Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

obraz.png.f4b1c38b56bc436f50a1058d35e08990.png

 

Zresztą pod tym całym spisem co sam wrzucałeś, jest też info:
Some of these changes have already been deployed without a realm restart, others will be deployed in an upcoming patch.

 

We have deployed the following changes:

Rarity bonus per rare mod has been doubled

+10% Quantity bonus per rare mod

Increased the chance of rare monsters inherently having more modifiers as you progress through endgame

We have deployed the following changes:

No more than 50% of an Unique monsters drops can be gold

Act Bosses and Map Bosses will always drop at least 1 rare

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano
2 minuty temu, Slayer napisał(a):

Są osobne ustawienia do party jak chodzi o loot, są 3 opcje i party leader ustawia jedną z nich dla wszystkich

 

1. Itemy są dla każdego osobno ale tylko przez krótki czas, jak od razu wypadną to nikt nie może podnieść twoich przedmiotow ale po czasie będą mieli taką możliwość.

2. Itemy wypadają dla każdego osobno i tak zostaje, nikt nie podniesie czegoś co jest dla ciebie.

3. Free for all, kto pierwszy ten lepszy

Dziękuje Ci dobry człowieku za tą informacje!

  • Like 1
Opublikowano
19 minut temu, Slayer napisał(a):

Są osobne ustawienia do party jak chodzi o loot, są 3 opcje i party leader ustawia jedną z nich dla wszystkich

 

1. Itemy są dla każdego osobno ale tylko przez krótki czas, jak od razu wypadną to nikt nie może podnieść twoich przedmiotow ale po czasie będą mieli taką możliwość.

2. Itemy wypadają dla każdego osobno i tak zostaje, nikt nie podniesie czegoś co jest dla ciebie.

3. Free for all, kto pierwszy ten lepszy

No proszę, to spoko to rozwiązali, dziwne, że tego odrazu nie ma opisanego.

Opublikowano
9 godzin temu, Joloxx9 napisał(a):

Powodzenia z Balbala w takim razie :D

Problem był głównie w itemach, nie miałem nic do życia. Teraz jest znacznie łatwiej. A reszta to po prostu trzeba odkryć mechanikę bossa i unikać trafień, inaczej się nie da. To nie Diablo, gdzie stoisz w miejscu i boss pada w sekundę...

 

Ale swoją drogą mało currency mi dropi, to jak mam craftować itemy? Kupować już gotowe? Bo to co wypada mi na mapie to żart :E 

Opublikowano (edytowane)

Drop jest na pewno lepszy, pogralem dzisiaj rano 20 min, 2 akt gdzies w polowie jestem, sporo niebieskich/elitarnych mobkow - itemki leca lepiej, troche wiecej kamykow etc. Lepiej to wyglada, w koncu niektore itemy co od 10lvl nosilem zostaly wymienione.

Patch notki z ostatniej nocy:

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3621299

 

 

Edytowane przez Joloxx9
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Spoko, że wypada więcej orbów, ale jeżeli chodzi o itemki, to teraz za dużo :Up_to_s: Gdzieś w połowie pomiędzy tym co było a jest, to byłby taki sweetspot.

Edytowane przez Marcusfff
  • Haha 1
Opublikowano

Mówię o wrażeniu z wczoraj w porównaniu do premiery. Może to niepopularna opinia, ale ja jestem zwolennikiem bardzo niedużej ilości itemów. Niech dropią legendy, rary, ale tylko z bossów i baaardzo rzadko z żółtych mobów. A tak to tylko białe i niebieskie i sam krafcisz żółte.

Opublikowano
5 minut temu, Marcusfff napisał(a):

Mówię o wrażeniu z wczoraj w porównaniu do premiery. Może to niepopularna opinia, ale ja jestem zwolennikiem bardzo niedużej ilości itemów. Niech dropią legendy, rary, ale tylko z bossów i baaardzo rzadko z żółtych mobów. A tak to tylko białe i niebieskie i sam krafcisz żółte.

