Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No właśnie, w LE wybór na tym polegał, że albo trade albo lepszy loot. No to ja wystartowałem w PoE na SSF właśnie z myślą o skoku na itemy :boink:

Edytowane przez Marcusfff
Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, MAKU napisał(a):

Jak wygląda sprawa z multi? Da się grać w duo? Czy gierka bardziej solo poprzez system skalowania?

W dwóch(i więcej) grać się da, ale....

 

Sensu to nie ma, tak samo jak nigdy nie miało PoE. System skalowania faworyzuje zabawę solo.

Edytowane przez Imm
  • Thanks 1
Opublikowano

Jak nie ma sensu to dla mnie plus, ja tam wolę solo, a bonusy jakieś minimalne spoko dla grupy.

 

Jak jest np ze skalowaniem przeciwnika, jest trudniej w większej grupie?

 

Bo wiem że nie skaluke się z poziomem gracza, a z ilością graczy?

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, galakty napisał(a):

Póki co utknałem na Rathbreaker, dopóki nie przywołuje hien jest ok, potem padam. Max zbiłem 50% paska :/ 

Ja go ubiłem magiem, ale padłem gdy po ubiciu jego miałem pełno hien na sobie i nie pozbierałem lootu, ogólnie zrobiłem go za 2 albo 3 razem. Ja mam solar orb, sparks, firewall i lightning orb, ale teraz już mam trochu więcej na moim lvlu, ale wypisałem skille którymi go zajechałem.
Powodzenia, warto nie wychodzić do góry, tylko cały czas stać blisko niego, bo im wyżej jesteśmy, tym częściej walą oszczepem z zewnątrz, co mnie też uwaliło. Tylko wpierw jak byłem na dole, i rzucałem orbami i frewallem w niego, to hieny się spamują jak szalone, dlatego trzeba stać koło niego i taka taktyka nie zadziałała. Być przy nim robić rolle i w miarę atakować.

 

edit

Dopiszę, w 3 akcie zaczęły dropić uncut gemy na 9lvl, wziąłem Frost Wall, i Lightning Warp. Porzuciłem fire orb, bo jednak nie będzie użyteczny, nie będzie potrzebny. Zamrożona ściana może blokować przeciwnika, zamrozić i zadać dmg jak się ją rozwali, kładę ścianę ognia i mrozu, 2x orby storm i nawalam sparksem, który tworzy błyskawice, jak tylko siądzie mechanika "culled" taka biała kropka na głowie, odpalam Light Warp i zabija na hita powodując dmg aoe, zabija elitki, i bossy gdy mają odpowiednio mało życia, i pozostawia porażenie na ziemi, wtedy łatwo o kolejne wyzwolenie ataku, dałem gema support, który leczy 12%hp za użycie, więc zawsze free leczenie jeśli jest potrzebne.
20241211172600_1.thumb.jpg.829b870cc779f6b38017bd2907f612f8.jpg

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, Reddzik napisał(a):

Ja go ubiłem magiem, ale padłem gdy po ubiciu jego miałem pełno hien na sobie i nie pozbierałem lootu, ogólnie zrobiłem go za 2 albo 3 razem. Ja mam solar orb, sparks, firewall i lightning orb, ale teraz już mam trochu więcej na moim lvlu, ale wypisałem skille którymi go zajechałem.

Heh, faktycznie wystarczy skakać koło niego i nas nie trafia, padł teraz za pierwszym podejściem :E 

 

Ale hien nie miałem, znaczy miałem raz, ubiłem i potem cisza, albo bug albo nie wiem?

  • Like 1
Opublikowano
4 godziny temu, galakty napisał(a):

Mam flame wall + spark + froze bomb, ale pewnie itemy do niczego i staty. Musiałbym coś wycraftować na żyćko bo jestem na hita przy trzecim uderzeniu w sekwencji. Zero miejsca na błąd.

