Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam mana tempest, czasem użyję, na tym skillu mam 40% mniej użycia many.

Takie mam staty na 53lvl, jestem przed wejściem do 2aktu na cruel. Boss 1 aktu padł za 2 razem.

Spark zjada 52 many przy 17lvl skilla

20241217172702_1.thumb.jpg.051ed56bcc19299d4b6bc98a2d3a2108.jpg

 

A tyle mam many i taki mam regen, cały czas nawalam lewym przyciskiem myszy, many mam pod dostatek, bardzo rzadko używam flaszek, plus 13 many za kill.


20241217172625_1.thumb.jpg.5aadbf374a4de59b0ce9e0adf17928ec.jpg


Mam też rozdane dwa punkty w taką pasywkę, czyli razem 8% zjada mi many przy obrażeniach.
obraz.png.418717f8a6285724beb8feef4624dab6.png

Najnowsze 2 itemy kupione u npc
 

Spoiler

obraz.png.03af5c6987342865a5cacef5411e3eff.png

obraz.png.ff4bad498d1f7085c3cec203cda57c53.png

 

Wziąłem, bo Spark to projectile skill, więc ma +1, kosztem 30 spiritu, ale nie używałem niczego poza "cast on shock", na razie może być.

 

Edytowane przez Reddzik
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

W jaki sposób odblokować kopię skilla? Jak mam już założony to nie mogę drugi raz kupić, a build zakłada kopię i nie ma tego skilla na broni.

EDIT: Nvm, jak jest w "support" socket to można stworzyć drugi 

Edytowane przez galakty
Opublikowano

Nie wiem czy drugi raz to przejdę, jestem autentycznie zmęczony i jak pomyślę że mam 3 akt robić drugi raz ale trudniejszy....

Trial of chaos też niezły żart, oj się nie polubię z endgame bo tam nie dotrę :E 

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Psychicznie na pewno nie, bo akt 3 to jakaś mordęga, pierwsze dwa przyjemne mimo braku itemów i tego że padasz 15 razy od bossa. W 3 akcie padłem na bossach może 10 razy łącznie, ale frajdy z tego zero. Kto wpadł na to żeby był taki przeskok w rozmiarze map? Rozumiem ostatni akt, ale trzeci? Oby na premierę to zredukowali, bo jak ukończenie 3 aktu zajęło mi 22h to gdzie kolejne 3? xD 60h i dopiero endgame? Przy sezonowości?

Opublikowano

Jak całą kampanię 2x3akty się robi w ~8h :P Pozna się layouty pozna się, które zadanie trzeba robić i będzie się w dwa wieczory robić tą kampanię. 22h na akt to ja nie wiem coś Ty tam robił :P

Opublikowano (edytowane)

:cenzura:>_<
Mój build właśnie jest niegrywalny!. Nie widzę porażenia na przeciwniku przez to "cast on shock" ładuje się co 1%, bardzo mało, to już jestem wstanie zauważyć. Moby cały czas sobie łażą nic im nie robi podłoże elektryczne czy moje Spark, którymi atakuję, a zamrożenie... to już inna "porażka" :hmm:

 

Ja normal przechodziłem dużo dłużej, ale ja każdą mapę czyściłem do końca, nie zostawiałem jej nie odkrytej, a że mamy są duże, to swoje zajęło. Teraz na cruel robię to szybciej, bo i szybciej biję, ale aktualnie build został mocno znerfiony i chyba będzie po graniu

Edytowane przez Reddzik
  • Confused 1
  • Sad 1
Opublikowano

Cast on freeze też dostał mega nerfa, comety rzadko kiedy widzę, ale reszta buildu OK i jakoś to idzie. 

 

Najgorzej że co akt spadają odporności, tu mam straszne braki (na T1 Cruel to mam po 10-15% :F) 

Opublikowano (edytowane)

Właśnie mam prawdziwy test builda, walka z "Barbarą", pierwsza próba padłem nie udana. Widać, że będzie problem tak jak na normalu, a tu jest jeszcze gorsza.
Ubita, jak zawsze trzeba mieć farta, raz wyjdzie raz nie.

