Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja sobie sprawiłem do kolekcji Ryzen 2600 za 75 zł :) 

Na razie mam 1600/2600/3600. Użytkowałem kiedyś 2600 i 3600. Miło je wspominam.

Kolekcja się bedzie powiekszć jak to co mnie interesjue bedzie miało odpowiednią cenę.

 

  • Like 1
  • Odpowiedzi 240
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, MarcoSimone napisał(a):

Ja sobie sprawiłem do kolekcji Ryzen 2600 za 75 zł :)

 

U mnie się walają ze 4 sztuki po serwisie. Za 50pln bym opchnął :P Też mam 1600/1600AF/2600/3300X/5600. Same fajne sztuki.

Edytowane przez Grolshek
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Latarka typu no name, myszka typu no name i kabel hdmi no name :D 

Za 70 zł wszystko razem z wysyłką. 

Po jakichś 20 latach korzystania z allegro, dowiedziałem się, że jest opcja "zamów w jednej przesyłce" :D 

 

 

16698004190199917-jpg-gallery.big-iext12

 

415141-large_default.jpg

 

avif

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

Ładowarkę mam zwykłą energizer + eneloopy. Na razie działa. 

Te czarne eneloopy mają większą pojemność, ale chyba szybciej padają. Coś kiedyś czytałem. 

Edytowane przez j4z
Opublikowano (edytowane)

A co tam, nie lubię trolować i wkurzać ludzi, ale mogę zrobić raz wyjątek i to zrobić, skoro jest dobry moment.

 

uwaaaaaga!

 

Kupiłem pamięci

 

(jeszcze nie wiem czy Amazon wyśle i czy w styczniu czy w czerwcu czy w 2027r. ale póki co wystarczy aby Was tu przyprawić o szał :D )

;)

Edytowane przez VRman
Opublikowano

Zakupy z piątku rozpakowałem:

 

- Pięciopak Arctic P14 (non-PWM) bo coś mi nastoletnie Fractale w obudowie chyba zaczynają brzęczeć. Ale idą na zwrot, bo jednak nie grają dobrze z moim kontrolerem obrotów, będę musiał szukać czegoś z PWM. 

 

- Niedroga myszka gejmingowa do laptopa, poprzednio miałem biurowe Xiaomi ale polling tylko 125 Hz i na matrycy 165 Hz było widać, że haczy.

 

Sama myszka ok, ale co za $%^#$% wymyślił taki ciasny dostęp do gniazda USB, żaden kabel USB nie pasuje poza tym dołączonym do myszki.

