Wymiana karty graficznej z RX590 na ?
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez bergercs · Opublikowano
Ty myślisz, że mam 120cm wzrostu? Z "linii oczu" widać idealnie manetki - i są w zasięgu wzroku patrząc na drogę. I nawet jeśli ich nie widać na tyle, że "odczyta" się ustawienie, to wystarczy na ułamek sekundy obniżyć wzrok - pomijając fakt, że jeżdżąc wcześniej dowolnym "normalnym" autem wystarczy sięgnąć dłonią i obrócić: bo tak jest w większości samochodów. Nie potrzeba czytać instrukcji, żeby używać. I jak chcę, jak w każdym normalnym samochodzie na maksa, to przekręcam na maksa, a nie naciskam i po dojściu do końca okazuje się, że samochód zmniejsza częstotliwość. Ekran masz mocno w prawo - dodatkowo wyświetlający wiele informacji i musisz wyszukiwać. Bronienie rozwiązania z Tesli jest delikatnie mówiąc głupie - po pierwsze gość przewalił w sądzie, po drugie Tesla sama wycofała się z tego debilnego rozwiązania (z ekranem, bo jak widać na filmiku wciąż trzeba przed zmianą częstotliwości kręcić "kulką" - zapewne wtedy na ekranie wyświetla się tryb pracy). Jakoś nikt tu nie narzekał, że ma za dużo manetek i wolałby przycisk, kulkę i ekran. Mało tego - w "normalnym" aucie masz odrębne manetki do każdej funkcji - robi się "bezpośrednio" - czyli szybciej. W Tesli robisz wszystko jednym przełącznikiem, wcześniej trzeba wybrać funkcję, którą chce się zmienić: wymaga to dodatkowego czasu i jest bardziej angażujące uwagę. I jak w "normalnym" samochodzie spieprzy mi się przełącznik od wycieraczek - to ich nie włączę, ale reszta funkcji będzie działać - jak w Tesli padnie jeden prztyczek to nic nie będzie działać. I bez odbioru - bo wszelkie próby bronienia ekranozy (czyli cięć kosztów przez producenta kosztem wygody użytkowania i bezpieczeństwa) jest dla mnie śmieszne. Wcześniej wielka obrona wysuwanych klamek (w razie wypadku można oknem wyciągać ludzi) - już pojawiają się głosy o zakazie takiego rozwiązania; potem nieprzechodzące przeglądów auta ze względu na hamulce - oczywiście wina kierowców, bo producent nie wpadł na banalny pomysł; teraz to. -
Przez HenioElektryk · Opublikowano
Asrock w sygnaturce i code 00 za dobrze nie wróżą -
Przez dannykay · Opublikowano
Brat ma. Bardzo niewygodny przełącznik kierunków. Do okazyjnych robótek spoko, ale grubszej roboty bym z tym nie zrobił. -
Przez GordonLameman · Opublikowano
Nie ma nic głupszego od MAGA
-
Aktywni użytkownicy

Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się