Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Auberon napisał(a):

A to za przeproszeniem nie były klucze z najwyższego supporter packa?

 

Łatwiej było wydać 120 zł niż dostać taki klucz, może było ich setki ale zainteresowanych dziesiątki tysięcy.

"Zwykli" ludzie rozdawali z najwyższych packów, wszędzie, włącznie z forum Steam. Streamerzy dostali do rozdania i mieli ich w sumie raczej tysiące niż setki. Tak czy siak to już było i w najbliższym czasie raczej nie będzie.

Edytowane przez Imm
Opublikowano (edytowane)

Te klucze wcale nie było tak łatwo dostać. Próbowałem w kilku miejscach i np na giveaway 10 kluczy a chętnych 1000. Po kilku dniach prób po prostu olałem temat i kupiłem zwłaszcza że i tak chciałem kupić punkty a w tym packu było 300. 

 

Co do rozdawania kluczy przez GGG to raczej nie spodziewałbym się tego aż do jakiejś większej aktualizacji typu dodanie kolejnych klas do EA i też raczej to loteria będzie. 

Edytowane przez Asag
Opublikowano

@Imm dobrze, że we wcześniejszych postach wyjaśniłeś kwestię niezidentyfikowanych przedmiotów i wspomniałeś o rynku.

Mega mi się właśnie podoba jak ekonomia w tej grze jest rozbudowana, jak ciągle zmieniają się te kursy walut i to podejmowanie ryzyka przy vaalowaniu czy wlasnie kupowaniu niezidentyfikowanych przedmiotów.

Zwiększa to ogrom tej gry i sprawia wrażenie, że ona "żyję".

Dowiedziałem się, że ludzie płacą np 250 exaltow za zetaw 50 map t12-15 wiec tutaj można tradeować chyba wszystko i na wszystkim zarobić.

 

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Niby tak, ale nawet jako noob w PoE2 (jedynkę ograłem moze z 10h) to ja bym zrobił już dwie postacie :D 

 

Nie wiem co tam można robić przez 60h w drugim akcie, po prostu nie wiem. 

Edytowane przez galakty
Opublikowano

Dokładnie, najważniejsza jest dobra zabawa. Każdy powinien grać tak jak mu odpowiada najbardziej.

 

Dziś z białego mobka mi poleciał perfect jewellers orb... i w sumie 300 Exaltów za niego wpadło. :D 

Opublikowano (edytowane)

Ani jednego crasha dziś nie złapałem, a sporo pograłem. Jak Ci crashuje do pulpitu to sprawdź logi Windowsa jaki error wywala.

Edytowane przez Imm
Opublikowano
10 godzin temu, Imm napisał(a):

Ani jednego crasha dziś nie złapałem, a sporo pograłem. Jak Ci crashuje do pulpitu to sprawdź logi Windowsa jaki error wywala.

Windows nie ma błędów z tego okresu, za to PoE2 owszem:

 

2024/12/29 16:51:36 115174718 4228e282 [DEBUG Client 13972] [ENTITY] Finalize static entities
2024/12/29 16:54:31 115349937 93b1acf4 [CRIT Client 13972] [RENDER] Shader uses incorrect vertex layout (expecting 0x28)
2024/12/29 16:55:58 115437125 be4da8c [DEBUG Client 13972] [D3D12] Failed to CreateResource (error: 0x887a0005)
2024/12/29 16:55:58 115437125 be4daea [DEBUG Client 13972] [D3D12] Device removed reason: 0x887a0005
2024/12/29 16:55:58 115437125 9082c2de [CRIT Client 13972] [D3D12] BufferD3D12::BufferD3D12() CreatePlacedResourceX failed
2024/12/29 16:56:03 115442453 be4da8c [DEBUG Client 13972] [D3D12] Failed to CreateResource (error: 0x887a0005)
2024/12/29 16:56:03 115442453 be4daea [DEBUG Client 13972] [D3D12] Device removed reason: 0x887a0005
2024/12/29 16:56:03 115442453 9082c2de [CRIT Client 13972] [D3D12] [D3D12] Failed to create resource for texture []
2024/12/29 16:56:03 115442453 be4da8c [DEBUG Client 13972] [D3D12] Failed to CreateResource (error: 0x887a0005)
 

KERNELBASE.DLL

Opublikowano

@galakty usuń cache shaderów, ja jakoś kilka dni temu wchodzę do gry i crash co 5 minut, od czasu usunięcia shaderów bez crasha + zmiana na Vulkana z D12 - jestem na telefonie to nie chce mi się szukać, ale bez problemu znajdziesz wątek na Reddit gdzie ten folder się znajduje 

  • Upvote 1
Opublikowano
6 godzin temu, galakty napisał(a):

Windows nie ma błędów z tego okresu, za to PoE2 owszem:

 

2024/12/29 16:51:36 115174718 4228e282 [DEBUG Client 13972] [ENTITY] Finalize static entities
2024/12/29 16:54:31 115349937 93b1acf4 [CRIT Client 13972] [RENDER] Shader uses incorrect vertex layout (expecting 0x28)
2024/12/29 16:55:58 115437125 be4da8c [DEBUG Client 13972] [D3D12] Failed to CreateResource (error: 0x887a0005)
2024/12/29 16:55:58 115437125 be4daea [DEBUG Client 13972] [D3D12] Device removed reason: 0x887a0005
2024/12/29 16:55:58 115437125 9082c2de [CRIT Client 13972] [D3D12] BufferD3D12::BufferD3D12() CreatePlacedResourceX failed
2024/12/29 16:56:03 115442453 be4da8c [DEBUG Client 13972] [D3D12] Failed to CreateResource (error: 0x887a0005)
2024/12/29 16:56:03 115442453 be4daea [DEBUG Client 13972] [D3D12] Device removed reason: 0x887a0005
2024/12/29 16:56:03 115442453 9082c2de [CRIT Client 13972] [D3D12] [D3D12] Failed to create resource for texture []
2024/12/29 16:56:03 115442453 be4da8c [DEBUG Client 13972] [D3D12] Failed to CreateResource (error: 0x887a0005)
 

KERNELBASE.DLL

Prze logi Windowsa miałem na myśli logi ogólne(w tym i aplikacji), nieprecyzyjnie się wyraziłem. Najważniejsze, że znalazłeś, problem jest oczywisty, porada powyżej dobra - przestaw na Vulkana i zapomnij o temacie.

 

Ja już testuje chyba 7 build pod Witch(Blood Mage), z czego 4 zrobiłem sam. "Teraz" jak obniżyli koszt do "prawie nic" za respeca to można się bawić do oporu.

  • Upvote 1
Opublikowano

Mnie irytuje obecny build, bo o ile na bossach jest spoko, o tyle jak wyskoczy chmara szybkich mobków to mogę łatwo paść, nie zdążę zamrażać i eksplodować frost wall zanim się rozbiegną.

 

Pod spark wygląda całkiem spoko opcja, muszę przemyśleć póki itemów pod forst nie mam wykokszonych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...