Z33960_193248.png

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Tak to już jest z samochodami luksusowymi - no nie da się naprawić :    
    • Jak to ktoś w komentarzu podsumował:   "Kupowanie "wypasionego" SUVa w cenie Fabii wymaga poświęceń. Jezdzij tylko w prawo."
    • Pomysł totalnie bez sensu.. zrób lepiej jak wyżej Jacek napisał 
    • Astral LC ma fan stop'a więc w IDLE wentylator na karcie jest wyłączony. Te na chłodnicy z tego co pamiętam załączają się na defie przy starcie ale w ogóle ich nie słychać. Tak jak montowałem pod zlecenie to całkiem przyzwoite wentyle ale dziwię się nie dali do tej karty wentylatorów z serii EXTREM - 30mm grubości, które Asus wrzuca do najnowszej wersji Aio serii Ryujin Extreme - przy grubości radiatora 37mm zdecydowanie lepsze byłoby to rozwiązanie a i wentylatory są kapitalne - śmiem twierdzić że może nawet lepsze niż Phanteks T30. U mnie i tak jest wszystlko pod Fan Control'em i na chłodnicy mam push-pull'a 6x wspomniane T30.  Temperatury tak jak pisze @DżonyBi - kapitalne. W zasadzie karta łapie 50 stopni dopiero przy poborze 500W w gierkach.    @DżonyBi ja najtańszego Astrala LC wyrwałem we wrześniu za jakieś 11300 PLN  Ze dwa chyba kupowałem jeszcze w wakacje w okolicach 12K PLN. Sezon ogórkowy robi swoje heh.
    • Rozpisałem się bardziej w offtopicu, ale może zrobię jakieś podsumowanie... Z rdzenia serii została tylko walka i od biedy lokacje od strony wizualnej, bo w projekcie są już inne... Oczekiwana dobrego Metroid, który jeszcze mógłby ulepszyć, a nie pogorszyć formułę, skoro tyle gier indie wysnuło poprawne wnioski... Ponoć muzyka jeszcze jest dobra. I tą wąską grupę częściowo olano, na rzecz szukania szerszej grupy odbiorców i wciskaniem schematów na zasadzie "to się teraz dobrze sprzedaje. Na dodatek porzucili filozofię "gameplay first", kopiując marne, tanie trendy.  Paniee, czego oni nie dodali. Przeciągnięty tutorial trzymający cię za rączkę i zabijający chęć ponownej gry, bo ciężko go pominąć... NPC mają durne zachowania i dialogi, trochę taki Marvel i jedynie snajper trzyma poziom. Samus jest ich maskotką, a sami robią za element "łagodzenie stresu"... Typowy schemat do zrobienia gry, który tutaj nie pasuje, ponieważ to METROID i cicha, poważna Samus... Zastąpiono połączony świat liniowością; z czego wywodzi się Metroid... Prowadzona jest poprzez zupełnie zbędny, pustynny hub. Dodano kryształy na pustyni, które są konieczne do ukończenia gry i odpowiadają że część kluczowych ulepszeń, gdzie sama przestrzeń jest marna, a przeciwnicy w tej lokacji są tylko nudną niedogodnością, o której nawet nie myśli się. Psychiczne moce po prostu zastępują część zwykłych rzeczy z poprzednich części, na dodatek nie zmieniają w sposób diametralny rozgrywki i rzadko przydają się poza odblokowaniem lokacji lub pojedyncznymi specjalnymi wrogami, których potem nie spotyka się. Niekiedy taka w nich kreatywność, że Batman Arkham robiło to już lata temu, na dodatek lepiej integrując to z rozgrywką. OH, na dodatek po znalezieniu ulepszenie, trzeba zapylać do inżyniera, aby Ci zamontował, np. działo z ogniem przez co nie możesz od razu lecieć do tej lokacji... Gdy postacie były fajne lub nie przeszkadzały to pół biedy... Kolejny element trzymania za rączkę... Jeden z NPC będzie ciągle nadawał wskazówki odnośnie następnego celu, nawet  gdy to robisz. Końcowa lokacja jest widoczna  od dawna i dążysz do jej odblokowania, snując teorie na jej zawartości... A w środku jest parę nudnych wind i boss... Oczywiście musisz zebrać wszystkie kryształy.  Skanowanie zawsze było, ale tutaj przesadzili z ilością, szczególnie że są rozwodnione i niektóre niewarte uwagi. Mniej, ale o ważniejszej treści byłoby dużo lepsze. Ktoś chyba pomyślał - "gracze lubią nasze skanowanie, wiec dajmy tego więcej." Świątynie, które wyglądają dość podobnie do Zeldy są tutaj zbędne, szczególnie że często dają niepotrzebne rzeczy, bo rozgrywka nie wymaga od Ciebie wiele, a same zdobycze są często bez finezji... I jeszcze raz NPCty, które swoją głupkowatością i beznadziejnym zachowaniem przy Samus niszczą atmosferę..., z które słynnie Metroid. Już Metroid: Other M był tutaj lepszy oraz ikonicznie głupi w realizacji. Metroid Prime  4 jest natomiast marną kalką mody w branży, co jest typowe dla krawaciarzy w łańcuchu decyzji... Na dodatek nawet w pozytywnych recenzjach widzę, że skupiano się na aspekcie wizualnym, muzyce, trochę lokacjach i walce, ale nawet tam narzekali na wrogów bez polotu i wtórnych, zapychacze, NPC, pustynie... Tak, S1 częściowo odpowiada za choćby stan pustyni, której w ogóle nie powinno tam być. Najwyraźniej Nintendo chciało mieć otwartą przestrzeń ze znajdźkami i świątyniami, jak w Zeldzie... Jeszcze ponoć muzyka w hubie jest aktywowana Amiibo za 30$.   Doskonale wiem, że gra była anulowana i zmieniła studia, pisałem to bardziej prześmiewczo. Potem to zgłębiłem i na początku robili to ludzie od Star Wars 1313, które było anulowane po kupieniu Lucasfilm przez Disney... Miała to być pierwsza, poważna gra tego studia, potem mieli szanse z Metroid 4, ale Nintedo stwierdziło że jednak nie. Teraz wątpię w gorszą jakość ich projektu..., na pewno byłby ciekawszy. Nintendo nawet ich kupiło pod koniec listopada 2025, więc coś spodobało się w ich twórczości... Chodzi o Bandai Namco Studios Singapore, które składało się z ludzi m.in. LucasArts Singapore. Oby nie kazali im robić jakiegoś live service, bo morale pewnie już mają niskie...
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...