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano
Godzinę temu, Reddzik napisał(a):

Nie widzę porażenia na przeciwniku przez to "cast on shock" ładuje się co 1%,

To samo, zrobili takiego nerfa ze teraz to bezużyteczne jest, czyli z OP w druga stronę do bez sensu:)

W sumie to uznałem ze robię inna postać i każdą pogram trochę, poznać mechaniki i koncepcje, aż mnie każda znudzi. Do engame nie ma co się pchać jak tak mieszają bo co chwilę trzeba będzie zmieniać umiejki, drzewka.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Wszystkie "cast on" gemy zostały znerfione i nie tylko.

 

Ludzie już zapomnieli, ale było zapowiedziane wyraźnie, jeszcze przed premierą, że wszelkie odstępstwa od powiedzmy średniej będą systematycznie nerfione; to nie ma być DIV czy nawet PoE1 pod względem szybkości rozgrywki, nie takie założenia twórców gry.

Opublikowano (edytowane)

Cast on shock nie było tak znerfione jak on freez, ale teraz przez powolne ładowanie się porażenia- shock, cast on shock został znerfiony, ba wszystko co się tyczy błyskawic dostało po tyłku, to samo tyczy się odporności na zamrożenie, jest ono powolniejsze, teraz nie będzie można zbyt często zamrażać bossa, ja tym sposobem go blokowałem, trzymałem na dystans, a waliłem swoim głównym skillem, rzucałem klątwę by obniżyć odporności na błyskawice, nie wiem jak to będzie dalej, ale na szybko jak sprawdziłem jest kiepsko, szczególnie było to widoczne na Barbarze- Bajbali, ruchliwy boss, skacze, unika, nie widziałem żadnego cast on shock na niej, zamrożenie tak samo, ganiałem w kółko, robiłem uniki i orby i lodowe bomby to był mój główny dmg, bo jak tylko stanąłem na chwilę by rzucić Sparki to była masakracja. 

Na mobach to czuć, jest wolniej niż było jeszcze chwilę temu. Zaraz odpalę pogram mapkę by jeszcze więcej potestować, ale już to widać, jeszcze się okaże, że jedyne wyjście to przejście na Fire, bo tam nie ma nerfa. Na szczęście mam sporo uncut gemów support i XII zostawionych w razie czego, jakbym musiał zmieniać builda.

Mam też zaczętego Monka i Wojownika, więc mogę tam się pobawić, mam dla nich sporo sprzętu poupychane w zakładkach.

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano (edytowane)

Nie napisałem, że wszystko zostało równo znerfione; to by nawet nie miało sensu. Tak samo jak cast on crit zostało dotknięte nerfami w innym stopniu. W końcu to jest EA, jeśli coś jest wyraźnie lepsze od pozostałych to będzie nerfione.

 

Dla mnie takie podejście twórców jest jak najbardziej ok, szczególnie, że koszt respeca wyraźnie poleciał w dół, a sporo(nie wszystko) trudniejszego kontentu gry zostało uproszczone.

 

Ja jak już Wiedźmą się pobawię do końca(poziom 80+), to pewnie za Monka i Rangera się wezmę. :)

Edytowane przez Imm
Opublikowano
7 godzin temu, galakty napisał(a):

Psychicznie na pewno nie, bo akt 3 to jakaś mordęga, pierwsze dwa przyjemne mimo braku itemów i tego że padasz 15 razy od bossa. W 3 akcie padłem na bossach może 10 razy łącznie, ale frajdy z tego zero. Kto wpadł na to żeby był taki przeskok w rozmiarze map? Rozumiem ostatni akt, ale trzeci? Oby na premierę to zredukowali, bo jak ukończenie 3 aktu zajęło mi 22h to gdzie kolejne 3? xD 60h i dopiero endgame? Przy sezonowości?

Brak wprawy. Ludzie już przechodzą kampanię poniżej 20 godzin (cruel i normal). 

Opublikowano

20 godzin? Panie, to może w pierwsze kilka dni. Teraz o wiele szybciej. Cruel to się przelatuje jak ryba przez wodę, o ile oczywiście wiesz, co robisz i masz builda, który się odpowiednio skaluje.

Opublikowano (edytowane)

A jak to jest/było w poe1 jak już są te sezony to też walą takie nerfy co fale koncepcje/buildy rozwalają?