To to jest diablo like czy soul like?.😅

Opublikowano (edytowane)

Ja po 10h dotarłem do cmentarza w I akcie. Spory sam ten akt się wydaje. Gra jest naprawdę genialna! To sterowanie WSAD to jest chyba coś o co nikt nie prosił a każdy potrzebował. ;) Do tego te wszystkie efekty i kolory na OLEDzie wyglądają bardzo ale to bardzo dobrze. Wszystkie inne tytuły poszły w odstawkę. XD Na weekend mam w planach ze znajomymi usiąść bo do 6 osób ponoć w drużynie można grać.

 

obraz_2024-12-11_192702451.png

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, wrobel_krk napisał(a):

Jak nie ma sensu to dla mnie plus, ja tam wolę solo, a bonusy jakieś minimalne spoko dla grupy.

 

Jak jest np ze skalowaniem przeciwnika, jest trudniej w większej grupie?

 

Bo wiem że nie skaluke się z poziomem gracza, a z ilością graczy?

Skaluje się z ilością graczy i do tego bardzo brutalnie jeśli chcesz się bawić w np. 2 czy 3 bowiem pierwsza, dodatkowa osoba to jakieś 70% hp i 50% większy dmg mobków i bossów. Skaluje się też ich ilość, co z kolei jest szczególnie widoczne jak grasz w 4 i więcej. Delikatnie mniejszy kary są jak gracie w 6(maks w multi), ale powodzenia z tym, ubijecie każde GPU obecnie na rynku, z RTX 4090 na czele. Do tego stopnia, że Wam się odechce. ;) Liczby potwierdzone dla PoE, ale prawdopodobnie bez zmian w PoE II wedle relacji ludzi, którzy próbowali multi. 

 

Generalnie PoE od zawsze było tworzone z myślą o grze solo. Nic w tej kwestii się nie zmieniło w PoE II.

 

Multi ma oczywiście sens do sprzedaży i kupowania przedmiotów oraz jeśli np. nie możesz pokonać danego bossa, a masz kolegę, który zwyczajnie jest powiedzmy 30 lvl nad Tobą i rozjedzie go z tego względu pomimo "kary" za granie z kimś.

 

 

Edytowane przez Imm
Opublikowano
23 minuty temu, Imm napisał(a):

Skaluje się z ilością graczy i do tego bardzo brutalnie jeśli chcesz się bawić w np. 2 czy 3 bowiem pierwsza, dodatkowa osoba to jakieś 70% hp i 50% większy dmg mobków i bossów. Skaluje się też ich ilość, co z kolei jest szczególnie widoczne jak grasz w 4 i więcej.

Jak grasz w więcej osób to są jakieś korzyści? Nie wiem więcej wypada itemów czy tam złota czy cokolwiek co ma sens?

Opublikowano (edytowane)

Wypada więcej, ale z tego, co pamiętam nie są instancjowane czyli,  wspólny loot dla wszystkich i "kto pierwszy, ten lepszy". Inaczej ludzie by farmili bossy drużynowo do upadłego i handlowali tym.

 

Wszystko jest tak zbalansowane abyś grając samemu nie miał poczucia, że coś tracisz nie farmiąc w drużynie. Można nawet powiedzieć, że granie solo jest faworyzowane.

Edytowane przez Imm
Opublikowano (edytowane)

Niby patcha nie było a jakoś nagle zaczęły mi drobić lepsze itwmy, gemy i inne. Chyba, że to przez więcej elit its w akcie drugim.

53 minuty temu, Imm napisał(a):

Wypada więcej, ale z tego, co pamiętam nie są instancjowane czyli,  wspólny loot dla wszystkich i "kto pierwszy, ten lepszy". Inaczej ludzie by farmili bossy drużynowo do upadłego i handlowali tym.

 

Wszystko jest tak zbalansowane abyś grając samemu nie miał poczucia, że coś tracisz nie farmiąc w drużynie. Można nawet powiedzieć, że granie solo jest faworyzowane.

Loot jest współdzielony na party.

7 godzin temu, galakty napisał(a):

Póki co utknałem na Rathbreaker, dopóki nie przywołuje hien jest ok, potem padam. Max zbiłem 50% paska :/ 

Powodzenia z Balbala w takim razie :D

Edytowane przez Joloxx9
Opublikowano
8 minut temu, Joloxx9 napisał(a):

Niby patcha nie było a jakoś nagle zaczęły mi drobić lepsze itwmy, gemy i inne. Chyba, że to przez więcej elit its w akcie drugim.

