CryptTM 117 Opublikowano 29 Grudnia 2024 Opublikowano 29 Grudnia 2024 16 godzin temu, wrobel_krk napisał(a): Byłoby: Raczej fajnie by było bo z ciekawości zaglądnąłem sobie na temperaturki u siebie i się lekko zdziwiłem. Bo tak - dużo pogrywam w wolnym czasie w D2R, wymaksowane, bez DLSS / FG, 2K i ostatnio karciocha zaczeła się dość znacznie nagrzewać: Więc odpalam GPU-Z i widzę coś takiego, jak HS na 95stC. Mało tego, D2R jest lekko skopane i w kilku miejscach, jak masz kartę na UV potrafi Ci wywalić grę (niezależnie od ustawień). Coś czuję, że będzie zakup nowej plomby i kolejna karta zostanie wyposażona w PTM 3
ShaDow_Pro 98 Opublikowano 29 Grudnia 2024 Opublikowano 29 Grudnia 2024 No hot spot ładnie ci odjechał, ile czasu masz kartę?
CryptTM 117 Opublikowano 29 Grudnia 2024 Opublikowano 29 Grudnia 2024 (edytowane) No właśnie nie długo, bo od początku sierpnia jakoś. Ale nie ma tego złego, plomby już zamówione u kolegi z forum, jak przyjdą - będzie wymiana pasty Edit: swoją drogą, to też jestem zaskoczony, że tak szybko temperatury odjechały. Zatem można założyć, że nieźle gówno tam kładą na te karty... Edytowane 29 Grudnia 2024 przez CryptTM
ShaDow_Pro 98 Opublikowano 29 Grudnia 2024 Opublikowano 29 Grudnia 2024 No to faktycznie nie długo, ale żeby tak szybko się pasta zdegradowała, co oni teraz tam kładą, masakra.
Send1N 823 Opublikowano 29 Grudnia 2024 Opublikowano 29 Grudnia 2024 Ostatnio słyszałem plotkę że są karty które fabrycznie mają ptm'a np asus dual rx 7900xt ale coś mi się nie chce w to wierzyć
CryptTM 117 Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 (edytowane) Nie ogarniam tego cyrku z pastami. Ile oni na tym zaoszczędzą? Ułamek procenta? W zasadzie, obok jakości chłodzenia, to drugi na ważniejszy element odpowiadający za odprowadzanie / przekazywanie ciepła. To tak, jakby kupić opony letnie i jeździć na nich zimą w śniegu. Niby pojedzie, ale gacie pełne ... Edit: Dzisiaj na serwisie taki stary sprzęcik na 2500K, 10GB RAM i 650Ti - ale do 4fps nie dało się dobić, bo pamięci na karcie brakło Edytowane 30 Grudnia 2024 przez CryptTM 1
Filip-5682 8 Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 Superposition 1080P Extreme - 84.46FPS Superposition 4K Optimized - 115.41FPS Time Spy Zwykły - 19372 GPU Score - 16466 Total Points Score Shadow of the Tomb Raider - 1920x1080 - 198FPS - Ustawienia Najwyższe - AA TAA - Bez FSR/DLSS/XeSS/RT Shadow of the Tomb Raider - 3840x2160 - 88FPS - Ustawienia Najwyższe - AA TAA - Bez FSR/DLSS/XeSS/RT Ospaliłem benchmark Metro 2033 Redux oraz Metro Last Light Redux od Epic Games Launchera z małym problemem, ponieważ benchmark leci bez problemu, ale nie zalicza test 0 of 3 i tak w kółko nieskończoność w pętli leci cały czas te same sceny i od nowa w kółko oraz nie chce się pokazać dalej np. 1 of 3, a dalej wyniku nie ma, nie wiem co jest grane. 1
Mar_s 711 Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 Z Epica nie działa Benchmark. 1 1
Filip-5682 8 Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 Godzinę temu, Mar_s napisał(a): Z Epica nie działa Benchmark. Szkoda, trudno pominę ten test. Mam jeszcze na steamie Metro 2033 i Metro Last Light oba bez reduxa, ale to starocie nie warte. Dzięki za informację.