 

Mi podejście z D4 pasuje jak jest coś OP to niech będzie do końca sezonu(nie mówię o bugach)

 

Tu wiem jest EA to nerfy normalne że są jak ktoś myślał inaczej to powinien poczekać. Ja dawno/mało grałem w poe1 i kiedyś nie czułem tych drzewek i najbardziej tych linków w przedmiotach nie lubiłem. Teraz poznaje klasy i skille.

 

Na endgame nie wiem czy będę miał teraz ochotę przy takich wahaniach

 

 

 

 

Edytowane przez wrobel_krk
Opublikowano
4 minuty temu, wrobel_krk napisał(a):

A jak to jest/było w poe1 jak już są te sezony to też walą takie nerfy co fale koncepcje/buildy rozwalają?

 

Jeśli coś odstaje mocno, to nie ma znaczenia czy sezon się dopiero zaczął czy jest w połowie - patch i nerf. Należy jednak dodać, że takie rzeczy działy się niezwykle rzadko w PoE. Tam jednak skala zmian była dużo mniejsza z sezonu na sezon; tutaj prawie wszystko nowe, trudno więc spodziewać się czegoś innego.

 

W PoE II EA nerfy będą zapewne często/bardzo często lub nawet na bieżąco jeśli(kiedy) ludzie wynajdą jakieś OP kombinacje, o których twórcy nie pomyśleli. Było to zapowiedziane i jasne jeszcze przed startem EA.

Opublikowano
9 godzin temu, cherrz napisał(a):

22h na wszystkie 3 akty? Ja już mam 38h i jeszcze kampanii nie ukończyłem. Coś tu chyba ściemniacie :D

U mnie steam pokazuje 40h i jestem na początku II aktu zaraz za tą karawaną i próbuję wielką bramę otworzyć. 

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Powiem Ci ze bardziej myślałem nad Corsairem, znalazłem ciekawą opcję: https://amzn.eu/d/f7GE8CH 650W i cena spoko. Ewentualnie RMX 750W, też do 600zł będzie.   
    • Ogólnie spoko, jednakże chyba też uczą się na własnych błędach (mam nadzieję) i powinni to zrobić jeżeli już będą coś mieli, jak będzie chociaż jakaś delikatna pewność co do jakości i terminu realizacji. U mnie bardzo podobnie. Wtedy bym pewnie ograł na "Youtube" dla samej fabuły, tudzież posiłkował się jakimś modem  chociaż faktycznie walka w Wieśku 3 była mocno średnia, na szczęście są mody, którymi można to zmienić
    • Redzi wspominają, że chcą zapewnić wyzwanie graczom szukającym wyzwań, ale jeśli ktoś gra głównie dla fabuły też nie będzie zawiedziony. Dalsza część wypowiedzi Kalemby. Teoretycznie dla każdego coś miłego.   
    • Proponuję zmienić nazwę tematu na Wiedźmin 4: Sezon Gównoburz Wiedźminy zawsze oferowały wybór poziomu trudności i głupio jest zakładać, że teraz będzie inaczej. Problem był taki, że nawet na Drodze ku zagładzie gra była za prosta, ja jakimś wybitnym graczem nie jestem, a miałem problem tylko na Ropuszce, nawet odpalając wszystkie cienie Olgierda na raz w koszmarze Iris przez nieopatrzność, przeszedłem tę walkę. Też z odsłony na odsłonę walka w Wieśkach ewoluowała i mają doświadczenie z C2077, który pod względem gameplay chyba stoi najlepiej, więc pewnie coś ugotują przyjaznego dla graczy, pytanie czy będzie wyzwanie.   Jeszcze w sprawie Ciri, ona mówi o sobie tam jako wiedźminka, ale też inni o niej tak myślą, jak Vysogota z Corvo: Triss: Więc "honorowy" tytuł wiedźmina może sobie posiadać, zwłaszcza że Wiedźmin 3 może się tak zakończyć. Jednak ja dalej nie kupuję tego, że ona przeszła mutacje, jedno to że CDP tworzy własną historię i nie musi się trzymać kurczowo tego co Sapko napisał, ale inną rzeczą jest to że zaprzeczają własnemu kanonowi. W Magu-Renegacie (pierwszym dodatku do samodzielnego Gwinta) sam Alzur dochodzi do wniosku, że kobieta nie może znieść substancji i mutagenów koniecznych do zostania mutantem (z wiki Alzur).  
    • Tylko betonowe złoto, wchodz teraz bo będzie tylko drożej.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...