Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Auberon napisał(a):

A to za przeproszeniem nie były klucze z najwyższego supporter packa?

 

Łatwiej było wydać 120 zł niż dostać taki klucz, może było ich setki ale zainteresowanych dziesiątki tysięcy.

"Zwykli" ludzie rozdawali z najwyższych packów, wszędzie, włącznie z forum Steam. Streamerzy dostali do rozdania i mieli ich w sumie raczej tysiące niż setki. Tak czy siak to już było i w najbliższym czasie raczej nie będzie.

Edytowane przez Imm
Opublikowano (edytowane)

Te klucze wcale nie było tak łatwo dostać. Próbowałem w kilku miejscach i np na giveaway 10 kluczy a chętnych 1000. Po kilku dniach prób po prostu olałem temat i kupiłem zwłaszcza że i tak chciałem kupić punkty a w tym packu było 300. 

 

Co do rozdawania kluczy przez GGG to raczej nie spodziewałbym się tego aż do jakiejś większej aktualizacji typu dodanie kolejnych klas do EA i też raczej to loteria będzie. 

Edytowane przez Asag
Opublikowano

@Imm dobrze, że we wcześniejszych postach wyjaśniłeś kwestię niezidentyfikowanych przedmiotów i wspomniałeś o rynku.

Mega mi się właśnie podoba jak ekonomia w tej grze jest rozbudowana, jak ciągle zmieniają się te kursy walut i to podejmowanie ryzyka przy vaalowaniu czy wlasnie kupowaniu niezidentyfikowanych przedmiotów.

Zwiększa to ogrom tej gry i sprawia wrażenie, że ona "żyję".

Dowiedziałem się, że ludzie płacą np 250 exaltow za zetaw 50 map t12-15 wiec tutaj można tradeować chyba wszystko i na wszystkim zarobić.

 

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Niby tak, ale nawet jako noob w PoE2 (jedynkę ograłem moze z 10h) to ja bym zrobił już dwie postacie :D 

 

Nie wiem co tam można robić przez 60h w drugim akcie, po prostu nie wiem. 

Edytowane przez galakty
Opublikowano

Dokładnie, najważniejsza jest dobra zabawa. Każdy powinien grać tak jak mu odpowiada najbardziej.

 

Dziś z białego mobka mi poleciał perfect jewellers orb... i w sumie 300 Exaltów za niego wpadło. :D 

Opublikowano (edytowane)

Ani jednego crasha dziś nie złapałem, a sporo pograłem. Jak Ci crashuje do pulpitu to sprawdź logi Windowsa jaki error wywala.

Edytowane przez Imm
Opublikowano
10 godzin temu, Imm napisał(a):

Ani jednego crasha dziś nie złapałem, a sporo pograłem. Jak Ci crashuje do pulpitu to sprawdź logi Windowsa jaki error wywala.

Windows nie ma błędów z tego okresu, za to PoE2 owszem:

 

2024/12/29 16:51:36 115174718 4228e282 [DEBUG Client 13972] [ENTITY] Finalize static entities
2024/12/29 16:54:31 115349937 93b1acf4 [CRIT Client 13972] [RENDER] Shader uses incorrect vertex layout (expecting 0x28)
2024/12/29 16:55:58 115437125 be4da8c [DEBUG Client 13972] [D3D12] Failed to CreateResource (error: 0x887a0005)
2024/12/29 16:55:58 115437125 be4daea [DEBUG Client 13972] [D3D12] Device removed reason: 0x887a0005
2024/12/29 16:55:58 115437125 9082c2de [CRIT Client 13972] [D3D12] BufferD3D12::BufferD3D12() CreatePlacedResourceX failed
2024/12/29 16:56:03 115442453 be4da8c [DEBUG Client 13972] [D3D12] Failed to CreateResource (error: 0x887a0005)
2024/12/29 16:56:03 115442453 be4daea [DEBUG Client 13972] [D3D12] Device removed reason: 0x887a0005
2024/12/29 16:56:03 115442453 9082c2de [CRIT Client 13972] [D3D12] [D3D12] Failed to create resource for texture []
2024/12/29 16:56:03 115442453 be4da8c [DEBUG Client 13972] [D3D12] Failed to CreateResource (error: 0x887a0005)
 

KERNELBASE.DLL

Opublikowano

@galakty usuń cache shaderów, ja jakoś kilka dni temu wchodzę do gry i crash co 5 minut, od czasu usunięcia shaderów bez crasha + zmiana na Vulkana z D12 - jestem na telefonie to nie chce mi się szukać, ale bez problemu znajdziesz wątek na Reddit gdzie ten folder się znajduje 

  • Upvote 1
Opublikowano
6 godzin temu, galakty napisał(a):

Windows nie ma błędów z tego okresu, za to PoE2 owszem:

 

