Chcieli tych samych emocji co w Fortnite'ach, CSGO, Valorantach, CoDach, albo chcieli gier filmowych nastawionych na fabułę, albo jakiegoś souls-like'a, a tu żadnego wybitnego tytułu na VR nie ma, często grafa ma słabe tekstury i brak ostrości jaką znają z grania w 4K na kompie, więc "eeee.. bez sensu". 

No skoro gracze tak potrafią się wyłożyć, to wyobraź sobie decyzje podejmowane przez kogoś, kto ostatnio regularnie w coś grywał 30 lat temu, a ma naturę taką, że nic poza potężnym wyzwaniem dla szarych komórek go nie interesuje i uznaje jakikolwiek gameplay za stratę czasu, a graczy widzi jako dzieciarnią i debili którzy "hehehe, ma 30 lat a jeszcze  w durne gierki grywa, co za looser".

 

No i jesteśmy gdzie jesteśmy. 

(ostatni fragment jest o Carmacku, Palmerze Luckey i przede wszystkim szychach Mety i Sony obecnie)

Edytowane przez VRman
  • Upvote 1
Opublikowano

Dobra, ja mówię pas, bo nie skończymy nigdy :D

 

 

Tymczasem

https://www.uploadvr.com/v-racer-hoverbike-quest-release-date/

 

Nic nie widać, a dokładnie w ten sposób zmontowane trailery wielokrotnie potem okazywały się trailerami gry bardzo słabej (sprawdzałem kilka ścigałek na Questa) więc zalecam się na razie nie nakręcać, ale przynajmniej nie kolejna gierka MR i nie o różowych uśmiechniętych kwiatkach, więc cieszę się, że choćby jest nadzieja na niezły tytuł na Questa.

 

A tu VR jakie pociągnęłoby PS1

https://www.uploadvr.com/neon-cipher-release-date/

 

Co to k(urtk)a. w ogóle ma być :/

 

 

Opublikowano

Nie ma to jak dzień bez zapowiedzi Pimaxa: 140° undistorted FOV: Crystal Super Ultrawide

 

Wiem wiem @VRman ten wstrętny pimax zapowiada tylko 140 kiedy potrzebujesz 200 a cała reszta utknęła na 100 :D

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...