leven 537 Opublikowano 18 Lutego Opublikowano 18 Lutego Nie da się tego "naprawić" ? Nie chce mi się wracać do poprzedniej wersji
wkamil73 285 Opublikowano 18 Lutego Opublikowano 18 Lutego 30 minut temu, sideband napisał(a): Tak to bambol w tych sterach nie trzyma wszystkich ustawień m.in DLSS. Tak jest, chodzi o ustawienia z inspektora, tylko te się resetują, to co jest zmieniane w cp zostaje po restarcie jak należy.
Alek_M 233 Opublikowano 18 Lutego Opublikowano 18 Lutego Ja wróciłem do sterów 572.16, bo miałem jakieś dziwne artefakty w Stalker 2. Kolory od fioletowego po zielony kanarkowy na niektórych obiektach oraz postaciach.
sideband 1 770 Opublikowano 18 Lutego Opublikowano 18 Lutego 12 minut temu, leven napisał(a): Nie da się tego "naprawić" ? Nie chce mi się wracać do poprzedniej wersji Nie da rady tego poprawić Raz na jakiś czas powtarzają ten błąd, że któreś z ustawień resetują się po restarcie ostatnio mieli problem z Digital Vibrance. 7 minut temu, wkamil73 napisał(a): Tak jest, chodzi o ustawienia z inspektora, tylko te się resetują, to co jest zmieniane w cp zostaje po restarcie jak należy. Możesz zmieniać ustawienia z inspectora, ale niektóre resetują się po restarcie
leven 537 Opublikowano 18 Lutego Opublikowano 18 Lutego (edytowane) No to jednak wrócę do 572.16, codziennie robić poprawki w inspektorze ? Ni chu chu EDIT: po powrocie do 572.16 ustawienia w NPI zostają zachowane, czyli Side miał rację, że 572.42 mają z tym problem Edytowane 19 Lutego przez leven 1
lamparcicho 697 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Taka ciekawostka: https://www.dsogaming.com/news/nvidia-rtx50-series-doesnt-support-gpu-physx-for-32-bit-games/ A tutaj lista tych gierek oraz tabelka z pierwszymi wnioskami i opisem problemów: https://www.resetera.com/threads/rtx-50-series-gpus-have-dropped-support-for-32-bit-physx-many-older-pc-games-are-impacted-mirrors-edge-borderlands-etc.1111698/ Z jednej strony chyba to nie taki straszny problem bo dotyczy starszych a wręcz starych gierek no ale trochę to hmmm dziwny ruch. Ciekawe z czego wynika? 1
Kadajo 7 398 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Paradoks polega na tym ze dotyczy gier w których ten Physx naprawdę był fajny robił różnicę. 1
leven 537 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Ja pierdziu ! Borderlands2 bez wsparcia serii 5xxx Co chcę coś kupić, to jest źle. Intel wystawił mnie do wiatru z kiepskimi CU, a teraz zieloni robią bambole. No nic, trzeba będzie zamontować poczciwego GTX 1060 6GB i na niego przerzucić w sterowniku obliczanie physx Da się tak prawda ?
Kadajo 7 398 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Można podłączyć drugie GPU które ma wsparcie i będzie robić za akcelerator Physx Jak za starych dobrych czasów: A jak ktoś myśli ze to żaden problem bo przecież nowy sprzęt jest super to... 1
some1 536 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego 1 godzinę temu, lamparcicho napisał(a): Z jednej strony chyba to nie taki straszny problem bo dotyczy starszych a wręcz starych gierek no ale trochę to hmmm dziwny ruch. Ciekawe z czego wynika? Wynika ze skasowania wsparcia dla 32-bitowego CUDA. Więc w 32-bitowych grach już go nie włączysz. Jest kilka gier na liście, gdzie faktycznie trochę szkoda utraty Physxa, jak Batman Arkham czy Borderlands. Sporo staroci o których nikt już nie pamięta. Są też gry, które dostały 64 bitowe remastery (Metro, Mafia) więc ich problem za bardzo nie dotyczy. 1
leven 537 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego 36 minut temu, Kadajo napisał(a): Można podłączyć drugie GPU które ma wsparcie i będzie robić za akcelerator Physx Jak za starych dobrych czasów: A jak ktoś myśli ze to żaden problem bo przecież nowy sprzęt jest super to... Miałem napisać, że dołożę GTX 1060 6GB do... jak kupię 5060ti 16GB za rok chyba, bo sklepy sztucznie ograniczają ilość kart, żeby ceny podbić, czyli trzeba czekać aż rynek się nasyci. Tylko do tego czasu wyjdzie 6xxx generacja kart
sideband 1 770 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Nie każda gra wspiera tego typu kombinacje z dwoma GPU Mogli na spokojnie dać wsparcie dla 32bit tylko go nie rozwijać w czasie pod inne aplikacje.