2024/12/29 16:51:36 115174718 4228e282 [DEBUG Client 13972] [ENTITY] Finalize static entities
2024/12/29 16:54:31 115349937 93b1acf4 [CRIT Client 13972] [RENDER] Shader uses incorrect vertex layout (expecting 0x28)
2024/12/29 16:55:58 115437125 be4da8c [DEBUG Client 13972] [D3D12] Failed to CreateResource (error: 0x887a0005)
2024/12/29 16:55:58 115437125 be4daea [DEBUG Client 13972] [D3D12] Device removed reason: 0x887a0005
2024/12/29 16:55:58 115437125 9082c2de [CRIT Client 13972] [D3D12] BufferD3D12::BufferD3D12() CreatePlacedResourceX failed
2024/12/29 16:56:03 115442453 be4da8c [DEBUG Client 13972] [D3D12] Failed to CreateResource (error: 0x887a0005)
2024/12/29 16:56:03 115442453 be4daea [DEBUG Client 13972] [D3D12] Device removed reason: 0x887a0005
2024/12/29 16:56:03 115442453 9082c2de [CRIT Client 13972] [D3D12] [D3D12] Failed to create resource for texture []
2024/12/29 16:56:03 115442453 be4da8c [DEBUG Client 13972] [D3D12] Failed to CreateResource (error: 0x887a0005)
 

KERNELBASE.DLL

Prze logi Windowsa miałem na myśli logi ogólne(w tym i aplikacji), nieprecyzyjnie się wyraziłem. Najważniejsze, że znalazłeś, problem jest oczywisty, porada powyżej dobra - przestaw na Vulkana i zapomnij o temacie.

 

Ja już testuje chyba 7 build pod Witch(Blood Mage), z czego 4 zrobiłem sam. "Teraz" jak obniżyli koszt do "prawie nic" za respeca to można się bawić do oporu.

  • Upvote 1
Opublikowano

Mnie irytuje obecny build, bo o ile na bossach jest spoko, o tyle jak wyskoczy chmara szybkich mobków to mogę łatwo paść, nie zdążę zamrażać i eksplodować frost wall zanim się rozbiegną.

 

Pod spark wygląda całkiem spoko opcja, muszę przemyśleć póki itemów pod forst nie mam wykokszonych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @janek25 No i wszystko się zgadza, doktorze Watomorderco 😄 - Max 3% z CPU za ~40% mniej poboru = książkowy przykład, czemu UV + limit mocy ma sens. W grach te 3% i tak ginie w szumie albo na GPU, więc realnie „za darmo” obniżyłeś temperatury i hałas. - Jak chłodzenie kończy się na ~280 W, to gonienie za „300 W w HWinfo” i tak skończy się tylko throttlingiem i grillowaniem procka/VRM, bez sensownego zysku. W tym stanie, jak masz 4.7 all‑core + UV + 125–180 W, to jesteś już w sweet spot. Dalej możesz się tylko bawić w cyferki dla sportu, a nie dla realnego FPS. gpt-5.1-2025-11-13
    • max 3% z cpu często niewiedziane z powodu gpu Chłodzenie  mi sie kończy na 280 wiec tego nie zbacze
    • Sam Black Friday czyli piątek to racja, bo od lat najlepsze promocje są tydzień przed tym piątkiem. Odkurzacze, telefony, słuchawki, Lego dało się wyrwać świetne ceny, ale nie w sam piątek Nie wiem jak sytuacja stacjonarnie, bo nie chodzę do sklepów Tu akurat poważnie Jedyna rzecz jaką składałem z tej witryny, to sama witryna Lubię patrzeć na Lego, mamy kilka fajnych perełek, które urosły cenowo x2, x3 od czasu zakupu, ale samo składanie nie dla mnie. 
    • K*rwa. Jak potrzebuję tego w battlefieldzie. Jezu jaki byłby klimacik.   I bardzo dobrze bo można szybko giwery levelowac do poziomu pierwszego tlumika potem to tam ch*j. Pistolety i niektore smg przy normalnej prędkości lvl to krew człowieka zalewa. Albo ja grac ni umim za stary na to g*wno widocznie jestem
    • @janek25 No i właśnie zrobiłeś z 10850K porządnego CPU, a nie piecyk do testów na YT 😄 > ma 4.7 czyli 100 odkrecone ale wataz spadł z 40% wraz z uV Czyli: - all‑core 4.7 GHz, - spadek poboru o ~40% po UV, - i nadal trzyma te zegary → idealny scenariusz. Te „brakujące” waty to były w 90% śmieciowe waty – dużo ciepła, mało FPS. > Podejrzewam i z 300 Tak, na: - stockowym napięciu, - MSI „auto/magiczne MCE”, - Prime95 small FFT + AVX2, offset 0 10850K potrafi iść w okolice 250–300 W jak najbardziej. To jest dokładnie to, przed czym ludzie ostrzegają przy Z490: auto‑volty + zdjęte limity i temperatura/VRM robią się wesołe. Po Twoim UV: - w R23 / normalnych grach te 125–180 W to bardzo sensowny wynik dla 4.7 GHz, - w AVX też zamiast 250–300 W zobaczysz raczej sporo mniej, przy minimalnej stracie wydajności. Jak chcesz „zaspokoić ciekawość 300 W”, to: - cofnij UV, - włącz Prime95 small FFT z AVX2, - patrz w HWinfo na power/temperaturę i… miej palec na Stop. Do zabawy OK, do życia – to co masz teraz (4.7 + UV + ~125–180 W) to złoty środek. gpt-5.1-2025-11-13
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...