Część rzeczy zrobili po stronie serwera, pisali o tym.

Opublikowano
3 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Czyli każdy dostaje swoje czy trzeba się rzucać aby coś wyrwać przed innymi?

Z tego co piszą na necie, to jest współdzielony więc musicie się podzielić więc chyba trzeba się rzucać. Nie polecam grac z randomami.

 

2 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Część rzeczy zrobili po stronie serwera, pisali o tym.

A jest lista, co było zrobione? Bo z tego co widziałem to jest lista co chcą zrobić najszybciej, między innymi zmiany w rollu, oraz np. Teleporty przy checkpointach ale tego nie widzę żeby było.

  • Thanks 1
Opublikowano

Są osobne ustawienia do party jak chodzi o loot, są 3 opcje i party leader ustawia jedną z nich dla wszystkich

 

1. Itemy są dla każdego osobno ale tylko przez krótki czas, jak od razu wypadną to nikt nie może podnieść twoich przedmiotow ale po czasie będą mieli taką możliwość.

2. Itemy wypadają dla każdego osobno i tak zostaje, nikt nie podniesie czegoś co jest dla ciebie.

3. Free for all, kto pierwszy ten lepszy

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Ja do niedawna miałem typa na gitarze, który używał też rur od ogrzewania do akustyki (w wynajmowanym bloku z lat 80 rury grzewcze lecą przez pokoje, nie w ścianach)   Teraz został sąsiad, który albo prowadzi ożywione rozmowy przez telefon, albo bidok od samotności ma wyzwania   Bo regularnie słyszę jak podnosi głos, często rzucając srogie hasła podchodzące pod groźby karalne - a wiem, że mieszka na 100% sam i nie kieruje tego raczej przez ścianę do sąsiadów ... A w temacie: - dolałem dwie setki (ml) oleju do Fluence'a; Nie pamiętam kiedy ostatni raz dolewałem, więc to dolewka po jakiś min 2500-3000km; Bo chyba ostatni raz uzupełniałem olej w drodze na urlop w połowie października...
    • @Kartofel, dziwne pytania zadajesz. Przecież wszystko jest opisane w tej tabelce. Co, może jeszcze mam ci to przetłumaczyć?
    • Z bożą pomocą najmocniejsze Navi 48 doskoczy do poziomu 7900 XT.    Ale na więcej to nie ma co liczyć. 
    • Bo to jest dev build testowy. Wmawianie nam, że to wersja premierowa gry to po prostu kłamstwo.   Żeby nie było - u mnie gra działa dobrze - nie mam problemów z crashami czy płynnością, miałem jeden odpał z shaderami po aktualizacji 1.1.2 ostatnio tak jak większość i to tyle z moich negatywnych przygód ale mimo wszystko grę odinstalowałem bo nie zgadzam się na pobieranie placebo gigabajtów danych, które nic nie naprawiają lub dodają nowe problemy. Jest tego za dużo i zbyt często by to tolerować i nie - nie chodzi o to, że czepiam się a oni przecież tylko grę naprawiają - i dobrze, niech naprawiają ale też niech szanują czas i zdanie graczy, którzy to muszą pobierać. Jeśli w ich mniemaniu jesteśmy testerami, a dopiero później graczami to ja poproszę o zwrot połowy kosztów za grę i przeniesienie jej do Steam Early Access gdzie jej miejsce. Aktualizacje się testuje a nie wypuszcza na pałę do kanału public. Rozumiem złożoność i otwarty świat gry ale do cholery skoro gra siada przy tak prostackiej czynności jak ładowanie shaderów a oni próbują to łatać 2x i dalej nic to ja nie mam pytań. Nie liczę poważniejszych problemów jak np. u @Reddzik co już w ogóle jest ponad ludzkie pojęcie i wiem na 100%, że to nie wina jego PC czy systemu.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...