Tak to wygląda aktualnie

Opublikowano

Pamietajcie, ze to nadal jest hack n slash, moze troche inny ale musi byc frajda ze znajdowania itemow, oraz powinien byc jakis realny progress. Z opowiesci ludzi, ktorzy grali caly weekend wyszedl dosc oczywisty przekaz, ze loot jest za slaby. Dziwne to jest, ze ludzie mieli 40 lvl i itemki z 6 poziomu. To juz jest przegiecie, wiadome, nikt nie chce 99999 itemow wypadajacych z bossa, ale tez ludzie nie powinni byc "karani" za to, ze spedzili 20 min na bossie a w zamian dostali nic :E 

 

Dodatkowo GGG przyznalo, ze nie chca za bardzo zwiekszac loota bo potem jest ciezko go zmniejszyc, wiec raczej robia to dosc ostroznie, plus nalezy pamietac, to jest EA, do tego sam poczatek z tych +-12 misiecy, wiec tutaj na pewno jeszcze sporo rzeczy sie zmieni.

 

Jedno co mnie irytuje to troche mala przejrzystosc jesli chodzi o opisy, momentami ciezko sie polapac jak drzewko pasywne oddzialowuje na dane skille itd,  ktos ttuaj pare dni temu mowil, ze i tak bedzie potrzebny excel, na co odpowiedzialem, ze bez przesady przy luznej grze. Cofam te slowa i niestety musze przyznac, ze kalkualtor / excel sa potrzebne, zeby dobrze sie bawic. 

 

Co do samego drzewka, to ono tylko wyglada na skomplikowane, wiele talentow jest sztucznie rozbitych, typu mamy grupki co daja jakis okreslony damage/resist to zamiast miec 1 kolko, w ktorym mozemy dac 5 punktow to rozbili to na 5 osobnych talentow, koniec koncow z 40 talentow sztucznie zrobili 200 co niby moze przytlaczac ale koniec koncow jest to dosc proste. 

Opublikowano
10 minut temu, Joloxx9 napisał(a):

Pamietajcie, ze to nadal jest hack n slash, moze troche inny ale musi byc frajda ze znajdowania itemow, oraz powinien byc jakis realny progress. Z opowiesci ludzi, ktorzy grali caly weekend wyszedl dosc oczywisty przekaz, ze loot jest za slaby. Dziwne to jest, ze ludzie mieli 40 lvl i itemki z 6 poziomu. To juz jest przegiecie, wiadome, nikt nie chce 99999 itemow wypadajacych z bossa, ale tez ludzie nie powinni byc "karani" za to, ze spedzili 20 min na bossie a w zamian dostali nic :E

100% prawda. Sam pod koniec aktu II przyznałem, że lootu jest "ciut za mało", bo np. Count Geonor wydropił mi dwa magiczne. Mówię tylko, że albo dostajesz z potworów, albo sam krafcisz. Wolę zdecydowanie drugą opcję, bo wtedy wpada realny hazard i faktycznie czujesz, że każdy stat jest rolowany. Czyli upraszczając: to co było na premierę + ochrona przed unlucky dropem + spory boost dla orbów. Oczywiście to wszystko kwestia akcentów.

Opublikowano (edytowane)

Z tym craftem to też jest średnio. Rolluję każdą ilość currency jaka mi wypada i nie dostałem jeszcze nic sensownego, na 40lvl mam przedmioty w większości z 1 aktu. Ale nie narzekam bo mimo takiego słabego gearu nie mam problemu progresować dalej. No i też co innego zbalansować kampanie a co innego endgame. Gdzie podobno na mapach leci już bardzo dużo wszystkiego. 

Co do unikatów to czytając wasze posty że do 2-3 aktu nic wam nie leci to u mnie jest zgoła inaczej mam przy końcu 3 aktu mam z 10 uników, co prawda same niskiego poziomu i do niczego się nie nadające ale...