Send1N 823 Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 (edytowane) W reduxie z "witaminką" benchmark działa normalnie gdybyś jednak chciał zrobić Edytowane 30 Grudnia 2024 przez Send1N 1
Tornado3 47 Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 3 godziny temu, Filip-5682 napisał(a): Shadow of the Tomb Raider - 1920x1080 - 198FPS - Ustawienia Najwyższe - AA TAA - Bez FSR/DLSS/XeSS/RT na tych parametrach CPU nie nadąża za GPU 1
ernorator 76 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 (edytowane) W dniu 20.12.2024 o 11:30, ernorator napisał(a): Uuuuuu, będem się musiał postarać ale może dam radę. Było blisko....ehh 70 pkt. Edytowane 31 Grudnia 2024 przez ernorator 1
Filip-5682 8 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 (edytowane) 21 godzin temu, Send1N napisał(a): W reduxie z "witaminką" benchmark działa normalnie gdybyś jednak chciał zrobić Oczywiście, że chcę zrobić ten benchmark Reduxa;p W jaki sposób tą witaminkę wziąć? 21 godzin temu, Tornado3 napisał(a): na tych parametrach CPU nie nadąża za GPU Dokładnie jest wąskie gardło ze strony CPU - użycie GPU jest 70-80% i pobór z GPU 220-230W zamiast 365W, ale i tak nie gram na 1080P ;p Dobrze, że ja gram w rozdzielczości w 4K we wszystkie gry nie mam wąskiego gardła ze strony CPU i do tego monitor 4K mam Edytowane 31 Grudnia 2024 przez Filip-5682
Filip-5682 8 Opublikowano Środa o 16:17 Opublikowano Środa o 16:17 (edytowane) Udało mi się załatwić test Metro Last Light Reduxa. Metro Last Light Redux - 1920x1080 - 212FPS - Quality: Very High; SSAA: On; Texture filtering: AF 16X; Motion Blur: Off; Tesselation: Very High; VSync: Off; Advanced PhysX: Off; Metro Last Light Redux - 3840x2160 - 57.67FPS - Quality: Very High; SSAA: On; Texture filtering: AF 16X; Motion Blur: Off; Tesselation: Very High; VSync: Off; Advanced PhysX: Off; @wrobel_krk Autorze na tabeli ja mam procesor AMD Ryzen 5 7600, a nie Ryzen 7 7700. Popraw jeszcze rozdzielczość z gry Tomb Raidera 3440x1440 na 3840x2160. Edytowane Środa o 18:44 przez Filip-5682 1
wrobel_krk 420 Opublikowano Środa o 16:56 Autor Opublikowano Środa o 16:56 @Filip-5682Tylko myśmy robili 3440x1440 i to był pojedynek:) Ten superposition i time spy to bardzie teraz robimy 4k nie będę tam dodawać w tych starych 1
Filip-5682 8 Opublikowano Środa o 17:38 Opublikowano Środa o 17:38 39 minut temu, wrobel_krk napisał(a): @Filip-5682Tylko myśmy robili 3440x1440 i to był pojedynek:) Ten superposition i time spy to bardzie teraz robimy 4k nie będę tam dodawać w tych starych To mogę jeszcze raz zrobić test Tomb Raidera oraz Metro Reduxa w 3440x1440, potem wrzucę ten test.
Filip-5682 8 Opublikowano Środa o 18:44 Opublikowano Środa o 18:44 Teraz zrobiłem obie gry w 3440x1440 dla porównania Shadow of the Tomb Raider - 3440x1440 - 135FPS - Ustawienia Najwyższe - AA TAA - Bez FSR/DLSS/XeSS/RT Metro Last Light Redux - 3440x1440 - 96.33FPS - Quality: Very High; SSAA: On; Texture filtering: AF 16X; Motion Blur: Off; Tesselation: Very High; VSync: Off; Advanced PhysX: Off; 1
ernorator 76 Opublikowano Czwartek o 18:20 Opublikowano Czwartek o 18:20 (edytowane) @wrobel_krk edit: Weszło , GPU 39096, jeszcze 749 trzeba https://www.3dmark.com/spy/52356288 Edytowane Sobota o 11:08 przez ernorator 1
Mar_s 711 Opublikowano Sobota o 15:52 Opublikowano Sobota o 15:52 @ernorator Ciekawe ile wacików wciągało w trakcie.
Filip-5682 8 Opublikowano Sobota o 17:20 Opublikowano Sobota o 17:20 Zrobiłem lekkie poprawki windowsa. Zyskałem 13FPS więcej. Shadow of the Tomb Raider - 1920x1080 - 211FPS - Ustawienia Najwyższe - AA TAA - Bez FSR/DLSS/XeSS/RT 1
ernorator 76 Opublikowano Sobota o 18:20 Opublikowano Sobota o 18:20 2 godziny temu, ernorator napisał(a): pod 800 z gniazdka Uuu teraz tak sobie policzyłem, 60W ciągną mi wentylatory podczas testu 9x140 i 4x120
Send1N 823 Opublikowano Niedziela o 23:27 Opublikowano Niedziela o 23:27 W dniu 4.01.2025 o 17:10, ernorator napisał(a): pod 800 z gniazdka @Krzysiak zrobił na 6950XT ze ściany fotę przy 817W tylko że w parze z intelem 1
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez wrobel_krk,
Wyniki w pocie czoła spisane przez zacnego kolegę Wróbla (z Krakowa jak mniemam ) ;)
Rekomendacja dodana przez Mar_s
0 reakcji
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się