Kadajo 7 398 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Moze oni coś kobinuja z tym physx i chcą to wskrzesić na osobnych akceleratorach ? No szkoda tych gier bo te efekty naprawde fajne w serii Batmana sa.
sideband 1 770 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Nic nie kombinują tylko obcinają wsparcie by było mniej grzebania przy sofcie Coraz więcej "pierdół" w sterach, coraz bardziej puchną i więcej roboty przy nich. Physx to nikt nie chce się zajmować devsi są zbyt leniwi jakby kaska posypała się jak kiedyś to by grzebali. Kolejne kroki to będzie obcięcie wsparcia dla starszych generacji by całkowicie odciąć się od ery przed RTX.
maras2574 890 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego 18 godzin temu, leven napisał(a): EDIT: po powrocie do 572.16 ustawienia w NPI zostają zachowane, czyli Side miał rację, że 572.42 mają z tym problem Ja właśnie odpaliłem kompa i ustawienia mam te same co wczoraj ustawiłem. Chyba że chodzi o coś innego ?
leven 537 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Te ustawienia się zmieniały - DLSS. Jaki to sterownik ?
maras2574 890 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego (edytowane) 572.42 Edytowane 19 Lutego przez maras2574
leven 537 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Kurna jeszcze raz zainstaluję 572.42, bo mnie szczypie, jak nie mam najnowszego sterownika, a jest dostępny 1
sideband 1 770 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego To moich wina ja coś sknociłem Właśnie sprawdziłem. 1 1
leven 537 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Zgadza się. 572.42 ze stronki zielonych pamiętają ustawienia NPI Side do kąta 2
wkamil73 285 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego 2 godziny temu, sideband napisał(a): To moich wina ja coś sknociłem Właśnie sprawdziłem. Jest szansa na hotfixa? 😆
Prykon 17 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Pany pytanie odnośnie nowych sterów i CP2077. Od wypuszczenia 572.16 przez ostanie 572.42 coś się srogo zyebao w kontekście FG. Na tych nowych sterach dzieją się dziwne rzeczy, temp procka dobija mi do 80st gdzie na 566.36 spokojnie leciałem na 63-65st. Do tego użycie też skoczyło. A to wszystko jak mam odpalony FG. W dodatku gra przy ponad 100 klatkach zachowuje się jak jeden wielki lag. Nie grywalne to jest. Wracając do wersji 566.36 wszystko wraca do normy. FG odpalone, DLSS Q standardowo i nie mam problemu z odpalającym kombajnem za oknem. Nie wiem czego tu się już czepić. Stery kilka razy wywalane przez DDU, gra pobierana od nowa. Any ideas?
leven 537 Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego Podmieniałeś pliki DLSS w grze na najnowsze DLSS4 ? Może zamiast podmieniać pliki w grze, uruchom NPI i ustaw jak na fotce, zrestartuj komputer i odpal grę. No i napisz czy coś się zmieniło na lepsze/gorsze. Wykonaj to na sterowniku 572.42. NPI: https://github.com/Orbmu2k/nvidiaProfileInspector/releases/download/2.4.0.16/nvidiaProfileInspector.zip Ustawienia DLSS: https://ibb.co/mVWPr3h6
Prykon 17 Opublikowano 20 Lutego Opublikowano 20 Lutego Plików nie podmieniałem. Używałem jedynie NVidia app ale tam był praktycznie stock. Testowałem też różne ustawienia z presetami - zazwyczaj wybierałem „J”. Dziś jeszcze sprawdzę Alan Wake 2 ale wydaje mi się że już to sprawdzałem po aktualizacji gry.
sideband 1 770 Opublikowano 20 Lutego Opublikowano 20 Lutego 14 godzin temu, wkamil73 napisał(a): Jest szansa na hotfixa? 😆 Co najwyżej coldfix bo nie ma czasu na razie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się