Edytowane przez Gret
Opublikowano

Ładny płacz w temacie patcha. Mam ten gem ale per shock bo gram błyskawicami i jestem ciekaw jak to wygląda z tym mocnym nerfem. Ponoć niegrywalne.

 

Mam bekę z Kiszaka bo zmienił build fire pod to :wariat: A respect jest bardzo drogi.

 

Trigger Gems and Energy Gain
 

Trigger gem energy gain was not in the right place and it was far too easy to use ailments to trigger spells. One problem with the previous system is that if we balanced it to make triggering happen in boss fights then the triggering would happen far too often during clearing. In order to address this we are now making "Monster Power" part of the calculation for energy gain. This means that it's far easier to trigger skills from Unique Monsters than it is from normal monsters, but you also hit many more normal monsters when fighting. Another issue was using low level skills with unconditional ailment applications such as Flame Wall to ignite enemies for triggering. In order to make the source of the ignite matter we are making the energy gain be dependent on the strength of the ignite. We have also rebalanced all energy gain across the board.

Opublikowano

No ja kupiłem bo widzę że to i tak będzie inna gra za te 6-12 miesięcy a to spoko pograć teraz i ogarnąć. Zwłaszcza że widzę że jednak loot poprawiają. Dla mnie najważniejsze w h&s loot I postęp. Jak mam nie mieć postępów, nowych kremów już na starcie to słabo

No i sezon 2 w LE za sto lat. D4 za dużo grałem i przesyt.

Opublikowano

No to jak ktoś idzie ma łatwiznę tak jest. Na moje oko to ewidentnie nie działało dobrze, w sensie nie zbalansowane bylo, a się ludzie rzucili. Własnie dlatego ten EA puścili żeby balansować na żywo bo to się nie da nawet w mniej skomplikowanym D4 zrobić bez testów na graczach.

Ja tam lubię nowe postaci pewnie bym zrobił restart;)

Opublikowano (edytowane)

Akurat ja mam cast of shock, i mam wrzucony ARC do używania, ale go prawie nie widziałem, poza licznikiem czasu jaki potrzebujemy by zostało to użyte, - jest on w lewym górnym rogu, ładuje się. Oni używali comety i to jest widoczne jak leci z góry, tutaj błyskawica na 2-3 mobki które ma przeskakiwać jest niezauważalna, wiec zobaczę jak to się zmieni, ale to nie robiło jakiejś wielkiej roboty u mnie, tak mi się wydaje. Dodałem frostwalla i lightning warpa, który robi robotę i jest bardzo fajny fun, na grupę mobów to akurat jest najlepsze, na bossy i tak trzeba rollować i bić ich kilka minut, bo nie mam nic single target.
Gdy boss jest ruchliwy, to rzucam 3 na raz frostwalle, czasem uda się zamrozić, rzucam obniżenie odporności na błyskawice, dwa orb stormy i nawalam sparks i to moja aktualna broń, nie pójdę pod full fire czy cold, ale to akurat mi się w miarę podoba, Frostwall jest fajnym skillem, a wziąłem go jako przedostatni skill z drzewka, został mi fireball, ale nie idę pod fire to nie biorę, zostawiłem sobie gemy uncut w stashu, może się przyda na lepsze okazje, albo dla drugiej postaci :)

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano

Kurde jakie to jest dobre. Wczoraj wieczorem zacząlem grać soso (hybryda ogień i błyskawice),do 2:30 wbiłem 13 poziom i dotarłem do Oprawcy, na którym chwilowo utknąłem. Po ok. 100h w dodatku do D4 Sporitbornem i wbijaniem się w hordy wrogów, tutaj jeden mocniejszy hit i zgon :E. Gram na Series X i gra często potrafi załapać 1s freez. Nie wiem czy to kwestia neta, czy ta gra tak po prostu ma...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...